, , ,
Desportivo

Adidas dres komplet męski spodnie bluza Tiro 19 M

od
Super Sprzedawcy
Desportivo - 99,8%
Allegro Smart!z kurierem
38 osób kupiło 43 sztuki
Dostawa od 8,00 zł
Czas wysyłki 24 godziny
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Kolor/wzór
Rozmiar
Klienci uznali rozmiar M zawiększy od oczekiwanego
Liczba sztuk
ze 177 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Rozmiar:
      M
    • Kolor:
      czerwony
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Rękaw:
      długi rękaw
    • Rodzaj spodni:
      prosta nogawka
    • Długość nogawki:
      długa
    • Materiał dominujący:
      poliester
    • Rodzaj:
      bez kaptura, rozpinane

Opis

Informacje o przedmiocie

Marka: Adidas

Stan: Nowy

Metki: Tak

Skład materiału: 100% Poliester

Dodatkowe informacje

Adidas Dres Męski Tiro 19

Opis bluzy

- rozsuwana bluza firmy Adidas

- wyszywane logo Adidas

- kieszenie po bokach zasuwane na zamek

- wzdłuż rękawów trzy białe charaktersytyczne paski dla marki Adidas

- dół bluzy i rękawy zakończone ściągaczem

- tył bluz bez napisów, motywów

Opis spodni

- z przodu po lewej stronie wyszywane logo firmowe Adidas

- kieszenie po bokach zasuwane na zamek

- w pasie ściągacz wraz z sznurkami (możliwość regulacji)

- dół spodni prosty

- przy nogawkach zamki

- po bokach po całej długości trzy białe charakterystyczne dla marki Adidas paski

- spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów

towar nowy, oryginalny z kompletem metek oryginalnie zapakowany.

Zastosowanie

- do codziennego użytku

- do biegania, piłka nożna, siłownia, trening

Wymiary

ROZMIAR M

BLUZA

( A ) - Długość całkowita - 70 cm

( B ) - Szerokość w klatce - 2 x 54 cm

( C ) - Długość rękawa od szyi - 79 cm

( D ) - Długość bluzy od pachy - 47 cm

SPODNIE

( A ) - Długość całkowita 102 cm

( B ) - Długość od kroku 75 cm

( C ) - Szerokość w pasie 2 x 36 / 54 cm

( D ) - Szerokość nogawki 2 x 16 cm

( E ) - Szerokość w biodrach 2 x 58 cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o rozmiarach

Klienci uznali wybrany rozmiar za większy od oczekiwanego

Opinie o rozmiarach

Klienci uznali wybrany rozmiar za większy od oczekiwanego
Rozmiar M

8 / 13 klientów uznało wybrany rozmiar za większy od oczekiwanego

Większy

8

Dobry

5

Mniejszy

0

Opinie o produkcie

4,61

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,61/5
(18 ocen)
12
5
1
0
0

15 lutego 2020 od
ok
31 stycznia 2020 od
Jakość adekwatna do marki czyli dobra. W przypadku mojej aktywności na powietrzu zdaje egzamin.
jakość, wykonanie
nie zauważyłem
20 lipca 2019 od
polecam
29 kwietnia 2019 od
Brak problemu ze zwrotem
spodnie nie są zwężone jak na zdjęciu w nogawce

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Tarnów, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Desportivo za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. w punkcie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 27 lut. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 27 lut. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
czw. 27 lut. w punkcie
czw. 27 lut. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Kurier DPD
11,99 zł
czw. 27 lut. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
czw. 27 lut. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
14,00 zł
czw. 27 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. u Ciebie
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Desportivo
Harasymowicza 8A
33-100 Tarnów
Dodatkowe informacje

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub chęci z korzystania z prawa reklamacji prosimy o wypełnienie formularza: 


https://drive.google.com/file/d/1uhs2fFUMXG1wsqr4eu7BftCTYXIWGKzX/view

  

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 43 [1] Kodeksu cywilnego rękojmia zostaje wyłączona


2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres: Desportivo Łukasz Szeląg, ul. Jerzego Harasymowicza 8A, 33-103 Tarnów, na adres poczty elektronicznej: obsluga@desportivo.pl, numer telefonu: 509731551

  

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


5.  W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. 


6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej +48 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl,

d. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Desportivo
Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie, bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

h. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

i. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

j. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

k. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

l. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym

Desportivo

O sprzedającym

Desportivo

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:30

Dane firmy

Łukasz Szeląg
Desportivo
Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
REGON: 121560981
NIP: 873-317-83-18

Kontakt

  • 509****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Łukasz Szeląg prowadzący działalność pod firmą Łukasz Szeląg Desportivo z siedzibą w Tarnowie, pod adresem: ul. Jerzego Harasymowicza 8A, 33-103 Tarnów, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, posługujący się numerem NIP: 8733178318 oraz REGON: 121560981.


 Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 


1. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji Zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); b. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy); c. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.  

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 


Postanowienia odrębne dotyczące Klientów będących Przedsiębiorcami 


Z zastrzeżeniem odrębnych zapisów niniejszego powyżej, w przypadku gdy Klient jest przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego (dalej jako: ,,Przedsiębiorca”), zastosowanie do dokonywanych przez niego Zamówień zastosowanie znajdują poniższe zastrzeżenia:  


1. Z chwilą wydania Towarów będących przedmiotem Zamówienia, podmiotowi lub osobie dostarczającej zamówione przez Klienta Towary (w tym również w przypadku dostawy za pomocą Paczkomatu) dalej jako: ,,Przewoźnik” przechodzą na Przedsiębiorcę korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy, a Sprzedawca w stosunku do Przedsiębiorców nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika. 

2. Przedsiębiorca po otrzymaniu dostawy Towarów zobowiązany jest sprawdzić ich stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru przez Przedsiębiorcę, należy sporządzić w obecności Przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towarów oraz ich uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego Przewoźnika. 

3. Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności lub niekompletnych danych podanych przez Przedsiębiorcę w trakcie składania Zamówienia, a także spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru. 

4. Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Przedsiębiorcy jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych. 

5. W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Przedsiębiorcę Zamówionych Towarów, Sprzedawca może według swojego wyboru wyznaczyć Przedsiębiorcy inny termin dostawy Zamówienia lub rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym z Klientem - Przedsiębiorcą lub odstąpić od Umowy, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Przedsiębiorca jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie oraz kosztu wysyłki Towaru. 

6. Klient - Przedsiębiorca zobowiązuje się do zapłaty wszelkich kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nie odebrania Zamówionych Towarów przez Klienta. 

Numer oferty: 7779114397

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro