Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Korek poziomu oleju HE2/HE1 odśnieżarka ROMET

1,50 zł
Przesyłka płatna z góry
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 35 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Zasilanie:
    spalinowe
  • Producent :
    Inny producent

Opis

Korek poziomu oleju HE2/HE1

Korek poziomu oleju HE2/HE1

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Dębica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

VI. Gwarancja i reklamacje


  1. Wszystkie zakupione w sklepie      internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
  2. Sklep internetowy jest      zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział      o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  3. Do reklamowanego towaru należy      dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną      (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach,      będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
  4. Treść Gwarancji i obowiązki      Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
  5. Towary poddawane jakimkolwiek      przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
  6. Reklamacje można zgłaszać w      formie  

VI. Gwarancja i reklamacje


  1. Wszystkie zakupione w sklepie      internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
  2. Sklep internetowy jest      zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział      o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  3. Do reklamowanego towaru należy      dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną      (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach,      będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
  4. Treść Gwarancji i obowiązki      Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
  5. Towary poddawane jakimkolwiek      przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
  6. Reklamacje można zgłaszać w      formie  

a) telefonicznej lub e-mailem:

-  tel.: +48 602 469 623 

- e-mail:biuro@interscooters.pl

b) pisemnej:

INTERSCOOTERS Sp. z o.o., Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17, 39-200 Dębica

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

INTERSCOOTERS Sp. z o.o.
Akademicka 5/9
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon/faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję. Reklamacje można zgłaszać w formie a) telefonicznej lub e-mailem: - tel.: +48 602 469 623 - e-mail:biuro@interscooters.pl b) pisemnej: INTERSCOOTERS Sp. z o.o., Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17, 39-200 Dębica W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Interscooters sp. z o.o.
Urząd pocztowy 1, Skrytka pocztowa 17
39-200 Dębica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów: - jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów; - bezpośrednich kosztów zwrotu towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez ten sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy ponosi on koszty przesyłki towaru do siedziby Sklepu internetowego. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 10 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest: a) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) Sklep internetowy dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.; c)Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości; d)Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.; e) W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.; f) Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.

O sprzedającym
SmA-INTERSCOOTER
SmA-INTERSCOOTER
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1283

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Interscooters Społka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Akademicka 5/9
39-200 Dębica
REGON: 363785110
NIP: 8722412779

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

INTERSCOOTERS SP. Z O.O.

39-200 DĘBICA

ul.AKADEMICKA 5/9  tel. 602 469 623

Pozostałe informacje

biuro@interscooters.pl

602469623

Wyświetlenia:25
Numer oferty:7209333655
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry