Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

MARION Star Color Farba - Pasemka Ombre 161 PINK

od Super Sprzedawcy ARTKOS-PL
7,75 zł
8 osób kupiło 9 sztuk
Przesyłka płatna z góry
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 8,90 zł
  • List ekonomiczny 2,49 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,95 zł
  • Przesyłka kurierska 13,80 zł
  • PACZKA W RUCHu 7,85 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,90 zł
  • Pocztex Kurier48 11,90 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,80 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,90 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 15 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    0.09 [kg]
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Marka:
    Marion
  • Wielkość:
    Produkt pełnowymiarowy

Opis

Dane do kontaktu znajdują się w zakłdce "O Sprzedającym"  / Wpłaty bezpośrednie: BRE BANK 94 1140 2004 0000 3902 6100 7188

MARION Star Color Farba - Pasemka Ombre 161 PINK

Star Color Szampon Koloryzujący do Pasemek i Ombre PINK 2X35ML

Kolorowe pasemka i ombre możesz wykonać według własnej inwencji. Mieszaj różne kolory z serii i stwórz tęczową rewolucję na głowie! Wyraź osobowość kolorem i podkreśl indywidualny styl.

W kartoniku: 2 x 35 ml  = 2 aplikacje!

ŁAGODNA I BEZPIECZNA FORMUŁA – bez amoniaku, utleniacza, rezorcyny i PPD.

SZYBKA I ŁATWA APLIKACJA- produkt jest gotowy do użycia

SASZETKI Z APLIKATOREM-  łatwe samodzielne wykonanie pasemek i ombre

Kolor półtrwały. Nie zmywalny w 100%. Trwałość ok. 8-10 myć.

Kilka ważnych informacji:

  • Dołożymy wszelkich starań, aby transakcja przebiegła sprawnie, solidnie, rzetelnie oraz bezpiecznie.
  • Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszego opisu oraz regulaminu zakupów zawartego w zakładkach: Dostawa i płatność, Reklamacje, Gwarancje, Zwroty, oraz o Sprzedającym, znajdujące się na dole oferty.
  • Przedmiot wysyłamy do 2 dni roboczych, po wpłynięciu pełnej kwoty pieniędzy(przedmiot+wysyłka). W wyjątkowych sytuacjach będziemy się kontaktować z Kupującym;
  • Przesyłki pakujemy stosownie do potrzeby ich zabezpieczenia.
  • Po wysłaniu przedmiotu otrzymają Państwo od nas generowane automatycznie potwierdzenie nadania przesyłki (prosimy na nie nie odpowiadać, a w razie potrzeby zapraszamy do kontaktu na: artkos-pl@wp.pl).
  • Czas doręczenia przesyłki podany w zakładce "Dostawa i Płatność" jest czasem deklarowanym, nie gwarantowanym. Jeśli zależy Państwu na szybkiej dostawie, zachęcamy do wyboru przesyłek kurierskich, jeśli zależy Państwo na jak najtańszej dostawie to polecamy przesyłki ekonomiczne, jednak czas ich doręczenia jest dłuższy.
  • Ceny przesyłek dotyczą transportu na terenie Polski. W przypadku chęci otrzymania przesyłki do innego kraju Unii Europejskiej, prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów zależnych od wagi i gabarytów przesyłki.
  • Prośby wysyłane do nas w "Informacjach do Sprzedającego" na miarę możliwości staramy się realizować, ale nie zawsze jest to możliwe i prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii. Wyznacznikiem są przede wszystkim opis strony z przedmiotem oraz podane przez nas w ofercie parametry.
  • W przypadku uszkodzenia przesyłki w tranporcie, konieczne jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego przez operatora logistycznego/kuriera. Jest to podstawą do reklamacji.
  • Prosimy pamietać, że ewentualne nieodebranie przesyłki pobraniowej, nie jest równoznaczne z zerwaniem umowy kupna-sprzedaży produktu. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie możliwość dochodzenia zwrotu kosztów przesyłki w obie strony możliwymi sposobami.
  • W przypadku wystąpienia niezgodności lub uwag do otrzymanej przesyłki, prosimy o kontakt przed wystawieniem opinii. Wszystkie wątpliwości postaramy się wyjaśnić. Staramy się z wyrozumiałością podchodzić do naszych Klientów i o to samo prosimy z Państwa strony:)

Krótko o nas:

  • Jesteśmy przedsiębiorstwem prowadzącym legalną, zarejestrowaną działalność gospodarczą, dlatego kupując u nas nabywacie Państwo w 100% oryginalne i legalne produkty, do których wystawiane są paragony fiskalne i na życzenie faktury VAT.
  • Na chwilę obecną nie są możliwe odbiory osobiste, wyjątek stanowią ilości hurtowe zakupionych produktów (w takiej sytuacji prosimy o kontakt przed zakupem).
  • Najpoważniejszym argumentem przemawiającym za zakupami u Nas, są opinie grona naszych zadowolonych klientów.Nam naprawdę można zaufać :-)

W ofercie mamy ponad 1500 fajnych produktów, zachęcamy do ich przejrzenia i zakupu, a wszystkie zamówione artykuły wyślemy w 1 przesyłce. Razem oszczędniej, bo koszt transportu rozkłada się na wiele produktów (w zależności od ich wagi i gabarytu) :)

Dostawa i płatność
od 2,49 zł

Lokalizacja: Trójmiasto, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u ARTKOS-PL za co najmniej 350.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
5 dni roboczych
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
2,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5-6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,95 zł
kolejna sztuka
1,50 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,85 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ARTKOS Sławomir Hopa
ul. Kurpińskiego 5F/9
81-016 Gdynia
Dodatkowe informacje

Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji także według poniższej procedury reklamacyjnej: 


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres e-mail: artkos-pl@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (Prosimy o nie odsyłanie produktu we własnym zakresie, a uprzedni kontakt z nami)


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

26 a). Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, poprosimy także o login z Allegro oraz numer rachunku bankowego do ewentualnego zwrotu kosztów.

26 b) Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

26 c) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (jeśli to możliwe także o przesłanie zdjęć uszkodzeń/wad produktu),

26 d) Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

26 e) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

26 f) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

26 g) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

26 h) W przypadku odesłania produktu, koszt jego odesłania ponosi Kupujący. Zostanie on zwrócony na podany rachunek bankowy, jeśli reklamacja zostanie uznana.


27. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego, albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.


14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARTKOS Sławomir Hopa
ul.Kościuszki 32
83-000 Pruszcz Gdański

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

V. ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 25. Jako Konsument, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Mamy jednak nadzieję, że takich sytuacji nie będzie zbyt wiele, gdyż staramy się sprzedawać tylko dobre produkty, które zasługują na Państwa satysfakcję:) Gdyby się to jednak przydarzyło prosimy o kontakt z nami. 

25a) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

25b) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailowo na adres artkos-pl@wp.pl lub pisemnie na adres ARTKOS Sławomir Hopa, ul. Kurpińskiego 5F/9, 81-016 Gdynia, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (Wzór formularza poniżej – Mogą Państwo z niego skorzystać, jednak nie jest to obowiązkowe). *************************************************************************************************************************** WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY: (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: ARTKOS Sławomir Hopa ul. Kurpińskiego 5F/9 81-016 Gdynia artkos-pl@wp.pl Ja ................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży, następującej/ych rzeczy: 1/ 2/ 3/ itd. Data zawarcia umowy to ................................................ Data odbioru ................................................................. Imię i nazwisko ............................................................ Login Allegro ................................................................ Adres ........................................................................... Data .............................................................................. Nr rachunku bankowego do zwrotu: ........................................................................................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)............................................... *********************************************************************************************************************** 25c) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

25d) Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

25e) Proszę odesłać nam rzecz na adres ARTKOS Sławomir Hopa, ul. Kościuszki 32, 83-000 Pruszcz Gdański, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. (Choć nie jest to obowiązkowe bardzo prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem rzeczy. 

25f) W przypadku odstąpienia od umowy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że ustalone zostanie inaczej ze sprzedającym lub została wybrana opcja dostawy AllegroPolecony InPost albo Allegro Paczkomaty InPost z opcją zwrotu w cenie przesyłki. 25g) Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9). w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 1

0) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

25h. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej np. w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Możliwe jest także rozstrzyganie sporu dotyczącego transakcji w serwisie Allegro.pl poprzez narzędzie tzw. Spory transakcyjne/ Dyskusje i taki rodzaj w spornej sytuacji preferujemy. 

25i. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

O sprzedającym
ARTKOS-PL
ARTKOS-PL
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

5619

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

SŁAWOMIR HOPA
ARTKOS
Ul. Kurpińskiego 5 F/9
81-016 GDYNIA
REGON: 220641728
NIP: 958-142-00-90

Kontakt

  • 506 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Krótko o nas:

 Jesteśmy przedsiębiorstwem prowadzącym legalną, zarejestrowaną działalność gospodarczą, dlatego kupując u nas nabywacie Państwo w 100% oryginalne i legalne produkty, do których wystawiane są paragony fiskalne i na życzenie faktury VAT.

 Na chwilę obecną nie są możliwe odbiory osobiste, wyjątek stanowią ilości hurtowe zakupionych produktów (w takiej sytuacji prosimy o kontakt przed zakupem). 

 Niezwykle ważna jest dla nas satysfakcja naszego Klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, by współpraca z nami była dla Państwa miła i przyjemna, zakupiony towar zadowalający, a obsługa profesjonalna:) Dlatego jeśli chcą kupić Państwo: tanio, szybko, pewnie, solidnie oraz bezpiecznie, to uważamy, że zakupy u nas to doskonały wybór i zrobimy co w naszej mocy, by Państwa nie zawieść, czego doskonałym przykładem mogą być opinie szerokiego grona naszych zadowolonych klientów ;) Nam naprawdę można zaufać :-) 


Kilka ważnych informacji: 

  • Konto do wpłat bezpośrednich:  94 1140 2004 0000 3902 6100 7188
  • Dołożymy wszelkich starań, aby transakcja przebiegła sprawnie, solidnie, rzetelnie oraz bezpiecznie. 
  • Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację niniejszego opisu oraz regulaminu zakupów zawartego w zakładkach: Dostawa i płatność, Reklamacje, Gwarancje, Zwroty, oraz o Sprzedającym, znajdujące się na dole oferty. 
  • Przedmiot wysyłamy najszybciej jak to możliwe, do 2 dni roboczych, po wpłynięciu pełnej kwoty pieniędzy (przedmiot+wysyłka). W wyjątkowych sytuacjach będziemy się kontaktować z Kupującym; 
  • Przesyłki pakujemy stosownie do potrzeby ich zabezpieczenia. Po wysłaniu przedmiotu otrzymają Państwo od nas generowane automatycznie potwierdzenie nadania przesyłki (prosimy na nie nie odpowiadać, a w razie potrzeby zapraszamy do kontaktu na: artkos-pl@wp.pl). 
  • Czas doręczenia przesyłki podany w zakładce "Dostawa i Płatność" jest czasem deklarowanym, nie gwarantowanym. Jeśli zależy Państwu na szybkiej dostawie, zachęcamy do wyboru przesyłek kurierskich, jeśli zależy Państwo na jak najtańszej dostawie to polecamy przesyłki ekonomiczne, jednak czas ich doręczenia jest dłuższy. Prosimy pamiętać, że to poniekąd od Państwa zależy to, jak długo "idzie" do Państwa przesyłka poprzez wybór odpowiedniej formy dostawy. Przy wystawianiu opinii uwzględniającej "Czas dostawy" prosimy wziąć pod uwagę, czy wywiązujemy się z deklarowanego przez nas terminu na wysyłkę, a nie ocenianie tego, jak długo w sumie oczekują Państwo na dostarczony towar.
  • Ceny przesyłek dotyczą transportu na terenie Polski. W przypadku chęci otrzymania przesyłki do innego kraju Unii Europejskiej, prosimy o kontakt przed zakupem celem ustalenia kosztów zależnych od wagi i gabarytów przesyłki. Nie wsystkie produkty nadają się do wysyłki za granicę, co wynika z przepisów przewoźników. (We ship packages abroad to European Union countries only. If You are interested in, please contact us, before buying. Price of shiping apply shiping to Poland)
  • Prośby wysyłane do nas w "Informacjach do Sprzedającego" na miarę możliwości staramy się realizować, ale nie zawsze jest to możliwe i prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii. Wyznacznikiem są przede wszystkim opis strony z przedmiotem oraz podane przez nas w ofercie parametry. 
  • W przypadku uszkodzenia przesyłki w tranporcie, konieczne jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego przez operatora logistycznego/kuriera. Jest to podstawą do reklamacji. 
  • Prosimy pamietać, że ewentualne nieodebranie przesyłki pobraniowej, nie jest równoznaczne z zerwaniem umowy kupna-sprzedaży produktu. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie możliwość dochodzenia zwrotu kosztów przesyłki w obie strony możliwymi sposobami. 
  • W przypadku wystąpienia ewentualnych niezgodności lub uwag do otrzymanej przesyłki, prosimy o kontakt przed wystawieniem opinii. Wszystkie wątpliwości postaramy się wyjaśnić. Staramy się z wyrozumiałością podchodzić do naszych Klientów i o to samo prosimy z Państwa strony:)
  • Szczegółowe zasady dotyczące naszej współpracy znajdują się w pozostałych zakładkach. Zachęcamy do zapoznania się z nimi przed zakupem.

Pozostałe informacje

REGULAMIN ZAKUPÓW NA KONCIE ARTKOS-PL

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedaż na koncie ARTKOS-PL w serwisie internetowym Allegro.pl

prowadzona jest przez legalnie działające przedsiębiorstwo ARTKOS

Sławomir Hopa, z siedzibą w Gdyni przy ul. Kurpińskiego 5F/9,

zarejestrowane we wpisie Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonym

przez Prezydenta Miasta Gdyni pod nr 73701 oraz o numerze NIP

958-142-00-90. Z naszej strony postaramy się dołożyć wszelkich starań,

aby wszystko przebiegło sprawnie, bezpiecznie i bezproblemowo:) Kontakt

możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej artkos-pl@wp.pl oraz pod

nr telefonu 506 266 866 i z Państwem kontaktować będziemy się także pod

nr telefonu oraz adresem poczty elektronicznej przesyłanym przez serwis

Allegro.pl

II. INFORMACJE O SPRZEDAWANYCH PRODUKTACH I ICH CENACH

2. Produkty sprzedawane na koncie ARTKOS-PL są fabrycznie nowe,

wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na

rynek polski. Sprzedający odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami

obowiązującego prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą

konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

3. Sprzedający dopuszcza możliwość zaoferowania do sprzedaży

produktu niepełnowartościowego (na przykład niepełne lub uszkodzone

opakowanie), w takim przypadku umieszczona zostanie informacja na

stronie z opisem przedmiotu.

4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest paragon fiskalny i dołączany

do przesyłki. Na wyraźne życzenie naszych Klientów wystawiamy Fakturę

VAT (w tym celu należy nas poinformować o tym e-mailem zaraz po

dokonanym zakupie oraz przesłać niezbędne dane tj. Imię, Nazwisko,

adres, NIP).

III. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

UWAGA!!!

LIST ZWYKŁY - POCZTA POLSKA NIE NADAJE NUMERU NADANIA DO TEGO TYPU PRZESYŁKI

5a). Każdy zakupiony na koncie ARTKOS-PL produkt można otrzymać

wybraną przez siebie formą dostawy na terenie Polski: Przesyłką z Poczty

Polskiej, przesyłką kurierską lub za pośrednictwem usługi Paczkomaty

(szczegółowy opis w podstornie Dostawa i Płatność na karcie każdego

produktu). Koszt wysyłki ponosi Kupujący. Koszt wybranego przez siebie

sposobu dostawy należy doliczyć do zakupionych produktów.

5b). Darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 350zł dotyczy zakupów możliwych do wysłania w 1 paczce do 30kg na terenie Polski.

6. Ze względu na wysyłkowy charakter prowadzonej działalności

możliwość odbioru osobistego jest bardzo ograniczona i możliwa wyłącznie po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym.

7. Umowa zawarta pomiędzy Artkos Sławomir Hopa a Klientem dotycząca

zakupu danego produktu w serwisie Allegro.pl na koncie ARTKOS-PL ma

charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem

spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy

na terenie Polski wskazany przez Klienta w formularzu pozakupowym

widniejący pod pozycją Adres do wysyłki. Ewentualne zmiany tego adresu

do wysyłki możliwe są do 30minut po wybraniu formularza opcji dostawy,

lub drogą mailową poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu".

8. Po dokonaniu zakupu prosimy o poinformowanie nas o wybranej

formie wysyłki, rodzaju przedmiotu, jeśli różne były do wyboru oraz

danych do wystawienia rachunku na osobę fizyczną bądź firmę, najlepiej

poprzez Formularz Opcji Dostawy maksymalnie do 30min od zakupu.

9. Płatności za zakupione produkty oraz wybraną formę dostawy można dokonać na 2 sposoby: przedpłatą oraz za pobraniem.

9a) W przypadku przedpłaty Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za

zamówione produkty w całości, w tym za koszty dostawy, nie

później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Płatności

należy dokonać za pośrednictwem PayU (Forma płatności

elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji

płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182,

wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd

Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS

0000274399.) lub bezpośrednio przelewem na konto w mBanku o numerze

94 1140 2004 0000 3902 6100 7188 należącym do przedsiębiorstwa

ARTKOS Sławomir Hopa, z siedzibą przy ul. Kurpińskiego 5F/9 w Gdyni.

9b) W przypadku wybrania wysyłki za pobraniem Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówione produkty w całości, łącznie z kosztami wybranej formy dostawy przy odbiorze przesyłki, Kurierowi lub w placówce Poczty Polskiej. Sprzedający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wysyłki za pobraniem osobom posiadającym mniej niż 5 pozytywnych komentarzy.

10. Zakupione produkty wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia wpłaty

z PayU, otrzymania wpłaty na rachunek bankowy lub otrzymania

informacji o wyborze sposobu dostawy za pobraniem, najszybciej jak

to będzie możliwe, nie później jednak niż w ciągu 2 dni

roboczych (dzień otrzymania wpłaty lub infomacji o wyborze

przesyłki za pobraniem liczy się jako 0). W wyjątkowych

sytuacjach będziemy się kontaktować z Kupującym lub umieszczać

stosowne informacje na stronie "O mnie". Staramy się aby

transakcja przebiegła maksymalnie szybko, o czym świadczą

komentarze naszych zadowolonych Klientów:) Za dzień roboczy nie

uznaje się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

11a). Standardowy, deklarowany przez przewoźników czas doręczenia przesyłek, licząc od dnia kolejnego po dniu nadania wynosi (czas podany w dniach roboczych - z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych):

- Dla przesyłki ekonomicznej: ok. 4-7 dni roboczych

- Dla przesyłki kurierskiej krajowej: 1-2 dni.

- Dla paczkomatów: 2-3 dni

11b) Typy przesyłek: przesyłka polecona ekonomiczna i paczka ekonomiczna wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej usługą: przesyłka firmowa polecona. Ich zróżnicowanie w nazwie wynika z dostępności opcji przesyłek po stronie serwisu Allegro.pl oraz chęci dopasowania cennika optymalnie do potrzeb w zależności od dokonanych zakupów. Zakupy przekraczające 1 kg wysyłane są usługą Kurier48.

11c) Zapytania i informacje dotyczące nieotrzymania przesyłki, prosimy kierować drogą mailową nie wcześniej niż po 7 dniu, licząc od dnia wskazanego w potwierdzeniu nadania przesyłki otrzymanym od nas (lub jeśli takowego nie było to po 7 dniach od nadania wpłaty). Zanim to nastąpi, uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie znajduje się w Państwa Urzędzie Pocztowym (nierzadko zdarza się, że awizo nie dociera do klientów, a przesyłka jako "awizowana" czeka na Poczcie). Na prośbę Kupującego podany zostanie nr nadania przesyłki rejestrowanej po 2 dniu roboczym od dnia nadania.

12. Od momentu nadania przesyłki nie mamy wpływu na czas jej doręczenia. Nie doręczenie przesyłki w ciągu 14 dni będzie skutkowało możliwością złożenia reklamacji za niewykonanie usługi.

13. W sytuacji gdyby z otrzymaną przesyłką stało się coś niedobrego (choć mamy nadzieję, że nic złego się nie stanie;), np. zamawiany produkt byłby uszkodzony, zamówienie dotarło niekompletne lub przesyłka dotarła do Państwa z inną niż zamawianą zawartością, co mamy nadzieję nie będzie miało miejsca prosimy nas o tym poinformować przed wystawieniem komentarza, a na pewno pozytywnie rozwiążemy tę sytuację:)

14. Sprzedający zgadza się na wysyłkę produktów do krajów Unii Europejskiej.

Koszt i czas wysyłki przesyłek zagranicznych należy ustalić indywidualnie przed dokonaniem zakupu na aukcji. (Przykładowy koszt dla przesyłki zagranicznej do 500g wynosi 29,90 PLN). W przesyłce zagranicznej nie wysyłamy przedmiotów uznanych u przewoźnika jako niebezpieczne (m.in. wszelkiego rodzaju aerozole, dezodoranty w puszkach itp.)

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

15. Wszystkie wykorzystane na naszych aukcjach znaki towarowe i znaki firmowe, a

także loga i nazwy własne produktów należą do ich twórców i

służą wyłącznie w celu prezentacji oferty.

16. Zakup u nas oznacza zapoznanie się i akceptację stron: O sprzedajacym, Pozostałe informacje, Zwroty, Reklamacje.

17. Ochrona Danych Osobowych

Przetwarzamy następujące Państwa dane podane przez Państwa w Allegro  oraz podane przez Państwa telefonicznie lub mailowo, takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres korespondencyjny, adres dostawy,  adres e-mail, numer telefonu, numer nip, numer rachunku bankowego,  informacje o płatnościach i zadłużeniu

Przysługuje Państwu prawo do: 

  1.  dostępu do treści swoich danych osobowych,   
  2.  sprostowania danych osobowych, 
  3.  usunięcia danych osobowych, 
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 
  5. przenoszenia danych osobowych 
  6. prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
  7.  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Niektóre Państwa dane będą przekazywane innym podmiotom wyłącznie w celu realizacji zawartych z nami umów, z którymi posiadamy uregulowane relacje w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, a także obowiązków prawnych (w szczególności: wystawianie i przechowywanie faktur/dokumentów sprzedaży i innych dokumentów księgowych, realizacji zwrotów, rozpatrywanie reklamacji)

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być/będą: przedsiębiorstwa pocztowe, firmy kurierskie/transportowe, firmy zapewniające wsparcie IT, partnerzy handlowi.

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania zadań administratora oraz realizacji obowiązku archiwizacyjnego, które wynikają z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości. W przypadku roszczeń, Państwa dane osobowe będą przetwarzane do momentu ich przedawnienia, wynikającego z Kodeksu cywilnego. Po upływie ww. terminów Pani/ Pana dane będą usuwane lub poddawane anonimizacji.

Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

18. W kwestiach nieuregulowanym niniejszym regulaminem obowiązują

przepisy polskiego prawa.

19. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW TOWARÓW, ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZNAJDUJĄ SIĘ W SEKCJI "ZWROTY", A REKLAMACJI W SEKCJI "REKLAMACJE".

Wyświetlenia:335
Numer oferty:7298001155
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry