PESTAR-KARCHER
1 z 16

KARCHER SZOROWARKA BDS 33/180 C ADV Z EXTRA CHEMIĄ

od
Super Sprzedawcy
PESTAR-KARCHER
4 182,00
418,17 zł x 11 rat ()
20 monet
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska0,00 zł
Pocztex Kurier240,00 zł
Pocztex Kurier480,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa0,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 999 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor dominujący:
    srebrny/szary
  • Waga (z opakowaniem):
    50 kg

Opis

Oryginalna szorowarka automatyczna jednotarczowa BDS 33/180 C Adv

Nowa generacja urządzeń jednotarczowych firmy Kärcher z dwoma drążkami jest wyważona – idealna do wygodnego czyszczenia zasadniczego twardych powierzchni oraz wykładzin tekstylnych.

Urządzenie umożliwia czyszczenie zachowawcze, nakładanie i usuwanie powłok, szlifowanie i polerowanie podłóg twardych oraz bonetowanie i szamponowanie wykładzin dywanowych.

Szerokość robocza prezentowanej szczotki: 330 mm 

Numer katalogowy: 1.291-220.0

Wyposażenie dodatkowe

  1. 2 x Środek do czyszczenie podłóg kamiennych RM 537 - skutecznie czyści płytki i posadzki z kamienia naturalnego, nie pozostawiając smug. Nadaje się również do posadzek winylowych, PCV i linoleum.
  2. 3 x Uniwersalny środek do czyszczenie podłóg RM 536 - nadaje się do wszystkich rodzajów podłóg twardych. Czyści dokładnie i bez smug, zapewniając przy tym skuteczną ochronę przed wilgocią. O zapachu cytrusowym. Pojemność: 500 ml
  3. Czerwona szczotka tarczowa - o średnim stopniu twardości. Średnica 330 mm.

Specyfikacja

  • Szerokość robocza (mm): 330
  • Wysokość głowicy (mm): 90
  • Szerokość robocza szczotek (mm): 330
  • Moc znamionowa (W): 700
  • Nacisk szczotki (g/cm²): 47
  • Prędkość obrotowa szczotki (obr/min): 180
  • Poziom ciśnienia akustycznego (dB (A)): 63
  • Częstotliwość (Hz): 50
  • Napięcie (V): 220 - 240
  • Ciężar (kg): 31
  • Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 500 x 356 x 1180

1. Opcjonalny montaż zbiornika na wodę z detergentem (zbiornik nie jest elementem prezentowanego zestawu)

  • Centralne rozłożenie ciężaru w celu zwiększenia nacisku przy mniejszym obciążeniu ręcznym.
  • Łatwo dostępny i szybko wyjmowany jednym ruchem ręki. Wygodne napełnianie zbiornika wodą.
  • Wskaźnik poziomu napełnienia (stała kontrola poziomu wody).

2. Urządzenie można złożyć jednym ruchem ręki

  • Urządzenie zajmuje znacznie mniej miejsca w trakcie przechowywania,
  • Niewielkie rozmiary – idealne do transportu, na przykład samochodem osobowym.
  • Stabilne wykonanie z owalnymi rurami z aluminium i szerokim uchwytem w celu przyłożenia siły i zapewnienia bezzakłóceniowej eksploatacji.

3. Wysoka jakość

  • Mocny silnik i w pełni metalowa przekładnia planetarna.
  • Bardzo mocne i trwałe wykonanie oraz wysoki moment obrotowy zapewniają efektywną pracę urządzenia.

4. Szeroki, ergonomiczny uchwyt

  • 2 owalne stabilne drążki aluminiowe zapewniające odpowiednie wyważenie oraz bezzakłóceniową eksploatację.
  • Odpowiednie przyłożenie siły.

Szorowarki jednotarczowe

Zaletą urządzeń jednotarczowych jest prosta konstrukcja, niskie koszty eksploatacji i bezawaryjność.

Urządzenia jednotarczowe polecane są przede wszystkim firmom sprzątającym. Doskonale sprawdzają się w salonach samochodowych, butikach, szkołach, muzeach, hotelach i restauracjach a także w biurach, budynkach użyteczności publicznej i wielu innych miejscach.

Wymiana szczotek bez użycia narzędzi

Dzięki bardzo wytrzymałemu systemowi połączenia (metal z metalem) szczotki można łatwo i szybko wymieniać bez żadnych narzędzi.

Wygodna regulacja wysokości uchwytu

Wysokość uchwytu prowadzącego można dopasować do wzrostu osoby obsługującej. Centralnie umieszczony mocny silnik gwarantuje równomierną siłę nacisku i znacznie ułatwia obsługę

Redukcja kosztów eksploatacyjnych

Napęd przekładni planetarnej zapewnia wyższy moment obrotowy niż konwencjonalny napęd pasowy. Dodatkową zaletą jest jego trwałość, co redukuje koszty eksploatacyjne.

*Niektóre zdjęcia widoczne na tej aukcji mogą być zdjęciami poglądowymi.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Starogard Gdański, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej. 


24-miesięczna gwarancja producenta -  w każdym przypadku dla firm i dla konsumentów.


Dla maksymlanego komfortu zakupów wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom w czasie trwania okresu gwarancji oferujemy gwarancję w systemie door-to-door. Czyli "od drzwi do drzwi", tzn. bezpłatny: odbiór, naprawa oraz dostarczenie urządzenia.


Zgłoszenie gwarancyjne przyjmujemy na adres reklamacje@pestar-karcher.pl


Jednocześnie gwarancja uprawnia do skorzystania z dowolnego Autoryzowanego Serwisu Karcher na terenie całej Polski. Najbliższy serwis można odnaleźć na stronie producenta: 

https://www.kaercher.com/pl/gdzie-kupic/znajdz-partnera.html  


Prowadzimy Autoryzowany Serwis Karcher. Świadczymy zarówno naprawy gwarancyjne jak i po-gwarancyjny. 


Tel: 884 894 849 

e-mail: serwiskarcher@pestar.com.pl


Warunki gwarancji - urządzenia do zastosowań profesjonalnych


A. WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI

1. Gwarantem jakości urządzenia jest Kärcher Sp. z o.o., 31-346 Kraków, ul. Stawowa 138-140. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na urządzenia, które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez Kärcher Sp. z o.o.
2. Kärcher Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży.
3. Posiadacz ważnego dokumentu gwarancyjnego może zgłaszać roszczenia z tytułu gwarancji w każdym Autoryzowanym Warsztacie Naprawczym Kärcher (zwanym dalej AWN) na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
4. Sprzedawca jest zobowiązany do wykonania przeglądu zerowego urządzenia w obecności Klienta. (*)
5. Klient zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez AWN zgodnie z instrukcją obsługi i książką przeglądów urządzenia.
6. Pierwszy przegląd techniczny urządzenia profesjonalnego lub przemysłowego należy wykonać w okresie 2-3 miesięcy od momentu uruchomienia nabytego sprzętu, chyba że książka przeglądów stanowi inaczej.
7. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte najdalej w ciągu 21 dni, licząc od daty dostarczenia urządzenia do AWN. Okres trwania gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym urządzenie było w dyspozycji AWN.
8. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
9. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki Kärcher podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
10. Części wymienione w ramach gwarancji stanowią własność Kärcher Sp. z o.o. Wszystkie części wymienione w procesie reklamacyjnym są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej urządzenia. Okres trwania gwarancji na wymienioną część nie ulega przedłużeniu. (**)
11. Koszt dojazdu do reklamowanego urządzenia lub dostarczenia reklamowanego urządzenia do AWN ponosi gwarant. W przypadku nieuzasadnionego wezwania AWN, AWN ma prawo obciążyć Klienta kosztami dojazdu i kosztami manipulacyjnymi związanymi z wyjaśnieniem sprawy. (**)
12. Dokument gwarancyjny jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dot. sprzedanego urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy a Klient (**) kwituje podpisem protokół przekazania urządzenia.
13. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

* - nie dotyczy: odkurzaczy klasy T i NT
- urządzeń do czyszczenia dywanów Puzzi
- zimnowodnych urządzeń wysokociśnieniowych klasy Compact
** - nie dotyczy konsumenta


A. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI

AWN odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:
• stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
• dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej,
• stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
• nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu,
• braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez AWN


B. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBIĘTE WADY:

1. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
• Odkurzacze, urządzenia do czyszczenia dywanów: osprzęt zewnętrzny, filtry, kabel zasilający koła
• Parownice: osprzęt zewnętrzny
• Urządzenia HD: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, kabel zasilający, koła
• Urządzenia HDS: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, dysza paliwa, elektroda zapłonowa, kabel zasilający, koła
• Szorowarki: szczotki, wałki / tarcze napędowe do padów, listwy ssawne, listwy osłonowe, koła, akumulatory trakcyjne
• Zamiatarki: szczotki, listwy osłonowe, świece zapłonowe, filtry, koła, akumulator rozruchowy, akumulatory trakcyjne.
• Odśnieżarki: filtry, świeca zapłonowa, frez do śniegu, kołki zabezpieczające frez
• Głowice do czyszczenia zbiorników: uszczelnienia
• Urządzenia typu HDR: filtry
• Odkurzacze przemysłowe: filtry, osprzęt
• Urządzenia do czyszczenia suchym lodem: uszczelnienia, osprzęt.
2. Mechaniczne (pęknięcia, złamania, przecięcia, przetarcia, odkształcenia spowodowane uderzeniem, zatarcie silnika czy układu przeniesienia napędu spowodowane brakiem smarowania).
3. Wywołane pracą, bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź zbyt wysokiej temperatury otoczenia.
4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza
5. Spowodowane wadliwą instalacją elektryczną użytkownika
6. Spowodowane zalaniem, zawilgoceniem podzespołów elektrycznych bądź elektronicznych wodą.
7. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
8. Termiczne, spowodowane zastosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
9. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
10. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
11. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy niesprawnym urządzeniem czy osprzętem.


Adresy AWN (punktów serwisowych) w Polsce dostępne są na www.kaercher.com/pl i pod numerami infolinii: 801 811 234, 12 639 71 05.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PESTAR Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
Dodatkowe informacje

3. REKLAMACJA PRODUKTU

 

3.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 


3.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 


3.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 


  • (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  • (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 
  • (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


3.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 


3.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje


 3.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 3.5 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

30 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Pestar Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1.1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). 

1.2. Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: 

a) pisemnie na adres: PESTAR SP. Z O.O. ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; 

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; 

1.3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PESTAR Sp. z o.o.ul. Iwaszkiewicza 1583-200 Starogard Gdański Ja ...........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .........................................., numer oferty ...................., login Allegro ................... . Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ..................... . Imię i nazwisko ..................... Adres ....................... Data ...................... 

1.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

1.5. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, towar wraz z innymi rzeczami, które otrzymał on w ramach promocji, jeżeli zostały dostarczone wraz z towarem, powinny być zwrócone sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 

1.6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawaodstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności odtego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

1.7. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

2. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA 

2.1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; 

(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Niezależnie od prawa odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o  którym mowa powyżej oraz prawa do złożenia reklamacji, o którym mowa w  zakładce „Reklamacje” Kupujący będący konsumentem może skorzystać z  umownego prawa odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub  odesłanie Towaru przed jego upływem. 

W ramach umownego prawa odstąpienia od umowy konsument może odstąpić od  umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny po upływie 14 dniowego  ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, ale nie później niż po  upływie 30 dni od dnia od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, pod  warunkiem łącznego spełnienia przez konsumenta następujących wymogów: 

- brak uszkodzeń i śladów użytkowania Produktu. 

- odesłanie Produktu w komplecie ze wszystkimi elementami, wchodzącymi w  skład zamówienia. 

- odesłanie Produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, w  tym również takie, które wynika z uszkodzenia przez niego opakowania Produktu.  

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednio  postanowienia dotyczące ustawowego prawa odstąpienia od umowy, w  szczególności w zakresie sposobu odstąpienia, biegu terminu, skutków i  kosztów odstąpienia oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy.   

O sprzedającym
PESTAR-KARCHER

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

PESTAR Sp. z o.o.
ul. Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
REGON: 221783577
NIP: 592-226-01-37

Kontakt

  • 606 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jako Autoryzowany Partner Kärcher należymy do liderów sprzedawców urządzeń Kärcher w Polsce.

Posiadamy tysiące zadowolonych klientów oraz dziesiątki tysięcy sprzedanych urządzeń.

Dlaczego warto nam zaufać?

  • ~100% pozytywnych komentarzy
  • Spełniamy standard Super Sprzedawcy
  • Profesjonalna obsługa i doradztwo
  • Gwarancja Door-To-Door
  • Realizacja zamówień od ręki*
  • Płatność za pobraniem bez dodatkowych opłat**
  • Najwyższa jakość produktów
  • Najniższe ceny
  • Szeroki wybór oryginalnych produktów marki Karcher
  • 100% Bezpieczeństwa i satysfakcji z zakupów
  • 96 Autoryzowanych Punktów Serwisowych Karcher w Polsce
  • Pełne wsparcie serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne
  • 27 lat doświadczenia 

Do każdego zakupionego urządzenia wystawiamy dowód zakupu (w postaci paragonu lub faktury VAT) oraz gwarancję


*   - dotyczy wysyłek obiętych terminem realizacji "natychmiast" lub "24h" 

** - dotyczy wybranych ofert (sekcja Dostawa i płatność)

Masz pytania? Nie możesz się zdecydować? 

Potrzebujesz indywidualnego doradztwa i przedstawienia rozwiązań dla Twojego problemu?

Skontaktuj się z naszym wykwalifikowanym doradcą!

Tel: 606 287 052

E-mail: allegro@pestar-karcher.pl


Właścicielem konta PESTAR-KARCHER jest PESTAR Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w 83-200 Starogard Gdański, ul. Iwaszkiewicza 15 

NIP: 592-22-60-137, KRS: 0000439156 Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. 

Wysokość kapitału zakładowego 200.000,00 zł.

Konto bankowe:

Bank Zachodni WBK S.A. 26 1090 2620 0000 0001 1998 4535




Pozostałe informacje


4. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD

4.1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR

5.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

6. GWARANCJA

6.1. Urządzenia objęte są gwarancją producenta, o ile dokument gwarancji został załączony do towaru,

6.2. Urządzenia objęte są rękojmią z tytułu wad fizycznych i prawnych na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w okresie do 2 lat od wydania nowego towaru lub w okresie do 1 roku od wydania towaru używanego.

6.3. W przypadku sprzedaży towaru użytkownikowi nie będącemu konsumentem wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym.

6.4. Użytkownik ma prawo wyboru uprawnień, z których chce skorzystać.

6.5. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji jej warunki określa dokument gwarancji, który użytkownik otrzymuje wraz z towarem.

Konsument - osoba fizyczna, która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.6. Gwarancja na urządzenia marki Kärcher udzielana jest przez Kärcher Polska sp. z o.o.

- 24 miesiące gwarancji dla konsumenta na urządzenia przeznaczone do zastosowań domowych oraz profesjonalnych,

- 24 miesiące gwarancji dla podmiotu gospodarczego, przy zakupie urządzeń przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych.

Wyświetlenia:202
Numer oferty:7251702944
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro