Naboje do Syfonów do Bitej Śmietany 50 szt. ISI

od
ABC_gastronomia
64,60
4 osoby kupiły 5 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska15,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa25,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 11 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Naboje do Syfonów do Bitej Śmietany 50 szt. ISI

Opis produktu:

- każdy nabój zawiera 8g czystego N2O

- naboje wykonane z wysokiej jakości stali do recyklingu

- każdy nabój jest elektronicznie ważony i posiada gwarancję wypełnienia

- można używać we wszystkich syfonach dostępnych na rynku

- tylko naboje ISI mogą być używane w syfonach IDI nie powodując utraty gwarancji

- 50 naboi w opakowaniu

S 500005

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Cała Polska, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

InterHoReCa Łukasz Buczko
Rynek 8
58-160 Świebodzice
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

InterHoReCa Łukasz Buczko
Rynek 8
58-160 Świebodzice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
ABC_gastronomia
ABC_gastronomia

98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 3 miesięcy

Dane firmy

Łukasz Buczko
InterHoReCa Łukasz Buczko
Ostrów 670
37-700 Przemyśl
REGON: 361472104
NIP: 7952447203

Kontakt

  • 575 *** *** (pokaż)
  • 74 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DOKONUJĄC ZAKUPU NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ BEZ ZASTRZEŻEŃ PONIŻSZY REGULAMIN  POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Wszystkie towary wystawione na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producentów. 

2.Wszystkie informacje o produktach i ich dane techniczne pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Zdjęcia mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktów. Różnice koloru, proporcji i innych cech wyglądu produktu nie są podstawą reklamacji. 

3. Wszystkie towary są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty oraz są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta (w przypadku innego okresu gwarancyjnego zostało to ujęte w opisie produktu). Karty gwarancyjne towarów polskiej produkcji oraz instrukcje obsługi są dostarczane wraz z produktem - w przypadku braku lub utraty prosimy o kontakt, a doślemy najszybciej jak to możliwe.

 4. Na wszystkie towary wystawiamy faktury VAT. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej przesyłamy faktury w formie elektronicznej przez InterHoReCa. Na życzenie wysyłamy je również pocztą. Faktur nie dołączamy do  przesyłek. 

5. Po informacji z Allegro o sprzedaży produktu niezwłocznie kontaktujemy się mailowo i telefonicznie z Kupującym w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. 

6. Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w kodeksie cywilnym.  


WYSYŁKA 

1. Termin wysyłki produktów zależy od wystawionego towaru, na ogół jest to termin 2-3 dni roboczych od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie lub informacji od Kupującego o wyborze płatności przy odbiorze. W przypadku problemów z dostępnością towaru w naszym magazynie lub magazynach naszych dostawców - ze względu dużego zainteresowania lub zdarzeń losowych, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia - każdorazowo klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji na adres e-mail lub telefon podany w allegro lub dodatkowo zostanie poinformowany o alternatywie odstąpienia od transakcji lub zaproponowany zostanie inny przedmiot równoważny do decyzji ewentualnej zamiany. W związku z tymi rozwiązaniami, i akceptacją przedmiotowych zapisów przed zakupem, nie będziemy akceptować niepozytywnych komentarzy za te transakcje nimi objęte.

2. W przypadku, kiedy Kupujący nie zaakceptuje nowego terminu dostarczenia towaru, wykonanie umowy przez Sprzedającego okaże się niemożliwe, lub Sprzedający od umowy odstąpi, zwróci on Kupującemu całość środków wpłaconych przez Kupującego w związku z zamówieniem. 

3. Koszty transportu każdorazowo określamy w treści aukcji, są zróżnicowane w zależności od wystawionego towaru. 

4.Przesyłki dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich - szczegóły dotyczące wysyłki znajdują się zawsze w uwagach do aukcji.

5. Kupujący ma obowiązek sprawdzić jakość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy koniecznie sporządzić protokół szkody na druku firmowym spedytora i skontaktować się ze Sprzedającym. Odebranie przesyłki bez sprawdzenia powoduje utratę roszczeń z tytułu odszkodowania za ewentualne szkody transportowe. Oznacza tym samym, że wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki bez sporządzonego protokołu szkody nie będą uznawane. W przypadku, gdy Zamawiający jest Konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, zastosowanie znajduje art. 5562 kodeksu cywilnego.  Wniesienie dostarczonego towaru należy do obowiązków Zamawiającego.

 REKLAMACJE/ZWROTY 

1. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres reklamacje@interhoreca.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego. 

 2. Zamawiający ma prawo żądać zwortu środków za zakup albo odstąpienia od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.  

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w tym terminie Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznaje je za uzasadnione. Koszty dostawy naprawionego lub wymienionego sprzętu ponosi Sprzedający.  

4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zamawiający będący konsumentem w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy jest dostępny na stronie internetowej Sprzedającego.

5. Odstąpienie od umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub pisemnej.

6. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwego produktu jest faktura VAT lub oryginalna karta gwarancyjna dostarczana wraz z produktem w przypadku towarów polskiej produkcji. W przypadku sprzedaży konsumenckiej dokumentem uprawniającym do skorzystania z rękojmi z tytułu sprzedaży jest jakikolwiek dowód zakupu określonego przedmiotu przez Zamawiającego. 

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zainstalowanie towaru oraz za jego niezgodne z instrukcją użytkowanie, z zastrzeżeniem art. 5561 §3 kodeksu cywilnego. 

8. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego. W przypadku skutecznego zwrotu, Sprzedający zwraca Zamawiającemu cenę za towar.. 

9. Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostawy droższy od oferowanego przez Sprzedającego, w przypadku zwrotu towaru na skutek odstąpienia od umowy Sprzedający zwolniony jest z obowiązku zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

10. Towar zwracany przez Kupującego powinien być w stanie niepogorszonym od stanu w chwili jego otrzymania. Jeżeli uszkodzenia towaru lub ślady jego użytkowania wynikać będą z ponad przeciętnej miary jego używania, Sprzedającemu przysługuje roszczenie o zapłatę względem Zamawiającego kwoty stanowiącej różnicę wartości towaru.  

11. Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedającego towaru oraz potwierdzenie mailowe zwrotu prowizji za zakupy z allegro. 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy regulaminu Allegro, kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.  

2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.  

3. Zakup naszych towarów poprzez Allegro jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.  

Pozostałe informacje

email: abc@interhoreca.pl
telefon: 575 500 395
telefon: 74 661 47 95
Wyświetlenia:258
Numer oferty:7437177193
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro