1 z 6

KOMPLET BIELIZNY STANIK STRINGI POŃCZOCHY GRATIS

od
JodenKR
-50%na piąty komplet 
9,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
397 osób kupiło 476 kompletów
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska13,99 zł
List polecony ekonomiczny9,99 zł
List polecony priorytetowy11,99 zł
List ekonomiczny4,99 zł
List priorytetowy6,99 zł
Paczkomaty 24/712,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa20,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 92605 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rozmiar:
    uniwersalny
  • Marka:
    Inna marka
  • Wzór dominujący:
    bez wzoru
  • Materiał dominujący:
    inny
  • Dostawa z Polski:
    tak
  • Kolor:
    biały, czarny
  • Zawartość kompletu:
    Pończochy, Stringi, Z biustonoszem

Opis

Koronkowy komplet bielizny

Koronkowy staniczek , majteczki oraz pończoszki gratis !

  • Niezwykle zmysłowy komplet
  • Dopasowuje się do ciała i idealnie podkreśla atuty każdej kobiety
  • Stanik , majteczki oraz pończochy !
  • Rozmiar uniwersalny : S / M
  • Kolor : Biały , Czarny
  • Przy zakupie 3 sztuk lub więcej kompletów bielizny z rożnych naszych aukcji - Kabaretki Gratis !

Zapraszam na moje pozostałe aukcje !

Opinie o produkcie
3,96 / 5
Dobry
3,96/5
(142 oceny)
83
16
14
13
16

27 września 2018 od
najbardziej pomocna
Jakoś wykonania bardzo slaba wgl nie lezy dobrze na ciele
18 października 2018 od
Towar wygląda tylko dobrze na zdjęciu.
16 października 2018 od
super materiał, wszystko pasuje i pięknie się komponuje, gorąco polecam
11 października 2018 od
brak
słaba jakosc
11 października 2018 od
Polecam
4 października 2018 od
polecam w 100%
4 października 2018 od
Wszystko OK.
3 października 2018 od
super
2 października 2018 od
Super, wszystko OK!
28 września 2018 od
Witamy DZIĘKUJEMY
26 września 2018 od
ok
Dostawa i płatność
od 4,99 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u JodenKR za co najmniej 200.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List priorytetowy
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Kamila Koziarska Vinium
Morozewicza 5b
30-698 Kraków
Dodatkowe informacje

 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad - z wyjątkiem wad opisanych w ofercie przy sprzedaży przedmiotów niepełnowartościowych. 


2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat. 


3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). 


4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 


5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 

6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc)(WRAZ Z NUMEREM KONTA w razie zwrotu srodkow)!!!), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie. 


7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 


8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 


9. Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 


10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 


11. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 


12. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.>

 

13. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 


14. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 


15. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. 


Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).


1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Kupującymi nie będącymi KONSUMENTAMI. 


2. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez SPRZEDAWCĘ, uznaje się, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia SPRZEDAWCA powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na KLIENTA korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.


3. Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 


4. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej umowy. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem. 


5. Jeśli nie zachodzą przypadki odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi, upoważniające KLIENTA do zwrotu PRODUKTU, KLIENT może zwrócić zakupiony PRODUKT jedynie za zgodą SPRZEDAWCY, na koszt KLIENTA, jeżeli PRODUKT jest nieużywany, w fabrycznie zamkniętym opakowaniu.


6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 


7. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości - nie wymienione powyżej -w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581.


14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Kamila Koziarska Vinium
Morozewicza 5b
30-698 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Prawo do odstąpienie od umowy (ZWROT TOWARU) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).


1. Jeśli nie zachodzą przypadki odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi, upoważniające KLIENTA do zwrotu PRODUKTU, KLIENT może zwrócić zakupiony PRODUKT jedynie za zgodą SPRZEDAWCY, na koszt KLIENTA, jeżeli PRODUKT jest nieużywany, w fabrycznie zamkniętym opakowaniu.


Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA.


1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób ( Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę, np. przesyłkę kurierską zamiast pocztowej, to przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów) . Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 


2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.


3. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 


4. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 


5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). 


6. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”.Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. 


7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach zamówień indywidualne w szczególności produktów z nadrukami zindywidualizowanymi zgodnie z życzeniem zamawiającego (np. z własnym logo, napisem, zdjęciem itp.). 


8. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 


9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach: 

umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą KONSUMENTA, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia umowy; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji KONSUMENTA lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaję nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań rynku, nad którym przedsiębiorca nie ma kontroli; 

umowy, w której KONSUMENT wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania KONSUMENT zażądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje KONSUMENTOWI w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

umowy zawartej na aukcji publicznej; 

umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą KONSUMENTA przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
JodenKR
JodenKR

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy

Dane firmy

Kamila Koziarska
VINIUM
Morozewicza 5 B
30-698 Kraków
REGON: 122735276
NIP: 679-294-09-27

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedaza internetowa zajmujemy sie 10 lat, POLECAMY sie w 100% 

Preferujemy kontakt mail (najszybsze zalatwianie problemow).


Pozdrawiamy



Pozostałe informacje

Regulamin naszych aukcji:

I. PRZEDMIOTY

1. Oferowane na naszych aukcjach produkty są NOWE, oryginalnie zapakowane.

Nie otwieramy produktów przed wysyłką, ewentualnie tylko na wyraźne życzenie klienta. Związane jest to z dbałością o to, aby Państwo mieli 100% pewności, że towar jest fabrycznie nowy – prosto od producenta.

2. Nie przyjmujemy roszczeń do naszej firmy z tytułu nie sprawdzenia i nie przetestowania produktu przed wysyłką, gdyż wymagałoby to rozpakowywania go, a tym samym  naruszenia jego oryginalnych zabezpieczeń.

II. ZAKUP

1. Zakup na naszych aukcjach jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu sprzedaży,  zamieszczonego pod zakładką "Informacje od Sprzedającego".

2 Wystawiamy tylko przedmioty przez opcję "Kup Teraz". Taki zakup w świetle prawa jest równoznaczny z zawarciem umowy kupna-sprzedaży Nie odwołujemy złożonych ofert! Każda transakcja jest wiążąca, prosimy więc o rozważny i przemyślany zakup.W sprawach nieregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowania odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.

III. WYSYŁKA

1. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (Szczegóły w opisie aukcji oraz zakładce "Dostawa i płatność)..Przy odbiorze należy koniecznie sprawdzić przesyłkę.

W przypadku uszkodzenia opakowania lub zawartości, prosimy spisać przy odbiorze protokół uszkodzenia (na poczcie). Tylko spisanie takiego protokołu umożliwia złożenie reklamacji w firmie przewozowej.

2. Po zakupie otrzymacie Państwo e-mail z wszelkimi niezbędnymi informacjami w celu dalszej finalizacji transakcji.

3. Koszt przesyłki jest zawsze jednorazowy - niezależnie od ilości zakupionych przez Państwa przedmiotów w ramach jednego zamówienia.

4. Na listy zwykłe trzeba liczyc wydłużony czas dostawy:

- PRIORYTETOWA do tygodnia

- EKONOMICZNY do poltora tygodnia.

Jest to związane z działaniem Poczty Polskiej.

Jezeli paczka po tym czasie nie dotrze proszę o kontakt, bedziemy rozwiązywać problem.

5.  Nie wysyłamy za pobraniem.

6. Jeżeli płacą Państwo przelewem, prosimy w tytule przelewu wpisać tylko swój Nick z Allegro, numer aukcji, kolor. W przeciwnym razie wysyłka może się opóźnić.

7. Wpłat należy dokonywać na konto: PKO: 69102028920000590201840123

8. Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.Czas wysyłki od 1 do 7 dni roboczych.

*Dlaczego nie otrzymałem paragonu? Zgodnie z § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej a tym samym z wystawiania paragonów fiskalnych.

IV. ZMIANA ADRESU WYSYŁKI

1. Wszystkie paczki wysyłane są na dane do wysyłki zapisane na koncie kupującego, w formularzu dostawy

2. Jeśli paczka z zakupem na być wysłana na inny adres, należy podać ten adres oraz numer telefonu odbiorcy wypełniając formularz dostawy (dostępny w opcji Kup Teraz) oraz zgłosić ten fakt e-mailem na jodenkrk@interia.pl.

*Kupując na moich aukcjach, udzielasz mi pełnomocnictwa na zawarcie umowy (pełnomocnictwa) o świadczenie usług w moim imieniu z Pocztą Polską, w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego.

V. OCHRONA DANYCH

1. Niniejszy REGULAMIN nie narusza REGULAMINU ALLEGRO obowiązującego uczestników biorących udział w aukcji i SPRZEDAWCÓW, jest uzupełnieniem o informacje od sprzedawcy wymagane przez REGULAMIN ALLEGRO oraz stosowne przepisy.   

2. KLIENT - zobowiązany jest do wprowadzania danych do systemu zgodnych ze stanem faktycznym, zgodnych z prawem i dobrymi obyczajami. Udostępniane dane nie mogą naruszać dóbr osobistych ani praw własności osób trzecich.   

3. Poprzez AUKCJĘ SPRZEDAWCA realizuje zamówienia z wysyłką do Polski.  

4. SPRZEDAWCA jest płatnikiem VAT. Do każdej transakcji sprzedaży produktu wystawia dokument sprzedaży - paragon lub na życzenie fakturę.   

5. Wszystkie nazwy PRODUKTÓW oferowanych do sprzedaży przez SPRZEDAWCĘ są używane w celach identyfikacji i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.).   

6. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na STRONIE INTERNETOWEJ chronione są na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) - posiadają twórczy i indywidualny charakter. Nie można ich kopiować bez zgody SPRZEDAWCY. 

Wyświetlenia:284778
Numer oferty:6581750103
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro