Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

KIEPE Okrągły Stojak POKER z pęsetami (24szt)

9,02 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
9,99 zł
List polecony ekonomiczny
16,00 zł
Pocztex Kurier24
15,00 zł
Pocztex Kurier48
9,50 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
7,90 zł
PACZKA W RUCHu
4,49 zł
Paczkomaty 24/7
10,00 zł
Allegro miniKurier24 InPost
7,20 zł
darmowy zwrot
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
17,00 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy
15,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

KIEPE

Okrągły Stojak POKER z kolorowymi pęsetami

(24 pęsety w zestawie - CENA ZA JEDNĄ PĘSETĘ) - 151

Pęseta skośna do usuwania nadmiernie długich i niewygodnych włosków.

Dostawa i płatność
od 4,49 zł

Lokalizacja: Luboszyce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u profilookopole za co najmniej 300.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
4,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Austria
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20

Punkty odbioru

PROFILOOK
Celna 15
48-300 Nysa
woj. opolskie
email: nysa@profilook.pl
tel.: 775572755

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Grunwaldzka 9
47-220 Kędzierzyn - Koźle
woj. opolskie
email: kedzierzyn@profilook.pl
tel.: 507853060

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK / HAIR AND BEAUTY
NMP 3
42-200 Częstochowa
woj. śląskie
email: czestochowa.nmp3@profilook.pl
tel.: 504016939

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
woj. opolskie
email: opole.sosnkowskiego@profilook.pl
tel.: 500278892

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

PROFILOOK
Ozimska 38
45-058 Opole
woj. opolskie
email: opole.ozimska@profilook.pl
tel.: 502922560

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Profilook Sp. z o.o.
Ul. Rolna 20 46-022
46-022 Luboszyce
Dodatkowe informacje

  Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych  

VIII. REKLAMACJE 1. Wszystkie produkty dostępne w http://www.profilook.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach: http://www.profilook.pl/ 3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, udostępnionym w opisie każdego produktu. 4. Ponadto Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną. 5. Jeżeli towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolnyod wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres:zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 2. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do Sprzedawcy na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. 9. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Profilook Sp. z o.o.
ul.Rolna 20
46-022 Luboszyce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 3. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 4. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w załączniku nr 1 do Regulaminu oraz na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres: zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wrazze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku. 7. Zwracany towar należy przesłać na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 9. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 12. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 13. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15 PLN. 14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 15. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 16. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
profilookopole
profilookopole
96,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

9582

 

343

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Profilook Sp. z o.o.
Rolna 20
46-022 Luboszyce
REGON: 161589829
NIP: 754-308-32-93

Kontakt

  • 781****** (pokaż)
  • 690****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Informacja Profilook sp. z o.o. dotycząca przetwarzania danych osobowych Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest:  Profilook sp. z o.o. z siedzibą w Luboszycach ul. Rolna 20 Luboszyce Cel przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przesłanek wynikających z art. 6 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w szczególności: W celu zawarcia, wykonania, rozwiązania umów lub innych czynności prawnych – w tym zakresie dotyczy to wszystkich czynności przygotowawczych poprzedzających zawarcie umowy, w tym analizy jak i czynności w procesie zawierania umowy, wykonywania lub rozwiązywania umowy lub inne czynności związane z umową (np. pełnomocnictwa), związane z obsługą klienta; W celu wykonania czynności stosownie do zgody udzielonej przez Klienta; W celu wykonywania zadań w interesie publicznym w zakresie wynikającym z przepisów prawa; Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przez prawo; Ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje sprzedaż wierzytelności innemu podmiotowi; Tworzenia analiz, zestawień i statystyk na potrzeby wewnętrzne administratora; w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz do wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów Spółki, w tym sprzedaży i marketingu bezpośredniego. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.  Rodzaje przetwarzanych danych osobowych: przetwarzane są dane zwykłe niezbędne do celów realizacji umowy. Administrator zastrzega sobie prawo przetwarzania danych sensytywnych zgodnie z art. 10 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r nr 2016/679 („dane o skazaniach”) tylko w ściśle określonych przypadkach tj. w sytuacjach skazania za przestępstwo na skutek którego  pokrzywdzonym jest Administrator. Dane osobowe będą pobierane: bezpośrednio od osób z którymi Administrator zawiera umowy; z rejestru przedsiębiorców (obecnie Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz podmiotów zbierających lub analizujących informacje o przedsiębiorcach w celu marketingowym oraz w celu tworzenia zestawień i analiz przez czas trwania umowy; z podmiotów obsługujących transakcje płatnicze w przypadku płatności bezgotówkowych; Dane osobowe będą przetwarzane: przez czas niezbędny do rozpatrzenia wniosku, przygotowania do wykonania danej czynności, a jeżeli umowa dojdzie do skutku przez czas jej trwania. W przypadku rozwiązania umowy Administrator będzie przechowywał dane przez czas określony możliwością dochodzenia roszczeń z tytułu umowy; do czasu cofnięcia zgody – w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody; Prawa klienta Klienta ma prawo do: Żądania dostępu do swoich danych osobowych; Sprostowania danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym; Usunięcia danych przetwarzanych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych;  wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania  cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania danych lub przetwarzania określonych danych.  wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (od dnia 25 maja 2018r.), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 - o ile nie zachodzą przesłanki dalszego przetwarzania danych przez Administratora, w szczególności w związku z trwaniem celu przetwarzania.  Odbiorcą danych mogą być:  Partnerzy współpracujący z Administratorem, wymienieni na stronie internetowej Administratora;  Agenci pośredniczący w sprzedaży; Podwykonawcy wspierający wykonanie naszych usług w celu realizacji umowy; Podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowi, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, agencjom badawczym działającym na nasze zlecenie; Podmiotom nabywającym wierzytelność – w razie nieopłacenia przez Klienta naszych rachunków w terminie;  Podmiotom współpracującym z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorami danych; Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na ewentualnym zaproponowaniu Klientowi produktów/usług najlepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane.

Pozostałe informacje

PROFILOOK to sklep w którym sprzedajemy tylko najlepsze i w 100% oryginalne produkty kosmetyczne.

KONTAKT:

Tel.  781965465, 690504324

Email: zakupy@profilook.pl

Profilook Sp. z o.o. u. Rolna 20 46-022 Luboszyce

Opole

NIP: 7543083293

NUMER KONTA:

49 1910 1048 2792 6252 6687 0001

,,Powyższa oferta ma

charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1

kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych”

Wyświetlenia:42
Numer oferty:6948190393
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry