Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Komputer HP Elite 8200 i5 8GB WiFi Win7 240GB SSD!

1 049,99 zł
104,99 zł x 11 rat (przykład)
Przesyłka płatna z góry
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
sprawdź szczegóły
Pojemność dysku (GB)
Wielkość pamięci RAM
Liczba sztuk
z 98 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    Odcienie czarnego
  • Typ komputera:
    komputer stacjonarny
  • Marka:
    HP
  • Typ obudowy:
    Inna
  • Monitor:
    Brak
  • Typ napędu:
    DVD
  • Seria procesora:
    Intel Core i5
  • Taktowanie bazowe procesora (GHz):
    3.1
  • Taktowanie maksymalne procesora (GHz):
    3.4
  • Pamięć podręczna procesora (MB):
    6
  • Liczba rdzeni procesora:
    4
  • Liczba wątków procesora:
    4
  • Typ pamięci RAM:
    DDR3
  • Wielkość pamięci RAM:
    8 GB
  • Typ dysku twardego:
    SSD
  • Pojemność dysku (GB):
    500
  • Interfejs dysku twardego:
    SATA II
  • Rodzaj karty graficznej:
    zintegrowana
  • Chipset karty graficznej:
    HD Graphics 2000
  • Producent płyty głównej:
    Intel
  • Typ gniazda procesora:
    Socket 1155
  • Moc zasilacza (W):
    300
  • Komunikacja:
    LAN 10/100/1000 Mbps
  • Złącza karty graficznej:
    DisplayPort, VGA, VGA (D-Sub)
  • Gniazda rozszerzeń:
    PCI, PCIe 2.0 x16, PCIe 2.0 x1
  • Złącza zewnętrzne płyty głównej:
    USB 2.0 typ A, mini jack 3,5 (audio), RJ45, VGA (D-Sub), DisplayPort
  • Złącza obudowy:
    USB 2.0 typ A, mini jack 3,5 (audio)
  • System operacyjny:
    Windows 7 Professional 64-bit, Windows 10 Professional

Opis

HP 8200 Elite SFF i5 4x 3,4GHz 8GB RAM 240GB SSD WiFi

Producent: HP

Model: HP Compaq 8200 Elite SFF i5

Gwarancja: 12 miesięcy

HP Compaq 8200 Elite - Szybki markowy komputer w niewielkiej obudowie typu Desktop SFF

Komputer HP 8200 Elite jest idealnym urządzeniem do wszelkich prac biurowych i nie tylko, a dzięki mocnemu procesorowi i dużej ilości pamięci i szybkiemu dyskowi SSD, zapewni płynną pracę. Duża ilość złącz USB z przodu i z tyłu zapewnia możliwość wygodnego podłączenia wielu akcesoriów.

Wydajny czterordzeniowy procesor Intel Core i5-2400 4x3,1GHz (Turbo do 3,4GHz)

Procesor poradzi sobie nawet z najbardziej wymagającymi programami jak np. Adobe Photoshop, AutoCAD i inne. Płynne odtwarzanie treści wideo o rozdzielczości FullHD 3D czy nawet 4K!

Komputer gotowy do pracy!

Posiada zainstalowany w pełni legalny system Windows 7 64bit w polskiej wersji językowej.

Komputery posiadają opcję Recovery (przywracanie) - jeśli system operacyjny ulegnie uszkodzeniu, np. na skutek działalności wirusa, w każdej chwili można przywrócić komputer do oryginalnego stanu!

Komputer z NOWYM dyskiem SSD!

Dyski SSD znacząco zwiększają wydajność komputera ze względu na większą szybkość i stabilność. Kilkakrotnie skracają czas oczekiwania podczas uruchamiania komputera lub otwierania aplikacji.

Komputer posiada też drugi tradycyjny dysk HDD który można wykorzystać do przechowywania danych.

Układ graficzny Intel HD 2000 (z wyjściem VGA i DiplayPort) wystarczający do biurowych i domowych zastosowań oraz do filmów HD. Do nowszych gier proponujemy rozbudować o silniejszą kartę graficzną.

Specyfikacja techniczna:

  • Model: HP ELITE 8200 SFF
  • Procesor: Intel® Core™ i5 2400
  • Taktowanie: 3,1GHz (Turbo 3,4GHz)
  • Pamięć RAM: 8GB (możliwość rozszerzenia)
  • Dysku: 240GB SSD NOWY! 250 GB HDD (możliwość wymiany lub dołożenia SSD)
  • Karta graficzna: Intel HD 2000
  • Sieć: LAN Intel 1000Mbps
  • WiFi: Adapter USB
  • Złącza:

               ⇛ 2 x PS/2

               ⇛ 6 x USB (w sumie 10 USB, dodatkowe

               ⇛ 4 na panelu przednim)

               ⇛ 2 x Audio front

               ⇛ 2 x Audio tył

               ⇛ 1 x RS-232 (COM)

               ⇛ 1 x VGA (D-SUB)

               ⇛ 1 x DisplayPort

               ⇛ 1x LAN (RJ-45)

  • Napęd: DVD-RW
  • System operacyjny: WINDOWS 7 PROFESSIONAL 64bit system zainstalowany, komputer gotowy do pracy. Legalność systemu potwierdza na obudowie

Zawartość opakowania

Komputer używany, oczywiście dokładnie sprawdzony i w pełni sprawny z 12 miesięczną gwarancją!

  • HP Compaq 8200 Elite SFF i5 8GB RAM 240GB SSD
  • Adapter WiFi z anteną gratis!
  • Kabel zasilający
  • Dowód zakupu (paragon/faktura VAT) i gwarancja

Dodatkowe opcje:

Zakupione karty rozszerzeń oczywiście zostaną zamontowane i zainstalowane w komputerze.

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502937502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

KOMTEK
Gromadzka 46, Budynek A, piętro I
30-714 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502947502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji:

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *

  Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl

    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór  reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej  towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

   Klient w  przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia  kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej  (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:


    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *


  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl


    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  


Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.



* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).


Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/



14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMTEK - SERWIS
Al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupione towary, można odesłać na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firmę , nie ważne czy na fakturę czy paragon nie są brane pod uwagę, gdyż firma to nie konsument. W przypadku zamówienia na firmę z prawdopodobieństwem zwrotu, wymaga to wcześniejszych ustaleń przed zakupem. 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odesłania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywać sie o zwrot, jesli zostało to zgłoszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to będzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przysługujer tylko po odesłaniu kompletu towru jaki klient dostał. 

W przypadku , gdy klient rozpakował opakowanie z towarem uszkadzając opakowanie producenta (nie samą paczkę) a mógł rozpakować staranniej, nie uszkadzając opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potrącenia, części wartości towaru, gdyż realnie traci on na wartości i nie możemy go odsprzedać innemu klientowi w tej samej cenie, przyjęte jest standardowo 30%.

Routery i podobne urządzenia sieciowe, należy odsyłać zresetowane do ustawień producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległosć podlegają tylko towary pełnosprawne. W przypadku uszodzonych towarów, zasadna jest w pierwszej kolejności procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, tracą mozliwość zwrotu.



O sprzedającym
komtek
komtek
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

7492

 

148

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adresy sklepów: 


Gromadzka 46

Budynek A, pierwsze piętro

30-714 Kraków


al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-937-502 
  • 502-947-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 
  • komunikator Gadu Gadu: 50499880

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mBank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

Waluta USD: 

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

SORT CODE : 11402004

Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką, kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick Allegro numer oferty z zakupionym przedmiotem znajdujący się w dolnym lewym rogu aukcji.

Uwagi do zamówienia


Allegro informuje: Od 1 lipca 2018 roku, zgodnie z nowymi przepisami, przedsiębiorca nie  będzie mógł wystawić faktury, jeżeli klient wybrał wcześniej paragon. Prosimy o uważne wypełnianie formularza w trakcie zakupu!


Warunkiem koniecznym do wystawienia faktury, jest umieszczenie odpowiedniej informacji w formularzu pozakupowym.


W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w Allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO" Maili dostajemy tysiące, ale równocześnie chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień dzięki czemu klient zawsze będzie zadowolony.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, numer oferty, sposób dokonania wpłaty - była  poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki została wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie. Niemniej jednak klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli tak się stało obowiązkiem klienta jest spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.


Serdecznie zapraszamy oraz życzymy udanych zakupów!

Wyświetlenia:217
Numer oferty:6686717477
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry