Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Kawa ziarnista LAVAZZA CREMA E AROMA 1 kg

od Super Sprzedawcy sklepkawa
42,00 zł
152 osoby kupiły 367 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
12,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
darmowy zwrot
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
14,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
12,49 zł
darmowy zwrot
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Waga (z opakowaniem)
Liczba sztuk
z 5353 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Gatunek kawy:
    Kawa mieszana
  • Marka:
    Lavazza
  • Rodzaj kawy:
    czarna zwykła
  • Wielkość opakowania (g):
    1000 g
  • Waga (z opakowaniem):
    1 kg

Opis

Lavazza Crema e Aroma 1 kg

Lavazza Crema e Aroma to tradycyjna włoska mieszanka, doskonale znana smakoszom kawy z całego świata. Nazwa Lavazza Crema e Aroma świadczy o najwyższej jakości, najbardziej wyrafinowanym smaku oraz najwykwintniejszym aromacie.

Kawa ziarnista Lavazza Crema e Aroma to średnio palona mieszanka najlepszych ziaren gatunku Arabica (40%) oraz Robusta (60%), charakteryzująca się aromatycznym i wyborowym smakiem. Nadaje się ona wręcz wyśmienicie do przyrządzania prawdziwego włoskiego espresso lub kawowych napojów mlecznych, takich jak kremowe cappucino, czy pyszne latte macchiato.

Zachęcamy Państwa do spróbowania tego wspaniałego produktu - nadaje się on wprost idealnie do picia w biurze, restauracji, czy choćby domowym zaciszu o każdej porze dnia lub nocy!!

Termin przydatności do spożycia: Grudzień 2019

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Pruszków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
27
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2 dni robocze
darmowy zwrot

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
27
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
12
czas realizacji
2 dni robocze
darmowy zwrot

Punkty odbioru

C.H. Reduta - Parter (linia kas Carrefour)
Al. Jerozolimskie 148
02-326 Warszawa
woj. mazowieckie

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Biuro i Magazyn w Komorowie
Okrężna 3A
05-806 Komorów
woj. mazowieckie
email: sklep@sklepkawa.pl
tel.: 500 785 585

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 19:00

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów
Dodatkowe informacje

  

W przypadku ewentualnego niewywiązania się przez firmę "EwTrade" Ewa Marzec z umowy kupna - sprzedaży zawartej za pośrednictwem portalu Allegro prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres sklep@sklepkawa.pl


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Reklamacje w formie pisemnej oraz reklamowane przedmioty należy wysłać na adres: 


EwTrade 

ul. Okrężna 3 

05-806 Komorów 


Wszystkie ewentualne reklamacje, skargi i uwagi zostaną rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni licząc od daty ich złożenia. 


W przypadku ich uwzględnienia zaproponujemy satysfakcjonujące dla Państwa rozwiązanie zaistniałego problemu.


Reklamacje dotyczące niezgodności faktycznie otrzymanych produktów ze złożonym zamówieniem, muszą być dobrze udokumentowane. Zawartość przesyłek w przypadku każdej paczki jest niezależnie sprawdzana przez dwóch pracowników - osobę pakującą i koordynatora - co w zasadzie całkowicie eliminuje możliwość ewentualnej pomyłki. 


Nigdy nie wysyłamy uszkodzonych produktów - mogą one ulec zniszczeniu wyłącznie podczas transportu albo nieostrożnego rozpakowywania przesyłek. Uszkodzenia powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone kurierowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Konsument ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło objęcie Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 


Odsyłając przedmiot Konsument powinien odpowiednio go zabezpieczyć, by nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Konsument nie ma obowiązku dołączania do przesyłki paragonu, niemniej jednak taki dokument jest przydatny do rozliczenia zwrotu w księgowości.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu. Korzystanie z rzeczy możliwe jest tylko w sposób, niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu. Konsument ma prawo korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.


Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów: 


  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

O sprzedającym
sklepkawa
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

9909

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Ewa Marzec
EwTrade Ewa Marzec
Al. Wojska Polskiego 32/24
05-800 Pruszków
REGON: 141812154
NIP: 534-138-54-81

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kawa to nie tylko nasza praca, lecz także wieloletnia pasja. Dzięki niej w 2006 roku powstał SklepKawa - internetowy sklep z kawą oraz artykułami pokrewnymi. Celem, jaki przed sobą stawiamy, jest kultywowanie kultury picia kawy w Polsce. Nasza wykwalifikowana kadra zawsze chętnie dzieli się swoją wiedzą, z przyjemnością służy radą w doborze asortymentu oraz zapewnia pomoc posprzedażową.

Zawsze działamy szybko, sprawnie i skutecznie. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Bogata oferta produktów dostępnych w SklepKawa obejmuje wyłącznie marki wysokiej jakości. Dzięki tej dywersyfikacji jesteśmy w stanie zaopatrywać zarówno firmy i instytucje, szeroko pojętą branżę HoReCa, a także odbiorców indywidualnych. Prowadzimy również sprzedaż hurtową dostarczając produkty dla pośredników i dystrybutorów na terenie całego kraju oraz za granicą. Mamy nadzieję, iż już niebawem dołączą Państwo do grona naszych zadowolonych Klientów.

Pozostałe informacje

Co do zasady prawidłowe zamówienia, złożone w dni robocze do godziny 19:00, z opcją wysyłki kurierem, są wysyłane w tym samym dniu po uprzednim zaksięgowaniu pieniędzy na koncie firmy EwTrade Ewa Marzec w systemie Płacę z Allegro, zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym firmy EwTrade Ewa Marzec albo zatwierdzeniu zamówienia z wybranym sposobem wysyłki za pobraniem. Z kolei zamówienia z wysyłką InPost muszą być złożone do 17:00, by zostały wysłane tego samego dnia.


Zasady odbioru osobistego:

Oprócz wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, naszym Klientom oferujemy również możliwość bezpłatnego, osobistego odbioru zamówionych produktów.


Aktualnie istnieje możliwość dokonania odbioru w następujących punktach:

1. Biuro i Magazyn

Poniedziałek - Piątek (9:00 - 19:00)

ul. Okrężna 3

05-806 Komorów k/Pruszkowa


2. Sklep firmowy

Poniedziałek - Sobota (10:00 - 21:00)

Niedziela (10:00 - 20:00)

C.H. Reduta - Parter (linia kas Carrefour)

Al. Jerozolimskie 148

02-326 Warszawa


Uprzejmie prosimy o uwzględnienie przerw w pracy dla pracowników stoiska:  

- od godz 14:00 do 14:30  

- od godz. 17:00 do 17:15. 


Zgodnie z Ustawą z dnia 10 stycznia 2018 r. o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni (Dz.U. 2018 poz. 305) nasze stoisko w  CH Reduta będzie nieczynne w dni wyłączone z handlu.


Odbiór zamówienia w C.H. Reduta:


Termin złożenia zamówienia: Piątek po 19, Sobota, Niedziela, Poniedziałek do 8:00

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Poniedziałek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Poniedziałek do 19:00

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Wtorek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Wtorek do 19:00 

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Środa od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Środa do 19:00  

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Czwartek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Czwartek do 19:00   

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Piątek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Piątek do 19:00    

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Sobota od 10:00 


* Jeżeli Piątek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, zamówienie będzie przygotowane do odbioru w Poniedziałek od 10:00


Podane powyżej terminy odbiorów w C.H. Reduta mają charakter wyłącznie orientacyjny. Po odbiór zamówienia w sklepie firmowym w C.H. Reduta zapraszamy dopiero po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - C.H. Reduta". Uprzejmie prosimy nie przyjeżdżać wcześniej, gdyż produkty nie zostaną Państwu wydane.

Powyższe informacje dotyczą wyłącznie zamówień gotówkowych. W przypadku zamówień z wybraną opcją płatności przelewem, bądź poprzez DotPay.pl odbiór zamówienia w C.H. Reduta jest uzależniony od faktycznej  daty zaksięgowania wpłaty za zamówienia na naszym rachunku bankowym albo koncie DotPay.pl.

Zamówienie czeka na odbiór przez 7 dni licząc od daty otrzymania wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - C.H. Reduta".

Wyświetlenia:24220
Numer oferty:6728220763
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry