, , ,

4 X ORGANIZER UCHWYT NA BUTY STOJAK 38-45 Antracyt

od
Super Sprzedawcy
GardenGuru2
17,54
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
30 osób kupiło 83 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 131 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor mebla:
    • Liczba drzwi:
      1
    • Typ drzwi:
      Przesuwne
    • Głębokość mebla:
      10.5 cm
    • Szerokość mebla:
      42 cm
    • Wysokość mebla:
      14.5 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg

Opis

sku IOBM4-S433

Spacyshoe - kolejne praktyczne i użyteczne rozwiązanie w naszej ofercie, które zapewni porządek w garderobie lub w szafce na buty.

Dzięki Spacyshoe możesz zaoszczędzić do 50% miejsca na półkach! Spacyshoe to idealny organizer dedykowany wszystkim miłośnikom obuwia dbającym o porządek.

Nasz uniwersalny zestaw organizerów obuwia dostępny jest w 2 rozmiarach: od 30-38 i 38-45. Elastyczna struktura pozwala przechowywać obuwie o maksymalnej wysokości 12 cm. Antypoślizgowa konstrukcja Spacyshoe polecana jest do przechowywania prawie wszystkich rodzajów obuwia: sandałów, trampek, mokasynów, a nawet szpilek.

Nasze organizery Spacyshoe są wykonane z solidnego tworzywa i bardzo łatwe w czyszczeniu. Gdy pojawi się w domu, powiedzenie "mniej znaczy więcej" będzie miało nowe znaczenie.

kupujesz 4 organizery w kolorze Antracytowym  pasujących do butów o rozmiarze 38-45

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(7 ocen)
7
0
0
0
0

2 października 2019 od
ok
kolor antracyt, inny niż na obrazku
21 września 2019 od
ok

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Piła, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
4-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-6 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
13,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Kurier GLS pobranie
15,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Hurtownia Prima
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar  ma wadę fizyczną lub prawną.

1. Kupujący może złożyć reklamację za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  allegro@e-ogrodniczy.com.pl  lub też pisemnie na adres: Hurtownia  Ogrodnicza Prima ul. Sokola 30, 64-920 Piła.

2.  Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, informację o zakupionym towarze oraz przyczynę składania reklamacji. 

3.  Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na  podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.

4. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo  wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był  już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia  wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b)  żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.  Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

6. Sprzedawca odpowiada z  tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem  dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub  wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz  termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w  zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży  lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli  Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin  do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu  ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany  Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Hurtownia Prima
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

1.  Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na  odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając  stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od chwili  objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobą trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Oświadczenie można  wysłać na adres: Firma Hurtownia Ogrodnicza Prima ul. Sokola 30, 64-920  Piła lub na nasz adres mailowy: allegro@e-ogrodniczy.com.pl.  Oświadczenie można złożyć wykorzystując formularz udostępniony przez  portal Allegro.

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana  za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.  Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności. Oprócz  równowartości ceny towaru sprzedawca zwróci konsumentowi koszty  doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej  najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient  wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między  wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

4.  Konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Zwrot zakupionego  towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie  czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia. Termin jest zachowany,  jeśli Kupujący odeśle rzecz przed upływam 14 dni. Jeżeli konsument  dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od  daty dokonania przedpłaty.

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający ponad konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.

6. Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, a  w każdym razie nie później niż w terminie czternastu dni od dnia  złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy, przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej  transakcji, chyba że konsument wskaże inny sposób, w każdym razie  Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca  może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub  do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Termin czternastoodniowy, w  którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy  Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia  Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

8. Prawo odstąpienia  od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:  (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem  terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 6; (2) dotyczących nagrań  audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach  danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3)  umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy  wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o  właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego  zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z  uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot  ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie  gier hazardowych.

O sprzedającym

e-ogrodniczy

O sprzedającym

 

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcęw ostatnich 12 miesiącach

14274

149

ZGODNOŚĆ Z OPISEM5,0/5OBSŁUGA KLIENTA4,9/5CZAS WYSYŁKI4,8/5KOSZT WYSYŁKI4,9/5NA ALLEGRO ODod 8 lat i 9 miesięcyOSTATNIE LOGOWANIEdzisiaj o 08:54Środki ochrony roślin w przedmiotach sprzedającegoWszystkie przedmioty sprzedającego

Dane firmy

Hurtownia PRIMA Sp. z o.o.Sokola, 3064-920 PiłaREGON: 362028245NIP: 764-266-97-25

Kontakt
  • pytanie do sprzedającego
  • all****@******************* (pokaż)
  • 660****** (pokaż)

poniedziałek - piątek08:00 - 16:00sobota - niedzielazamknięte

Informacje o sprzedającym

Konto e-ogrodniczy prowadzone jest przez Hurtownie Ogrodniczą Prima

numer rachunku PL 34 1050 1911 1000 0024 3936 1946 z adres do wypłat Hurtownia PRIMA Sp. z o.o. sokola 30 64-920 Piła Polska 

Pozostałe informacje

UWAGA Od 3 kwietnia 2018 wysyłamy faktury zakupu w wersji  elektronicznej, którą dostaniesz w osobnej wiadomości mailowej w postaci  załącznika PDF.

 Faktury nie musisz drukować !! Zapisz ją w osobnym folderze na swoim  komputerze i w razie reklamacji możesz wysłać ją nam w wersji  elektronicznej.

 Dlaczego zrezygnowaliśmy z faktury papierowej ?

 Nasza firma stawia na EKOLOGICZNE rozwiązania.

 Zobacz co zyskuje  ŚRODOWISKO !!  

   -W Polsce wystawia się około 4 miliardów faktur, co daje około 20 tys. ton papieru rocznie  

  - By wyprodukować 1 tonę papieru trzeba ściąć 17 drzew, co daje rocznie 170 hektarów lasu   

  -Na produkcję jednej tony papieru zużywa się około 8 tys. kWh  energii     -Przez roczną produkcję faktur zanieczyszcza się 8,9 mld  litrów wody. 

  -  W ciągu roku, na wyprodukowanie faktur zużywa się 1,6 mln  tonerów Wiadomość generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać.  Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie  zamówienia. Pozdrawiamy 

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ FIRMY KURIERSKIE 

W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i zastrzeżeń, co  do ilości dostarczonego towaru, należy w chwili doręczenia przesyłki, w  obecności dostawcy, spisać protokół szkody. Jest podstawą do wszczęcia  procedury reklamacyjnej z naszej strony. W protokole należy wpisać datę,  godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru oraz  opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie do 7 dni  na adres firmy. Druk protokołu posiada przedstawiciel firmy kurierskiej.  Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez Odbiorcę oraz Kuriera.  Ważne, aby był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący  sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. 

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  PACZKOMATY

 Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp.  z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego  odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z  instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca  stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z  Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z  przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i  zgłoszenia reklamacji.

 Dziękujemy za udaną transakcję!



O sprzedającym

GardenGuru2

O sprzedającym

GardenGuru2

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:07

Dane firmy

Hurtownia PRIMA Sp. z o.o.
Sokola, 30
64-920 Piła
NIP: 7642669725

Kontakt

  • 67 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Konto e-ogrodniczy prowadzone jest przez Hurtownie Ogrodniczą Prima numer rachunku PL 34 1050 1911 1000 0024 3936 1946 z adres do wypłat Hurtownia PRIMA Sp. z o.o. sokola 30 64-920 Piła Polska  

Pozostałe informacje

UWAGA Od 3 kwietnia 2018 wysyłamy faktury zakupu w wersji elektronicznej, którą dostaniesz w osobnej wiadomości mailowej w postaci załącznika PDF.  Faktury nie musisz drukować !! Zapisz ją w osobnym folderze na swoim komputerze i w razie reklamacji możesz wysłać ją nam w wersji elektronicznej.

Dlaczego zrezygnowaliśmy z faktury papierowej ? 

Nasza firma stawia na EKOLOGICZNE rozwiązania.  Zobacz co zyskuje  ŚRODOWISKO !!      -W Polsce wystawia się około 4 miliardów faktur, co daje około 20 tys. ton papieru rocznie     - By wyprodukować 1 tonę papieru trzeba ściąć 17 drzew, co daje rocznie 170 hektarów lasu      -Na produkcję jednej tony papieru zużywa się około 8 tys. kWh energii     -Przez roczną produkcję faktur zanieczyszcza się 8,9 mld litrów wody.    -  W ciągu roku, na wyprodukowanie faktur zużywa się 1,6 mln tonerów 

 PROTOKÓŁ USZKODZEŃ FIRMY KURIERSKIE  W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w chwili doręczenia przesyłki, w obecności dostawcy, spisać protokół szkody. Jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru oraz opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie do 7 dni na adres firmy. Druk protokołu posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez Odbiorcę oraz Kuriera. Ważne, aby był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską.  \

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  PACZKOMATY  Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.  Dziękujemy za udaną transakcję!

Numer oferty: 8435604371

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro