Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

K24@ Naszyjnik MASA PERŁOWA różowy lekka srebro

72,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,60 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Przesyłka kurierska
15,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
20,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
12,10 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    0.022 kg
  • Płeć:
    Produkt damski
  • Kamień :
    Inny kamień
  • Kolor dominujący:
    różowy
  • Długość całkowita:
    46 cm
  • Cechy:
    brak
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Waga:
    22 g
  • Próba srebra:
    925
  • Rodzaj:
    Klasyczne, Rękodzieło, Wyrób jubilerski
  • Materiał:
    Srebro, Inny materiał

Opis

Naszyjnik z Masy perłowej, delikatny, różowy

MODEL: NAS_83

ROZMIAR: 46 cm

Opis produktu:

Stworzony z niezwykłą starannością, ręcznie wykonany naszyjnik z Masy perłowej. Elementy o nieregularnym kształcie, o wielkości około 5x11 mm. Naszyjnik o ślicznej barwie koloru różowego, ściąga oko ładnie mieniąc się w świetle. Na końcach naszyjnika zastosowano srebrne elementy w postaci falowanej zdobionej rurki o długości 2 cm, oraz standardowo srebrnych zapięć. Srebro próby jubilerskiej 925. Jego całkowita waga to zaledwie 22 g.

Podstawowe informacje:

  • Kamień: Masa perłowa

  • Kruszec: srebro p. 925

  • Kolor: różowy

  • Kształt: nieregularny

  • Rozmiar elementu: 5x11 mm

  • Długość: 46 cm

  • Waga: 22 g

Masa perłowa to wewnętrzna, silnie iryzująca warstwa muszli niektórych małżów. Barwy białej, srebrzystej, kremowej oraz najbardziej cenione: niebieskawa, zielonkawa i różowa.

W starożytnym Egipcie królowa Kleopatra rozpuszczała perły w occie i tak przygotowanego płynu używała do pielęgnacji urody.

Według starożytnej sztuki feng shui, masa perłowa symbolizuje szczęście i powodzenie oraz zapewnia bogactwo.

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u e-kolczyki24_pl za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,60 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
8,60 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
12,10 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

e-kolczyki24.pl
Narciarska 2F
31-579 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@e-kolczyki24.pl
tel.: 504-171-004

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

RENE Renata Piegdoń
ul. Żaglowa 25
31-979 Kraków
Dodatkowe informacje

 1.  W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).   


2.  Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar)  ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar)  jest niezgodna z umową, jeżeli:    

  • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;    
  • nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;    
  • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;    
  • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.   


3.  Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres reklamacje@e-kolczyki24.pl lub listem poleconym na adres ul. Żaglowa 25, 31-979 Kraków   4.  Dla ułatwienia składania reklamacji, reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Administratora  pod adresem: http://www.rene-galeria.pl/dokumenty/FORMULARZ_reklamacyjny_e-kolczyki24.pdf. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.   


5.  Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.   


6.  Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   


7.  Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.   


8.  Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   


9.  Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.   


10. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.   


11. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.   


12. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5  i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.   


13. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RENE Renata Piegdoń
ul. Żaglowa 25
31-979 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

 

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient  będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu  dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta  weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, jest dostępny pod adresem: http://www.rene-galeria.pl/dokumenty/OSWIADCZENIE_o_odstapieniu_od_umowy_e-kolczyki24.pdf Formularz odstąpienia od umowy, zostanie wysłany drogą mailową przez Sklep wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz dodatkowo zostanie dołączony przez Sklep w wersji papierowej do przesyłki produktu. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.   

2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od      umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:   


a.  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta,   który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  


b.  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  


c.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  


d.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  


e.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  


f.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  


g.  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;  


h.  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  


i.  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  


j.  zawartej w drodze aukcji publicznej;  


k.  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia       usługi;  l.  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźna zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.   


3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Renata Piegdoń RENE, ul. Żaglowa 25, 31-979 Kraków, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Odsyłany towar należy zapakować w sposób  uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.  


4. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.  


5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące  koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów  dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.  


6. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.    


7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru (rzeczy).   


8. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  


9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  


10. Zerwanie Oznaczenia producenta z zakupionego towaru (rzeczy) jest równoznaczne ze znacznym zmniejszeniem wartości towaru (rzeczy).

 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
e-kolczyki24_pl
e-kolczyki24_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

18

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Renata Piegdoń
RENE Renata Piegdoń
ul. Żaglowa 25
31-979 Kraków
REGON: 120517032
NIP: 6781305015

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma powstała z myślą o wszystkich, którzy poszukują sprawdzonych produktów i stylowej biżuterii w najniższych cenach. Działamy w tradycyjnej branży handlu biżuteryjnego już od kilkunastu lat. Przez ten okres zebraliśmy szereg doświadczeń, które dzisiaj z powodzeniem wykorzystujemy w internecie. Oferujemy produkty dostępne dla wszystkich na naszych aukcjach w serwisie Allegro oraz za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Jesteśmy hurtownią biżuteryjną posiadającą w swojej ofercie szeroką gamę produktów z zakresu naszyjników, kolczyków, wisiorków oraz wszystkich innych grup biżuterii.

Pozostałe informacje

email: sklep@e-kolczyki24.pl
telefon: +48 504 171 004
telefon: +48 503 842 348
Wyświetlenia:48
Numer oferty:6999762390
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry