, , ,

ADAPTER PRZEJŚCIÓWKA MICRO USB NA TYPE-C TYP C

od
Super Sprzedawcy
DOSTOJKA
99,7% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
5 osób kupiło 9 sztuk
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 53 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Adapter przejściówka z micro USB na USB Type-C

Kolor: Biały

Adapter ze złącza micro USB na USB typu C w kolorze białym.

Niewielka przejściówka umożliwiająca podpięcie kabla z wtyczką micro USB do urządzenia wyposażonego w port USB Type C. A co za tym idzie pozwalająca na przesłanie danych czy naładowanie naszego sprzętu. Z uwagi na swój nieduży rozmiar nie zajmuje zbyt wiele miejsca i można ją mieć zawsze przy sobie.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,74

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,74/5
(43 oceny)
38
3
0
0
2

16 września 2019 od
najbardziej pomocna
Super!
28 maja 2019 od
słaba jakość, wg mnie ściągnięta z aliexpress
4 lutego 2019 od
Adapter nie działał. Ciekawość kazała mi go rozebrać i ... zobaczyłem, że ktoś nie przylutował jednej z końcówek na mikrokarcie. Słaby produkt.
6 maja 2019 od
jest OK
6 maja 2019 od
Wszystko w porządku, polecam.
26 marca 2019 od
nie laduje tel
2 stycznia 2019 od
Spełnia swoją rolę
18 listopada 2018 od
Wszystko w jak najlepszym porządku, polecam:)

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u DOSTOJKA za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
7,99 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 18 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 18 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
śr. 18 gru. w punkcie
śr. 18 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
wt. 17 gru. w punkcie
wt. 17 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
śr. 18 gru. - czw. 19 gru. u Ciebie
Kurier InPost
11,99 zł
śr. 18 gru. u Ciebie
śr. 18 gru. u Ciebie
Kurier InPost pobranie
14,99 zł
śr. 18 gru. u Ciebie
śr. 18 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
czw. 19 gru. - pt. 20 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Łódź
Kasprzaka 64a / 29
91-078 Łódź
woj. łódzkie
email: kontakt@dostojka.pl
tel.: 534 403 910

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DOSTOJKA
Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź
Dodatkowe informacje

 

1. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 


2. Reklamację mogą Państwo zgłosić elektronicznie pisząc na nasz adres e-mail kontakt@dostojka lub w formie tradycyjnej adresując pismo pod wskazany adres: DOSTOJKA, Kasprzaka 64a/29, 91-079 Łódź.


3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.



5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest w formie którą początkowo wybrał Kupujący tj. jako odpowiedź na wiadomość e-mail lub pisemnie pocztą tradycyjną.


6. Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 



7. Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcą Państwo skorzystać z przysługujących uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, mogą zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem.


9.  Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)

W sytuacji, gdy otrzymany przez kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Należy również pamiętać, że bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.


Sprzedaż inna niż konsumencka

Różnica w stosunku do sprzedaży konsumenckiej polega na tym, że o ile roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się również z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, o tyle bieg terminu przedawnienia może zakończyć się przed upływem dwóch lat. W razie wątpliwości, kupujący będzie musiał udowodnić, że korzystał z przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem.

10. Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Kupujący nie musi również dołączać do przesyłki paragonu, lecz jeśli takowy posiada to bardzo prosimy o jego wrzucenie.


11. W postępowaniu gwarancyjnym i reklamacyjnym zastosowanie mają przepisy prawa. Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
DOSTOJKA
Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź
Dodatkowe informacje

1. W przypadku zawierania umowy na odległość kupującemu przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od takiej umowy, bez konieczności podawania przyczyn, w terminie 14 dni liczonym od daty otrzymania towaru.


 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy złożyć stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć wysyłając e-mail na adres kontakt@dostojka.pl lub wysyłając list polecony na adres: DOSTOJKA, ul. Kasprzaka 64a/29, 91-078 Łódź. 


3. Istnieje możliwość skorzystania z gotowego wzoru oświadczenia. Nie jest to jednak obligatoryjne. 


4. Zwracany Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, najlepiej wraz z dowodem zakupu (wydrukowaną fakturą lub paragonem). 


5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości zakupionego przedmiotu oraz najtańszego dostępnego w ofercie sposobu dostawy do konsumenta. 


6. Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych niezwłocznie, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. 


7. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 


8. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Konsumenta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 


9. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, oddamy cenę towarów zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu.


10.  Brak odstąpienia od umowy:


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym

DOSTOJKA

O sprzedającym

DOSTOJKA

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:25

Dane firmy

Aleksandra Żywulko
DOSTOJKA Aleksandra Żywulko
ul. Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź
REGON: 368620170
NIP: 831-161-61-38

Kontakt

  • 534 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Na wszystkie zakupione produkty otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT 23%. DOSTOJKA to sklep z akcesoriami premium do telefonów komórkowych, akcesoriami komputerowymi i elektronicznymi. Oferujemy Państwu nowe, oryginalne i markowe produkty, zawsze w najlepszych cenach! Ciągle poszerzamy swój asortyment. Dokładamy wszelkich starań aby był zgodny z zapotrzebowaniami rynku oraz spełniał wymagania jakościowe. Opinie naszych Klientów świadczą o profesjonalnym podejściu do zawieranych transakcji. Zapraszamy!

Pozostałe informacje

ZASADY OGÓLNE

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są objęte gwarancją, której długość jest zależna od produktu i określona w regulaminie i/lub w treści aukcji wystawionego przedmiotu.

3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

4. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:  a) płatność przelewem na rachunek bankowy, b) płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU), c) płatność kurierowi przy odbiorze.

5. Koszty dostawy produktu są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego produktu.

6. Czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki wynosi 0-2 dnia roboczego, w zależności od godziny, w której towar został opłacony i od wybranego sposobu płatności oraz dostawy. Informacja o czasie wysyłka umieszczona jest indywidualnie w każdej aukcji.

7. Czas oczekiwania na dostawę różni się w zależności od wybranej metody wysyłki i wynosi maksymalnie 14 dni (stanowi Regulamin Poczty Polskiej).

8. Za opóźnienia dostawy wynikające z winy dostawcy i niezależne od nas nie odpowiadamy.

9. Odbiór osobisty jest możliwy po dokonaniu zakupu na aukcji Allegro i późniejszym kontakcie z nami celem umówienia terminu odbioru.

10. Preferowana forma płatności to płatność PayU. Przelewy bezpośrednio na konto firmy opóźniają wysyłkę z powodu dłuższego oczekiwania na potwierdzenie płatności.

11. Dane do przelewu:

Alior Bank S.A.

DOSTOJKA Aleksandra Żywulko

ul. Kasprzaka 64a/29, 91-078 Łódź

75 2490 0005 0000 4530 4573 5396

Tytułem: nazwa użytkownika - zapłata za zakupione przedmioty z aukcji nr XXX, YYY

Kwota przelewu = wartość produktu/ów określona w aukcji + koszt wybranej formy dostawy wybranej z dostępnych opcji wysyłki na danej aukcji

12. Zakupiony towar wysyłamy na adres podany na Allegro lub jeżeli ma być inny niż podany na Allegro, zadeklarowany przy wyborze formy dostawy lub określony we wiadomości e-mail do sprzedającego jednak jeżeli towar został opłacony, wysłanej nie później niż do godziny 18 w dni robocze. Wysłane później e-maile zmieniające adres wysyłki nie będą uwzględniane.

13. Na wszystkie sprzedane towary wystawiamy dowód zakupu (fakturę VAT lub paragon).

14. Na wszystkie pytania wysłane przez formularz kontaktowy "wiadomość do sprzedającego" na Allegro a także wysłane bezpośrednio na nasz adres e-mail kontakt@dostojka.pl odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż 24 godziny po otrzymaniu wiadomości, także w weekendy i w godzinach wieczornych.

15. W przypadku kontaktu telefonicznego opłata konsumenta z Polski za połączenie z numerem Sprzedającego dla klientów z Polski odpowiada opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta klient.

16. Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży między sklepem, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z poniższym punktem.

17. Rozstrzyganie sporów:  - Ewentualne spory powstałe pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą (klientem) będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.). - Ewentualne spory powstałe pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą (klientem) niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę usługodawcy.

Numer oferty: 7392424592

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro