Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

ODKURZACZ PIORĄCY THOMAS MULTICLEAN X10 PARQUET

od Super Sprzedawcy ELECTROpl
1 289,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
darmowa
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
9,00 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Moc (W):
    1700
  • Zasięg pracy (m):
    11
  • Marka:
    Thomas
  • Kolor dominujący:
    zielony
  • Szerokość produktu (cm):
    32.5
  • Wysokość produktu (cm):
    32.5
  • Głębokość produktu (cm):
    48.4
  • Pojemność zbiornika na kurz (l):
    6
  • Konstrukcja:
    teleskopowa rura
  • Rodzaj zbiornika na kurz:
    pojemnik
  • Pojemność zbiornika na czystą wodę (l):
    0 l
  • Funkcje:
    pranie

Opis

Odkurzacz THOMAS Multiclean x10

Moc silnika [W]: 1700

Typ filtra: Wodny

Pojemność pojemnika/worka [l]: 6

Zasięg pracy [m]: 11

Index: 842961

Odkurzacz THOMAS Multiclean x10

Odkurzacz jest przeznaczony specjalnie do parkietów zapewnia higieniczną czystość w całym domu. Dzięki innowacyjnej technologii filtra wodnego cząsteczki brudu, bakterie, pyłki oraz drobny kurz są w 100% wiązane w wodzie. Odkurzacz z filtrem wodnym czyści na wysoki połysk i zapewnia równomierną moc ssania. Jest również wyjątkowo wygodny w użyciu dzięki nowemu, zintegrowanemu w uchwycie modułowi zdalnego sterowania. Zapewnia on wydajne i łagodne czyszczenie parkietu dzięki specjalnej, opatentowanej ssawce, która umożliwia jednoczesne ścieranie na mokro i odkurzanie. Doskonale usuwa zabrudzenia i kurz z dywanów. A dzięki układowi mycia i odkurzania, tak jak odkurzacz piorący, czyści płytki i twarde posadzki na wysoki połysk. Zastosowany w tym modelu filtr wodny zapewnia nie tylko wyjątkową czystość podłóg i obić, lecz również dobre warunki w pomieszczeniu: odkurzacz wiąże cząsteczki kurzu w filtrze wodnym – wydmuchiwane z niego powietrze jest świeże jak po letnim deszczu! Model Multi Clean X10 Parquet: maksymalny komfort czyszczenia parkietu, płytek i dywanów – Wyprodukowany w Niemczech.

Wyposażenie

  • Pozostałe wyposażenie: Wąż ssący, Rura teleskopowa, Płyn do prania dywanów i tapicerki, 1 nakładka z mikrofibry
  • Dysze/szczotki: Ssawka szczelinowa, Ssawka do tapicerki

Fizyczne

  • Długość [cm]: 48.4
  • Szerokość [cm]: 32.5
  • Wysokość [cm]: 32.5

Funkcje

  • Funkcje dodatkowe: Pranie dywanów, Pranie wykładzin i tapicerek, Rura teleskopowa z blokadą

Filtry

  • Nazwa filtra: AQUA+
  • Typ filtra: Wodny

Techniczne

  • Długość przewodu [m]: 8
  • Moc silnika [W]: 1700
  • Zasięg pracy [m]: 11

Parametry

  • Rodzaj odkurzacza: Z filtrem wodnym
  • Seria odkurzacza: MultiClean
  • Dominujący kolor: Zielony
  • Gwarancja: 24 miesiące

Odkurzanie

  • Model worka: 787 253 Dust Bag Set XXL
  • Pojemność pojemnika/worka [l]: 6
  • Zbieranie kurzu: Worek, Pojemnik

Zasilanie

  • Zasilanie: Sieciowe
Opinie o produkcie
4,41 / 5
20 czerwca 2018 od
Odkurzacz wart swojej ceny, świetnie wyposażony i doskonale działający.
10 lipca 2018 od
Uwielbiam ten odkurzacz Jest pierwszym moim odkurzaczem piorącym. Jest lekki, cichy i bardzo przydatny.
cichy, lekki, wygodny
wąż sie skręca
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: https://www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź brama „T1”
Zakładowa 92
92-402 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.Centrum Dystrybucji Łódź Brama „T1”ul. Zakładowa 9292-402 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_electro_v.2.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj! 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_electro_v.2.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź brama „T1”, ul. Zakładowa 92, 92-402 Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
ELECTROpl
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

100175

 

746

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

TERG SA
ul. Za dworcem 1d
77-400 Złotów
REGON: 570217011
NIP: 767-100-42-18

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 500 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz

istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez

Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


KRÓTKA INFORMACJA O PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH PRZEZ TERG S.A. W ZWIĄZKU Z TWOIMU ZAKUPAMI NA NASZYM PROFILU NA ALLEGRO.PL

 Administrator danych:

 Administratorem Twoich danych jest TERG S.A., ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów (administrator). 

Dane kontaktowe: 

Możesz łatwo skontaktować się z nami pod adresem: dok@me.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane inspektora: 

Aby wzmocnić ochronę Twoich danych osobowych, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – kontakt do niego to inspektor@me.pl.

Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych, prawnie uzasadnione interesy administratora:

Twoje dane osobowe będą przetwarzane, abyśmy mogli wywiązać się wobec Ciebie z umowy sprzedaży, którą zawarłeś z nami za pośrednictwem serwisu Allegro. Ponadto Twoje dane będziemy przetwarzać również w celach promocji marki „ELECTRO”, której jesteśmy właścicielem, na podstawie tzw. uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) w zw. z pkt 47 preambuły RODO). 

Źródła i zakres danych pozyskiwanych: 

Administrator otrzymał Twoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres dostawy, informacje o transakcji, adres e-mail, a w przypadku gdy dokonujesz zakupu na firmę, również nazwę i adres firmy oraz nr NIP, od serwisu Allegro.pl.    

Okres, przez który dane będą przetwarzane: 

Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres realizacji umowy sprzedaży oraz przez okres rękojmi oraz rozliczeń podatkowych. Ponadto dla potrzeb marketingowych, aby lepiej dopasować do Ciebie naszą ofertę, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak będziesz pozostawać naszym klientem. Sprawdzamy to w cyklach średnio co 24 miesiące. 

Odbiorcy danych: 

Twoje dane mogą być przekazywane wyłącznie wyspecjalizowanym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi typu archiwizacja dokumentów, skanowanie, niszczenie dokumentów, oraz innym podmiotom wykonującym usługi administracyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, tak by zapewnić Twoim danym odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

Przekazywanie danych osobowych poza EOG: 

Administrator korzysta wyłącznie z zaufanych rozwiązań informatycznych. Serwery dla tych rozwiązań mogą znajdować się poza EOG. Administrator zapewnia jednak, że podmioty oferujące te rozwiązania stosują środki ochrony danych odpowiadające unijnym regulacjom (tu: należą do systemu Privacy Shield w USA).

 Prawa osoby, której dane dotyczą:

Przysługuje Ci prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania. W obszarze przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych przysługuje Ci prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania. 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem inspektor@me.pl.   

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 

Wyświetlenia:1345
Numer oferty:7336228400
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry