Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Akumulatory plus stacja Dokująca dla Pad XBox 360

od
Super Sprzedawcy
Bankos
94,99
Allegro Smart!
4 monety
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      czarny
    • Pochodzenie:
      zamiennik
    • Sposób podłączenia:
      przewodowy
    • Waga (z opakowaniem):
      0.45 kg

Opis

STACJA DOKUJĄCA SPEEDLINK BRIDGE USB CHARGING XBOX360 + 2 AKUMULATORY 600mAh

UWAGA: Oferta dotyczy stacji dokującej z dwoma akumulatorami do padów i zasilaczem sieciowym oraz potrzebnym okablowaniem. W zestawie nie ma padów do konsoli. Zdjęcia są poglądowe aby można było pokazać jak działa stacja.

Oferowana stacja jest Bestsellerem. Mamy już kilkaset zadowolonych Klientów. W każdej chwili możesz do nich dołączyć.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Dwa akumulatory NiMH (600mAh) na łącznie 20 dodatkowych godzin gry
  • Ładowanie z konsoli lub dołączonego zasilacza sieciowego (230V)USB
  • Ładowanie ze złącza USB (500mA), niemal każda ładowarka do telefonów
  • Czas ładowania tylko ok. 1 godz. na akumulator
  • Możliwość jednoczesnego ładowania dwóch kontrolerów Xbox360 lub akumulatorów
  • Praktyczny wskaźniki statusu LED
  • Automatyczne odłączenie zasilania po zakończeniu ładowania
  • Gumowe nóżki przeciwpoślizgowe
  • Niewielkie wymiary
  • W zestawie kabel USB o długości 1m

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  • Stacja dokująca
  • 2 akumulatory 600 mAh
  • Zasilacz sieciowy
  • Przewód USB

Stacja ładująca łącznie z akumulatorami do gamepadów Xbox360

W każdej chwili dość mocy

Elegancka stacja ładowania, może naładować akumulatory gamepadów w bardzo krótkim czasie, a w chwilach wolnych od gier zapewni im bezpieczne miejsce do przechowywania. Nie jesteś przy tym uzależniony od konsoli - dzięki dołączonemu zasilaczowi sieciowemu USB możesz naładować akumulatory z dowolnego gniazda 230V.

Opinie o produkcie

4,94

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,94/5
(120 ocen)
113
7
0
0
0

29 września 2019 od
Ładowarka spełniła moje oczekiwania, może poza zbyt intensywnie swiecacymi diodami ktote przeszkadzają w nocy.
21 sierpnia 2019 od
super sposób na organizację miejsca na pady w pobliżu konsoli i bardzo praktyczny sposób ładowania akumulatorów. jedynie gniazdo zasilania mogłoby być ukryte gdzieś pod stacją, żeby wtyczka nie wystawała od niej.
compactowa budowa
wtyczka/gniazdo kabla zasilającego
1 maja 2019 od
ok
26 marca 2019 od
Bardzo dobra jakość wykonania. Polecam produkt.
11 marca 2019 od
Produkt, zgodny z opisem, super sprawa zamiast baterii. Polecam
17 lutego 2019 od
wszystko ok
17 stycznia 2019 od
POLECAM!!!
30 grudnia 2018 od
Generalnie... Petarda :)
27 grudnia 2018 od
Alles in Ordnung
17 grudnia 2018 od
wszystko w porzadku
8 grudnia 2018 od
Polecam
Ok
Ok
18 listopada 2018 od
Polecam.
14 listopada 2018 od
Wykonanie super
nie ma

Dostawa i płatność

od 7,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Bankos za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Paczka w RUCHu
7,50 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Allegro UPS Odbiór w Punkcie
9,72 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
13,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
10,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
14,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier InPost
12,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier InPost pobranie
18,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier wieczór
12,24 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier wieczór pobranie
15,31 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier DPD
14,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
20,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
14,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze

Punkty odbioru

MiniDo - punkt odbiorów
os. Urocze 4
31-952 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@minido.pl
tel.: 692528691

poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Na każdy kupiony w naszym sklepie produkt udzielamy 24 miesięcznej gwarancji z tytułu rękojmi chyba, że szczegóły oferty stanowią inaczej.

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT W NASZYM SKLEPIE? 

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

1. Pisemnie na adres: OS. UROCZE 4, 31-952 KRAKÓW

2. W formie elektronicznej za pośrednictwem naszej platformy serwisowej https://serwisant-online.pl/ca/0spytb/login. Należy zarejestrować swoje osobiste konto oraz postępować dalej zgodnie ze wskazaniami platformy (zalecane).   

W OPISIE REKLAMACJI PODAJ PROSZĘ:

  • informacje dotyczących przedmiotu reklamacji (rodzaj sprzętu i opis usterki), 
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; 
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.   

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.   

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: OS. UROCZE 4, 31-952 KRAKÓW. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.  

PROCEDURA DOSTARCZENIA TOWARU WADLIWEGO:

  • W przypadku wyboru przy zakupie sposobu dostawy oferowanych przez portal Allegro należy wygenerować kod zwrotu. Instrukcja jak to zrobić znajduje się w zakładce Pomoc portalu Allegro. Jeżeli masz kłopot ze znalezieniem takiej instrukcji skontaktuj się z nami, pomożemy.
  • W pozostałych przypadkach należy wejść na stronę Poczty Polskiej https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main. W polu wybierz nazwę sklepu należy wpisać nazwę naszego sklepu: minido i kliknąć przycisk zwrot. Następnie proszę wypełnić wszystkie dane wymagane przez formularz. W polu numer zamówienia należy podać numer dokumentu sprzedaży lub numer reklamacji, który zostanie Państwu nadany po rejestracji wadliwego produktu w naszym serwisie online – patrz punkt powyżej. Po zatwierdzeniu zgłoszenia, otrzymają Państwo na podany adres email w zgłoszeniu etykietę pocztową, którą należy wydrukować, nakleić na przesyłkę i nadać w dowolnym urzędzie pocztowym.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów należy się skontaktować z naszą infolinią: 692 528 691 lub wysłać zapytanie na e-mail: allegro@minido.pl.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi w wyżej wymienionym terminie świadczy o tym, że reklamacja została uznana.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MiniDo Daniel Płocienniczak
OS. UROCZE 4
31-952 Kraków
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.   

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.  

Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).   

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.   

Ważne! 

Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.   

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

1. Pisemnie na adres: OS. UROCZE 4, 31-952 KRAKÓW

2. W formie elektronicznej za pośrednictwem naszej platformy serwisowej https://serwisant-online.pl/ca/0spytb/login. Należy zarejestrować swoje osobiste konto oraz postępować dalej zgodnie ze wskazaniami platformy (zalecane).   

W opisie reklamacji podaj: 

  • informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; 
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.   

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.   

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: 

MINIDO DZIAŁ SERWISU

OS. UROCZE 4, 

31-952 KRAKÓW

Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.   

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi w wyżej wymienionym terminie świadczy o tym, że reklamacja została uznana.  

Procedura dostarczenia towaru wadliwego: 

  • W przypadku wyboru przy zakupie sposobu dostawy oferowanych przez portal Allegro należy wygenerować kod zwrotu. Instrukcja jak to zrobić znajduje się w zakładce Pomoc portalu Allegro. Jeżeli masz kłopot ze znalezieniem takiej instrukcji skontaktuj się z nami, pomożemy.
  • W pozostałych przypadkach należy wejść na stronę Poczty Polskiej https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main.  W polu wyszukiwania wybierz nazwę sklepu należy wpisać nazwę naszego sklepu: minido i kliknąć przycisk zwrot. Następnie proszę wypełnić wszystkie dane wymagane przez formularz. W polu numer zamówienia należy podać numer dokumentu sprzedaży lub numer reklamacji, który zostanie Państwu nadany po rejestracji wadliwego produktu w naszym serwisie online – patrz punkt powyżej. Po zatwierdzeniu zgłoszenia, otrzymają Państwo na podany adres email w zgłoszeniu etykietę pocztową, którą należy wydrukować, nakleić na przesyłkę i nadać w dowolnym urzędzie pocztowym.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów należy się skontaktować z naszą infolinią: 692 528 691 lub wysłać zapytanie na e-mail: allegro@minido.pl

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Zgodnie z art. 558 paragraf 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.   

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.   

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: 

  • stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej
  • postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej 
  • bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) 
  • platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr  

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; 

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MiniDo Daniel Płocienniczak
os. Urocze 4
31-952 Kraków
Dodatkowe informacje

  

Niniejszy warunki zwrotów dotyczą jedynie Kupujących będących konsumentami. 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

  • pisemnie: MiniDo os. Urocze 4, 31-952 Kraków
  • mailowo: allegro@minido.pl (skan pisma z podpisem). 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania w zakładce zwroty w lewej kolumnie nagłówek do pobrania:  Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf

Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

  1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 
  2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

  1. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić Towar na adres: MiniDo Dział Zwrotów os. Urocze 4, 31-952 Kraków. 
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 
  3. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  4. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

  1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostaw Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 
  3. Świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  4. W której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  
  5. W której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  6. W której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  7. W której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  8. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  9. Dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  10. Dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, 
  11. Jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Bankos

O sprzedającym

Bankos

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:14

Dane firmy

Daniel Płocienniczak
MiniDo
Bronowicka 54
30-091 Kraków
REGON: 121865373
NIP: 639-181-19-40

Kontakt

  • 692 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta Bankos jest DANIEL PŁOCIENNICZAK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DANIEL PŁOCIENNICZAK MINIDO wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Bronowicka 54, 30-091 Kraków, NIP 6391811940, REGON 121865373.

Nr konta do wpłat za zakupy:

17 1050 1445 1000 0091 3727 0535 ING Bank Śląski

w tytule przelewu proszę o podanie loginu allegro lub nazwiska, na ktore zamówienie zostało złożone. Dziękujemy i życzymy udanych zakupów w MiniDo.

Pozostałe informacje

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 1. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowychAdministratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych 1. Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 2. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, przesyłką paczkomatową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty: 5137384608

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro