, , ,

1436/6 POMPA ABS 0265216608 RENAULT SCENIC MEGANE

od
DanutaKrol555
79,00
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

POMPA ABS 0265216608 RENAULT SCENIC MEGANE

-  pochodzi z demontażu aut w naszym zakładzie , posiada cechy użytkowania , lecz nadaję się do dalszej eksploatacji

Prowadzimy wyprzedaż części do tego modelu , a także do innych popularnych marek  wystawionych na innych aukcjach Allegro

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Tomaszów Lubelski, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
22,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

gwarancja rozruchowa 15 dni licząc od daty wysyłki , musi spełniać warunki regulaminu sprzedaży

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DANMOT - D. Król
Petera 53
22-600 Tomaszów Lub
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru. (wyciąg z Regulaminu) 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania lub towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki. 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail: danutakrol555@wp.pl. 3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila: danutakrol555@wp.pl lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014r.). 3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu-rachunku - kopi listu przewozowego) i protokołu szkody. 3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji "ZA POBRANIEM". W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
danmot
Petera 53
22-600 tomaszów Lubelski
Dodatkowe informacje

zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz regulaminem sprzedaży

O sprzedającym

DanutaKrol555

O sprzedającym

DanutaKrol555

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:39

Dane firmy

Danuta Król
"DANMOT" Handel Komis - Usługi Danuta Król
ul. J. Petera 53
22-600 Tomaszów Lubelski
REGON: 950098845
NIP: 921-109-02-75

Kontakt

  • 697****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DANMOT to rodzinna firma zajmująca się skupem i kasacją pojazdów oraz odzyskiem i sprzedażą używanych części i akcesoriów samochodowych. Prowadzimy restrykcyjną politykę selekcji części zamiennych, wybieramy najlepszy sprzęt, który zachował swoją jakość i przydatność, dzięki temu gwarantujemy zadowolenie naszych klientów.  

Posiadamy duże doświadczenie w branży motoryzacyjnej, pierwszy zakład uruchomiliśmy już 1994 roku, od 2014 prowadzimy dodatkową sprzedaż internetową, w oparciu o serwis Allegro, nasza wieloletnia praktyka oraz grupa przeszkolonych pracowników świadcząca profesjonalne doradztwo przy zakupie części, pozwalają na sprostanie wymaganiom klientów.

Serdecznie zapraszamy do telefonicznego kontaktu z działem sprzedaży części pod numerem 697 392 437 lub pisemnie na adres: danutakrol555@wp.pl, udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania. Polecamy również aukcje na Allegro, gdzie można dokonać zakupu potrzebnego sprzętu. Na stronie znajdą Państwo wszystkie niezbędne numery.

Pozostałe informacje

Wszystkie wzmianki na protokole mówiące o nie należytym zabezpieczeniu czy braku zabezpieczeń mogą skutkować odrzuceniem reklamacji. Wszystkie przesyłki  są ubezpieczone MAJĄ PAŃSTWO PRAWO I OBOWIĄZEK WPROWADZAĆ KOREKTY DO PROTOKOŁU SPORZĄDZONEGO PRZEZ KURIERA, PONIEWAŻ PROTOKÓŁ JEST SPORZĄDZANY ZARÓWNO PRZEZ KURIERA JAK I PRZEZ PAŃSTWA, INSYGNOWANY PRZEZ OBIE STRONY. Warto u nas kupować, ponieważ:

W ofercie sklepu znajdują się autoczęści wszystkich marek, zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych, stale zwiększamy ilość dostępnych produktów.

Gwarantujemy szybkość realizacji zleceń, standardowy termin doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, list ekonomiczny od 3 do 4 dni:

- towar zakupiony do godz. 12.00 wysyłamy o godz. 14.00

- towar zakupiony do godz. 15.00 wysyłamy o godz. 17.00

- towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta, wysyłamy o

godz. 09.00 w pierwszy dzień roboczy.

Podstawowa waga paczek to 50 kg, przy większych wagowo paczkach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport, przysłanie własnego kuriera lub odbiór osobisty.

Udzielamy na każdy zakupiony u nas towar 15-dniowej gwarancji rozruchowej, oraz możliwość reklamacji i zwrotu towaru.

Przed zakupem należy zapoznać się z Regulaminem.

"REGULAMIN SPRZEDAŻY 

1. Obowiązki Kupującego przed przystąpieniem do kupna towaru w naszej firmie:

 1.1 Należy upewnić się, jaka dokładnie część jest Państwu potrzebna, jeśli znacie Państwo model, markę, symbol lub numery potrzebnego Wam przedmiotu przed zakupem należy sprawdzić czy sprzedawany przez naszą firmę towar odpowiada wszystkim znanym Państwu parametrom, jeśli nie jesteście pewni, prosimy o telefon, zawsze służymy fachową poradą, przekazania dodatkowych informacji lub zdjęć. 

1.2 Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować Kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli są one inne lub nie do końca się pokrywają, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność. 

1.3 Należy dokładnie zapoznać się z opisem towaru, zamieszczonym zdjęciem oraz warunkami sprzedaży. Zdjęcia są oryginalne, wykonywane w naszym zakładzie, przedstawiają towar, który po zakupie będzie Państwu wydany. 

2. Warunki sprzedaży: 

2.1 Jeśli podjęli Państwo decyzję o zakupie towaru zgodnie z ofertą, towar zostanie do Was wysłany, a na kupione u nas części udzielamy 15-dniowej gwarancji rozruchowej, której bieg rozpoczyna się w dniu wysyłki. Po upływie terminu próby rozruchowej, strony bezwarunkowo uznają, że sprzedany towar jest dobry, nawet w sytuacji, gdy kupujący nie zbadał przedmiotu sprzedaży. 

2.2 Informujemy, że wszystkie sprzedawane przez nas towary nie są nowe, lecz były używane z tego względu mogą nosić ślady montażu i używania. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku ofert sprzedaży rzeczy używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach rękojmi za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy używanej, które jest następstwem nieprawidłowego korzystania z niej przez poprzednich właścicieli.

 2.3 Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego, jednak ze względu na prowadzoną równocześnie sprzedaż stacjonarną, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. Zaleca się również kontakt telefoniczny celem potwierdzenia dostępności towaru.

 2.4 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za niewłaściwy montaż zakupionych części. 

2.5 Oferowane produkty posiadają PLOMBY(oznakowania), zabezpieczające przed nieautoryzowanym otwarciem (m.in części elektroniczne i mechaniczne), w przypadku ich naruszenia zastrzegamy sobie prawo odmowy uznania reklamacji 

2.6 Kupujący wyraża zgodę na określenie że - usługa została w pełni wykonana z chwilą odbioru zakupionych części od dostawcy. 

2.7 Przesyłki z zakupionym towarem wysyłane są zgodnie z poniższym harmonogramem: - towar zakupiony do godz. 12.00 wysyłamy o godz. 14.00 tego samego dnia, - towar zakupiony do godz. 15.00 wysyłamy o godz. 17.00 tego samego dnia, - towar zakupiony po godz. 17.00, oraz w sobotę, niedzielę i święta, wysyłamy o godz. 09.00 w pierwszy dzień roboczy.Standardowy termin doręczenia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, list ekonomiczny od 3 do 4 dni.

 2.8 Podstawowa waga paczek to 50 kg, przy większych wagowo paczkach istnieje możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport, przysłanie własnego kuriera lub odbiór osobisty. Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania przesyłki o wadze do 30 kg.W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie - każda następna próba doręczenia jest płatna - koszty te ponosi Kupujący.W przypadku nieudanych prób dostarczenia, przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedawcy, ponowne dostarczenie towaru jest możliwe - po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu przesyłki, koszty wynikające z nieodebrania przesyłki ponosi Kupujący. 

3. Reklamacje towaru.

 3.1 W chwili odbioru przesyłki Kupujący w obecności kuriera powinien sprawdzić: ogólny stan opakowania, zawartość przesyłki, stan przysłanego towaru, jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłaceniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do dostarczonego towaru kurier na Państwa wniosek ma obowiązek spisać protokół szkody. W protokole należy podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń opakowania i towaru, ewentualnego braku towaru, rodzaj zabezpieczenia przed uszkodzeniami, oznaczenia przesyłki.Wszystkie wzmianki na protokole mówiące o nie należytym zabezpieczeniu czy braku zabezpieczeń mogą skutkować odrzuceniem reklamacji. Wszystkie przesyłki  są ubezpieczone 

MAJĄ PAŃSTWO PRAWO I OBOWIĄZEK WPROWADZAĆ KOREKTY DO PROTOKOŁU SPORZĄDZONEGO PRZEZ KURIERA, PONIEWAŻ PROTOKÓŁ JEST SPORZĄDZANY ZARÓWNO PRZEZ KURIERA JAK I PRZEZ PAŃSTWA - INSYGNOWANY PRZEZ OBIE STRONY. 

 3. 2 Podpisany protokół przez Kupującego i kuriera należy przesłać pocztą tradycyjną do Sprzedawcy lub na adres e-mail. 

3. 3 Wykonanie powyższej procedury jest niezbędne do uruchomienia i uwzględnienia reklamacji z tytułu uszkodzeń towaru w transporcie. 

3.4 Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, okazuje się mieć wady, lub jest niezgodny z opisem, prosimy o pisemny kontakt z nami na adres e-maila lub zgłoszenie telefoniczne, w godzinach działania biura tj. 08.00-17.00, na numer komórkowy +48 697 39 24 37 lub stacjonarny +48 84 66 46 818. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić niezwłocznie i osiągnąć satysfakcjonujący konsensus dla obu stron. W swoich działaniach opieramy się na zasadach ogólnych wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (ustawa z 24 czerwca 2014 r.) .

3.5 Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej w stosunku do innych podmiotów niż konsumenci. 

3.6 Reklamacje konsumentów z tytułu wady rzeczy sprzedanej będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po okazaniu sprzedającemu dokumentu zakupu (paragonu) i protokołu szkody. 

3.7 Kupujący odsyła sprzedającemu przedmiot sprzedaży na własny koszt i ryzyko na adres: D A N M O T Danuta Król, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Petera 53 

3.8 Do przesyłki prosimy dołączyć również Protokół Reklamacyjny, w którym proszę określić rodzaj reklamacji. 

3.9 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych w opcji ZA POBRANIEM. W przypadku uznania reklamacji, zwrot gotówki zostanie zrealizowany przelewem na podane przez klienta konto bankowe. 

3.10 Jeżeli Państwa reklamacja nie zostanie uwzględniona, ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki jego użytkowania, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego, przekażemy informację o nie przyjęciu zwrotu towaru i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy towar na adres Kupującego. 

3.11 Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz ilości kilometrów. 

3.12 Kupujący oświadcza, że przed zakupem zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 

4. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

5. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedawcy. 

6. Sposób odsyłania zakupionych części 

6.1 w przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłek pokrywa kupujący 

6.2 w przypadku otrzymania "pomylonego towaru " koszty przesyłek pokrywa sprzedający 

6.3 w przypadku niepodjęcia towaru w terminie koszty przesyłki pokrywa kupujący 

6,4 w przypadku uznanej reklamacji koszty przesyłek pokrywa sprzedający 

6.5 w przypadku nie uznanej reklamacji koszty zwrotu przesyłki pokrywa sprzedający" 

6.6 informujemy o utracie prawa odstąpienia od umowy zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych. (Ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 24 czerwca 2014 art. 3.1 ust. 10

Numer oferty: 7537746181

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro