Sprawdź
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Gdynia, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u BB_King_2007 za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres e-mail: karatscb@wp.pl
lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Proszę nie odsyłać reklamowanego produktu przed otrzymaniem odpowiedzi na zgłoszenie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, jeśli reklamacja towaru zostaje uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkami określonymi w ustawie o prawach konsumenta, Rozdział 4 , Art. 38.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro należy nas o tym zawiadomić w ciągu 14 dni w formie pisemnej (wzór oświadczenia patrz: Do pobrania), wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go pisząc na adres e-mail: karatscb@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy oraz dostarczyć do nas zakupiony produkt w stanie nienaruszonym (np. w oryginalnym i całym opakowaniu - dotyczy to przede wszystkim kosmetyków) Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Firma zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- kar*****@***** (pokaż)
- 509 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Staramy się sprzedawać wszystkie przedmioty z korzyścią dla Ciebie i siebie. Na wszystkie pytania odpowiadamy najlepiej jak potrafimy, opisy aukcji są jak najdokładniej tworzone.
- Towar zamówiony i zapłacony do godziny 12-tej w dni robocze zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia, w przypadku przelewu zwykłego wysyłamy w pierwszy możliwy roboczy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, bardzo prosimy wziąć to pod uwagę przy wystawianiu nam oceny za czas wysyłki i ocenić nas, a nie przewoźnika.
- Paczki i listy wysyłamy Pocztą Polską: kurier48 lub przesyłka firmowa e-commerse, której Allegro jeszcze nie uwzględnia w swoich cennikach dostaw, dlatego opisujemy ją jako list polecony ekonomiczny. Poczta Polska - według nowego regulaminu przewoźnika, nie ma gwarantowanego terminu dostarczenia, szacunkowe dostarczenie to do 5 dni roboczych w przypadku przesyłki e-commerce, Kurier48 - szacunkowo przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 48 godzin roboczych. Czas dostarczenia może się wydłużyć.
- Paczka w Ruchu - 3-4 dni robocze
W przypadku długiego czasu oczekiwania na przesyłkę po otrzymaniu maila z informacją o wysyłce, proszę o sprawdzenie, czy paczka nie oczekuje na odbiór w urzędzie pocztowym, zgodnym z kodem adresowym podanym w adresie do wysyłki, można też sprawdzić status przesyłki rejestrowanej na stronie: Poczty Polskiej wpisując podany przez nas numer nadania - http://emonitoring.poczta-polska.pl/ - W przypadku LISTÓW POLECONYCH mogą być wyświetlane informacje tylko o dniu nadania i doręczenia przesyłek, BEZ DROGI ICH PRZEMIESZCZANIA.
Śledzenie przesyłki Paczki w Ruchu możliwe jest na stronie : https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/
- Sposób i koszty dostawy: sprawdzisz w zakładce: "Dostawa i płatność", przy zakupie kilku rodzajów produktów zachęcamy do korzystania z koszyka zakupowego, system sam, jeszcze przed zakupem, wyliczy koszty wysyłki.
- Możliwa jest wysyłka za granicę. Koszty uzależnione są od wagi przesyłki. Prosimy o kontakt mailowy w celu wyceny.
- W przypadku omyłkowego zakupu prosimy o przesłanie nam na maila "Oświadczenia o odstąpieniu od umowy"
Kontakt z naszą firmą:
- telefon: 509 562 486 w godzinach pracy firmy: poniedziałek - piątek: 10-17, sobota: 10–14
- e-mail: karatscb@wp.pl.
Na odbiór osobisty, jeżeli jest zaznaczona taka opcja, zapraszamy do naszego sklepu: Gdynia, Sklepik W Orłowie ul. Orłowska 47. Proszę o wcześniejszy kontakt w celu umówienia szczegółów. UWAGA! 24 grudnia 2018 (WIGILIA) sklepik będzie nieczynny.
Płatność w przypadku odbioru osobistego: tylko gotówka lub przedpłata na konto.
Płatność w przypadku wysyłki: Payu, pobranie lub przelew zwykły.
Numer konta do wpłaty: mBank 68 1140 2004 0000 3102 5084 1381
UWAGA 1: w tytule przelewu proszę koniecznie podawać nick z Allegro oraz numer aukcji, której przelew dotyczy.
UWAGA 2: W przypadku wyraźnego uszkodzenia zewnętrznego opakowania przesyłki proszę sprawdzić stan zawartości przy odbiorze przesyłki i spisać protokół zniszczenia razem z pracownikiem Poczty Polskiej lub punktu odbioru.
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Pozostałe informacje
telefon: 509 562 486