34038 AMBITION MAGNAT ILAG PATELNIA INDUKCJA 30 CM

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Ambition
65,19
Allegro Smart!
24 osoby kupiły 28 sztuk
Liczba sztuk
z 9968 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      tradycyjna
    • Średnica:
      30 cm
    • Informacje dodatkowe:
      możliwość używania na kuchni indukcyjnej, nienagrzewające się uchwyty

Opis

34038 AMBITION MAGNAT ILAG PATELNIA INDUKCJA 30 CM

Patelnie Magnat marki Ambition wykonane są w technologii odkuwanego aluminium, dzięki czemu szybko i równomiernie się nagrzewają, a także są bardzo trwałe i odporne na odkształcenia. Wewnątrz pokryta jest oryginalną szwajcarską powłoką ILAG Non-Stick Premium. ILAG Premium to 3-warstwowa powłoka o doskonałych właściwościach nieprzywierających, wyjątkowo odporna na zarysowania i ścieranie. Przystosowane są do użytku na wszystkich rodzajach kuchenek, także indukcyjnych.

Patelnie Magnat w powłoką ILAG Premium to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią wysoką jakość.

  • Kod Dajar : 34038
  • Marka : Ambition
  • Kształt : Okrągłe
  • Kolekcja : Magnat
  • Materiał : Aluminiowe, Teflonowe
  • Zastosowanie : Indukcja, Kuchenka elektryczna, Kuchenka gazowa, Płyta ceramiczna
  • Długość [cm] : 49 cm
  • Wysokość [cm] : 6.5 cm
  • Kolor : czarny
  • Średnica pola grzewczego: 21 cm
  • Wysokość uchwytu: 9 cm
  • Średnica zewnętrzna: 31 cm

Opinie o produkcie

4,89

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,89/5
(9 ocen)
8
1
0
0
0

18 czerwca 2019 od
Patelnia pierwsza klasa, naprawde polecam solidna
29 maja 2019 od
Zgodne z opisem.
4 maja 2019 od
ok

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Koszalin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Ambition za co najmniej 259.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5-6 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Sklep Dajar
Połtawska 6
75-072 Koszalin
woj. zachodniopomorskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dajar Sp. z o.o.
Różana 9
75-220 Koszalin
Dodatkowe informacje

Rękojmia za wady fizyczne – tryb i warunki składania reklamacji. 

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Rzeczy bez wad. 

2. Jeżeli Rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może: 

2.1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny w takiej proporcji, w jakiej Rzecz z wadą pozostaje w stosunku do Rzeczy bez wad. 

2.2. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy czym uprawnienie takie nie powstaje, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedawca może uchylić się od skutków oświadczeń wskazanych powyżej, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, chyba że Rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę . W takiej sytuacji Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany Rzeczy żądać usunięcia wad, chyba że wybrany przez niego sposób jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Sprzedawcę. 

2.3. Żądać wymiany Rzeczy na wolną od wady. 

2.4. Żądać usunięcia wad. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany Rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 

4. Oświadczenia z tytułu rękojmi należy przesłać na adres poczty elektronicznej: reklamacje@dajar.pl lub listownie na adres Dajar Sp. z o.o.  ul. Różana 9, 75-220 Koszalin 

5. W celu skorzystania z powyższych uprawnień z tytułu rękojmi Kupujący winien na koszt Sprzedawcy dostarczyć Rzecz wadliwą na adres: Dajar Sp. z o.o.  ul. Różana 9, 75-220 

Przed wysyłką reklamowanych Rzeczy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia szczegółów. UWAGA: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Jeżeli ze względu na rodzaj Rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie Rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić Rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym Rzecz się znajduje. 

6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania Rzeczy Kupującemu. 

7. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany Rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady. W tym też terminie Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo o obniżeniu ceny. 

8. Odpowiedzialność Sprzedawcy nie obejmuje w szczególności: 

8.1. wad, uszkodzeń, nieprawidłowego działania lub obniżenia jakości Rzeczy nabytych przez Kupującego powstałych w wyniku przypadkowego lub celowego uszkodzenia mechanicznego, 

8.2. uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub niewłaściwym użytkowaniem Rzeczy, 

8.3. uszkodzeń Rzeczy powstałych wskutek ingerencji osób trzecich, łącznie z ingerencją nieuprawnionego lub nieautoryzowanego przez Sprzedawcy bądź producenta serwisu, 

8.4. uszkodzeń powstałych w Rzeczach, z których zostały usunięte lub uszkodzone numery seryjne lub inne oznaczenia umożliwiające ich identyfikację, 

8.5. różnic w wyglądzie Rzeczy zamawianych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów ekranu monitora Kupującego. 

9. Pojęcie "wady" nie obejmuje konserwacji, czyszczenia, wymiany lub naprawy zużytych podzespołów bądź części składowych Rzeczy, wymiany materiałów eksploatacyjnych, etc. 

10. Do skorzystania z rękojmi Kupujący winien przedłożyć dowód zakupu. 

11. Każda przesyłka wysyłana z naszego magazynu jest sprawdzana i pakowana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące, sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych (nie rozpakowujemy towarów w oryginalnych fabrycznych kartonach np.: serwisy, komplety garnków itd.). Dopiero po takiej kontroli paczka jest pakowana. Każda paczka jest dokładnie oklejana firmową taśmą z logo naszej spółki i jest to plomba przesyłki. Każda przesyłka jest w 100% Ubezpieczona i przewożona na warunkach szczególnych - 'Uwaga Szkło' 

12. Wskazanym jest, aby Kupujący niezwłocznie sprawdził stan opakowania i pokwitował fakt otrzymania przesyłki, a następnie otworzył przesyłkę i sprawdził stan Zamówionych Rzeczy w chwili ich wydania oraz ich zgodności ze złożonym Zamówieniem i zawartą umową. Kurier, który działa w imieniu Sprzedawcy, jest zobowiązany zaczekać, aż Kupujący w jego obecności sprawdzi stan i zawartość przesyłki. Jeśli kurier z powodu ograniczenia czasowego nie będzie mógł poczekać, Kupujący, który stwierdzi uszkodzenie towaru, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, ma prawo żądać od kuriera sporządzenia takiego protokołu. Zgłoszenie na powyższych zasadach uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu kurierowi lub w najbliższym oddziale firmy kurierskiej i wraz z kurierem spisanie protokołu szkodowego, na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony, ułatwi Sprzedawcy rozpatrzenie reklamacji i zwiększy możliwość przyspieszenia załatwienia procedury reklamacyjnej w ramach ustawowego, wskazanego niżej terminu. Po przesłaniu przez Kupującego oryginału protokołu (emailem (skan), lub pocztą na adres: Dajar Sp. z o.o.  ul. Różana 9, 75-950 Koszalin.) i jego otrzymaniu przez nas, wyślemy w terminie 5 dni na nasz koszt te elementy, które zostały uszkodzone. W przypadku kiedy stwierdziłeś brak któregoś z zamawianych produktów, prześlij informację o tym fakcie na adres reklamacje@dajar.pl. W przypadku kiedy którykolwiek z produktów ma znamiona wady fabrycznej np.: niedomalowany wzór na talerzu itp. prześlij o tym informację na adres wskazany w zdaniu poprzedzającym wraz ze zdjęciem przedstawiającym wadę. Jeżeli otrzymana przez Ciebie paczka ma znaczne uszkodzenia taśmy firmowej (plomby) które wskazywałoby na ingerencję w zawartość przesyłki innych osób, to odmów odbioru przesyłki, a następnie podpisz 'Protokół szkody' z kurierem (każdy kurier ma obowiązek posiadać taki dokument) wpisując przyczynę nieodebrania przesyłki jako: "Naruszenie taśmy firmowej i opakowania". Oryginał protokołu prześlij do naszej firmy (emailem (skan), lub pocztą nasz adres: Dajar Sp. z o.o. ul. Różana 9, 75-950 Koszalin. Po otrzymaniu protokołu wyślemy w terminie 5 dni Twoje zamówienie jeszcze raz.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dajar Sp. z o.o.
Różana 9
75-220 Koszalin
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy 

1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych Rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie zakupionych Rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – za pomocą pisma wysłanego pocztą na adres reklamacje@dajar.pl lub listownie na adres Dajar Sp. z o.o.  ul. Różana 9, 75-220 Koszalin. 

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania Rzeczy. Zwrot zakupionych Rzeczy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanych Rzeczy i nie może domagać się od Sprzedawcy rekompensaty tych kosztów. 

4. Wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia zakupionych Rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zwrócone zostaną niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych Rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. 

7. Zwracane Rzeczy muszą być kompletne, nieużywane, czyste, zapakowane w oryginalne opakowania i nieuszkodzone, a ponadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Zwrot zakupionych Rzeczy winny nastąpić na adres Dajar Sp. z o.o.  ul. Różana 9, 75-220 Koszalin. UWAGA: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 

8. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli Produkty na indywidualne zamówienie stanowią rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

O sprzedającym

Ambition

O sprzedającym

Ambition

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:25

Dane firmy

Dajar Sp. z o.o.
ul. Połtawska 6
75-072 Koszalin
REGON: 003800675
NIP: 6692296668

Kontakt

  • (94******** (pokaż)
  • 664****** (pokaż)
poniedziałek - czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DAJAR Sp. z o.o. jest największym w Polsce i w rejonie Europy Środkowej przedsiębiorstwem zajmującym się dystrybucją szerokiej gamy artykułów dla domu i ogrodu. Zapleczem dla tak imponującej oferty są kontakty handlowe ze wszystkimi znaczącymi producentami światowymi w branży AGD oraz dwa, własne zakłady produkcyjne. DAJAR jako producent wyspecjalizował się w produkcji artykułów kempingowo-ogrodowych, desek do prasowania i suszarek do bielizny.

Pozostałe informacje

NUMER KONTA BANKOWEGO:   

Santander Bank Polska, III o/Koszalin

32 1500 1096 1210 9008 5190 0000 

O marce

O marce

Ambition

Ambition to synonim piękna i elegancji. Marka istnieje na rynku ponad 10 lat, oferując w chwili obecnej blisko tysiąc różnych produktów do kuchni i jadalni. Niebanalne, podążające z duchem czasów wzornictwo oraz szeroki asortyment to nasze najmocniejsze strony. Wśród produktów Ambition można znaleźć zarówno linie nowoczesne, o odważnej stylistyce, jak i elegancką klasykę. 

Dbamy o funkcjonalny charakter naszych produktów, aby poza walorami estetycznymi ich użytkowanie niosło praktyczne korzyści i zadowolenie. Przykładamy również dużą wagę do zachowania odpowiednich parametrów jakościowych, aby nasze produkty mogły przez długi czas spełniać swoją funkcję dla użytkownika.

Numer oferty:8000465010
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro