Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

2xletnie Nokian CLINE 205/65R16C 107/105T 2018

od
Super Sprzedawcy
dwieopony
816,00
81,59 zł x 11 rat ()
Ubezpieczenia od 67,32 zł
dowiedz się więcej
Liczba par
z 3 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
      Nowy
    • Marka:
      Nokian
    • Liczba opon w ofercie:
      2 szt.
  • Parametry fizyczne
    • Szerokość opony:
      205 mm
    • Profil opony:
      65
    • Średnica:
      16"
  • Dane szczegółowe
    • Rok produkcji:
      2018
    • Indeks prędkości:
      T do 190 km/h
    • Indeks nośności:
      107
    • Opór toczenia:
      Klasa C
    • Przyczepność na mokrej nawierzchni:
      Klasa A
    • Hałas zewnętrzny:
      70 dB
    • Informacje dodatkowe:
      wzmocnienie (C)

Opis

2xletnie Nokian CLINE 205/65R16C 107/105T 2018

  • Marka: Nokian
  • Liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • Bieżnikowane: Nie
  • Run flat: Nie
  • Sezon: Letnie
  • Szerokość opony: 205 mm
  • Profil opony: 65
  • Średnica: 16"
  • Informacje dodatkowe: wzmocnienie (C)
  • Indeks prędkości: T do 190 km/h
  • Indeks nośności: 107/105
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: Klasa A
  • Hałas zewnętrzny: 70 dB
  • Opór toczenia: Klasa C
  • Rok produkcji: 2018
  • Rok produkcji (DOT): 2018
  • Gwarant: Pełna gwarancja producenta
  • Stan: Fabrycznie nowa
  • Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
  • SAP: T429241
  • EAN: 6419440292410

Opona Nokian CLINE 205/65R16C 107/105T XL

Do ciężkiej pracy

Pewność prowadzenia, wytrzymałość oraz bezpieczeństwo dla profesjonalistów.

Opona Nokian cLine Van zapewnia wytrzymałość , stabilność podczas jazdy oraz bezpieczeństwo w profesjonalnym transporcie. Bezpieczeństwo oraz komfrort jazdy został znacząco poprawiony dzięki nowej mieszance gumowej.

  • odporność na zużycie oraz doskonałe właściwości przez cały okres eksploatacji
  • stabilność oraz pewność prowadzenia nawet podczas jazdy z ciężkimi ładunkami
  • doskonałe prowadzenie oraz przyczepność na mokrej nawierzchni

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lublin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
AlleOpona
67,32 zł
za 12 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje:
  • wymianę lub naprawę koła w miejscu zdarzenia, w tym koszty dojazdu pomocy drogowej,
  • koszty holowania pojazdu do najbliższego warsztatu,
  • koszty przewozu kierowcy wraz z pasażerami do warsztatu,
  • koszt zakupu nowej opony jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SATIS Sp. z o.o.
Antoniny Grygowej 27
20-260 Lublin
Dodatkowe informacje

Wyciąg z regulaminu sklepu:

ROZDZIAŁ VIII - REKLAMACJE


1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). Gwarancja producenta na Towar wynosi 24-miesiące.

2. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: info@oponyialufelgi.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego: SATIS Sp. z o.o. ul. Szczecińska 14, 20-724 Lublin, bądź też złożyć reklamację na adres producenta Towaru wskazany na opakowaniu Towaru, czy w gwarancji dołączonej do Towaru. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, a jedynie informuje o gwarancjach producentów udzielnych na poszczególne Towary będące w ofercie Sklepu internetowego.

3. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT). Sprzedający informuje, że dane Zamawiającego razie złożenia reklamacji mogą być przekazane gwarantowi, i/lub dystrybutorowi Towaru, jeśli jest to niezbędne w procesie rozpatrzenia reklamacji.

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.

5. W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Zamawiający może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. Zamawiający może zwrócić się o interwencję do neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też do Państwowej Inspekcji Handlowej  o przeprowadzenia mediacji mającej na celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Adres do zwrotu
SATIS Sp. z o.o.
Antoniny Grygowej 27
20-260 Lublin
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Wyciąg z regulaminu sklepu:

ROZDZIAŁ VII -  PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (firma SATIS Sp. z o.o. ul. Szczecińska 14, 20-724 Lublin, e-mail: info@oponyialufelgi.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

3. Konsument może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

5. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Zamawiającego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Zamawiającego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Zamawiający nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Zwracane Towary Konsument proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: SATIS Sp. z o.o. MAGAZYN ul. Grygowej 27, 20-260 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.

7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.

8. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (oznacza to również, że w razie zawarcia przez Konsumenta Umowy sprzedaży której przedmiotem jest Towar niedostępny „od ręki” u Sprzedającego, który posiada rzadko spotykane parametry i który to Towar Sprzedający musi zamówić u producenta na specjalne zamówienie Użytkownika – Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od takiej Umowy sprzedaży);

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;

h. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k. zawartej w drodze aukcji publicznej;

l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie sprzedaży oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.

O sprzedającym

dwieopony

O sprzedającym

dwieopony

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:55

Dane firmy

SATIS Sp. z o.o.
Szczecińska 14
20-724 Lublin
NIP: 7123310807

Kontakt

  • 509 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Zdjęcie bieżnika jest poglądowe i rzeczywisty wzór może się różnić w zależności od rozmiaru opony.


Nie prowadzimy odbioru osobistego. 


Numer konta do wpłaty poza systemem PayU: 

Satis sp. z o.o.  

20-724 Lublin, 

Szczecińska 14  

Idea Bank: PL 61 1950 0001 2006 9493 8483 0001 

Prosimy w tytule przelewu wpisać login 

Numer oferty: 7847704125

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro