Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

LALKA VAMPIRINA Z BAJKI NOWOŚĆ HIT 29CM KUPUJESZ24

od
kupujesz24xPL
59,99
Przesyłka płatna z góry
List polecony ekonomiczny0,00 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 47 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Bohater:
      inny
    • Wiek dziecka:
      3 lata +
    • Materiał:
      Plastik
    • Płeć:
      Dziewczynki

Opis

Śliczna lalka Vampirina z bajki Vampirina

  • Materiał: plastik
  • Rozmiar lalki: ok. 29 cm
  • Przeznaczona dla dzieci w wieku od 3 lat
  • Lalka ma ruchome kończyny, zginają się kolana
  • Dbałość o najmniejsze szczegóły
  • Idealne odwzorowanie postaci
  • Fantastyczna dekoracja pokoju/biurka/półki
  • Wspaniały prezent dla Twojego dziecka

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: sprzedaż wysyłkowa, Chiny

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Proces dostawy / wysyłki: Krok 1 (od 1-5 dni roboczych): Zamówienie jest przekazywane do producenta w jego kraju, kolekcjonowane i przygotowywane do pakowania Krok 2 (od 1-5 dni rob.): Zamówienie oczekuje na zapakowanie i jest pakowane Krok 3 (1 dzień rob.): Zamówienie jest nadawane do wysłania i wysyłane Krok 4 (od 4-20 dni rob.): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę, najpierw międzynarodową, a potem Pocztę Polską Czas dostawy wynosi ok. 10-31 dni roboczych! Wysyłka z zagranicy!!!

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Marsoft Marcin Rokoszewski
ul. Lotnicza 3 p.13
20-322 Lublin
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?


Reklamację zakupionego na naszej aukcji towaru prosimy zgłosić poprzez kontakt e-mailowy (biuro.kupujesz24@gmail.com)



Po kontakcie i zgłoszeniu reklamacji do nas wyślemy Państwu formularz reklamacji produktu, który należy czytelnie wypełnić i dołączyć do odsyłanego towaru. 

Procedura zwrotu towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:


  • gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
  • gdy przesyłka zostanie zagubiona 
  • gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt (w takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy)

Zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania przez Państwa towaru. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu uszkodzonego lub omyłkowo wysłanego towaru, który nie był przedmiotem Państwa zakupu jest zgłoszenie e-mailowe oraz wysłanie zdjęć dokumentujących uszkodzenie lub nieprawidłość towaru wraz z kopertą, w której ten przedmiot do Państwa dotarł (koniecznie musi być widoczny adres nadawcy, adres odbiorcy oraz numer nadania), dlatego zalecamy zachowanie opakowania, w którym paczka została przysłana. 



Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu do nas przedmiotu wadliwego lub niezgodnego z Państwa zamówieniem. Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia i widoczne ślady użytkowania produktu, brak oryginalnego pudełka / opakowania będą unieważniały możliwość zwrotu. 



W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych oraz podania numeru konta bankowego potrzebnego do zwrotu należności. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym (nieotwartym) opakowaniu oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów używania. Produkt musi być wysłany razem z opakowaniem paczki (kopertą), w której przyszedł (są na niej różne oznaczenia dotyczące kontroli jakości wysyłanego produktu oraz inne numeryczne, które są potrzebne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej lub zwrotu u dystrybutora). Prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. 



Towar zwracany należy przesłać tylko i wyłącznie na nasz adres firmowy po wcześniejszym kontakcie e-mailowym. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas bez jakiejkolwiek informacji o tym z Państwa strony. Nie odpowiadamy za przesyłki, które wyślecie Państwo bez opcji polecenia (nierejestrowane) Za paczki zwrotne od Państwa, które do nas nie dotarły nie zwracamy pieniędzy. Paczki wysłane do nas za pobraniem lub na nasz koszt nie zostaną przyjęte. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od umowy lub reklamacji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MARSOFT Marcin Rokoszewski
ul. Lotnicza 3, p. 13
20-322 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu


Chęć zwrotu zakupionego na naszej aukcji towaru prosimy zgłosić poprzez kontakt e-mailowy (pomoc.kupujesz24@gmail.com). 

Po kontakcie i zgłoszeniu reklamacji do nas wyślemy Państwu formularz zwrotu produktu, który należy czytelnie wypełnić i dołączyć do odsyłanego towaru. 

Procedura zwrotu towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:

  • gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
  • gdy przesyłka zostanie zagubiona 
  • gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt (w takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy)

Zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania przez Państwa towaru. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu uszkodzonego lub omyłkowo wysłanego towaru, który nie był przedmiotem Państwa zakupu jest zgłoszenie e-mailowe oraz wysłanie zdjęć dokumentujących uszkodzenie lub nieprawidłość towaru wraz z kopertą, w której ten przedmiot do Państwa dotarł (koniecznie musi być widoczny adres nadawcy, adres odbiorcy oraz numer nadania), dlatego zalecamy zachowanie opakowania, w którym paczka została przysłana. 


Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu do nas przedmiotu wadliwego lub niezgodnego z Państwa zamówieniem. Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia i widoczne ślady użytkowania produktu, brak oryginalnego pudełka / opakowania będą unieważniały możliwość zwrotu. 


W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych oraz podania numeru konta bankowego potrzebnego do zwrotu należności. 


Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym (nieotwartym) opakowaniu oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów używania. Produkt musi być wysłany razem z opakowaniem paczki (kopertą), w której przyszedł (są na niej różne oznaczenia dotyczące kontroli jakości wysyłanego produktu oraz inne numeryczne, które są potrzebne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej lub zwrotu u dystrybutora). Prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. 


Towar zwracany należy przesłać tylko i wyłącznie na nasz adres firmowy po wcześniejszym kontakcie e-mailowym. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas bez jakiejkolwiek informacji o tym z Państwa strony. Nie odpowiadamy za przesyłki, które wyślecie Państwo bez opcji polecenia (nierejestrowane) Za paczki zwrotne od Państwa, które do nas nie dotarły nie zwracamy pieniędzy. Paczki wysłane do nas za pobraniem lub na nasz koszt nie zostaną przyjęte. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

kupujesz24xPL
kupujesz24xPL

95,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,7/5
CZAS WYSYŁKI
4,3/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

Marcin Rokoszewski
MARSOFT
Lotnicza 3
20-322 Lublin
REGON: 060717694
NIP: 946-230-40-58

Kontakt

  • 511 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Będziemy wdzięczni za wystawienie pozytywnego komentarza, który jest dla nas potwierdzeniem, że zamawiany produkt do Państwa dotarł i transakcja została zakończona pomyślnie. Zanim pochopnie wystawisz komentarz neutralny lub negatywny skontaktuj się z nami w celu jak najlepszego rozwiązania nieodpowiadającej Ci sytuacji. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, żeby każdy Klient miał 100% satysfakcję z dokonanego przez siebie zakupu i obsługi całej transakcji. Regulamin I. Warunki ogólne 1. Użytkownik Allegro o nazwie kupujesz24xPL specjalizuje się w sprzedaży części i podzespołów oraz produktów wymienionych na aukcjach. Produkty sprowadzane są bezpośrednio z kraju producenta, za pośrednictwem Internetu i rozpowszechniane na terytorium Polski. Oferta jest skierowana do osób indywidualnych oraz przedsiębiorców. 2. Profil Allegro kupujesz24xPL jest prowadzony przez firmę: MARSOFT Marcin Rokoszewski ul. Lotnicza 3 20-322 Lublin NIP: 946-230-40-58 REGON: 060717694 Numer konta do wpłat: 91 1140 2004 0000 3402 7278 2802 Jeśli przelew będzie robiony z innych danych niż te z allegro prosimy o informację o tym. Pozwoli to na szybsze odnalezienie przelewu na rachunku bankowym. W przypadku przelewów na konto zachęcamy do przesłania nam wiadomości, że przelew został już nadany. 3. Adres do korespondencji oraz przesyłania zwrotów: MARSOFT Marcin Rokoszewski ul. Lotnicza 3, p. 14 20-322 Lublin Prosimy o przesyłanie do nas zwrotów listem poleconym. Nie zwracamy pieniędzy za towar, który nie dotrze do nas od Klienta. Przy zwrocie kwot za reklamowany towar zwracamy Klientowi jedynie koszt produktu, bez kosztów wysyłki. 4. Zakup produktu na naszym koncie oznacza akceptację niniejszego regulaminu. II. Procedura składania i realizacji zamówień 5. Zamówienie produktów mogą składać zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani użytkownicy Allegro. 6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Państwa prawidłowe dane ułatwiają nam również kontakt z Państwem w razie takiej potrzeby. Jeśli życzycie sobie Państwo, aby paczka została wysłana na inny adres niż ten podany w danych Allegro prosimy o niezwłoczną informację o tym. Na podanie innego adresu czekamy do 2 godzin po złożeniu zamówienia. Preferujemy, aby informacje o innym adresie do wysyłki były podane mailowo lub w formularzu wysyłki. Podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych adresowych Kupującego może skutkować zawróceniem paczki przez urzędnika pocztowego według procedur i odesłaniem jej do nadawcy. Nie mamy wpływu na decyzję podmiotów dostarczających paczki. Kluczowym elementem składania reklamacji dotyczących niedoszłych lub zawróconych przesyłek jest numer nadania paczki. Dzięki niemu paczkę można śledzić w systemie monitoringowym i w razie zagubienia znaleźć paczkę lub reklamować usługę dostarczenia paczki. 7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Procedura zamówienia będzie rozpoczynana (po odnotowaniu wpłaty) w dni powszednie od godz. 9:00. Procedura zamówienia przy wpłatach dokonanych w soboty, niedziele oraz święta - będzie rozpoczynana następnego dnia roboczego. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego. 9. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż macie Państwo w danych Allegro prosimy o niezwłoczną informację przez telefon lub e-mail bądź uzupełnienie tego w formularzu wiadomości. 10. Firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości. Najczęściej zajmujemy się zamówieniami detalicznymi, tj. niedużych ilości dla jednej osoby do własnego użytku, przy większych zamówieniach nie bierzemy odpowiedzialności za uznanie ich jako ilości handlowe. 11. Ceny znajdujące się na aukcjach są cenami całościowymi (z VAT). Cena obejmuje wartość produktu oraz ewentualne koszty związane z dostarczeniem produktów do Polski. Całkowite ceny są podane w złotych polskich. 12. Firma MARSOFT wystawia na życzenie fakturę VAT na zakupioną usługę zamówienia produktu. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP. 13. Firma prowadzi usługi wyłącznie internetowe, dlatego nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru, chyba że w danej aukcji jest informacja o możliwości odbioru osobistego w naszej siedzibie w Lublinie. Produkty dostępne w sprzedaży, które wysyłamy z Polski i które można odebrać osobiście mają na aukcji odpowiednią informację o tym. III. Wysyłka 14. Produkty są sprowadzane zza granicy. Szacowany czas dostarczenia produktu waha się od 10-31 dni roboczych, najczęściej wynosi jednak ok. 14 dni roboczych . Procedura gwarancji (jeśli produkt do tego czasu nie dotrze) będzie rozpoczęta po upływie terminu 31 dni roboczych. Przesyłki nadawane zza granicy są wysyłane najczęściej w ciągu 24h. Czasem zdarza się, że nakład kupowanego przez Państwa przedmiotu zostanie wyczerpany i hurtownia lub dostawca czeka na następną partię tego produktu. Wtedy czas przesyłki może się przedłużyć. Zachęcamy do wyboru wysyłki z możliwością śledzenia. Na większości aukcji koszt takiej przesyłki to 15 zł. W przypadku wybrania tej opcji wysyłki zaraz po nadaniu paczki otrzymują od nas Państwo link do śledzenia przesyłki. Nadane paczki są widoczne w systemach monitoringowych w ciągu 1-3 dni od daty nadania. O wszystkich możliwych opóźnieniach zostaną Państwo poinformowani e-mailem. Paczki wysyłane z Polski nadajemy w ciągu 24h od wpłaty na konto (dni robocze). W weekendy paczki nie są nadawane. Jeśli chcesz kupić kilka przedmiotów na naszej aukcji, skontaktuj się z nami w celu ustalenia wspólnego kosztu przesyłki. Takie zamówienia będą wysyłane w jednej paczce. IV. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu - są opisane w zakładce "zwroty" V. Brak produktu w ofercie 16. Prosimy o zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie dystrybutora i nie zdołamy zaktualizować tego stanu na aukcji. Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale jeśli takowa nastąpi, skontaktujemy się z Państwem w celu wyjaśnienia czy mamy zwrócić pieniądze za zamówiony przedmiot czy wysłać ofertę z podobnym przedmiotem (w przypadku elektroniki o zbliżonych lub lepszych parametrach technicznych). VI. Podatki i cło 17. Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mają miejsce przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Wysyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot i są oznaczane jako "GIFT". Wszelkie należności i czynności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane. Jeśli Państwa produkt zostanie zatrzymany na Urzędzie Celnym pomożemy przejść przez całą procedurę i prześlemy Państwu wszystkie niezbędne dokumenty, których wymaga w takiej sytuacji Urząd Celny. Małe paczki bardzo rzadko trafiają do UC, w przypadku dużych zatrzymanie jest o wiele bardziej prawdopodobne. VII. Bezpieczeństwo Twoich danych 18. Oferujemy najlepszą ochronę prywatności i bezpieczne zakupy. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych Klientów osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia oraz kontaktu z Państwem. VIII. Wysyłka faktur i rachunków 19. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi jest paragon fiskalny lub faktura. Żądanie otrzymania faktury zamiast paragonu potwierdzającego zakup należy każdorazowo wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu lub dodanie odpowiedniego komentarza do zamówienia oraz podanie danych do jej wystawienia. 20. Paragon fiskalny (fakturę) potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą wysyłkową pod warunkiem zaznaczenia tego w komentarzu do zamówienia lub poprzez osobną wiadomość poprzez e-mail podczas składania zamówienia lub bezpośrednio po jego złożeniu. Paragon (fakturę) można odebrać osobiście w siedzibie sklepu, przy ul. Lotniczej 3 w Lublinie w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od rozpoczęcia procedury zamówienia, po uprzednim umówieniu się z obsługą firmy.
Numer oferty:7164413575
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro