Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

KARCHER BDS 33/180C ADV SZOROWARKA AUTOMAT UNIVERS

od Super Sprzedawcy myjki_com
4 182,00 zł

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
4,99 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor dominujący:
    srebrny/szary

Opis

tel: 519 614 263 e-mail: allegro@myjki.com

Liderzy wśród sprzedawców urządzeń Karcher. Po prostu. 100% pozytywnych komentarzy. Tysiące sprzedanych maszyn.

ZAUFAJ PROFESJONALISTOM!

tel. 519 614 263

Sprzedaż: 519 614 263

BOK: 883 002 125

email: allegro@myjki.com

godziny: pn. - pt. 8-18
sobota 8 - 14

Masz jakieś pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wszystkie ceny są cenami brutto.

Do każdego zakupionego urządzenia wystawiamy dowód zakupu (w postaci paragonu lub faktury VAT) oraz gwarancję.

Numer rachunku:

Deutsche Bank

22 1910 1048 2781 1330 9250 0001

DOSTAWA
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są zabezpieczone.! Korzystamy z usług kurierskich FedEx Express oraz InPost.

!!! HIT SPRZEDAŻY !!!


PROFESJONALNA
SZOROWARKA JEDNOTARCZOWA
KARCHER

BDS 33/180 C ADV
w zestawie

UNIVERSAL FLOOR+ EDITION !!!



+ORYGINALNY środek do czyszczenia podłóg kamiennych RM 537 500ml


+ORYGINALNY środek do czyszczenia podłóg RM 536 500ml


+ORYGINALNA szczotka tarczowa, średnio twarda

+dostawa GRATIS!



GRATIS !!!

Zobacz co zyskujesz kupując w myjki_com
Dokonaj BEZPIECZNEGO wyboru!

  • Darmowa, szybka dostawa

  • Płatność za pobraniem GRATIS!

  • Darmowa Gwarancja door-to-door

  • Sprawdzony sprzedawca

  • Bezpieczeństwo zakupu

  • w 100% Polska firma

  • Gwarancja dostępności

  • Telefon 519 614 263

Wypakuj i zacznij SZOROWAĆ już teraz szybciej, wydajniej, LEPIEJ !

+Tylko w naszym sklepie limitowana oferta UNIVERSAL FLOOR+ EDITION !


Urządzenie umożliwia czyszczenie zachowawcze, nakładanie i usuwanie powłok,

bonetowanie i szamponowanie wykładzin dywanowych oraz

szlifowanie i polerowanie podłóg twardych.

Zaletą szorowarki jednotarczowej BDS 33/180 C ADV firmy Karcher jest prosta konstrukcja, niskie koszty eksploatacji oraz bezawaryjność. Urządzenie to polecane jest przede wszystkim firmom sprzątającym.


BDS 33/180 C ADV doskonale sprawdza się w salonach samochodowych, muzeach, butikach, szkołach, hotelach i restauracjach a także w budynkach użyteczności publicznej, biurach i wielu innych miejscach.



Dzięki bardzo wytrzymałemu systemowi połączenia (metal z metalem) szczotki można łatwo i szybko wymieniać bez żadnych narzędzi.

Wysokość uchwytu prowadzącego można dopasować do wzrostu osoby obsługującej. Centralnie umieszczony mocny silnik znacznie ułatwia obsługę oraz gwarantuje równomierną siłę nacisku.


Napęd przekładni planetarnej zapewnia wyższy moment obrotowy niż konwencjonalny napęd pasowy. Dodatkową zaletą jest jego trwałość, co redukuje koszty eksploatacyjne.


Kupując u nas, kupujesz urządzenie fabrycznie nowe, ORYGINALNE, 100% sprawne!


Urządzenie objęte jest 24-miesięczną gwarancją Karcher. Naprawy można realizować m.in. w każdym Autoryzowanym Serwisie Karcher w Polsce!.



DARMOWA GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!

* W czasie trwania gwarancji bezpłatnie odbierzemy urządzenie, naprawimy je i odeślemy pod wskazany adres! *

Nie musisz już szukać najbliższych serwisów i tracić czasu!

- ZAWSZE SPRAWDZAMY KOMPLETNOŚĆ WYPOSAŻENIA,


- ZARÓWNO URZĄDZENIE JAK I AKCESORIA SĄ ORYGINALNE ORAZ NOWE,


- ZAWSZE DOSTARCZAMY DOKUMENT ZAKUPU.


Wysyłka 24h!

Towar oryginalnie zapakowany, dostępny
w magazynie
.


Dane techniczne
Szerokość robocza (mm) 330
Wysokość głowicy (mm) 90
Szerokość szorowania (mm) 330
Moc znamionowa (W) 700
Nacisk szczotki (g/cm²) 47
Prędkość obrotowa szczotki (obr/min) 180
Poziom ciśnienia akustycznego (dB (A)) 63
Częstotliwość (Hz) 50
Napięcie (V) 220-240
Ciężar (kg) 31
Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm) 500 x 356 x 1180


Wyposażenie standardowe
- Zasilanie sieciowe
- Zbiornik jako wyposażenie dodatkowe, 8 l

519 614 263 allegro@myjki.com

Przedmiotem sprzedaży w niniejszej ofercie jest: 1x Karcher BDS 33/180 C Adv w wyposażeniu standardowym (dokładne wyszczególnienie w sekcji Wyposażenie Standardowe) + dodatkowo: 2x płyn RM 537 500ml; 3x płyn RM 536 500ml; 1x szczotka tarczowa.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Konin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!

Urządzenie objęte jest 24-miesięczną gwarancją producenta, do realizacji w każdym Autoryzowanym Serwisie Karcher w Polsce lub w systemie door-to-door

 

Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom i zwiększając maksymalnie Twój komfort  zakupów, oferujemy Ci w czasie trwania okresu gwarancji BEZPŁATNĄ! (w przypadku, gdy po dokonaniu ekspertyzy - reklamacja zostanie uznana) naprawę serwisową urządzenia, realizowaną w systemie DOOR-TO-DOOR.  

W przypadku, gdy stwierdzisz awarię urządzenia - prosimy zgłoś ją do Autoryzowanego Serwisu Karcher drogą telefoniczną lub mailową.

Po  potwierdzeniu awarii - reklamowane urządzenie zostanie od Ciebie bezpłatnie odebrane, a po naprawie - dostarczone z powrotem pod wskazany adres.

Możliwy jest również serwis po-gwarancyjny urządzeń (odpłatnie).  

Tel: 575 877 677 e-mail: serwis@myjki.eu

  

Warunki gwarancji - urządzenia profesjonalne.

WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI

1.  Gwarantem jakości urządzenia jest Kärcher Sp. z o.o., 31-346 Kraków,  ul. Stawowa 138-140. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na urządzenia,  które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez  Kärcher Sp. z o.o.2. Kärcher  Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź  produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego  sprzedaży.3. Posiadacz ważnego  dokumentu gwarancyjnego może zgłaszać roszczenia z tytułu gwarancji w  każdym Autoryzowanym Warsztacie Naprawczym Kärcher (zwanym dalej AWN) na  obszarze Rzeczypospolitej Polskiej4. Sprzedawca jest zobowiązany do wykonania przeglądu zerowego urządzenia w obecności Klienta. (*)5.  Klient zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów  technicznych urządzenia przez AWN zgodnie z instrukcją obsługi i  książką przeglądów urządzenia.6.  Pierwszy przegląd techniczny urządzenia profesjonalnego lub  przemysłowego należy wykonać w okresie 2-3 miesięcy od momentu  uruchomienia nabytego sprzętu, chyba że książka przeglądów stanowi  inaczej.7. Ujawnione w okresie  gwarancji wady zostaną usunięte najdalej w ciągu 21 dni, licząc od daty  dostarczenia urządzenia do AWN. Okres trwania gwarancji ulega  przedłużeniu o czas, w którym urządzenie było w dyspozycji AWN.8.  Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem  standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.9.  Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki Kärcher podlega  zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze  gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.10.  Części wymienione w ramach gwarancji stanowią własność Kärcher Sp. z  o.o. Wszystkie części wymienione w procesie reklamacyjnym są objęte  gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej urządzenia. Okres  trwania gwarancji na wymienioną część nie ulega przedłużeniu. (**)11.  Koszt dojazdu do reklamowanego urządzenia lub dostarczenia  reklamowanego urządzenia do AWN ponosi gwarant. W przypadku  nieuzasadnionego wezwania AWN, AWN ma prawo obciążyć Klienta kosztami  dojazdu i kosztami manipulacyjnymi związanymi z wyjaśnieniem sprawy.  (**)12. Dokument gwarancyjny  jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dot. sprzedanego  urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy a Klient (**)  kwituje podpisem protokół przekazania urządzenia.13.  Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego  lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

* - nie dotyczy: odkurzaczy klasy T i NT- urządzeń do czyszczenia dywanów PUZZI- zimnowodnych urządzeń wysokociśnieniowych klasy Compact** - nie dotyczy konsumenta

A. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI

AWN odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:• stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,• dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej,• stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,• nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu,• braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez AWNB. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBIĘTE WADY:

1. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:• Odkurzacze, urządzenia do czyszczenia dywanów: osprzęt zewnętrzny, filtry, kabel zasilający koła• Parownice: osprzęt zewnętrzny• Urządzenia HD: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, kabel zasilający, koła• Urządzenia HDS: osprzęt zewnętrzny, zawory, uszczelnienia, filtry, dysza paliwa, elektroda zapłonowa, kabel zasilający, koła• Szorowarki: szczotki, wałki / tarcze napędowe do padów, listwy ssawne, listwy osłonowe, koła, akumulatory trakcyjne• Zamiatarki: szczotki, listwy osłonowe, świece zapłonowe, filtry, koła, akumulator rozruchowy, akumulatory trakcyjne.• Odśnieżarki: filtry, świeca zapłonowa, frez do śniegu, kołki zabezpieczające frez• Głowice do czyszczenia zbiorników: uszczelnienia• Urządzenia typu HDR: filtry• Odkurzacze przemysłowe: filtry, osprzęt• Urządzenia do czyszczenia suchym lodem: uszczelnienia, osprzęt.2.  Mechaniczne (pęknięcia, złamania, przecięcia, przetarcia, odkształcenia  spowodowane uderzeniem, zatarcie silnika czy układu przeniesienia  napędu spowodowane brakiem smarowania).3.  Wywołane pracą, bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych  warunkach tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź  zbyt wysokiej temperatury otoczenia.4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza5. Spowodowane wadliwą instalacją elektryczną użytkownika6. Spowodowane zalaniem, zawilgoceniem podzespołów elektrycznych bądź elektronicznych wodą.7.  Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane  przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag  eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.8.  Termiczne, spowodowane zastosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania  cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem  chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu  niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej  temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.9.  Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności  konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i  dokumentach towarzyszących.10.  Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla  danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i  przeróbek przez osoby nieupoważnione.11. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy niesprawnym urządzeniem czy osprzętem.

Adresy AWN (punktów serwisowych) w Polsce dostępne są na www.kaercher.com/pl i pod numerami infolinii: 801 811 234, 12 639 71 05.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
ul. Mstowska 164
42-242 Rędziny
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. 

Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. 

Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

W przypadku Produktów opisanych, jako używane bądź niepełnowartościowe, mamy obowiązek dostarczyć Towar zgodny z opisem aukcji, w tym w szczególności, Towar wolny od wad innych jak te wskazane w opisie Towaru, o których Kupujący został poinformowany przed dokonaniem zakupu. 

W przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Towarów wraz z opisem wad tych Towarów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego. 

W przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego. 

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

- pisemnie na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny; 

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@myjki.com; 

W opisie reklamacji podaj: 

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 

(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; 

oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosimy my, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem, koszt dostarczenia ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako konsument zażądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożysz oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

- Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

-  W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

- Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

30 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
MSTOWSKA 164
42-242 RĘDZINY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni  

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.  

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia  kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. 

Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Oświadczenie o  odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

- pisemnie: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny; 

- mailowo: allegro@myjki.com;  

Konsument może skorzystać z wzoru  formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc  zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od  objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony  – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 

- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. 

Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  

Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny. 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

W przypadku  Towarów, które wymagają odesłania w formie przesyłki paletowej,  szacunkowa wysokość kosztów odesłania za pośrednictwem Poczty Polskiej  S.A. wynosi 150 zł dla jednej przesyłki. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o  odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego  niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. 

Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.  

Możliwe koszty odstąpienia od umowy


Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy  zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  umów: 

- świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci  prawo odstąpienia od umowy;  

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w  zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

- w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;  

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

 - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o  prenumeratę; 

 - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY 

Niezależnie od prawa odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o  którym mowa powyżej oraz prawa do złożenia reklamacji, o którym mowa w  zakładce „Reklamacje” Kupujący będący konsumentem może skorzystać z  umownego prawa odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie. 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub  odesłanie Towaru przed jego upływem. 

W ramach umownego prawa odstąpienia od umowy konsument może odstąpić od  umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny po upływie 14 dniowego  ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, ale nie później niż po  upływie 30 dni od dnia od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, pod  warunkiem łącznego spełnienia przez konsumenta następujących wymogów:  

- brak uszkodzeń i śladów użytkowania Produktu. 

- odesłanie Produktu w komplecie ze wszystkimi elementami, wchodzącymi w  skład zamówienia. 

- odesłanie Produktu w oryginalnym opakowaniu. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, w  tym również takie, które wynika z uszkodzenia przez niego opakowania  Produktu.  

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednio  postanowienia dotyczące ustawowego prawa odstąpienia od umowy, w  szczególności w zakresie sposobu odstąpienia, biegu terminu, skutków i  kosztów odstąpienia oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy.   

O sprzedającym
myjki_com
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

5257

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Mstowska 164
42-242 Rędziny
REGON: 362322803
NIP: 949-220-24-11

Kontakt

  • 519****** (pokaż)
  • 883****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

#1 sklep on-line Karcher w Polsce!

Tysiące zadowolonych Klientów. Tysiące sprzedanych maszyn.

Zaufaj profesjonalistom.

DLACZEGO MY?

  • darmowa* wysyłka 24h (przeważnie natychmiastowa)
  • zwrot towaru 30 dni
  • gwarancja door-to-door**
  • płatność za pobraniem bez dodatkowych opłat*
  • telefon od kuriera min 2h przed dostawą (FedEx)
  • 100% bezpieczeństwa zakupu
  • 100% dostępności towaru
  • 96 Autoryzowanych Punktów Serwisowych Karcher w Polsce
  • najwyższa jakość produktów, najlepsze ceny
  • jesteśmy w 100% polską firmą z polskim kapitałem! 

...i wiele innych powodów, o których przekonasz się, jeśli wybierzesz naszą ofertę!

* - dotyczy wybranych ofert (sekcja Dostawa i płatność)

** - dotyczy wyłącznie nowych urządzeń (sekcja Gwarancja)  

--------------------

Wszystkie ceny są cenami brutto. 

Do każdego zakupionego urządzenia wystawiamy dowód zakupu (w postaci paragonu lub faktury VAT) oraz gwarancję. 

--------------------

Numer rachunku bankowego:

Deutsche Bank 22 1910 1048 2781 1330 9250 0001

--------------------

Korzystamy z usług firm kurierskich: FedEx oraz InPost (paczkomaty).

--------------------

  • Zawsze sprawdzamy kompletność wyposażenia przed wysyłką
  • Każda przesyłka jest zabezpieczona i starannie zapakowana
  • Każde urządzenie w naszym sklepie jest w 100% oryginalne i pochodzi z polskiej dystrybucji
  • Zawsze wysyłamy dokument zakupu

--------------------

Masz pytania? Ciągle się wahasz?

Potrzebujesz indywidualnego doradztwa i przedstawienia rozwiązań dla Twojego problemu?

Skontaktuj się z nami teraz!

-------------------- 

Sprzedającym w ramach Konta MYJKI_COM jest spółka MYJKI.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Rędzinach (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572745; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 9492202411; REGON: 362322803.

Pozostałe informacje

W przypadku oferty z darmową wysyłką - cena oferty zawiera koszty jej wysyłki. 

Przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro.

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

- przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa

- Przesyłka paczkomatowa Inpost.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedającego

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży

- w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedającego przez kredytodawcę o zawarciu z Kupującym umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedającego środkami z udzielonego Kupującemu kredytu.

Sprzedawca może określić w opisie każdego Towaru termin wysyłki – jest to termin, w którym Sprzedawca przekaże przewoźnikowi Produkt w celu dostarczenia tego Produktu Kupującemu. Termin wysyłki nie ma wpływu na bieg terminu dostawy Towaru do Kupującego. Początek biegu terminu wysyłki Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób:

- W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy

- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

- W przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedającego przez kredytodawcę o zawarciu z Kupującym umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedającego środkami z udzielonego Kupującemu kredytu.

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

-Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy

-Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach:

-Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy

-Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą)

-Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata)

-Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

-Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską

-Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

-Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

Prawa osoby, której dane są przetwarzane

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Wyświetlenia:183
Numer oferty:6999610236
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry