Opis
Przedmiot aukcji:
komplet (4 sztuki) opon zimowych 205/55R16 Goodride SW608 , fabrycznie nowe, pełnowartościowe
Rozmiar opony: 205/55R16
Indeksy SI/LI: 91H (do 210km/h)
Rok produkcji: 2019
Przeznaczenie - sezon: zimowe, z homologacją zimową 3PMSF
Przeznaczenie - rodzaj pojazdu: osobowe
Segment: ekonomiczny
Rodzaj bieżnika: kierunkowy
Gwarancja: 2 lata, gwarancja producenta
Opona zimowa Goodride SW608 to dobrze znany polskim Kierowcom bieżnik. Opona, która ma bardzo dużo pozytywnych ocen w sieci. Produkowana już od kilku lat, dobre parametry na etykietach, stała dostępność. Goodride to jeden z największych producentów opon na świecie.
Wszystkie opony, które prezentujemy na naszych aukcjach - mamy na własnym stanie magazynowym.
Zoptymalizowany kierunek lameli pozwala maksymalizować kontakt opony z nawierzchnią drogi i zapewnia wyjątkową trakcję i kontrolę we wszystkich warunkach drogowych zimą.
Unikalna mieszanka zimowa bieżnika pozwala na dynamiczną jazdę.
[205/55R16HSW608][205/55R16HSW608][205/55R16HSW608][205/55R16HSW608]
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
- wymianę lub naprawę koła w miejscu zdarzenia, w tym koszty dojazdu pomocy drogowej,
- koszty holowania pojazdu do najbliższego warsztatu,
- koszty przewozu kierowcy wraz z pasażerami do warsztatu,
- koszt zakupu nowej opony jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: ul. Krakowska 158-160, 40-393 Katowice; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty mail na adres: kontakt@opomarket.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Krakowska 158-160, 40-393 Katowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, produktu sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Ww. prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- kon****@************ (pokaż)
- 322****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma rozpoczęła swoją działalność w 1988 roku od uruchomienia profesjonalnego serwisu ogumienia, mieszczącego się w Katowicach-Szopienicach przy ulicy Krakowskiej 158.
Fachowość i rzetelność wykonywanych usług przyciągnęła do nas wielu klientów, co pozwoliło na systematyczny rozwój firmy i rozszerzenie zakresu świadczonych usług. W przeciągu ostatniego dwudziestopięciolecia działalności, nasza firma stała się największym dystrybutorem opon do samochodów osobowych, ciężarowych, przemysłowych i rolniczych, a także obręczy kół, łańcuchów śniegowych i innych akcesoriów motoryzacyjnych w regionie Górnego Śląska jak i jedną z wiodących firm w Polsce.
W roku 1990 podpisaliśmy pierwszą umowę z ówczesnym producentem opon STOMIL DĘBICA. Konsekwencją rosnących wymagań rynku motoryzacyjnego było uruchomienie w 2000 roku serwisu mechanicznego samochodów osobowych, świadczącego usługi w zakresie napraw bieżących, wymiany oleju, diagnostyki silnika, napraw podwozia. Rok ten był również przełomowy z punktu widzenia sprzedaży opon, gdzie przekroczyliśmy sprzedaż 100 tysięcy opon do samochodów osobowych. Szybko zmieniający się rynek motoryzacyjny w Polsce skłonił nas do stworzenia w 2002 roku, wraz z trzema innymi firmami – zrzeszenia niezależnych dystrybutorów branży oponiarskiej pod nazwą Polskie Składy Oponiarskie (PSO). PSO poprzez konsolidację potencjału sprzedażowego udziałowców pozwala na podniesienie konkurencyjności działania na rynku w dziedzinie handlu, logistyki, obsługi flot samochodowych oraz klientów indywidualnych. Obecnie PSO dysponuje siecią ok. 300 stacji serwisowych oraz jest właścicielem serwisu internetowego www.PlatformaOpon.pl .
Istotnym wydarzeniem w historii firmy było wybudowanie w 2005 roku magazynu o powierzchni 10 tys. m2 umożliwiającego magazynowanie ok 200 tys. sztuk opon. Tak duży potencjał magazynu pozwolił na sprostanie oczekiwaniom naszych klientów w zakresie dostępności i różnorodności oferowanego asortymentu towarowego oraz przyczynił się do nawiązania bezpośredniej współpracy z chińskim producentem opon – Goodride oraz tajwańskim – Nankang. Współpraca ta pozwoliła nam stać się głównym importerem tych marek na rynku polskim. Kolejnym ważnym dla firmy etapem było przystąpienie w 2008 roku naszego serwisu samochodowego do międzynarodowej sieci Bosch Car Service, która skupia w swoich szeregach serwisy świadczące kompleksową obsługę pojazdów wszystkich marek. Przynależność do sieci serwisów Bosch Car Service daje gwarancję rzetelnej i fachowej obsługi pojazdów zgodnie z technologią napraw oraz zastosowaniem markowych produktów sygnowanych zarówno marką Bosch jak i innymi dobrymi zamiennikami.
Rok 2009 zaowocował współpracą z włoskim koncernem Maggi Group wprowadzając do naszej oferty wysokiej klasy łańcuchy śniegowe, jako ich bezpośredni importer.
W roku 2011 uzupełniając kompleksową obsługę serwisową pojazdów otwarliśmy Stację Kontroli Pojazdów, wykonującą badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zapewniamy realizację zamówień w ciągu 24 godzin. Taki wynik możemy osiągnąć dzięki własnej dużej flocie samochodów dostawczych oraz współpracy z wiodącymi na rynku firmami kurierskimi jak DPD, Geis i Fedex. Nasz obecny potencjał to załoga licząca ok 80 wyszkolonych pracowników, magazyn opon o pojemności ok 200 tys. szt. opon, magazyn depozytów na ok 15 tys. szt. opon/kół, 13 stanowisk serwisowych, 2 samochody mobilnego serwisu opon do samochodów ciężarowych. Wieloletnia obecność na rynku w branży oponiarskiej i samochodowej pozwoliła nam na osiągnięcie sprzedaży rocznej na poziomie ok 500 tys. szt. opon oraz obsługi klientów indywidualnych i flotowych na poziomie ok 10 tys. rocznie. We wszystkim, co robimy staramy się być najlepsi, dlatego w naszej ofercie znajdują się opony największych koncernów oponiarskich na świecie oraz szeroki wachlarz obręczy stalowych i aluminiowych najbardziej renomowanych producentów. Silną i solidną markę tworzymy poprzez fachowość naszych pracowników, stale rozwijającą się infrastrukturę firmy, szybkie dostosowywanie do potrzeb zmieniającego się rynku i rzetelność wobec naszych partnerów.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu