, , ,
Centerdi_pl

AG566 OCHRANIACZ DRZWI AUTA ODBOJNIK GARAŻ ŚCIANA

od
Centerdi_pl
98,4% poleca sprzedawcę
34,99
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
13 osób kupiło 25 sztuk
Dostawaod 6,69 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 224 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

AG566 OCHRANIACZ DRZWI AUTA ODBOJNIK GARAŻ ŚCIANA

Ochraniacz drzwi auta - odbojnik na ścianę garażu doskonale chroni samochód i ścianę w miejscach gdzie przestrzeń parkingowa jest bardzo ograniczona. To już koniec problemu z poobijanymi drzwiami, wgnieceniami przy parkowaniu w ciasnym garażu! Zapewni doskonałą ochronę drzwi samochodowych podczas wysiadania auta kiedy istnieje duże ryzyko ich uszkodzenia przy odruchowym, szybkim ich otwieraniu! Odbojnik można łączyć ze sobą w większe fragmenty jak i dzielić na kawałki. Świetnie nadaje się więc do zastosowania zarówno na dużych parkingach jak i w warunkach domowego garażu.

Cechy produktu:

  • Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.
  • Ochraniacz naklejany na ścianę garażu. Zapewnia bezpieczne parkowanie i otwieranie drzwi w ciasnych pomieszczeniach.
  • Bardzo trwały i odporny na wgniecenia i odkształcenia!
  • Praktyczny i prosty w montażu - samoprzylepny, dzięki mocnemu klejowi, można go przykleić do praktycznie każdej płaskiej powierzchni.
  • Wykonany z grubego i odpornego na wilgoć oraz zmianę temperatur polietylenu.
  • Idealny zarówno do garażu ogrzewanego jak i nieogrzewanego.
  • Wierzchnia warstwa pomalowana w doskonale widoczny wzór czarno-pomarańczowy, który dodatkowo odbija światło w ciemnościach.

Specyfikacja:

  • Materiał: tworzywo sztuczne (pianka polietylenowa)
  • Wymiary: 50 x 20 x 2 cm (z możliwością przycinania!)
  • 2 sztuki w komplecie (łączna powierzchnia 100 x 20cm albo 50 x 40cm)
  • Kolor: czarno-pomarańczowy
  • Opakowanie: foliowe

Zapraszamy do złożenia zamówienia!

Galeria zdjęć

Zapraszamy do złożenia zamówienia!

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,82

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,82/5
(17 ocen)
14
3
0
0
0

15 września 2019 od
sprawdzają się dobrze, polecam

Dostawa i płatność

od 6,69 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Białystok, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczka w RUCHu
6,69 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 11 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 11 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,99 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
17,99 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Towar sprzedawany przez nas jest objęty 12 miesięczną gwarancją, która zapewni Państwu bezpieczeństwo przy zakupie towaru, oraz komfortowe jego użytkowanie.  Dział serwisu  realizuje naprawy sprzętu objętego gwarancją. Nasz serwis zapewnia również pomoc techniczną przy użytkowaniu towarów zakupionych na naszych aukcjach.


Gwarancja


1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.    


2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca  istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

APTEL (Dział Serwisu Centerdi)
ul. Produkcyjna 106b
15-680 Białystok
Dodatkowe informacje

PROCEDURA REKLAMACJI APTEL: 

Reklamację można złożyć w następujący sposób:

1. Mailowo na adres: reklamacje@centerdi.pl

ZGŁOSZENIA E-MAILOWE ROZPATRYWANE SĄ NAJSZYBCIEJ.

W e-mailu prosimy umieścić:

- dane kupującego np.: login allegro, imię i nazwisko oraz dane adresowe;

- dokumenty potwierdzające zakup no: numer paragonu albo faktury lub potwierdzenie złożenia zamówienia lub potwierdzenie przelewu;

- dokładny opis usterki;

- zdjęcia produktu - jeżeli usterka dotyczy uszkodzeń lub nieprawidłowych czy brakujących elementów;

- zdjęcie lub skan protokołu szkody - w przypadku zniszczenia paczki lub jej zawartości.

2. Odesłać reklamowany towar na adres: 

Aptel Adam Pawlak Sp.J. 

ul. Produkcyjna 106 B 

15-680 Białystok 

- do paczki należy włożyć formularz pobrany z naszej strony lub pismo z opisem usterki oraz danymi osoby reklamującej towar.

3. Telefonicznie: 

- pod numerem: 698 654 020 pn. - pt. w godzinach 12:00:14:00 (opłata jak za połączenie  standardowe - wg cennika właściwego operatora)


-> REGULAMIN:

RĘKOJMIA:

1.  Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar  ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony  lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość  obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient  może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać  wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia  wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad  lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli  doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób  wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym  sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby  nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.  

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku  Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru  Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć  się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie  Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy  sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z  chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia  wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako  używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru  Klientowi.

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada  z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi,  jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego  rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy  sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego  reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji  związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

9. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie  z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

Podmiotem  uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Białymstoku

15-297 Białystok

ul. Żelazna 9, lok. 1 U

http://www.bialystok.wiih.gov.pl. 

GWARANCJA:

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją  udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.    

2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca  istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie  Internetowej Sklepu.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
APTEL (zwrot towaru-odstąpienie Centerdi)
Produkcyjna 106b
15-680 Białystok
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje


UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów towaru / odstąpień od umowy adresowanych na paczkomaty oraz inne punkty odbioru!

Wszystkie paczki muszą być zaadresowane na adres naszej firmy podany powyżej!

UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów towaru / odstąpień od umowy od przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, w tym spółek cywilnych oraz spółek prawa handlowego, jeżeli produkt został zakupiony na fakturę VAT!

Do wysyłanej paczki proszę dołączyć wypełnione dokumenty:  (wzory w PDF)


http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/odstapienieodumowy.pdf

http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/protokolzwrotowtowaru.pdf


 UWAGA: Ustawowy termin na złożenie odstąpienia od umowy wynosi tylko 14 dni, ale kupując u nas masz AŻ 30 DNI na podjęcie decyzji!

Odstąpienie od Umowy sprzedaży:

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
9. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Opcje 

O sprzedającym

Centerdi_pl

O sprzedającym

Centerdi_pl

98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:20

Dane firmy

APTEL Adam Pawlak sp. j.
Produkcyjna 106B
15-680 Białystok
REGON: 200731039
NIP: 966-208-65-19

Kontakt

  • 730****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:30 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma APTEL jest bezpośrednim importerem akcesoriów AGD, GSM, foto, komputerowych, elektronicznych, nawigacji GPS i innych. Na rynku istniejemy od ponad dziesięciu lat. Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów po jak najniższych cenach, pewnie i bezpiecznie, wciąż poszerzając dostępny asortyment.

Na chwilę obecną zaopatrujemy wiele hurtowni i sklepów z całej Polski, jak również klientów z całej Europy.

Pamiętaj! - Twoja satysfakcja jest naszym nadrzędnym celem.

Ważne:

Nie wysyłamy paczek za granicę.

Nie ma możliwości zakupu produktów z naszych aukcji telefonicznie (jedyną możliwością jest zakup przez system Allegro).

Pozostałe informacje

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres: reklamacje@centerdi.pl



REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Aptel Adam Pawlak Spółka jawna z siedzibą w Białymstoku, za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: APTEL. 

§ 1 Definicje  

1. Allegro - oznacza Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.  

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.  

4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.  

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.  

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.  

9. Sprzedawca - oznacza Aptel Adam Pawlak Spółka jawna z siedzibą w Białymstoku (15-680), ul. Produkcyjna 106B, NIP: 9662086519, REGON: 200731039, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435264; e-mail: handel@aptel.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.  

10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika APTEL, działające w domenie allegro.pl.  

11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.  

12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.  

13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. 

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego  

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.  

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.  

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. 

§ 3 Płatność i realizacja zamówień  

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:  

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);  

b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);  

c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).  

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.  

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.  

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.  

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.  

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.  

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.  

9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.  

10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. 


§ 4 Rękojmia

Patrz zakładkę Warunki reklamacji

§ 5 Gwarancja 

Patrz zakładkę Informacje o gwarancjach

§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

Patrz zakładkę Warunki zwrotu

§ 7 Postanowienia końcowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.  

2. Dane osobowe zbierane przez APTEL są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.  

3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.  

4. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.  

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.  

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).  

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.

Numer oferty: 7669134561

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro