Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

4X 155/70R13 75T NOKIAN WR D4 OPONY ZIMOWE 2019

od
Super Sprzedawcy
www-motoabc-pl - 99,7%
8 Monet
+8 Monet za zakup w aplikacji
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba kompletów
z 1 kompletu
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
    • Marka:
    • Liczba opon w ofercie:
      Komplet 4 szt.
    • Model:
      WR D4
    • Kod producenta:
      T430943
  • Dane szczegółowe
    • Rok produkcji:
    • Indeks prędkości:
      T do 190 km/h
    • Indeks nośności:
      75
    • Opór toczenia:
      Klasa E
    • Przyczepność na mokrej nawierzchni:
      Klasa B
    • Hałas zewnętrzny:
      68 dB
  • Parametry fizyczne

Opis

Podana cena na aukcji to cena za 4 sztuki opony zimowej NOKIAN WR D4 155/70R13 75 T.

Sprzedawane przez nas opony są nowe.

Specyfikacja techniczna opony:

  • Producent: NOKIAN
  • Bieżnik: WR D4
  • Rozmiar: 155/70R13
  • Indeks prędkości: T
  • Indeks nośności: 75
  • Sezon: Zima
  • Rodzaj pojazdu: Osobowe
  • DOT: PRODUKCJA OK. 15 TYGODNIA 2019 ROKU
  • Opona wzmocniona: Nie
  • Opona typu RUN FLAT: Nie
  • Uwagi: 3PMSF

Sprzedawane przez nas produkty posiadają pełną gwarancję producenta lub importera. 

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(6 ocen)
6
0
0
0
0

16 lutego 2020 od
Polecam.
9 listopada 2019 od
Samochód na tych oponach jeździ jak przyklejony do asfaltu. Polecam.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Świdnica, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pt. 10 kwi. w punkcie
pt. 10 kwi. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pt. 10 kwi. w punkcie
pt. 10 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro Kurier DPD
0,00 zł
pt. 10 kwi. - wt. 14 kwi. u Ciebie
pt. 10 kwi. - wt. 14 kwi. u Ciebie
Allegro Kurier DPD pobranie
20,00 zł
pt. 10 kwi. - wt. 14 kwi. u Ciebie
pt. 10 kwi. - wt. 14 kwi. u Ciebie

Punkty odbioru

motoABC
Parkowa 4
58-100 Świdnica
woj. dolnośląskie
email: info@motoabc.pl
tel.: 665102030

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI NA OPONY SPRZEDAWANE PRZEZ SKLEP.

1. Gwarancja obejmuje przyczyny tkwiące w oponach a w szczególności związane z wykonawstwem, materiałami lub konstrukcją, o ile one wystąpią w ciągu okresu gwarancyjnego. Okres gwaranacyjny dla poszczególnych producentów wyszczególniony jest w treści aukcji. Jeśli nie jest podany, za maksymalny okres przyjmuje się okres 24 miesięcy od daty sprzedaży.

2. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać u Sprzedawcy opon.

3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest: 

a) zgłoszenie reklamacji w formie mailowej na adres info@motoabc.pl, po którym Sprzedający udostępni Kupującemu formularz reklamacyjny, który wypełniony należy dostarczyć do Sprzedającego razem z reklamowanym produktem;

b) zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie więcej niż 10%,

c) na żądanie przyjmującego reklamację lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu,

4. Informacja o wyniku procesu reklamacyjnego tj. uznaniu lub nieuznaniu reklamacji przekazywana jest Użytkownikowi mailem; 

5. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji, nie przysługuje odwołanie do Gwaranta.

6. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta.

7. Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.

8. Niniejszą gwarancją nie są objęte opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i /lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika (opony których wskaźniki

maksymalnego zużycia - TWI zostały odkryte w jakimkolwiek miejscu opony) oraz naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.

9. Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:

a) nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na:odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in.

kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur,

b) używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi,

c) nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia odpowiedniej pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręcz o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu o nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta, zastosowania dętki

do opony bezdętkowej,

d) eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opony i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami,

e) jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania,

f) niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, niewyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP),

g) eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim),

h) nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego,

i) przebicia, przecięcia, rozdarcia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę, ostry/kanciasty przedmiot w/na jezdni, wypadku lub kolizji itp.,

j) szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. „wyząbkowania”,

k) odłupania, wyszarpania gumy bieżnika i innego umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony,

l) naturalnego procesu starzenia się gumy.

10. Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.

11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176 z późniejszymi

zmianami).

II. ZASADY ROZLICZANIA REKLAMACJI UZNANYCH.

1. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Realizacja rozliczenia odbywa się za pośrednictwem Sprzedawcy.

2. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się zgodnie z zasadą, że procentowa wielkośc rekompensaty ( A ) to wyrażony w procentach iloraz głębokości rzeźby bieżnika reklamowanej opony w najniższym miejscu (B) przez głębokość bieżnika nowej opony ( C ) tj. A=B/C ( wyrażone w % względem ceny zakupu opony)


III. PODSTAWOWE ZASADY EKSPLOATACJI OPON.

a) należy montować na pojeździe opony dokładnie w rozmiarze, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,

b) należy montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),

c) należy wyważać dynamicznie koła (obręcz + opona) każdorazowo na początku eksploatacji, a następnie nie rzadziej niż co 10 tys.km, zabieg ten zapewnia komfort jazdy i eliminuje przedwczesne zużycie elementów zawieszenia, układu kierowniczego, łożysk i opon,

d) dokonywać okresowej rotacji tj. zmiany pozycji opon na pojeździe nie rzadziej niż co 5-7,5 tys. km, o ile producent pojazdu nie zaleca inaczej, co zapobiega ewentualnemu nierównomiernemu zużyciu bieżnika,

e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej niż po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu i nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo przed dłuższą podróżą,

f) eksploatować oponę, stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponie w odniesieniu do obciążenia eksploatacyjnego pojazdu (informacje te są dostępne w punktach sprzedaży opon i w katalogu producenta),

g) kontrolować stan techniczny pojazdu,

h) eksploatować opony, stosując odpowiednie do rozmiaru opony rozmiary obręczy,

i) kontrolować na bieżąco stan opon i wymieniać w przypadku stwierdzenia uszkodzeń ,

j) montować / demontować i wyważać opony wyłącznie w specjalistycznych serwisach,

k) należy zawsze dostosować styl jazdy prędkość do warunków panujących na drodze oraz stopnia obciążenia pojazdu, a także unikać gwałtownego hamowania i przyspieszania - szczególnie zrywania przyczepności kół napędowych przy ruszaniu i doprowadzania do zablokowania kół,

l) unikać styczności opony z olejami, smarami i substancjami chemicznymi,

m) należy zawsze wymieniać zawór na nowy przy wymianie opon,

n) przy wyborze i zakupie opon zasięgnąć u sprzedawcy informacji o oponach i sposobie ich eksploatacji,

o) zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy pojazd musi być wyposażony w opony o głębokości bieżnika co najmniej 1,6 mm (tzw.oznaczenie TWI-Tread Wear Indicator), w oponach zimowych o najnowszej konstrukcji, oprócz oznaczeń TWI, znajdują się dodatkowo wskaźniki minimalnej zalecanej głębokości bieżnika w warunkach zimowych (4 mm), umieszczone na poziomie miejsc oznaczonych

symbolem śnieżynki (tzw. WWI-Winter Wear Indicator) w barku.

IV. PRZECHOWYWANIE OPON.

Opony należy przechowywać zawsze czyste, w miejscu suchym, ciemnym i chłodnym, chroniąc je przed działaniem ozonu, substancji żrących lub ropopochodnych. Opony zamontowane na obręczach przechowuje się zawieszone na hakach lub ułożone płasko jedno koło na drugim (maksymalnie 4 koła). Opony bez obręczy przechowuje się w pozycji pionowej (stojącej)

W obydwu w/w przypadkach należy zmieniać pozycję co 4 tygodnie żeby uniknąć trwałych deformacji.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ABM S.C. Anna,Bartłomiej Warakomscy
Parkowa 4
58-100 Świdnica
Dodatkowe informacje

W celu złożenia reklamacji na towar zamówiony w naszym sklepie internetowym należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@motoabc.pl. W treści wiadomości należy: - opisać powód reklamacji, - podać numer zamówienia lub numer dokumentu stanowiącego dowód zakupu, Towar należy odesłać do nas na adres: ABM S.C. Anna,Bartłomiej Warakomscy Parkowa 4 58-100 Świdnica Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. W sytuacjach, kiedy wymagana jest specjalistyczna ekspertyza, termin ten może być wydłużony, a o tym fakcie zostaną Państwo poinformowani mailowo. Po rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani o jej wyniku i dalszych krokach procedury drogą mailową. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
ABM S.C. Anna,Bartłomiej Warakomscy
Parkowa 4
58-100 Świdnica
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Warunkiem zwrotu jest przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy ( do pobrania z http://www.motoabc.pl/upload/docs/formularz-odstapienia-od-umowy-motoabc.pdf ). Na formularzu zwrotu należy umieścić dane konta bankowego, na który życzą Państwo sobie zwrot środków. Do przesyłki należy także dołączyć dowód zakupu. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Koszt zwrotu leży po stronie Kupującego. Za produkty nieużywane uznaje się takie, które nie posiadają śladów użytkowania, montażu. W przypadku, gdy towar posiada ślady użytkowania sprzedający może pomniejszyć koszt zwrotu o koszty zużycia przedmiotu. Produkty sprzedawane przez nasz sklep są towarami pełnowartościowymi. Sprzedajemy wyłącznie towar najwyżej klasy i gatunku. Sprzedawane produkty są nowe i nieużywane ( chyba, że w opisie konkretnej aukcji pojawi się wyraźnie zaznaczony fakt innego stanu rzeczy).


O sprzedającym

www-motoabc-pl

O sprzedającym


www-motoabc-pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:54

Dane firmy

ABM S.C. Anna, Bartłomiej Warakomscy
Parkowa 4
58-100 Świdnica
REGON: 890258545
NIP: 884-10-01-108

Kontakt

  • 665 ** ** ** (pokaż)
  • 660 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep i serwis ogumienia zlokalizowany jest pod adresem:

motoABC

ABM S.C. Anna,Bartłomiej Warakomscy

Parkowa 4

58-100 Świdnica

Firma czynna jest w godzinach:

Poniedziałek - Piątek 9:00-17:00

Sobota 9:00-13:00

Zapraszamy do odwiedzin.

Pozostałe informacje

Sklep i serwis ogumienia zlokalizowany jest pod adresem:

motoABC

ABM S.C. Anna,Bartłomiej Warakomscy

Parkowa 4

58-100 Świdnica

Firma czynna jest w godzinach:

Poniedziałek - Piątek 9:00-17:00

Sobota 9:00-13:00

Zapraszamy do odwiedzin.

Wspólnicy Spółki Cywilnej są zarejestrowani w:

Urząd Miasta Świdnica

Armii Krajowej 49

58-100 Świdnica

Urząd Gminy Świdnica

Głowackiego 4

58-100 Świdnica


Numer oferty: 8520662000

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka