Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Legowisko dla psa Classic Luxury Gold r. M

125,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
13,50 zł
Pocztex Kurier48
12,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
16,50 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy
14,50 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj:
    ponton
  • Wielkość psa:
    średni pies
  • Kształt:
    owalne
  • Długość:
    62 cm
  • Szerokość:
    44 cm
  • Kolor:
    odcienie brązowego, beżowy

Opis

Legowisko  dla psa Classic Luxury Gold to model klasycznego ale jakże wygodnego posłania dla psa.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych ulubieńców przedstawiamy Państwu wyjątkowo miękkie i przytulne posłanie dla psa wykonane z najlepszej tkaniny futerkowej w kolorze brązowo-różowym. Legowisko posiada antypoślizgowy spód. Posiada wyciąganą poduchę oraz urocze pompony. Poduszka wypchana została kulkami silikonu, które mają właściwości antyalergiczne.  Całość nadaje się do prania w pralce (temp. max. 45*C). Jego piękne kolory sprawiają, że staje się on idealnym dodatkiem do wnętrza Twojego domu. W zależności od rozmiarów jakie mamy w ofercie legowiska te będą idealne dla wielu ras piesków począwszy od Chihuahua, Ratlerka, Shih Tzu lub też większych.

Wymiary:

2. M - 62 x 18 x 44

 

Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Irmina Delgado Latola
Łodygowa 20
03-687 Warszawa
woj. mazowieckie
email: biuro@latola.pl
tel.: 733 453 450,

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 15:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące, z wyjątkiem produktów dla których Producent przewidział inny okres.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Irmina Delgado Latola
Łodygowa 20
03-687 Warszawa
Dodatkowe informacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU6.1. Podstawa  i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów  Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres  odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną,  który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub  gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności  ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz.  1176 ze zm.).6.2. Sprzedawca  obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe  informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu  oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w  zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:6.4. Zaleca  się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i  daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.6.5. Sprzedawca  ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania  się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał  reklamację za uzasadnioną.6.6. Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt  Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Łodygowa 20,  03-687 Warszawa. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego  zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie  utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w  miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

  1. pisemnie na adres: ul. Łodygowa 20, 03-687 Warszawa;
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hulajnogilatola.pl;

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Irmina Delgado Latola
Łodygowa 20
03-687 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

ZWROT  - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

  1. Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie  o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 
  • pisemnie na adres: ul. Łodygowa 20, 03-687 Warszawa; 
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@latola.pl;  
  1. Przykładowy  wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do  Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11  Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej  odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza,  jednak nie jest to obowiązkowe.  
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 
  • dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia  Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje  wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  
  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.  
  2. Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia  przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.  
  3. Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt  Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do  odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Łodygowa 20, 03-687  Warszawa. 
  • Zwracany  towar powinien być kompletny, nie nosić znaków użytkowania i zostać  opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie  transportu. 
  • Zwrot dotyczy tylko Konsumentów będących osobami fizycznymi.  
  1. Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.  
  2. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 
  • Jeżeli  konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów. 
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 
  • W  przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne  żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po  zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia  spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się  proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem  uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość  rynkowa spełnionego świadczenia.  

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. (1)  o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,  i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  (3)w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia  jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji  publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy. 

WYMIANA 

Zakupionego towaru może być też dokonywana w terminie 14 dni kalendarzowych.

W przypadku wymiany lub reklamacji prosimy o kontakt w formie elektronicznej na adres biuro@latola.pl albo telefoniczny: +48 796 456 452, 733 453 450

Formularze:

  • Zwrot  
  • Wymiany 
  • Reklamacje  

By zwrócić lub wymienić towar: 

  • Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu lub wymiany 
  • załączenie dowodu zakupu 
  • zwracany towar musi być w nienaruszonym stanie, czyli w oryginalnym opakowaniu z metkami
  • w  przypadku wymiany towaru proszę skontaktować się ze sklepem aby  potwierdzić dostępność towaru, i uzyskać informacje na temat kosztów  wymienianego produktu i kosztu ponownej wysyłki. 

Korespondencję dotyczącą zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na adres:

"LATOLA", : Pet Moda", Łodygowa 20, 03-687 Warszawa Tel: +48 796 456 452

O sprzedającym
Idmultisklep
Idmultisklep
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

104

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

IRMINA DELGADO
Irmina Delgado LATOLA
Podkomorzego 15
05-270 Marki
REGON: 364846516
NIP: 527-231-91-84

Kontakt

  • 733 *** *** (pokaż)
  • 796 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Irmina Delgado 

Latola

Pet Moda

Wyświetlenia:31
Numer oferty:6999808836
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry