Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

18-25.09 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

, , ,

ABEC-9 RS PURPUROWY CARBON ŁOŻYSKA (8szt.) OPAK. M

od
Ludzic_SL3_dom
21,38
Liczba kompletów
z 90 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

ABEC-9 RS PURPUROWY CARBON ŁOŻYSKA (8szt.) OPAK. METAL NILS EXTREME

ABEC 9 RS PURPUROWE CARBON Nils Extreme to łożyska, które wykonane zostały z wysokiej jakości stali węglowej, zapewniającej doskonałą twardość i wytrzymałość. Charakteryzuje się najniższym oporem toczenia co przekłada się na największą prędkość w amerykańskiej normie Annular Bearing Engineering Commitee w skrócie ABEC. Istotnym parametrem tego łożyska jest mimośrodowość czyli okrągłość na torze w pierścieniu wewnętrznym i wynosi zaledwie 0,0012mm. Specjalnie zaprojektowana osłona metalowo-gumowa zabezpiecza przed niepożądanym zanieczyszczenie łożyska. Łożysko przeznaczone do rolek, deskorolek i hulajnóg.

Specyfikacja

Klasa: ABEC 9

Materiał: stal węglowa

Łożyska w opakowaniu: 8szt.

Opakowanie: metalowe pudełko

Uwagi

Nie przeznaczona do użytku komercyjnego

Gwarancja 24 miesiące

Dostawa i płatność

od 20,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
20,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 


Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SLV SERGII LYKHOTVORYK
ul. Pohulanka 12/68
03-890 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

W przypadku szkody transportowej

  • Uwaga: W momencie odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zawartość przesyłki w obecności przewoźnika. W razie stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody.

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z REKLAMACJI 

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. 

Macie Państwo po wykryciu wady prawo: 

1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 

2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; 

3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 

4. żądać usunięcia wady. 

  • Przed wysłaniem towaru (ów) na podstawie reklamacji, proszę o wcześniejsze powiadomienie na maila slv3.sklep.dom@gmail.com
  • W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. 
  • Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres (SLV SERGII LYKHOTVORYK, ul. Pohulanka 12/68, 03-890 Warszawa) i kartą gwarancyjną, jeśli takowa była załączona. Wyjątkiem od tej reguły, jest przypadek gdy gwarancja opisuje inaczej np. rozpatrywanie reklamacji odbywa się bezpośrednio przez wskazany serwis.
  • Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych
  • Towar powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.
  • Wszystkie gratisy nie podlegają reklamacji.
  • Jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
  • W ciągu 14 dni od daty doręczenia wadliwego towaru rozpatruje się reklamacja
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 
  • Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 
  • Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. 
  • Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państw uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. 
  • Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: slv3.sklep.dom@gmail.com

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
SLV SERGII LYKHOTVORYK
ul. Pohulanka 12/68
03-890 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY

0. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

  • Tak, jeśli towar nie nosi śladów używania i zapakowany jest w fabryczne opakowanie
  • W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy o wcześniejszy kontakt slv3.sklep.dom@gmail.com
  • Towar powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.

1.    Odstąpienie od umowy – dotyczy tylko Konsumentów.

2.    Prawo odstąpienia od umowy

  • Informujemy Państwa, iż mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Aby to zrobić mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres mailowy: slv3.sklep.dom@gmail.com
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  •  Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

 

3.    Skutki odstąpienia od umowy

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  • Ponadto informujemy, iż możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy na adres:
  • Adres do zwrotu:

SLV SERGII LYKHOTVORYK

ul. Pohulanka 12/68

03-890 Warszawa 

  • Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • Ponadto informujemy, iż odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

Adresat: SLV SERGII LYKHOTVORYK, ul. Pohulanka 12/68, 03-890 Warszawa 

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (nazwa towarów / tytuł ofert / numer ofert)…..................................................... Data zakupu…………………...Data odbioru towaru.................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................


  • Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: slv3.sklep.dom@gmail.com

O sprzedającym

Ludzic_SL3_dom

O sprzedającym

Ludzic_SL3_dom

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:52

Dane firmy

Sergii Lykhotvoryk
SLV SERGII LYKHOTVORYK
ul. Pohulanka 12/68
03-890 Warszawa
NIP: 5242877838

Kontakt

poniedziałek - niedziela
09:00 - 23:00

Pozostałe informacje

WYSYŁKA I DOSTAWA

W przypadku szkody transportowej 

  • Uwaga: W przypadku szkody transportowej (uszkodzona przesyłka, zewnętrzne opakowanie), obowiązkowy jest protokół szkody podpisany przez Kupującego odbierającego towar i przewoźnika, w przeciwnym razie reklamacja transportowa będzie odrzucona, bez jej rozpatrywania. 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?   

  • Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.  

Definicje: 

  • Czas wysyłki: czas od daty wpłaty za zakup do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego. Nie liczą się dni wolne od pracy, dni nierobocze i święta. 
  • Czas dostawy: czas od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego do momentu przekazania przesyłki kupującemu. Nie liczą się dni wolne od pracy, dni nierobocze i święta.  
  • Czas realizacji = czas wysyłki + czas dostawy 
  • Jeżeli kupujący wystawia komentarz do transakcji w miejscu “Czas wysyłki” zobowiązuje się ocenić czas od daty wpłaty za zakup lub wybrania przesyłki za pobraniem do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi przez sprzedającego, a nie czas dostawy. Kupujący zobowiązuje się również, że podczas oceny “czas wysyłki” weźmie pod uwagę czas wysyłki zadeklarowany na aukcji przez sprzedającego (Nie mylić z czasem realizacji).  

Śledzenie przesyłek   

  • Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.   
  • DPD: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke 
  • InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek 

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?   

  • Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze. 

PŁATNOŚĆ   

  • Za towar można zapłacić zarówno przy odbiorze kurierowi jak i z góry na konto klasycznym przelewem lub - najwygodniej i najszybciej - poprzez PayU. W tytule przelewu należy podać login allegro i numer aukcji. Wszystkich płatności prosimy dokonywać na następujące konto bankowe: mBank: 62 1140 2004 0000 3202 7827 6047 

Realizacja zamówienia 

  • przelew bankowy poprzez system płatności PayU lub Przelewy24  - w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta. 
  • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy - w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. 
  • gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy - w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.



Numer oferty: 7945592852

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro