Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

4x opony 225/45R17 91H Dębica Frigo HP2 FP

od
Super Sprzedawcy
oponafelga_pl
99,5% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
50,95 zł x 20 rat raty zero
Darmowa dostawa
Czas wysyłki24 godziny
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Ubezpieczenia od 84,07 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Liczba opon w ofercie:
      Komplet 4 szt.
  • Parametry fizyczne
  • Dane szczegółowe
    • Rok produkcji:
    • Indeks prędkości:
      H do 210 km/h
    • Indeks nośności:
      91
    • Opór toczenia:
      Klasa E
    • Przyczepność na mokrej nawierzchni:
      Klasa B
    • Hałas zewnętrzny:
      71 dB

Opis

Parametry

Typ: osobowa

Sezon: Zima

Marka: Dębica

Model: Frigo HP2

Rozmiar: 225/45R17

Indeks prędkości: H - 210 km/h

Indeks nośności: 91 - 615 kg

Rok produkcji: 2019

Na terenie Unii Europejskiej od 2012 roku opony zawierają etykiety - krótkie informacje przedstawiające kluczowe dla kierowcy parametrów. Etykieta przyznawana jest podczas testów przed uzyskaniem homologacji. Podobne oznaczenia możemy zauważyć przy żarówkach czy sprzęcie AGD i zasada działania jest bardzo podobna - im wyżej, tym lepiej. Oceny opon oznaczamy literami - ocena A jest najwyższą, ocena G najniższą.

efektywność paliwowa - stanowi informację o oporach toczenia opony. Przeniesienie pracy silnika, czyli wprawianie kół w ruch będzie lżejsze w przypadku opon o niskim współczynniku toczenia. Różnica zużycia paliwa pomiędzy najwyższą i najniższą klasą to nawet 650 ml paliwa na 100 kilometrów!

opona z głośnikiem - informuje nas o poziomie emitowanego hałasu w decybelach. Fale przy głośniku informują o przyszłych restrykcjach w prawie unijnym. Jedna fala oznacza, że opona jest o 3 dB cichsza od przyszłego limitu. Dwie fale oznaczają, że opona jest zgodna z nadchodzącym limitem. Trzy fale to obecny limit.

ikona opony i deszczu - przyczepność i hamowanie na mokrej nawierzchni. Różnica pomiędzy klasą A i klasą G może wynieść nawet 30%! Przykładowo; podczas deszczu, wyhamowanie do zera przy prędkości 80 km / h może być aż do 18 metrów dłuższe!

a samym dole znajdziemy numer rozporządzenia unijnego (1222/2009) oraz przeznaczenie, przedstawone jako literka C i liczba:

  • C1 Opony samochodowe
  • C2 Opony dostawcze
  • C3 Opony ciężarowe i autobusowe.
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Opinie o produkcie

4,83

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,83/5
(18 ocen)
15
3
0
0
0

18 września 2019 od
ok.polecam

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bochnia, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
10,99 zł
pon. 16 gru. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
pon. 16 gru. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
25,99 zł
pon. 16 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska
0,00 zł
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
15,00 zł
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. - wt. 17 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Adolfa Mitery brak możliwości montażu
Adolfa Mitery 11
32-700 Bochnia
woj. małopolskie
email: allegro@oponafelga.pl
tel.: 146917275

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Kraków możliwość montażu
Skręcona 16
31-587 Kraków
woj. małopolskie

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Bochnia możliwość montażu
Brzeska 55A
32-700 Bochnia
woj. małopolskie

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
AlleOpona
84,07 zł
za 12 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje:
  • wymianę lub naprawę koła w miejscu zdarzenia, w tym koszty dojazdu pomocy drogowej,
  • koszty holowania pojazdu do najbliższego warsztatu,
  • koszty przewozu kierowcy wraz z pasażerami do warsztatu,
  • koszt zakupu nowej opony jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

oponafelga.pl s.c.
Brzeska 55A
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

§ Rękojmia 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
oponafelga.pl s.c.
Adolfa Mitery 11
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

 ZWROT TOWARU DO 14 DNI.

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni dokonać Zwrotu Towaru bez podania przyczyny.

2. Bieg terminu na Zwrot Towaru rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.Konsument może Zwrócić Towar składając Sprzedawcy oświadczenie o Zwrocie. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Konsument może zwrócić Towar, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-5ef3ee74a2d15d1e8a9121b44434bf6b. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej we zwrotnej wiadomości mailowej.

3. W przypadku Zwrotu Towaru, zawarta Umowa sprzedaży uważana za niezawartą.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o Zwrocie Towaru, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do Zwrotu Towaru wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym wyraził wolę dokonania Zwrotu Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres oponafelga.pl s.c., ul. Gazowa 22a, (32-700) Bochnia.

7. W wypadku Zwrotu Towaru Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

8. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

O sprzedającym

oponafelga_pl

O sprzedającym

oponafelga_pl

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:15

Dane firmy

oponafelga.pl s.c.
Adolfa Mitery 11
32-700 BOCHNIA
REGON: 121437832
NIP: 868-194-84-53

Kontakt

  • 14 *** **** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

allegro@oponafelga.pl tel.: 14 611 50 15 Reklamację i zwroty proszę zgłaszać na adres: reklamacje@oponafelga.pl § Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); c) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); d) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z § "Płatność i realizacja zamówień" ust. 1 Regulaminu. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu rejestracyjnym, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com 11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Numer oferty: 8384462289

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro