Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Meble KOLDER Zestaw 2 Komplet Sypialnia materacem

1 570,00 zł
156,99 zł x 11 rat (przykład)
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
90,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
90,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor mebla:
    Dąb sonoma
  • Styl:
    nowoczesny
  • Liczba elementów w zestawie:
    3
  • Montaż:
    meble do samodzielnego montażu
  • Wykończenie:
    mat

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest:

KOLDER - Zestaw 2 z materacem bonellowym Lincoln z LED w zagłówku

 W skład zestawu wchodzą:

  • Łóżko 160 z materacem (168 / 103 / 208)
  • 2 szt Stolik nocny (58 / 34 / 39)

Istnieje możliwość wybrania tapicerowanych  wstawek w łóżku z dwóch dostępnych kolorów - jasny beż lub brąz. Zagłówek łóżka może być z listwą LED lub bez oświetlenia.

Łóżko można kupić bez materaca lub wybrać inny materac z naszej oferty.

Dostępna kolorystyka:

  • korpus: dąb canterbury (ciemny brąz - płyta w strukturze),
  • front: dąb sonoma (odcień beżu),

System KOLDER składa się z 15 brył oraz pufy, fotela, wersalki i narożnika.

Wymiary w cm (szerokość / wysokość / głębokość):

  • Szafa SZ3D2SZ (146 / 205 / 59)
  • Szafa SZ2D (100 / 205 / 59)
  • Szafa WIT BAREK (100 / 205 / 39)
  • Witryna SZWISZ1D (45 / 104 / 30)
  • Witryna SZWISZ2D (100 / 50 / 30)
  • Komoda 2D4SZ (146 / 91 / 39)
  • Komoda K4SZ (58 / 107 / 39)
  • Komoda K2D2SZ (100 / 91 / 39)
  • Ława (115 / 46 / 65)
  • Szafka RTV (135 / 40 / 39)
  • Szafka Nadstawka RTV (150 / 55 / 33)
  • Łóżko 160 (168 / 103 / 208)
  • Stolik nocny (58 / 34 / 39)
  • Półka 100 (100 / 3,8 / 18)
  • Półka 146 (146 / 3,8 / 18)

W systemie znajduje się również:

  • pufa z pojemnikiem  (70 / 42 / 70),
  • fotel  (85 / 82 / 82),
  • rozkładana wersalka z pojemnikiem  (222 / 88 / 89 - po rozłożeniu 186x115),
  • rozkładany narożnik z pojemnikiem  (232 / 80 / 160 - po rozłożeniu 200x140),

Specyfikacja produktu:

  • wykonanie: płyta laminowana - fronty i półki 16 mm, zewnętrzny korpus 38 mm,
  • obrzeża: trwała okleina PVC,
  • połączenia: za pomocą mimośrodów,
  • system nie posiada zawiasów z cichym domykiem,
  • możliwość dokupienia na naszych aukcjach oświetlenia LED białe lub RGB - wielokolorowe z pilotem,

Poniżej przykładowe aranżacje  do kupienia na naszych aukcjach oraz wnętrza brył.

Po dokonaniu zakupu proszę o informację o sposobie dostawy i płatności oraz wybranym kolorze.

Informujemy, że wybarwienia płyt meblowych oraz materiałów stosowanych w meblach tapicerowanych mogą się różnić od rzeczywistych.

Dostawa i płatność
od 90,00 zł

Lokalizacja: Wieruszów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u WIKI_MEBLE za co najmniej 2500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
50,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
15-16 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
14 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
50,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
15-16 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
14 dni roboczych
Dodatkowe informacje

Meble dostarczamy własnym transportem lub wyspecjalizowana firmą transportową. DUŻYCH PACZEK NIE WYSYŁAMY FIRMAMI KURIERSKIMI. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Prosimy o zorganizowanie odbioru przesyłki. Dostarczamy w godzinach od 6.00 do 23.00. Dzwonimy 1-2 dni przed dostawą mebli podając ORIENTACYJNĄ godzinę dostawy. Nie ma możliwości, aby kierowca dostarczył paczki na podaną przez Państwa godzinę (poza przypadkami indywidualnej dostawy). NIE PODAJEMY NUMERÓW DO KIEROWCÓW.

Punkty odbioru

Siedziba firmy
Dobrydział 18a
98-400 Wieruszów
woj. łódzkie

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Gwarancja na wszystkie nasze meble wynosi 12 miesięcy.

Gwarancja obejmuje wady technologiczne ujawnione podczas  użytkowania mebli nie wynikające z niewłaściwego ich użytkowania – takie  jak:


  • pęknięcia materiałów,
  • odkształcenia,
  • odbarwienia,
  • łuszczenie się powierzchni,
  • rozwarstwianie,
  • nieprawidłowe działanie zawiasów, systemów jezdnych, szuflad, podnośników itp.

Gwarancja nie obejmuje wad będących skutkiem niewłaściwego  uzytkowania mebli oraz wad powstałych na skutek niewłaściwych warunków  zewnętrznych, w jakich meble są użytkowane. Między innymi:


  • długotrwały kontakt z wodą, zalanie,
  • bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub rozgrzanym przedmiotem,
  • uszkodzenie mechaniczne (uderzenie, otarcie),
  • nieodpowiednia temperatura pomieszczenia (poniżej +15oC, powyżej +30oC),
  • nieodpowiednia konserwacja (użycie zbyt silnych środków czyszczących),
  • brak konserwacji,
  • nadmierne przeciążenie,
  • inne użytkowanie mebli niezgodne z ich przeznaczeniem.

Roszczeniom gwarancyjnym nie podlegają również: 


  • proste czynności, które użytkownik może wykonać we własnym zakresie  np. wymiana żarówki, regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śruby,  usunięcie zabrudzeń itp.,
  • właściwości charakterystyczne dla użytych materiałów, np. w  przypadku drewna lub okleiny naturalnej: usłojenie, zróżnicowana  struktura, naturalne przebarwienia,
  • niewielkie rozbieżności kolorystyczne w relacji do prezentowanych na stronie,
  • usterki nieistotne dla użytkowania mebli i niewidoczne po ich montażu.

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni  od daty jej zgłoszenia. Reklamacje załatwiamy niezwłocznie i nie później  niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu /  elementu.


 W niektórych przypadkach do rozpatrzenia reklamacji niezbędne nam są  zdjęcia dokumentujące wadę. Należy je wysyłać na adres e-mail biuro@wikimeble.pl

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIKI MEBLE Krzysztof Fras
Dobrydział 18a
98-400 Wieruszów
Dodatkowe informacje

 Reklamację zawsze staramy się realizować w możliwie najkrótszym terminie. 


W  przypadku wykrycia braków lub uszkodzeń po rozpakowaniu paczek, prosimy  o wypełnienie protokołu reklamacyjnego zamieszczonego poniżej, z danymi identyfikacyjnymi,  dokładnym opisem oraz nazwą reklamowanych elementów. 




 

W większości przypadków do rozpatrzenia reklamacji niezbędne są zdjęcia (najlepiej wiecej niż jedno).

Zdjęcia  muszą być wykonane przed montażem, ponieważ reklamacji na uszkodzenia  po montażu nie uwzględniamy (nie dotyczy wad ukrytych).

Zdjęcia oraz wypełniony formularz prosimy wysyłać na nasz e-mail


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: Dobrydział 18a, 98-400 Wieruszów;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@wikimeble.pl;
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Dobrydział 18a, 98-400 Wieruszów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
2.   Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma  ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę  internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WIKI MEBLE Krzysztof Fras
Dobrydział 18a
98-400 Wieruszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Dobrydział 18A, 98-400 Wieruszów lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@wikimeble.pl. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 


Bieg terminu do odstąpienia od umowy Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


Zwrot wzajemnych świadczeń Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Dobrydział 18A, 98-400 Wieruszów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Koszt odbioru zwracanego produktu to maksymalnie 200zł brutto.

W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
WIKI_MEBLE
WIKI_MEBLE
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

261

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Krzysztof Fras
WIKI MEBLE Krzysztof Fras
Dobrzydział 18a
98-400 Wieruszów
REGON: 101391270
NIP: 997-001-37-98

Kontakt

  • 577 *** *** (pokaż)
  • 733 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta WIKI_MEBLE jest KRZYSZTOF FRAS prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WIKI MEBLE KRZYSZTOF FRAS wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9970013798, REGON 101391270. 

Dane kontaktowe Sprzedającego: 

• adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Dobrydział 18A, 98-400 Wieruszów 

• adres poczty elektronicznej: biuro@wikimeble.pl

• nr konta mBank : 49 1140 2004 0000 3302 7420 0486  

Kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

Pozostałe informacje

W okresie wakacyjnym (lipiec - sierpień) czas realizacji zamówień może się wydłużyć o 2 tygodnie.

Kontakt 5 dni w tygodniu - 9.00 - 19.00 (od 15.00 do 19.00 tylko dyżur pod telefonem) 

Biuro czynne 7.00 – 15.00 

Sobota i Niedziela - Odbieramy w miarę możliwości 

W ŚWIĘTA NIE PRACUJEMY

787 678 267 - Maciek 1 

606 788 185 - Maciek 2 

606 788 232 - Mariusz 

577 077 470 - Ania 

733 676 433 - Malwina


UWAGA 

W razie niezadowolenia z otrzymanego produktu, zwróć się do nas z problemem zamiast wystawiać komentarz neutralny lub negatywny. Jesteśmy uczciwą firmą i pragniemy utrzymać jak najwyższy standard obsługi Klienta


Poniżej kilka uwag i zasad, którymi kierujemy się przy dostawie: 

  1. Dostarczenie paczki naszą firmą transportową zapewnia należytą opiekę przesyłki, bez uszkodzeń.     
  2. WYSYŁKI KURIERSKIE możliwe tylko przy małych zamówieniach, a ich cena ustalana jest indywidualnie (zależna od wymiarów i wagi).     
  3. Z uwagi na gabaryty i wagę paczek (mebli) prosimy o zorganizowanie odbioru przesyłki.     
  4. Kierowca nie wnosi mebli do domów oraz mieszkań. Istnieje możliwość "dogadania" się z kierowcą o pomoc przy wnoszeniu. Zależy to od czasu i sił jakimi dysponuje kierowca. Należy pamiętać, że kierowca ma trasę dwudniową i jest to bardzo męczące. Nie wymagamy od kierowców aby pomagali wnosić meble.     
  5. Dostarczamy w godzinach od 6.00 do 23.00.     
  6. Dzwonimy do klienta 1-2 dni przed dostawą mebli podając  ORIENTACYJNĄ  godzinę dostawy, a następnie kierowca na około 30 minut przed dostawą dzwoni do klienta, że już się zbliża. Można ustalić większe wyprzedzenie czasowe dla kontaktu od kierowcy.     
  7. NIE PODAJEMY NUMERÓW DO KIEROWCÓW. Prosimy o zrozumienie. Gdybyśmy zaczęli rozdawać ich numer, to jego praca, jako kierowcy zamieniłaby się w telefoniczne biuro obsługi klientów, a kierowca ma skupić się na prowadzeniu auta. Przykro mi.     
  8. Nie ma możliwości, aby kierowca dostarczył paczki na podaną przez Państwa godzinę (poza przypadkami indywidualnej dostawy). 

Drogi Kupujący, zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów, 

Sprzedający WIKI_MEBLE 

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY Informacje dotyczące płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (2) transport własny Sprzedawcy; (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: Dobrydział 18A, 98-400 Wieruszów – w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 21 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 21 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. 

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Wyświetlenia:162
Numer oferty:7127818026
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry