, , ,

2szt. Folia tablet Huawei MediaPad S7-301u +GRATIS

od
Super Sprzedawcy
senio-pl
29,99
Allegro Smart!dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
ze 108 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Szukasz porządnej ochrony ekranu Twojego tabletu?

Ma być dobrej jakości i służyć Ci przez długi czas?

A do tego chcesz od razu dostać 2 sztuki w cenie jednej?

Oto rozwiązanie:

Poliwęglanowa folia ochronna na ekran

do tabletu Huawei MediaPad S7-301u

Dostajesz 2 sztuki w cenie jednej!

Dlaczego warto wybrać tę folię ochronną do tabletu:

Jest solidna - po założeniu folii na ekran tabletu będziesz używać go setki razy, a folia przez wiele miesięcy będzie Ci służyła i ekran tabletu będzie chroniony przed zarysowaniami.

Jest dopasowana - jest to folia dedykowana, co oznacza, że jest dopasowana do wymiarów ekranu (matrycy) tabletu Huawei MediaPad S7-301u. Nie będziesz musiał jej docinać.

Jest 3-warstwowa - po co aż 3 warstwy folii? To proste:

- pierwszą warstwę (1) ściągasz przed naklejeniem folii właściwej (2) na tablet,

- druga warstwa (2), to ta właściwa, którą naklejasz na ekran,

- trzecią warstwę (3) ściągasz na końcu, po naklejeniu folii właściwej (2).

Dostajesz 2 sztuki! - postanowiliśmy w jednym opakowaniu dawać 2 sztuki folii. Dlaczego? Abyś miał zapasową: gdy pierwsza się zużyje, użyjesz drugą - dzięki temu zaoszczędzisz, bo nie będziesz musiał drugi raz kupować.

Nie zostawia śladów - dzięki tzw. bezklejowej technologii, folia doskonale przylega do ekranu tabletu bez użycia tradycyjnego kleju; dzięki temu po zdjęciu folii nie zostają żadne ślady na ekranie, a tablet wygląda jak nowy.

Parametry oferowanej folii do tabletu:

  • wymiary: dopasowane do tabletu Huawei MediaPad S7-301u
  • materiał: poliwęglan - jest to tworzywo światłoprzepuszczalne, z bardzo dobrą wytrzymałością mechaniczną. Posiada bardzo wysoką odporność na uderzenia, około 200-300 razy większą od zwykłego szkła
  • sposób nakładania: jest to tzw. folia bezklejowa, co oznacza, że "materiał klejący" jest niewidoczny oraz nie pozostawia żadnych śladów na ekranie tabletu - to wielka zalety tego typu folii

<!-- ID: 154;-->

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zielonki, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u senio-pl za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
1-3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
1-3 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier FedEx
14,99 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier FedEx pobranie
19,99 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
2-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2-4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
11,99 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Paczka48 pobranie
13,99 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze

Punkty odbioru

KRZYWY.PL - siedziba firmy, biuro, magazyn, salon firmowy
ul. Lawendowa 19
32-087 Zielonki
woj. małopolskie
email: kontakt@senio.pl
tel.: 509061946

poniedziałek - sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Krzywy.pl Paweł Krzyworączka
ul. Lawendowa 21
32-087 Zielonki
Dodatkowe informacje

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI: 

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu Towaru, i w tym terminie zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzonej wadliwości towaru i zgłoszonym w związku z tym żądaniu. 
  2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 
  3. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru lub Towarów wraz z dowodem zakupu. 
  4. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@senio.pl, lub w formie pisemnej na adres: 32-087 Zielonki, ul. Lawendowa 21 za pośrednictwem operatora pocztowego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  6. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 
  7. W przypadku uznania reklamacji Klienta za zasadną – Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na wolny od wad, a jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 
  8. Jeżeli Klient będący Konsumentem reklamował Towar i zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 (czternastu) dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Zwroty

100 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

100 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
100 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
Krzywy.pl Paweł Krzyworączka
ul. Lawendowa 21
32-087 Zielonki
Dodatkowe informacje

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 100 (stu) dni. 
  2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na adres siedziby Sprzedawcy: 32-087 Zielonki, ul. Lawendowa 21, za pośrednictwem operatora pocztowego, pocztą elektroniczną, na adres: kontakt@senio.pl. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczony został przez Sprzedawcę na stronie internetowej http://senio.pl/allegro/odstapienie-od-umowy-senio-pl-allegro.pdf. 
  3. Wskazany w ust. 1 powyżej termin 100-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi Towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu). W szczególności w okresie liczonym od dnia wydania Konsumentowi Towaru nie może dojść do: a) mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, złamanie, itp.) lub b) wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru, które stanowią jego integralną część, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku wadliwości Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.). 
  5. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  
  6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od mowy. W tym czasie Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  8. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnymi dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: 32-087 Zielonki, ul. Lawendowa 21. 
  9. Koszt opakowania i odesłania Towaru w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie ponosi Sprzedawca. 
  10. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonania zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

O sprzedającym

senio-pl

O sprzedającym

senio-pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:22

Dane firmy

Paweł Krzyworączka
Krzywy.pl Paweł Krzyworączka
ul. Lawendowa 21
32-087 Zielonki
REGON: 120731699
NIP: 678-264-02-47

Kontakt

  • 508 *** *** (pokaż)
  • 509 *** *** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do nas po odbiór osobisty akcesoriów kupionych w Senio-pl przez Allegro. Siedziba firmy Krzywy.pl znajduje się na ul. Lawendowej 21 w Zielonkach (pod Krakowem), a odbiory osobiste realizujemy w naszym biurze na ul. Lawendowej 19 (furtka obok).

Pozostałe informacje

INFORMACJE: WARUNKI GWARANCJI 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję Sprzedawcy na okres 24 miesięcy od daty zakupu. 2. Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje Towar bezpośrednio u Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących Konsumentowi w stosunku do Sprzedawcy w związku z rękojmią za wady. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Towar dostarczany jest do Klienta każdorazowo przez: a. na terenie Rzeczypospolitej: - Pocztex Kurier48 – usługa realizowana przez Pocztę Polską lub - kurier FedEx (lub inna firma kurierska) lub - Paczkomat b. przy wysyłce zagranicznej na terenie Europy: przesyłka listowa lub paczka pocztowa – są to usługi realizowane przez Pocztę Polską. 2. W przypadku braku w magazynie zamówionego przez Klienta Towaru lub też braku możliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, niezawinionych przez Sprzedawcę, w tym także jeśli zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji. Wspomniana powyżej informacja zostanie przesłana na wskazany przez Klienta przy rejestracji na Allegro adres e-mail lub też przekazana telefonicznie na numer wskazany przez Klienta. 3. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, z przyczyn wskazanych w § 4 ust. 2, Sprzedawca może zaproponować Klientowi: a. anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą, Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia w całości, a także z wszelkich innych zobowiązań i kosztów); b. anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, w której jego wykonanie jest możliwe, w pozostałym zakresie umowa sprzedaży będzie uważana za nie zawartą, Sprzedawca będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie oraz z wszelkich innych zobowiązań i kosztów); albo c. podział zamówienia na części i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta, umowę sprzedaży uważa się za zmienioną w ten sposób, że wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w dwóch lub większej ilości odrębnych przesyłek, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na dwie lub więcej wysyłek, Sprzedawca zaś będzie zwolniony z wszelkich pozostałych zobowiązań i kosztów). 4. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży Towaru, termin realizacji zamówienia (czas potrzebny celem skompletowania zamówienia i przekazania go do wysyłki) wynosi do 24 godzin w dni robocze. W przypadku zapłaty w formie przedpłaty elektronicznej, czas realizacji zamówienia uzależniony jest od otrzymania potwierdzenia wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy. Czas dostawy towaru (czas, potrzebny operatorowi pocztowemu na dostarczenie towaru, liczony od dnia wysłania towary przez Sprzedawcę) wynosi: a. Na terenie Rzeczypospolitej: od 1 do 2 dni roboczych, b. Przesyłki zagraniczne na terenie Europy: od 3 do 14 dni roboczych. Aby obliczyć kiedy zamówiony towar zostanie doręczony Klientowi, należy zsumować czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy towaru. 5. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia: a. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, b. niekompletności przesyłki, c. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki, lub przyjęcia przesyłki z zastrzeżeniami. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności przesyłki, lub jej niezgodności z przedmiotem zamówienia Klient zobowiązany jest wskazać na przedmiotowe uchybienia niezwłocznie po jej dostarczeniu i zawiadomić o nich Sprzedawcę, zgodnie z powyższymi postanowieniami. 6. W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, niezawinionych przez Sprzedawcę, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia, a jeżeli otrzymał zapłatę zwrócić całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. 8. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia. RĘKOJMIA ZA WADY TOWARU 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne rzecz sprzedanej (rękojmia), w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.). 2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). 3. Działanie siły wyższej wyklucza odpowiedzialność Stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z Umowy sprzedaży w całości lub części. 4. Za siłę wyższą wskazaną w ust. 3 powyżej uważa się wydarzenia, na które Strony nie mają wpływu, które nie są wynikiem niedopatrzenia lub błędu Stron i które są nie do przewidzenia, między innymi: wypadki komunikacyjne, przypadki utraty zdrowia, ciężką chorobę, kataklizm, akty władzy, pożar, powódź, itp. Strony zobowiązują się niezwłocznie zawiadamiać się wzajemnie o wystąpieniu przypadków siły wyższej i jej przyczynach, przedstawiając stosowną dokumentację, potwierdzającą zaistnienie zdarzenia, jak również niezwłocznie podjąć działania zmierzające do przeciwdziałania jej skutkom. 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dni albo w tym terminie powiadomić Klienta, że nie uznaje zgłoszonej reklamacji. 8. Wykonując uprawnienia, o których mowa w treści niniejszego paragrafu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, załączając szczegółowy opis wady Towaru. Towar należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy 32-087 Zielonki, ul. Lawendowa 21 wraz z opisem wady Towaru. W przypadku zasadności reklamacji, koszty przesyłki Towaru pokrywa Sprzedawca. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: #1) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). #2) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Numer oferty: 7634515164

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro