4X OPONY LETNIE 195/75R16C SAVA TRENTA 2

od
Super Sprzedawcy
oponykozak-pl
1 124,00
112,39 zł x 11 rat ()
Ubezpieczenia od 92,73 zł
dowiedz się więcej
Liczba kompletów
z 1 kompletu
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Sava
    • Szerokość opony:
      195 mm
    • Profil opony:
      75
    • Średnica:
      16"
    • Indeks prędkości:
      S do 180 km/h
    • Indeks nośności:
      107
    • Liczba opon w ofercie:
      Komplet 4 szt.
    • Informacje dodatkowe:
      wzmocnienie (C)
    • Opór toczenia:
      Klasa E
    • Przyczepność na mokrej nawierzchni:
      Klasa B
    • Hałas zewnętrzny:
      70 dB
    • Model:
      Trenta 2

Opis

SAVA TRENTA 2 195/75R16C

Komplet - 4szt , nowe i oryginalne opony Letnie

Producent: SAVA

Model: TRENTA 2

Rozmiar: 195/75R16C

Sezon: Letnie

Pojazd: DOSTAWCZE

Indeks prędkości: S

Indeks nośności: 107/105

Produkcja:   2018R FRANCJA

Dostępność: w magazynie

Zdjęcia opon na aukcjach mają charakter poglądowy. W zależności od rozmiaru, opona może się różnić od tej prezentowanej na zdjęciu (np. może mieć rant ochronny, więcej lub mniej rowków obwodowych,)

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: KRAKÓW ul. Przewóz 55, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

FHU JAN KOZAK
przewóz 55
30-721 kraków
woj. małopolskie
email: allegro@oponykozak.pl
tel.: 609826464

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
AlleOpona
92,73 zł
za 12 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje:
  • wymianę lub naprawę koła w miejscu zdarzenia, w tym koszty dojazdu pomocy drogowej,
  • koszty holowania pojazdu do najbliższego warsztatu,
  • koszty przewozu kierowcy wraz z pasażerami do warsztatu,
  • koszt zakupu nowej opony jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

36 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

FHU JAN KOZAK
PRZEWÓZ 55
30-721 Kraków
Dodatkowe informacje

Zasady reklamacji

   

                Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z  zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi  przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z  zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą e-mailową na  adres biuro@oponykozak.pl lub poprzez dołączenie opisu wady oraz  odesłanie lub dostarczenie w inny sposób towaru i dowodu zakupu w  Sklepie na adres: FHU Jan Kozak OponyKozak.pl ul. Przewóz 55, 30-721  Kraków. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w  terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sklep  przesyłki zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego  rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą kurierską FHU Jan Kozak wyśle do  Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się  to niemożliwe (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwróci pełną kwotę  zapłaconej ceny towaru w terminie 14 dni.

                Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt  do naszej firmy na swój koszt. Sklep OponyKozak.pl nie ponosi  odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku reklamowania opony.                  

                POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR                 
                  1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości  skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do  tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych  powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,  do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich  Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami  internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.                  
                 2.Klient będący konsumentem posiada następujące  przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:                  
                 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15  grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z  wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego  zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat  zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na  stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej.                  
                 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie  rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z  bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub  organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod  bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email  porady@dlakonsumentow.pl.              

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
FHU JAN KOZAK
PRZEWÓZ 55
30-721 KRAKÓW
Dodatkowe informacje

 

Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

                Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa  konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez  podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów  określonych w art. 33, art. 34, art. 38 Prawa konsumenckiego.
                Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi  14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
                Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może  złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa  konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem http://oponykozak.pl/internet/odstapienie-wzor.doc lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
                Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.
                Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na  e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w  złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
                W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
                Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił  od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego  upływem.
                Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
                Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będącej wynikiem korzystania  z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,  cech i funkcjonowania rzeczy.                 Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego  przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego  płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał  sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych  kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
                Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego  samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument  wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla  niego z żadnymi kosztami.
                Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty  otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub  dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.                  

                Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
                 -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w  pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany  przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
                -w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na  rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
                -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
                -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca  szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
                -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana  w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
                -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;
                -w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe  lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
                -o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane  na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy;
                -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę

O sprzedającym

oponykozak-pl

O sprzedającym

oponykozak-pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:36

Dane firmy

Jan Kozak
FHU Jan Kozak
ul. Przewóz 55
30-721 Kraków
REGON: 350190015
NIP: 683-134-17-06

Kontakt

  • 12 *** ** ** (pokaż)
  • 609 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym



Szanowni Państwo!

Nasza firma

swoją działalność rozpoczęła w 1993 roku. Obecnie prowadzimy dwa

serwisy opon w Krakowie i jego okolicach, a dzięki internetowi i

serwisowi Allegro oferujemy Państwu Nasze usługi na terenie całego

kraju. W naszej ofercie znajdują się opony osobowe, dostawcze i terenowe

wiodących producentów m.in.: Goodyear, Michelin, Kleber, Fulda,

Matador, Nexen, Dayton, Dębica oraz opony bieżnikowane Profil.

  

Po wygraniu aukcji

automatycznie zostanie na Państwa e-mail wysłana wiadomość z instrukcją

postępowania i danymi niezbędnymi do finalizacji transakcji.

  Sprzedawane

przez nas opony są fabrycznie nowe i objęte pełna gwarancją producenta.

Pochodzą z  bieżącej produkcji. Chyba, że w aukcji zaznaczono inaczej.

  Opony wysyłamy za pośrednictwem  firmy kurierskiej

 FEDEX

NASZE SERWISY

 Kraków ul. Przewóz 55 tel. 12 653 74 54 kom. 609 826 464 

Wawrzeńczyce 494 k. Nowego Brzeska tel. 12 287 46 63

Pozostałe informacje

Jeżeli

licytacja nastąpi w godzinach przedpołudniowych - opony mogą zostać

dostarczone juz na następny dzień roboczy (w okresie zimowym czas ten

może się wydłużyć do 4dni roboczych)

  Opony wysyłamy po wpłacie pieniędzy na konto lub za pobraniem.

  W przypadku wpłaty na konto wysyłka następuje tego samego dnia, w którym zaksięgowany jest przelew.

  Zakupione opony mogą Państwo odebrać jak również zamontować w jednym z Naszych serwisów (adresy podane w aukcji).

  Na

życzenie podajemy numer listu przewozowego i numer telefonu do firmy

kurierskiej aby uzyskać informacje na temat Państwa przesyłki.

  Klient

ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia

zamówionego towaru. Rezygnacja jest możliwa tylko i wyłącznie w

przypadku braku jakichkolwiek naruszeń lub uszkodzeń towaru. Towar nie

może nosić śladów użytkowania. W przypadku zwrotu koszty przesyłki

ponosi klient.Wszystkie opony nie starsze niż 18 miesięcy uważa się za opony  z bieżącej produkcji chyba żę na aukcji jest podany rocznik opony.

  Reklamacje. Ewentualne reklamacje można składać drogą elektroniczną lub pod nr telefonu: 609 826 464 oraz osobiście w Naszych serwisach.

  Jeśli Macie Państwo jakiekolwiek pytanie można się z Nami kontaktować telefonicznie lub drogą elektroniczną. Dane kontaktowe podane w aukcji.

Dane firmy:

FHU Jan Kozak

30-721 Kraków, ul. Przewóz 55

NIP 683-134-17-06 Regon 350190015

NUMER KONTA;

PKO BP S.A. 03 1020 2906 0000 1002 0187 3884

Numer oferty:7959120167
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro