A70 BLUZKA TOP KORONA EFEKTOWNA SEXI CZARNA S

od
LOVELINESS_MODA
39,99
12 osób kupiło 14 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99984 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Rozmiar:
      36 (S)
    • Kolor:
      czarny
    • Marka:
      Inna marka
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Fason:
      na ramiączkach
    • Materiał dominujący:
      poliester
    • Cechy dodatkowe:
      koronka
    • Dostawa z Polski:
      nie

Opis

BLUZKA DAMSKA

IDEALNA POD ŻAKIET

KORONA

ROZMIAR: S

Czas oczekiwania 10 - 45 dni roboczych 

Najczęściej 21-28 dni

Towar zamawiany z zagranicy

 

Każdy nasz klient otrzymuję fakturę na zakupiony produkt

 

Proszę pamiętać że kupując na aukcji w pełni akceptuję regulamin

który znajduje się w zakładce "O sprzedającym" 

 

ZAPRASZAMY NA INNE AUKCJĘ

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 10,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Singapur, Singapur

Wysyłka

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Czas oczekiwania 10 - 45 dni roboczych Najczęściej 21-28 dni Towar zamawiany z zagranicy

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Loveliness Katarzyna Krzyżaniak
Głogowska 47a/2
60-736 Poznań
Dodatkowe informacje

 Formularz reklamacyjny znajduje się poniżej:

 

___________________, dnia_____________20____ r. 


Adresat: 

Loveliness Katarzyna Krzyżaniak 

Głogowska 47a/2

60-736 Poznań 


FORMULARZ REKLAMACYJNY DANE KLIENTA: 

Imię i Nazwisko:__________________________________________________________

Adres:_____________________________________________________________________ E-mail:_____________________________________________________________________

Tel.:________________________________________________________________________ 

Nr rachunku bankowego:________________________________________________

____________________________________________________________________________

PRZEDMIOT REKLAMACJI: 

Data nabycia produktu:_________________________________________________

Nazwa produktu:________________________________________________________

___________________________________________________________________________ 

Nr faktury:_____________________________________________________________ 

Ogólna wartość produktu:___________________zł 

ZGŁOSZENIE  REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________ 

Kiedy wady zostały stwierdzone:______________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad, 

(___) usunięcie wady, 

(___) obniżenie ceny, 

(___) odstąpienie od umowy. 


_____________________________________________ 

Podpis 


ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI


Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów: 

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Data otrzymania reklamacji:___________________________________________

Osoba rozpatrująca reklamację:_______________________________________

Data rozpatrzenia reklamacji:__________________________________________

Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
List ekonomiczny
na własny koszt
Adres do zwrotu
Loveliness Katarzyna Krzyżaniak
Głogowska 47a/2
60-736 Poznań
Dodatkowe informacje

WZÓR FORMULARZA  ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w  przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat:

Loveliness Katarzyna Krzyżaniak 

Głogowska 47a/2

60-736 Poznań 

Niniejszym  informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ 

Numer konta do zwrotu:___________________________________________________________

______________________________________________________________________________________ 

Numer zamówienia:________________________________________________________________

Data zawarcia umowy:_____________________________________________________________

Imię i nazwisko konsumenta oraz nick z allegro:_________________________________

______________________________________________________________________________________

Adres konsumenta:________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________

Data:_____________________________________ 

___________________________________________ 

Podpis

O sprzedającym

LOVELINESS_MODA

O sprzedającym

LOVELINESS_MODA

88,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,5/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,5/5
CZAS WYSYŁKI
4,1/5
KOSZT WYSYŁKI
4,5/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:20

Dane firmy

Katarzyna Krzyżaniak
Loveliness
Głogowska 47a/2
60-736 Poznań
REGON: 369879331
NIP: 779-224-14-95

Kontakt

  • 538****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
12:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Każdy kupujący zobowiązany jest zapoznać się z naszym regulaminem przed zakupem – zakup jest równoznaczny z jego akecptacją: 


Regulamin sprzedaży Sprzedaż za pośrednictwem profilu LOVELINESS_MODA na portalu Allegro prowadzi Katarzyna Krzyżaniak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Loveliness Katarzyna Krzyżaniak” z siedzibą w Poznaniu (60-736), ul. Głogowska 47a/2, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP 779-224-14-95  


Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: loveliness_moda@interia.pl


 § 1 Definicje Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: a. Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, b. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93), c. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego), d. Regulamin. Sprzedawca – Katarzyna Krzyżaniak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Loveliness Katarzyna Krzyżaniak” z siedzibą w Poznaniu (60-736), ul. Głogowska 47a/2, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP 7792241495 


§ 2 Postanowienia wstępne: 

  1. Za pośrednictwem Profilu LOVELINESS_MODA, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Profilu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Profilu. 
  2. Wszystkie produkty uwidocznione na stronach Profilu są fabrycznie nowe.  
  3. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Profilu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).  
  4. Profil jest częścią portalu Allegro. Do korzystania z portalu Allegro znajdują zastosowanie postanowienia regulaminu korzystania z portalu Allegro, dostępnego pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php.  
  5. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także  przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 


§ 3 Zawarcie umowy: Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą dochodzi w sposób opisany w regulaminie korzystania z portalu Allegro, dostępnym pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php.  


§ 4 Formy dostawy i metody płatności: 

    1. Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy kupionych produktów:  

  • dostawa za pośrednictwem Poczty EMS - koszt 10,00zł + 2,00zł za każdą kolejną sztukę. 
  • dostawa za pośrednictwem poczty Polskiej - koszt list polecony priorytetowy 10,00zł – DOTYCZY AUKCJI Z WYSYŁKĄ Z POLSKI. 

    2. Koszt dostawy ponosi Kupujący.  

    3. Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności za zamówione produkty:  

  • przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,  
  • płatność natychmiastowa za pośrednictwem serwisu Pay u. 
  • płatność natychmiastowa za pośrednictwem serwisu Przelew24 


§ 5 Realizacja umowy:  

  1. W przypadku wyboru formy płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany zapłacić za produkty w ciągu 7 od dnia dokonania zakupu. 
  2. Po otrzymaniu zapłaty za produkty, Kupujący otrzyma na podany adres do dostawy przesyłkę obejmującą kupione produkty w terminie wynikającym z opisu danego produktu na Profilu.  
  3. Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego.  


§ 6 Odstąpienie od umowy Konsumenta:   

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów.  
  2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.  
  3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy lub dowolnie wybranego wzoru odstapienia od umowy kupna   
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.  
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 
  7. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe podane przez kupującego (nie zwracy pieniędzy na konto bankowe międzynarodowe)  
  8. Jeżeli Konsument wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy nie odesłał produktu, Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem dokonanych przez Konsumenta płatności do dnia otrzymania produktu. 
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.  


§ 7 Odpowiedzialność za wady:  

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.  
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).  
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:  -żądać wymiany produktu na wolny od wad,  -żądać usunięcia wady,złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,  -złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.  
  4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.  
  5. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, lub dowolnie wybranego wzoru formularza reklamacyjnego.  
  6. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.  
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.  
  8. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).  


§ 8 Dane osobowe: 

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.  
  2. Sprzedawca przetwarzane dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.   
  3. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
  4.  Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Kupującego również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Kupującego. 
  5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.  
  6. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w: -ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422), -ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182), -rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024).  
  7. Kupującemu przysługują prawa określone w aktach prawnych, o których mowa w ust. 3 powyżej, w tym w szczególności do: -wglądu do swoich danych osobowych, -żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.  


§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:   

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.  
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:  -zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, -zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,  -skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.  
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.  
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.  
Numer oferty:7933262965
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro