Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

NARZUTA DWUSTRONNA NA ŁÓŻKO EVA 220x240 EUROFIRANY

81,50 zł
Przesyłka płatna z góry
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
darmowy zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
darmowy zwrot
Przesyłka kurierska
12,99 zł
Pocztex Kurier24
12,98 zł
Paczkomaty 24/7
12,99 zł
List polecony priorytetowy
11,99 zł
Paczka24 Odbiór w Punkcie
11,98 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
16,99 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa
17,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 9988 sztuk
Zapakuj na prezent
5,00 zł
Dowiedz się więcej
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Wymiary:
    220x240cm
  • Materiał wykonania:
    inny
  • Kolor:
    biały, kremowy, beżowy, odcienie żółtego, odcienie pomarańczowego, odcienie czerwieni, odcienie różowego, odcienie fioletowego, odcienie niebieskiego, odcienie zieleni, odcienie brązowego, odcienie szarości, srebrny, czarny, złoty, wielokolorowy, inny

Opis

Narzuta Eurofirany 

Markowa Narzuta Eurofiran z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów! To piękna i praktyczna ozdoba każdej sypialni, dzięki której z łatwością można stworzyć piękny wystrój! Dzięki precyzyjnemu doborowi materiałów, szczególnej dbałości o każdy detal narzuty jakie prezentujemy są najwyższej jakości oraz nowoczesnym wzornictwie.

  • Rozmiar: 220x240 cm
  • Gatunek : Pierwszy
  • Materiał : Poliester 100 %
  • Narzuta zapakowana jest w ozdobną walizkę. 
  • Nie traci kolorów nawet po wielokrotnym praniu.
  • Doskonale ozdobi każde pomieszczenie !
  • Piękna kolorystyka - nowoczesne wzornictwo 

PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O PODANIE W  FORMULARZU ZAMÓWIENIA INFORMACJI ODNOŚNIE WYBRANEGO WZORU. W PRZYPADKU NIE PODANIA TEJ INFORMACJI TOWAR WYSYŁANY JEST LOSOWO.

Zalety zakupu na naszych aukcjach:

100 % Satysfakcji

- Szeroki wybór!

- Wysoka jakość produktu w niskiej cenie!

- Bezpiecznie zapakowana paczka rejestrowana.

- Gwarantujemy oryginalność produktu oraz szybką realizację zamówienia.

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Warszawa,Mazowieckie, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u TWOJE-TEKSTYLIA- za co najmniej 497.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro miniKurier24 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
darmowy zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
darmowy zwrot
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
12,98 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,98 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Słowacja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Niemcy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Ukraina
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Białoruś
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.P.H.ŁUKASZ ROSTKOWSKI
Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski
Dodatkowe informacje

Reklamacje 


MIEJSCE I ZASADY REKLAMACJI

 

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. 


Reklamacje można składać na adres: 

  • P.P.H.U. ŁUKASZ ROSTKOWSKI 
  • Sienkiewicza 12/17 
  • 22-600 Tomaszów Lubelski 


w postaci pisemnej zgodnie ze wzorcami przyjętymi w odpowiednich ustawach i przepisach. 

- Firma TWOJE-TEKSTYLIA- ustosunkuje się do reklamacji nabywcy w terminie 14 dni. 


Jeżeli w ciągu 14 dni TWOJE-TEKSTYLIA- nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 

- W przypadku, gdy Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu jest wyłączona (na podstawie art. 558 par. 1 k.c.). 


Firma odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres TWOJE-TEKSTYLIA-,


Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Firma TWOJE-TEKSTYLIA- niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. 

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez TWOJE-TEKSTYLIA- nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. 


W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Firma TWOJE-TEKSTYLIA- 

Realizujemy tylko i wyłącznie ezwroty za pośrednictwem naszego przewoźnika.

 

Proszę w tym celu o wcześniejszy kontakt z naszą firmą w celu uzgodnienia szczegółów. 

W  innym przydaku koszty  poniesione przez Państwa koszty wysyłwek nie będą uwzględniane. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. Łukasz Rostowski
Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni .Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźniki wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy 


  • muszą      Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej      umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane      pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu konta bakowego tylko i wyłącznie na polskie rachunki, (w przypadku konta zagranicznego zostanie potrącona prowizja za przelew) Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie niepóźnej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwrot środków dokonywany jest tylko za zakupiony towar. Koszty przesyłki oraz koszty zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący i nie nie jest zwracany. Przelewy realizujemy w ciągu 3 dni ROBOCZYCH  

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

5,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Ozdobne opakowanie. Spersonalizowana kartka upominkowa. Szczegóły do uzgodnienia indywidualnie.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
TWOJE-TEKSTYLIA-
TWOJE-TEKSTYLIA-
94,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2105

 

114

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Łukasz Rostkowski
P.P.H.U. Łukasz Rostkowski
Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski
REGON: 060784360
NIP: 9211959460

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem prowadzimy sprzedaż detaliczną oraz hurtową nowych wyrobów tekstylnych ,pościeli, prześcieradeł, itp między innymi  poprzez serwis Allegro.pl  

Prowadzimy legalną działalność, firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 173462.   

Siedziba firmy mieści się pod adresem:  

  • Rossetti Łukasz Rostkowski   
  • ul. Sienkiewicza 12/17 
  • 22-600 Tomaszów Lubelski  
  • NIP: 921-195-94-60  
  • Regon: 060784360  


Kupując na moich aukcjach masz pewność, że zawsze zostaniesz potraktowany bardzo poważnie i tego samego oczekuję od Ciebie. 

Ofert złożonych nie wycofuję.  

Po zakończonej aukcji proszę o podanie poprzez e-mail formy płatności:   

  • wpłata na konto 
  • lub za pobraniem(za pobraniem wysyłam do osób które posiadają pełną aktywacje konta).


Kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić do 7 dni na konto.  Termin ten można wydłużyć po uprzednim skontaktowaniu się ze mną poprzez e-mail. Towar wysyłam najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie a najczęściej wysyłany jest tego samego dnia. 

 Zwroty lub wymianę przyjmuję przesyłkami zwykłymi po wcześniejszym ustaleniu w ciągu 10 dni od wysłania towaru przeze mnie. Koszt pokrywa kupujący.  

Nie przyjmuję zwrotów lub wymian przesyłkami za pobraniem.  


Płatności przyjmuje przelewem na konto:    

  • NUMER KONTA : 27 1950 0001 2006 0162 8377 0002  oraz a zaliczeniem pocztowym (POBRANIE)  W tytule przelewu podaj swój Nick z Allegro!!!  

Komentarze wystawiam pierwszy jako kupujący, drugi jako sprzedający. Jestem za polubownym załatwieniem wszelkich sporów. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt najlepiej mailowy, celem wyjaśnienia nieporozumienia. Komentarze negatywne traktuje jako ostateczność.  

Co zrobić po dokonaniu zakupu?  

  • Proszę przeczytać wiadomość od   sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...") 

Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro  

  • Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez odnośnik zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.  

Czy wystawiacie faktury VAT?  

  • Tak. Aby otrzymać fakturę kliknij link   zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę.  

Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru?   

  • Przeważnie w   ciągu 1-4 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 3-4 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS, iNPOST , POCZTEX dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy.  

Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego   maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła.  

  • Jeśli zdarzy się podobna   sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać.   

Dostałem e-maila z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma.  

  • Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie lub placówce kurierskiej - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas  poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.  

Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza,   przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji? 

  • Transakcja nie   kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni) 

Jeśli coś z przesyłką jest nie   tak  

  • nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza  - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy  - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać ani naciągać  - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym. 

Dlaczego nasze ceny są czasami niższe niż ceny konkurencji? 

  • Jesteśmy   legalnie działającą firmą, płacimy podatki, pracujemy tylko i wyłącznie na legalnym oprogramowaniu. Dbamy o Państwa bezpieczeństwo zapewniając towarom, które tego wymagają właściwych warunków magazynowania. Przy tym zaś omijamy pośredników. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić Państwu stabilność bezpieczeństwo zakupów oraz stale niskie ceny. 

Wygrałem aukcję ale się rozmyśliłem. Co teraz? 

  • Przede wszystkim -   napisz do nas. Każdy ma prawo się rozmyślić, niestety w takim przypadku wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro ją zwraca a nie kupujący) do kupującego wysyłany przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadności formularza, po zakończeniu procedury Allegro zwraca nam naliczoną prowizję, a kupującemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiązanie się z transakcji. Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. Nie licytuj więc pochopnie. 

Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami  - oznacza oprócz formularza także   negatywny komentarz od nas. 

Prosimy o przemyślane zakupy.

Wszystkie nasze pościele oraz prześcieradła przed użyciem należy ówcześnie przeprać.   

W przypadku nie podania  wzoru bądź koloru wybranego przedmiotu towar wysyłany jest losowo.  

Zdjęcia oraz treść aukcji są objęte ochroną praw autorskich. Zabrania się ich kopiowania w całości lub w części! Wszelkie próby kopiowania będą automatycznie zgłaszane do serwisu Allegro oraz Kancelarii Prawnej (bez ostrzeżenia)! Ze względu na indywidualne ustawienia Państwa komputera, kolor produktu może odbiegać od tego, który jest na zdjęciu poglądowym. Oferta ważna do wyczerpania zapasów! W skład oferty wchodzą tylko zdjęcia z przyporządkowanymi symbolami identyfikacyjnymi.

ZAPRASZAMY

Pozostałe informacje

Prowadzimy sprzedaż detaliczną oraz hurtową nowych wyrobów tekstylnych ,pościeli, prześcieradeł, itp między innymi poprzez serwis Allegro.pl Prowadzimy legalną działalność, firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 173462. Siedziba firmy mieści się pod adresem: TWOJE-TEKSTYLIA- iŁukasz Rostkowskiul. Sienkiewicza 12/1722-600 Tomaszów Lubelski NIP: 921-195-94-60 Regon: 060784360TEL: adres E-mail biuro@tekstylia-hurt.pl Kupując na moich aukcjach masz pewność, że zawsze zostaniesz potraktowany bardzo poważnie i tego samego oczekuję od Ciebie. Ofert złożonych nie wycofuję .Po zakończonej aukcji proszę o podanie poprzez e-mail formy płatności: wpłata na konto lub za pobraniem(za pobraniem wysyłam do osób które posiadają pełną aktywacje konta).Kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić do 7 dni na konto. Termin ten można wydłużyć po uprzednim skontaktowaniu się ze mną poprzez e-mail.Towar wysyłam najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie a najczęściej wysyłany jest tego samego dnia.Zwroty lub wymianę przyjmuję przesyłkami zwykłymi po wcześniejszym ustaleniu w ciągu 10 dni od wysłania towaru przeze mnie. Koszt pokrywa kupujący. Nie przyjmuję zwrotów lub wymian przesyłkami za pobraniem.Płatności przyjmuje przelewem na konto: NUMER KONTA : 74 1950 0001 2006 0162 8380 0002,oraz a zaliczeniem pocztowym (POBRANIE) W tytule przelewu podaj swój Nick z Allegro!!!Komentarze wystawiam pierwszy jako kupujący, drugi jako sprzedający.Jestem za polubownym załatwieniem wszelkich sporów. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt najlepiej mailowy, celem wyjaśnienia nieporozumienia. Komentarze negatywne traktuje jako ostateczność. Co zrobić po dokonaniu zakupu? Proszę przeczytać wiadomość od sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...")Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez odnośnik zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Czy wystawiacie faktury VAT? Tak. Aby otrzymać fakturę kliknij link zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę. Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru? Przeważnie w ciągu 1-4 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 3-4 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS, K-EX dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy. Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła. Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać. Dostałem e-maila z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma. Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie lub placówce kurierskiej - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni. Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji? Transakcja nie kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni) Jeśli coś z przesyłką jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym. Dlaczego nasze ceny są czasami niższe niż ceny konkurencji? Jesteśmy legalnie działającą firmą, płacimy podatki, pracujemy tylko i wyłącznie na legalnym oprogramowaniu. Dbamy o Państwa bezpieczeństwo zapewniając towarom, które tego wymagają właściwych warunków magazynowania. Przy tym zaś omijamy pośredników. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić Państwu stabilność bezpieczeństwo zakupów oraz stale niskie ceny. Wygrałem aukcję ale się rozmyśliłem. Co teraz? Przede wszystkim - napisz do nas. Każdy ma prawo się rozmyślić, niestety w takim przypadku wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro ją zwraca a nie kupujący) do kupującego wysyłany przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadności formularza, po zakończeniu procedury Allegro zwraca nam naliczoną prowizję, a kupującemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiązanie się z transakcji. Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. Nie licytuj więc pochopnie. Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami - oznacza oprócz formularza także negatywny komentarz od nas. Prosimy o przemyślane licytacji.Wszystkie nasze pościele oraz prześcieradła przed użyciem należy ówcześnie przeprać. Zdjęcia przedmiotów z miniaturek nie wchodzą w skład naszej oferty. W przypadku nie podania wzoru bądź koloru wybranego przedmiotu towar wysyłany jest losowo. ZAPRASZAMY
Wyświetlenia:961
Numer oferty:7008447681
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry