Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

KASK LS2 FF353 RAPID DEADBOLT MATT BLACK ORANGE

229,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
darmowy zwrot
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
darmowy zwrot
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rozmiar:
    XS
  • Typ:
    Integralne / Pełne
  • Producent:
    LS2

Opis

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST KASK LS2

MODEL

  • FF353 RAPID

MALOWANIE

  • DEADBOLT MATT BLACK  ORANGE

ROZMIAR

  • XS

MOŻLIWA WYMIANA ROZMIARU

NUMER KATALOGOWY

  • AK32152

Jak dobrać rozmiar kasku?

Tabela rozmiarów (tabela dostępna poniżej)

Kupując kask po raz pierwszy najlepiej zmierzyć obwód głowy i porównać z tabelą rozmiarów. W tym celu potrzebny nam będzie metr lub taśma krawiecka. Miarę przeciągamy na środku czoła, na wysokości ok. 1-2 cm nad brwiami i tuż nad uszami, w najszerszym miejscu głowy.

Przymiarka

Kask powinien być dobrze dopasowany. Założony powinien „usiąść” na całą głowę – dobrze przylegać w każdym punkcie. Gdy kask jest za mały to m.in. powstaje pusta przestrzeń na czubku głowy, ponadto może uciskać w różnych punktach i zostawiać czerwone ślady. Kask za duży będzie latał, może spaść podczas wypadku lub co gorsza zbyt mocno przesuwać się w czasie jazdy przy wykonywaniu szybkich ruchów głową.

Nowy kask musi wchodzić na głowę trochę ciasno, bo wyściółka kasku rozbije się podczas użytkowania i sama dopasuje się do kształtu głowy. Gdy kupimy luźny kask, to po pewnym czasie będzie jeszcze bardziej latał. Z drugiej strony kask nie może być zbyt ciasny żeby jego noszenie nie sprawiało nam bólu. Taki kask może nigdy nie dopasować się i może się okazać, że zawsze będzie uciskał. Potrzebne tu jest pewne wyczucie.

Sprawdzamy dopasowanie

By sprawdzić dopasowanie kasku, możesz przeprowadzić kilka małych testów:

  • Rusz szybko i energicznie głową w lewo, prawo, góra i dół i zobacz czy kask się przesuwa.
  • Założony kask łapiemy obiema dłońmi i unieruchamiamy go, ruszamy głową i sprawdzamy jak bardzo możliwy jest ruch głowy w środku. Czynność tą powtarzamy również ruszając głowa w dół i w górę.
  • Schyl głowę do przodu i poproś kogoś by spróbował go przesunąć pchając go w kierunku od szyi do czoła. Gdy w ten sposób kask zostanie ściągnięty, spadnie, to oznacza to że jest za luźny i jest duże prawdopodobieństwo, że spadnie (zostanie zerwany) również podczas wypadku.

Tabela Rozmiarów

Obwód głowy         Rozmiar         

51 - 52 cm               XXS

53 - 54 cm               XS

55 - 56 cm               S

57 - 58 cm               M   

59 - 60 cm               L  

61 - 62 cm               XL

63 - 64 cm               XXL

65 - 66 cm               XXXL 

NAJLEPSZA TECHNOLOGIA

LS2 Helmets - to hiszpańska marka której początek sięga roku 1990. Kaski LS2 produkowane są z najnowocześniejszych materiałów. Kaski te cechują się najwyższą jakościa wykonania i najwyższym poziomem bezpieczeństwa potwierdzonym certyfikatem europejskim ECE.

Nowe kaski Rapid osiągają kompromis między wysokim poziomem ochrony, a prostym designem. Ten nowy w rodzinie LS2 kask składa się z HPTT oraz dającej połączenie solidnej, bezpiecznej struktury z niską wagą mieszanki ABS, 3 warstw, systemu wentylacji, wizjera klasy ,,A" i systemu szybkiego zdejmowania wizjera.

WIZJER

Wizjery LS2 są tworzone z poliwęglanu klasy ,,A" o wysokiej odporności na uderzenia, niezrównanej przejrzystości oraz redukujący zniekształcenia.

  • System szybkiego zdejmowania
  • Odporny na rysowanie
  • Odporny na promienie UV
  • Posiada system Anti Fog

KOMFORT

Na każdym dystansie.

  • Materiał nadający się do prania
  • Materiał oddychający
  • Materiał hipoalergiczny
  • Pianka cięta laserowo

BEZPIECZEŃSTWO

By zapewnić dobrą ochronę kask musi pasować idealnie, należy zwrócić szczególną uwagę na kształt skorupy i materiał wykonania, aby zminimalizować skutki ewentualnego uderzenia. Kluczowym jest uzyskanie idealnego dopasowania kasku, jak również skorupy, a także skorupy wewnętrznej EPS, która powinna być dokładnie dopasowana do kształtu głowy.

  • Pasek szybkiego uwolnienia
  • Wzmocniony pasek pod szczękę
  • Skorupa wewnętrzna EPS o zróżnicowanej gęstości
  • Kołnierz na szyję

SYSTEMY WENTYLACJI

Kaski LS2 wyposażone są w system Dynamic Flow-through Ventilation. W pełni regulowane wloty powietrza oraz wentylowana skorupa wewnętrzna EPS współpracują z tylnym spojlerem i wywietrznikami by utworzyć ciągły, łagodny przepływ powietrza, utrzymujący kierowcę w chłodzie i komforcie.

  • Ukierunkowane wywietrzniki
  • Wywietrznik szczękowy
  • Wywietrznik czołowy
  • Wylot powietrza
  • Osłona przeciwroszeniowa
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
darmowy zwrot

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
darmowy zwrot

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

ACK
Zwycięstwa 11
47-225 Kędzierzyn-Koźle
woj. opolskie
email: marketing@ksiezarek.com
tel.: 77 488 62 28

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA NA PODSTAWIE GWARANCJI     


Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone  przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta.  Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w  języku polskim. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia  konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych  w oświadczeniu gwarancyjnym.    Gwarantem może być producent, importer, dystrybutor. Czas gwarancji zależy od woli gwaranta, może więc ona trwać  np. rok lub 5 lat bądź zostać udzielona dożywotnio.  Uwaga: Okres gwarancji naszych produktów to rok od momentu  wystawienia dokumentu sprzedaży! Gwarancja obejmuje reklamacje odnośnie wad fabrycznych  Chyba że towar ma inne właściwości określone w oświadczeniu  gwarancyjnym. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ACK
Zwycięstwa 11
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA NA PODSTAWIE RĘKOJMI


Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz: - nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć - nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę - została wydana kupującemu w stanie niezupełnym Wada prawna - może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar: - jest własnością osoby trzeciej - jest obciążony prawem osoby trzeciej - cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: - wymiany towaru na nowy - naprawy towaru - obniżenia ceny - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta: byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaruw porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat). Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: naprawy towaru,wymiany towaru na nowy,obniżenia ceny towaru,to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 


REKLAMACJA PRZESYŁKI 

Reklamacji nie podlega towar uszkodzone podczas transportu! 

Jeśli zgłoszenie o uszkodzeniu produktu podczas transpotru nie zostało zgłoszone do 24h po dostarczeniu roszczenie reklamacyjne bedzie rozpatrywał ubezpieczyciel.

W wypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy spisać "protokół szkody" po czym niezwłocznie się z nami skontaktować.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ACK
Zwycięstwa 11
47-220 kędzierzyn-koźle

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 25 Grudnia 2014,  Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy  w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni, (z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym).     Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia  zwrotu,  podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu.    Konsument ponosi koszt odesłania towaru, a sprzedawca ma obowiązek  zwrócić oprócz ceny produktu także koszt jego wysłania, ale tylko według najtańszej oferowanej przez siebie opcji.     Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.    Produkt nie może zawierać śladów użytkowania, w takim przypadku  sprzedawca ma prawo odstąpić od zwrotu. Produkt nie może zawierać  cech obniżających jego wartość, w takim wypadku konsument  zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy jeśli produkt  nie nadaje się do naprawy sprzedawca może odstąpić od zwrotu.   Sposób Zwrotu:  1. Poinformuj nas o chęci skorzystania z prawa do zwrotu dzwoniąc pod nr  telefonu 721 721 411 lub wysyłając email na adres  marketing@ksiezarek.com. 2. Do przesyłki należy załączyć dowód zakupu "Paragon" oraz numer konta  bankowego wraz z danymi do zwrotu. 3. Na przesyłce prosimy o umieszczenie napisu "Zwrot AL".  4. Przesyłkę należy odesłać do siedziby firmy w Kędzierzynie-Koźlu.  !UWAGA! Przesyłek za pobraniem nie przyjmujemy. !UWAGA! 

O sprzedającym
ACK_2008
ACK_2008
98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

2649

 

41

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Jacek Księżarek
ACK Jacek Księżarek
ul. Zwycięstwa 11
47-225 Kędzierzyn-Koźle
REGON: 530620169
NIP: 749-000-68-40

Kontakt

  • 77 ******* (pokaż)
  • 721 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Telefony:

721 721 411 - ACK Części samochodowe

721 121 111 - Camping-Profi Akcesoria Caravaningowe 

601 409 938 - Benimar Polska Samochody Kempingowe

Pozostałe informacje

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą części samochodowych od 1990r. 

Obecnie ACK jest hurtownią motoryzacyjną oferującą najbogatszą ofertę części i akcesoriów motoryzacyjnych.  

Działamy według zasad i standardów wyznaczonych przez największe marki, naszym zadaniem jest przede wszystkim zadowolenie naszych klientów.

W wypadku wątpliwości lub pytań proszę dzwonić w godzinach pracy, nasza infolinia jest do Państwa dyspozycji.


Wysyłamy paczki o godzinie 15:00 pn-pt

Wyświetlenia:152
Numer oferty:7209038239
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry