Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

AGASI czółenka GUNNA r. 42

od
BUTYXLPL
239,00
Liczba par
z 1 pary
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      42
    • Długość wkładki:
      28 cm
    • Kolor:
      czarny
    • Marka:
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      pudełko
    • Wzór dominujący:
      kratka
    • Materiał zewnętrzny:
      skóra naturalna
    • Materiał wkładki:
      skóra naturalna
    • Materiał podeszwy:
      inny materiał
    • Rodzaj obcasa:
    • Wysokość obcasa/platformy:
      3 cm
    • Nosek:
      okrągły
    • Cechy dodatkowe:
      lakierowane
    • Zapięcie:
      wsuwane

Opis

AGASI czółenka GUNNA Rozmiar: 42

268BK-202-209

Eleganckie, komfortowe skórzane czółenka

- cholewka ze skóry naturalnej zamszowej z ozdobnym nadrukiem i skóry naturalnej lakierowanej

- wyściółka ze skóry naturalnej

- od wewnątrz wzmocniony zapiętek

- komfortowa skórzana wkładka z perforacjami poprawiającymi oddychalność

- spód z tworzywa sztucznego

- stabilny obcas

- tęgość podwyższona

- wysokość obcasa: 3 cm

Jak zmierzyć stopę i obliczyć długość wkładki obuwia?

  • pomiaru dokonaj najlepiej wieczorem, kiedy stopy są minimalnie większe
  • dokonaj pomiaru z założonymi skarpetami
  • ustaw stopy prostopadle do ściany dotykając jej jednocześnie piętami
  • zmierz odległość między ścianą i najdalej wysuniętym punktem każej stopy
  • do obliczenia długości wkładki uwzględnij pomiar dłuższej stopy

Do uzyskanego pomiaru należy dodać odpowiedni zapas w celu uzyskania pożądanej długości wkładki obuwia. Długość wkładki buta powinna być 0.8 - 1.2 cm większa od długości Twojej stopy w przypadku obuwia męskiego i 0.5 - 0.8 cm w przypadku obuwia damskiego. Im szersza i tęższa stopa, tym większy zapas potrzebujesz. Pamiętaj, że powyższe wskazówki nie dają pewności doboru właściwego rozmiaru, ale zwiększają Twoje szanse. Dobre dopasowanie obuwia zależy również od szerokości, tęgości i kształtu stopy oraz wysokości podbicia. Jeśli masz wątpliwości i potrzebujesz fachowej porady skontaktuj się z nami. Jeśli rozmiar okaże się nietrafiony obuwie można oczywiście zwrócić lub wymienić.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: WARSZAWA, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Paczkomaty 24/7
11,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 pobranie
17,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
14,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
0,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
6,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
20,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze

Punkty odbioru

SKLEP "BUTY XL"
DZWONNICZA 3/1
02-703 WARSZAWA
woj. mazowieckie
email: sklep@butyxl.pl
tel.: 224235080

poniedziałek - piątek
12:00 - 20:00
sobota
11:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja i reklamacje

  1. Gwarantem jest firma BUTYXL.PL MARCIN RYSIŃSKI, z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięciolinii 6 m.54, właściciel sklepu „BUTY XL”, sklepu internetowego www.butyxl.pl oraz konta w serwisie allegro: BUTYXLPL.
  2. Wszystkie oferowane przez Gwaranta towary są nowe i są objęte gwarancją w zakresie wad ukrytych powstałych z winy producenta.
  3. Udzielona gwarancja jest ważna wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu 
    i obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty wskazanej na dowodzie zakupu. Termin ten biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru.
  5. Gwarancja nie obejmuje:
    a) naturalnego zużycia,
    b) uszkodzeń mechanicznych (w przypadku obuwia np. otarcia, rozerwanie skóry, naderwania zadrapania, oderwanie zamka, przetarcia sznurówek oraz oczek na sznurówki, starcie podeszwy, wytarcia zapiętków itp.),
    c) przebarwień odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce,
    d) jawnych usterek i uszkodzeń widocznych w dniu zakupu,
    e) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania np. zbyt ciasnego sznurowania, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, niedopasowania tęgości/rozmiaru stopy do obuwia, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji i pielęgnacji obuwia).
  6. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar na własny koszt wraz 
    z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostarczonego przez Sprzedającego. Towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
  7. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar wyczyszczony, bez jakichkolwiek zabrudzeń i wad pod względem higienicznym tzn. spełniający zasady ogólnej higieny.
  8. Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od daty otrzymania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, w ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się, w terminie do 21 od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego:
    a) w pierwszej kolejności usunąć wadę towaru będącą przedmiotem reklamacji
    b) wymienić towar na nowy, gdy usunięcie wady jest niemożliwe,
    c) zwrócić równowartość zakupionego towaru w przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany na towar nowy, przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy lub gotówką w miejscu zakupu towaru.
  9. W przypadku nie wywiązania się przez Gwaranta z terminów określonych w Warunkach Gwarancji, Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny towaru lub odstąpić od umowy Kupna
  10. Kupujący traci prawa gwarancyjne, gdy towar był nadal użytkowany po pojawieniu się domniemanej wady będącej przedmiotem gwarancji. Kupujący traci prawa gwarancyjne w przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych lub naprawy towaru wykonanej we własnym zakresie.
  11. W celu sprawdzenia zasadności reklamacji, towar może być oddany przez Gwaranta do oceny rzeczoznawcy.
  12. W przypadku opinii rzeczoznawcy uznającej reklamację Kupującego za nieuzasadnioną, Kupujący pokrywa koszt odesłania towaru będącego przedmiotem reklamacji.
  13. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  14. Udzielona gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, wynikających z niezgodności towaru z umową na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 14 powyżej.
  16. Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń wynikających z zawieranych ze Sprzedającym Umów.
  17. Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Konsument, ale także Kupujący niebędący Konsumentem, składając odpowiedni wniosek do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
  18. Formularze wniosków, o których mowa w ust. 17 powyżej dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których lista z danymi teleadresowymi znajduje się na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.
  19. Kupujący będący Konsumentem, ma także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub zasięgnąć pomocy u właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentow.org.pl

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SKLEP "BUTY XL"
DZWONNICZA 3/1
02-703 WARSZAWA
Dodatkowe informacje

  Gwarancja i reklamacje

  1. Gwarantem jest firma BUTYXL.PL MARCIN RYSIŃSKI, z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięciolinii 6 m.54, właściciel sklepu „BUTY XL”, sklepu internetowego www.butyxl.pl oraz konta w serwisie allegro: BUTYXLPL.
  2. Wszystkie oferowane przez Gwaranta towary są nowe i są objęte gwarancją w zakresie wad ukrytych powstałych z winy producenta.
  3. Udzielona gwarancja jest ważna wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu  i obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty wskazanej na dowodzie zakupu. Termin ten biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru.
  5. Gwarancja nie obejmuje: a) naturalnego zużycia, b) uszkodzeń mechanicznych (w przypadku obuwia np. otarcia, rozerwanie skóry, naderwania zadrapania, oderwanie zamka, przetarcia sznurówek oraz oczek na sznurówki, starcie podeszwy, wytarcia zapiętków itp.), c) przebarwień odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce, d) jawnych usterek i uszkodzeń widocznych w dniu zakupu, e) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania np. zbyt ciasnego sznurowania, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, niedopasowania tęgości/rozmiaru stopy do obuwia, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji i pielęgnacji obuwia).
  6. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar na własny koszt wraz  z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostarczonego przez Sprzedającego. Towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
  7. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar wyczyszczony, bez jakichkolwiek zabrudzeń i wad pod względem higienicznym tzn. spełniający zasady ogólnej higieny.
  8. Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od daty otrzymania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, w ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się, w terminie do 21 od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego: a) w pierwszej kolejności usunąć wadę towaru będącą przedmiotem reklamacji b) wymienić towar na nowy, gdy usunięcie wady jest niemożliwe, c) zwrócić równowartość zakupionego towaru w przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany na towar nowy, przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy lub gotówką w miejscu zakupu towaru.
  9. W przypadku nie wywiązania się przez Gwaranta z terminów określonych w Warunkach Gwarancji, Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny towaru lub odstąpić od umowy Kupna
  10. Kupujący traci prawa gwarancyjne, gdy towar był nadal użytkowany po pojawieniu się domniemanej wady będącej przedmiotem gwarancji. Kupujący traci prawa gwarancyjne w przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych lub naprawy towaru wykonanej we własnym zakresie.
  11. W celu sprawdzenia zasadności reklamacji, towar może być oddany przez Gwaranta do oceny rzeczoznawcy.
  12. W przypadku opinii rzeczoznawcy uznającej reklamację Kupującego za nieuzasadnioną, Kupujący pokrywa koszt odesłania towaru będącego przedmiotem reklamacji.
  13. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  14. Udzielona gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, wynikających z niezgodności towaru z umową na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 14 powyżej.
  16. Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń wynikających z zawieranych ze Sprzedającym Umów.
  17. Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Konsument, ale także Kupujący niebędący Konsumentem, składając odpowiedni wniosek do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
  18. Formularze wniosków, o których mowa w ust. 17 powyżej dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których lista z danymi teleadresowymi znajduje się na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.
  19. Kupujący będący Konsumentem, ma także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub zasięgnąć pomocy u właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentow.org.pl

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SKLEP "BUTY XL"
DZWONNICZA 3/1
02-784 WARSZAWA
Dodatkowe informacje

  

Zwroty – odstąpienie od umowy


  1. Sprzedający zapewnia Kupującemu możliwość odstąpienia od Umowy zawartej na odległość i zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od odebrania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  2. W celu dokonania zwrotu Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy dostarczonego przez Sprzedającego.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana ta była dokonana w ramach zwykłego zarządu.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie po odstąpienie od umowy, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  6. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  7. Konsument przyjmuje do wiadomości, że ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta.
  8. Zwracany Towar należy odesłać na adres Sklepu: SKLEP "BUTY XL", Dzwonnicza 3/1, 02-784 Warszawa.
  9. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust.3 powyżej, po uprzednim otrzymaniu zwrotu towaru, zwraca konsumentowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta.
  10. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Sprzedający zwraca koszt wyłącznie najtańszej formy dostawy towarów, który oferuje).
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Kupujący może wyrazić zgodę na zwrot kosztów, o których mowa w ust. 7 na wskazany przez siebie w formularzu odstąpienia od umowy rachunek bankowy.

Wymiana Towaru

  1. Kupującemu przysługuje także uprawnienie wymiany zakupionego towaru na inny, pod warunkiem odesłania go w stanie nie przekraczającym stanu zwykłego zarządu, w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Za datę odesłania towaru uważa się datę nadania przesyłki.
  3. W celu dokonania wymiany Towaru Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostarczonego przez Sprzedającego.
  4. W celu skorzystania z uprawnienia wymiany towaru, należy go odesłać na adres: SKLEP "BUTY XL", UL. DZWONNICZA 3/1, 02-784 Warszawa.
  5. Jeżeli jest to możliwe Kupujący odsyła Towar w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (w szczególności: paragon, kopia faktury VAT, wyciąg z konta).
  6. Koszty przesyłki wymienianego towaru pokrywa Kupujący. Towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie.
  7. Ewentualne różnice w cenie wymienianych towarów zostaną wyrównane poprzez przelew na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w formularzu wymiany towaru.


O sprzedającym

BUTYXLPL

O sprzedającym

BUTYXLPL

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 12 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:37

Dane firmy

Marcin Rysiński
BUTYXL.PL Marcin Rysiński
Pięciolinii 6/54
02-784 Warszawa
REGON: 140879624
NIP: 526-222-96-63

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 790 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
12:00 - 20:00
sobota
11:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Specjalizacja naszej firmy to duże rozmiary obuwia. Jesteśmy jednym z nielicznych i jednocześnie największym sklepem w Polsce, gdzie można kupić duże buty damskie i duże buty męskie. Duża stopa to u nas standard. Oferujemy największy wybór, duże  zróżnicowanie cenowe i jak każdy normalny sklep obuwniczy sezonowe wyprzedaże.

Numer oferty: 8353787621

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro