Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Od 16-07-2018 do 20-07-2018 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

NOWOŚĆ NÓŻ DO ŁYŻEK PRAWY/LEWY NAREX 8221 03

115,00 zł
Przesyłka płatna z góry
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 19,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD 2 DO 9 DNI ROBOCZYCH !

Nóż do wykonywania łyżek, kubków, misek i innych wklęsłych przedmiotów czeskiej firmy Narex

kod produktu: 8221 03

Nóż przeznaczony dla osób prawo i leworęcznych, z dwustronną krawędzią tnącą.

Nóż do łyżek został wykonany ze stali manganowej, odpornej na ścieranie.

Doskonale sprawdzi się podczas prac rzeźbiarskich, ale również znajdzie zastosowanie wśród miłośników bushcraftu.

Rękojeść noża z bejcowanego drewna bukowego, lakierowana.

Parametry noża:

  • wykonany ze stali manganowej 61 HRc  
  • długość całkowita: 175 mm
  • długość części roboczej: 60 mm  
  • długość ostrza: 60 mm
  • promień ostrza: 15 mm
  • faza dwustronna

Ważne:

Nóż naostrzony jest przez producenta, dla wymagających użytkowników zaleca się samodzielne przygotowanie narzędzia do pracy. 

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Polska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU 

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy  względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną  (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności w Kodeksie Cywilnym.


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi  Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności  Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w zakładce „Reklamacja towaru”

.

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1. pisemnie na adres: os Jana III Sobieskiego 33 m 2

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@broma-narzedzia.pl

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie  reklamacji: 

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  2. żądania  sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; 
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i  przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w  zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na  skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji  Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym  terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez  Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta  wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do  Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie  Produktu na koszt Sprzedawcy na adres os. Jana III Sobieskiego 33 m 2 .  Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego  zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo  nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po  uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym  Produkt się znajduje.


1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w  pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się  Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego  Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na  wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu  cywilnego.


2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości  skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do  tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych  powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,  do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich  Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami  internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące  przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego  sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia  2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z  wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.  Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów  konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25  września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania  stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.  1214).

2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15  grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z  wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego  zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat  zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na  stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej.

2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia  sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej  pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Serwis Marcin Broda
os. Olszynka 2A/8
62-050 Krosno
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady . 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. pisemnie na adres: Marcin Broda os Olszynka 2A/8 62-050 Krosno 6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@broma-narzedzia.pl

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Serwis Marcin Broda
os. Olszynka 2A/8
62-050 Krosno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Proszę odesłać produkt + dowód zakupu paragon lub Fakturę 

O sprzedającym
BROMA_NARZEDZIA
BROMA_NARZEDZIA
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

236

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Marcin Broda
BROMA Marcin Broda
os.Jana III Sobieskiego 33/2
60-688 Poznań
REGON: 300681628
NIP: 972-104-62-38

Kontakt

  • 512******** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Sklep Broma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży narzędzi ręcznych. 

Oprócz dłut w naszej ofercie znajdują się inne narzędzia ręczne: wkrętaki, szczypce, zaciski, klucze, bity, zestawy i wiele innych. Zapraszamy do kontaktu.

Pozostałe informacje

Numer konta do wpłaty : mBank 50 1140 2017 0000 4302 0716 2763
Wyświetlenia:180
Numer oferty:6999896630
Zgłoś naruszenie zasad

Inni klienci oglądali również

Do góry