10 x KOŁEK SPINKA LISTWY MERCEDES W124 W201

od
Super Sprzedawcy
jaceklubin2
10,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba kompletów
z 10 kompletów
2 godziny do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe

Opis

NOWE SPINKI / ZACISKI ZABEZPIECZAJĄCE / KOŁKI ROZPOROWE / TAPICERSKIE / LISTWY PROGOWEJ / PODSZYBIA

WYMIAR W ŚR. OTWORU ø 6

---------------------------------------------------------------

OPIS PRODUKTU:

  • CENA DOTYCZY 10 SZTUK
  • Służy do montażu elementów tapicerki, osłon, zderzaków itp.
  • Przedmiot fabrycznie nowy
  • Nr części: A15689
  • Numer Oryginału:

19885181

Zastosowanie :

  • Mercedes W 124 mocowania listew bocznych szerokie, mocowanie dolne listew drzwi i błotników przednich, wpinane w karoserię
  • Mercedes W 201 mocowania listew bocznych szerokie, mocowanie dolne listew drzwi i błotników przednich, wpinane w karoserię

Cena za 10 sztuk.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,44 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: LUBIN, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
5,44 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-6 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

GOOD RAIN EU
KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
woj. dolnośląskie
email: wycieraczki5plus@amorki.pl
tel.: 767 240 869

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Good Rain EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

 

 *Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  


 *Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 

5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 

6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 

7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? 


Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:  

http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost  

 

Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

O sprzedającym

jaceklubin2

O sprzedającym

jaceklubin2

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:51

Dane firmy

Jacek Sygieniewicz
GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK
KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
REGON: 030207396
NIP: 537-167-78-57

Kontakt

  • 601****** (pokaż)
  • 767****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma GOOD RAIN EU Sygieniewicz Jacek Ul. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN woj. dolnośląskie nip 5371677857 regon 030207396 zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane przez Prezydent Miasta Lubina

Pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty
Numer oferty:8111504661
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro