NA PÓŁNOC OD ALP - Zdzisław Umiński (1988)

od
Super Sprzedawcy
tomix4321
4,44
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
PACZKA W RUCHu6,70 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 489,90 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie8,00 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Allegro miniKurier24 InPost10,95 zł
Kurier wieczór12,24 zł
List priorytetowy5,60 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

  • NAZWA AUKCJI: NA PÓŁNOC OD ALP - Zdzisław Umiński (1988)
  • WYDAWCA: PAX - Instytut Wydawniczy.
  • WAGA: 0.130 kg.
  • AUTOR: ZDZISŁAW UMIŃSKI.
  • JĘZYK: POLSKI.
  • WYDANIE: TRZECIE.
  • ROK WYDANIA: 1988.
  • ILOŚĆ STRON: 120.
  • OKŁADKA: MIĘKKA.
  • STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 7 =
  • INFORMACJE DODATKOWE: KSIĄŻKA JEST W STANIE DOBRYM. DROBNE NAGNIECENIE PARU KARTEK.

Kod: TO7

Dostawa i płatność
od 5,60 zł

Lokalizacja: Gdynia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u tomix4321 za co najmniej 120.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
6,70 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
4-6 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
3-4 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,24 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9999
czas realizacji
2-3 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka
5,60 zł
kolejna sztuka
1,50 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Piotr Makowski Stara Dobra Książka
Owsiana 9/86
81-020 Gdynia
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@staradobraksiazka.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Piotr Makowski Stara Dobra Książka
Owsiana 9/86
81-020 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny.   Gdy Klient odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.   Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy według wyboru Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient może ale nie musi z niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie na adres Sprzedawcy. Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje w razie pytań Klienta o dalszym postępowaniu w tym o sposobie zwrotu Towaru.   Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.  Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.     

 §6 Postanowienia dodatkowe
  W przypadku zamówień realizowanych na „indywidualne zamówienie” Klienta, w przypadku gdy Klient sam dostarcza elementy, które mają być umieszczone na Towarze, Sprzedawca nie odpowiada za treści (zarówno słowne jak i graficzne) naniesione na Towar, a które były otrzymane od Klienta. W przypadku roszczeń osób trzecich związanych z naruszeniem praw autorskich, praw pokrewnych lub innych przysługujących im praw, Sprzedawca będzie kierował je niezwłocznie do Klienta jako podmiotu odpowiedzialnego za naniesione na Towar treści, a Klient przyjmie te roszczenia i w tym zakresie zwolni od odpowiedzialności Sprzedawcę. Sklep internetowy honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa.   Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom korzystniejsze uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla Sklepu Internetowego.   W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie  przepisy prawa polskiego. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.  Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:  zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.  zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.  W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.  Konsument może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów Konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży:   https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL  Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony sporu tj Sprzedawca i Klient wyrażą na to zgodę. Polubowne załatwianie sporów jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron.    

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
tomix4321
tomix4321

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 5 miesięcy

Dane firmy

Piotr Makowski
Piotr Makowski Stara Dobra Książka
Owsiana 9/86
81-020 Gdynia
REGON: 221919048
NIP: 958-151-72-34

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Przedmioty zgodne z opisem w 99,99% Dobry kontakt ze sprzedającym. Uprzejma obsługa, nie zostawiamy pytań bez odpowiedzi. Szybka realizacja zamówienia, wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty najpóźniej następnego dnia roboczego. Solidnie zapakowane przedmioty do transportu. Wysyłamy tylko przesyłkami rejestrowanymi. Posiadamy umowę z Pocztą Polską. Posiadamy umowę na usługę InPost Paczkomaty 24/7.  O nadaniu i numerze każdej przesyłki informujemy mailowo. 

Pozostałe informacje

REGULAMIN AUKCJI:

§1 Postanowienia ogólne 1. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową na terenie całego kraju. 2. Sprzedawca Sklepu internetowego oświadcza, że Towary dostępne i sprzedawane w jego Sklepie internetowym są Towarami nowymi, używalnymi, bezpiecznymi i wolnymi od wad  fizycznych oraz prawnych. Towary w pełni odpowiadają właściwościom jakie są wyeksponowane i opisane na stronie Sklepu internetowego.  3. W przypadku gdy Towar został objęty gwarancją producenta tzw.  dokumentu gwarancyjnego, w którym producent przyjmuje na siebie odpowiedzialność za właściwości rzeczy, o których istnieniu zapewniał (np.: co do funkcjonalności, wytrzymałości, jakości rzeczy), gwarancja ta nie wyłącza oraz nie ogranicza w żaden sposób możliwości skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady Towaru zarówno fizyczne jak i prawne. 4. Administratorem Państwa danych osobowych jest Piotr Makowski STARA DOBRA KSIĄŻKA ul. Owsiana 9/86, Gdynia 81-020, NIP: 958-151-72-34, e-mail: kontakt@staradobraksiazka.pl. 5. Wszystkie znajdujące się w sprzedaży Sklepu internetowego Towary zostały wprowadzone na rynek polski w sposób legalny i odpowiadający przepisom prawa. Informacje dotyczące Towaru znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego. 6. Wszelkie ceny Produktów/Towarów/Usług podane na stronie Sklepu internetowego, podawane są w walucie polskiej (polskich złotych), są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, cła oraz inne składniki. 7. UWAGA: Podane na stronie Sklepu internetowego ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, są one doliczane dopiero na etapie wyboru przez Klienta sposobu dostarczenia zamawianego Towaru. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przewoźnika, sposobu dostawy, rodzaju przesyłki i widoczny jest przed finalizacją zamówienia i akceptacją Regulaminu.    §2 Realizacji zamówienia 1. Sprzedawca rzetelnie realizuje zamówienia Klienta według kolejności ich wpłynięcia – każde zamówienie jest dla nas priorytetowe i bardzo ważne! 2. Czas realizacji zamówienia dla pojedynczego Klienta wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Na czas realizacji zamówienia składa się przede wszystkim czas przygotowania zamówienia (kompletowanie oraz pakowanie zamówienia, wydanie przesyłki kurierowi, a w wybranych przypadkach wykonanie Towaru). Czas dostawy zamówienia zależny jest od wybranego sposobu  doręczenia.  3. Czas realizacji zamówienia szczegółowo podany jest w opisie danej aukcji i biegnie od momentu otrzymana płatności od Kupującego. 4. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym w ust. 2 terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym ustalenia innego terminu realizacji zamówienia, zmiany sposobu doręczenia. 5. W przypadku zamówienia Towaru gdzie specyfikację, wymiar, szablon bądź znak graficzny wykonywany jest na indywidualne zamówienie Klienta, prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail treści i danych niezbędnych do realizacji zamówienia tj. tekstu, grafiki itp., zgodnie z wymaganiami technicznymi, które były zawarte w opisie aukcji.  §3 Dostawa 1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem operatora Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej: Rodzaje i koszty przesyłki, Koszty wysyłki ponosi kupujący:  a) List polecony,       b) Paczka pocztowa 48, c) Paczkomaty 24/7,        d) Przesyłka Kurierska      1. Klient na bieżąco jest informowany o kosztach dostawy, są one podawane w trakcie wypełniania przez Klienta internetowego formularza zamówienia. Wysokość kosztów wysyłki zależy od kraju, do którego wysyłane jest zamówienie. 2. Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego zamówienia lub odbierane osobiście w punkcie odbioru pod adresem podanym w trakcie wykonywania zamówienia.  3. Po otrzymaniu przesyłki Klient bądź osoba trzecia przez niego uprawniona, powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania, czy nie nosi ono śladów uszkodzeń, ingerencji osoby nieuprawnionej i czy jego zawartość jest w stanie nienaruszonym. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera w miarę możliwości sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę. Jeśli produkty wyglądają na uszkodzone, prosi się aby Klient w miarę możliwości nie przyjmował przesyłki. Niniejsze postanowienie w żaden sposób nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Klienta np. co do prawa zgłoszenia reklamacji i ma jedynie na celu pomóc Sklepowi internetowemu w ustaleniu szkody i osoby za nią odpowiedzialnej. Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki nie jest uzależnione od protokołu sporządzonego przez Kupującego przy kurierze. Konsument  ma prawo dokładnego zapoznania się z zamówieniem. §4 Metody płatności 1. Sprzedawca umożliwia płatność za zamówiony Towar poprzez przelew bankowy na konto w Alior Bank    89 2490 0005 0000 4530 6884 6364 2. Inne formy: Płatność elektroniczna kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24, PayU. 3. Gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru (płatność za pobraniem) – Klient dokonuje zapłaty u kuriera odbierając zamówiony Towar dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. 4. Kupujący powinien dokonać zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu/ przedmiotu. W przypadku braku stwierdzenia płatności w określonym terminie i braku informacji od Klienta o przyczynie takiego stanu rzeczy, po tym terminie wysyłamy wiadomość prywatną z przypomnieniem o konieczności dokonania zapłaty. W razie dalszego braku wpłaty unieważniamy ofertę oraz występujemy o zwrot prowizji do Serwisu. 5. Kupujący oświadcza, iż akceptuje wystawienie i przesłanie oryginału faktury bez podpisu Kupującego, w formie elektronicznej w formacie PDF na podany adres poczty elektronicznej.

Wyświetlenia:10
Numer oferty:7553171456
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro