1 z 5

Kubek łazienkowy biały z porcelany w stylu retro

od
e-accessories
29,90
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska13,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa15,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 252 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    biały
  • Materiał wykonania:
    ceramika

Opis

Kubek SALLE DE BAIN

Unikatowy kubek Salle de Bain polskiej marki Yoka Home, z najnowszej kolekcji producenta. Oryginalny kubek w stylu retro, wykonany został z wysokiej jakości porcelany koloru białego (lekko złamana biel). Kubek stoi na nóżkach i ozdobiony jest czarnym napisem Salle de Bain. Kubek Salle de Bain jest ciekawym dodatkiem do łazienki, wyjątkowo pasuje do eleganckiego wnętrza urządzonego w stylu retro.

Producent: Yoka Home

Kolor: złamana biel

Materiał: porcelana

Wymiary:

wysokość 11 cm

średnica: 7 cm

Jak dbać?

Delikatnie umyj produkt pod bieżącą wodą, używając mydła. Osusz miękką szmatką.

Kubek Salle de Bain jest częścią kompletu Salle de Bain

Cały komplet oraz inne pojedyncze elementy z tej serii znajdziesz na naszych aukcjach.

O MARCE

YOKA HOME to polska marka specjalizująca się w akcesoriach łazienkowych. Od ponad 20 lat tworzy własne i niepowtarzalne wzory zgodne z aktualnie modnymi trendami . Dekoracyjny i precyzyjnie dopracowany design, innowacyjne rozwiązania, oryginalne barwy i kształty, to tylko dopełnienie wysokiej jakości i różnorodnych materiałów, z których tworzone są  produkty marki YOKA HOME.

Opinie o produkcie
5,00 / 5
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u e-accessories za co najmniej 150.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Biuro E-accessories
Bruszewska 12
03-046 Warszawa
woj. mazowieckie
email: b.lech@prospergroup.pl
tel.: 501594208

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 30 dni roboczych
kontakt nie jest wymagany

Płatności
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Prosper Group Beata Lech (E-accessories)
Bruszewska 12
03-046 Warszawa
Dodatkowe informacje

Jeżeli chcesz zareklamować towar wyślij do nas maila ( b.lech@prospergroup.pl) lub zadzwoń  (tel. 501 594 208) - Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona natychmiast ponieważ zależy nam na Twoim zadowoleniu!


Pouczenie dotyczące uprawnień wynikających z rękojmi: 


Sprzedający ponosi względem Kupującego odpowiedzialność, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną w rozumieniu przepisów art.5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako „Kodeks Cywilny” lub k.c.). Sprzedawca ponosi względem klienta odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty dostarczenia towarów Kupującemu. 


Procedura Reklamacyjna: 


Reklamacje należy zgłaszać pisemnie, na adres mailowy b.lech@prospergroup.pl

Kupujący jest proszony o nieodsyłanie reklamowanego towaru do Sprzedającego (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający odbierze towar na swój koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej, lub poinformuje Kupującego o zaniechaniu odbioru towaru – wtedy Kupujący może towar po prostu wyrzucić). 

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”. W treści reklamacji należy w szczególności zawrzeć następujące informacje: dane kontaktowe Kupującego, numer faktury, datę zakupu, określenie jaki produkt jest reklamowany, określenie wad towaru będących powodem reklamacji oraz określenie roszczeń Kupującego. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy przesłać dowód zakupu (fakturę) oraz jeżeli to możliwe zdjęcia reklamowanego towaru przedstawiające wadę. Skan faktury oraz zdjęcia należy załączyć do wiadomości e-mail. Jeżeli Kupujący zdecyduje się wysłać zgłoszenie reklamacji w formie papierowej np. pocztą, również wystarczający będzie skan faktury (zwłaszcza jeżeli reklamacja nie obejmuje wszystkich produktów wyszczególnionych na fakturze). W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedający niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią Reklamacji, zwróci się do Kupującego z prośbą o ich uzupełnienie. W przypadku Kupującego będącego konsumentem, Sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszonych roszczeń stosownie do przepisu art. 5615 k.c. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedającego w wyżej określonym terminie uznaje się, iż uznał on roszczenia klienta za uzasadnione. Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie ze względu na określona usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana Kupującemu w momencie zakupu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia żądań reklamacyjnych Kupującego, Sprzedający wymieni towar na pozbawiony wad lub zwróci Kupującemu cenę towaru wraz z ceną dostawy. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedający poinformuje o tym Kupującego drogą mailową wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

E-accessories (Prosper Group Beata Lech)
Bruszewska 12
03-046 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym otrzymali Państwo przesyłkę. 


KROK 1: Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (w ciągu 14 dni od otrzymania paczki)


Jeżeli chcą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, przed upływem wyżej określonego terminu, wysyłając do nas wiadomość mailową lub załączając pismo do paczki zwrotnej


KROK 2: Wyślij do nas paczkę (w ciągu 30 dni od otrzmania towaru)


W ciągu następnych 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy, należy wysłać do nas (na podany obok adres) zakupione produkty w stanie niezmienionym, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu (najlepiej skorzystać z oryginalnego opakowania). Kupujący pokrywa koszty przesyłki zwrotnej, Sprzedający nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem". 


KROK 3: Zwrócimy Ci pieniądze


Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia przez Państwa od umowy zwracamy w całości uiszczoną przez Państwa cenę zwróconego towaru oraz koszt najtańszej przesyłki dostęnej w trakcie zakupu


Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem.

O sprzedającym
e-accessories
e-accessories

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 9 miesięcy

Dane firmy

Beata Lech
PROSPER GROUP
Bruszewska 12
03-046 Warszawa
REGON: 362530594
NIP: 5242736428

Kontakt

  • 501 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przesyłki zakupione i opłacone (lub nieopłacone w przypadku płatności "za pobraniem") do godziny 10.00 (poniedziałek - piątek) zostaną wysłane do Państwa tego samego dnia i dostarczone w nastęnym dniu roboczym.

Przykład: Zakupy zrobione i opłacone w środę rano o godzinie 9.00 zostaną wysłane jeszcze w środę i dostarczone w czwartek 

Dla zakupów zrobionych w piątek możliwa jest DOSTAWA W SOBOTĘ za dodatkową dopłatą 5 zł - jeżeli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt.

Uwaga: W przypadku bardzo dużej ilości zamówień (w szczególności po weekendzie) wysyłka może ulec 1-dniowemu opóźnieniu.

Przy zakupach za ponad 150 zł przesyłka GRATIS!

Dostępne formy płatności: 

  • szybki przelew za pośrednictwem PayU     
  • przelew bankowy 
  • płatność przy odbiorze gotówką lub kartą

numer konta: 75 1910 1048 2261 5081 3731 0001

W razie pytań prosimy o kontakt:

tel. 501 594 208 

e-mail: b.lech@prospergroup.pl 

Staramy się odpowiadać na Państwa wiadomości nawet w weekendy i w godzinach wieczornych :) 

Wystawiamy faktury VAT 

Wyświetlenia:390
Numer oferty:7163256208
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro