Inis - edycja polska, gra planszowa, strategia

od Super Sprzedawcy SKLEP_DRAGONUS
189,90 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
20,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa
15,00 zł
Paczkomaty 24/7
11,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
25,00 zł
Paczkomaty 24/7
15,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Czas rozgrywki:
    Do 1 godziny
  • Rodzaj:
    Podstawa
  • Minimalna liczba graczy:
    2
  • Maksymalna liczba graczy:
    4
  • Wiek gracza:
    18+, 15-18 lat

Opis

Klany opuściły Irlandię i udały się na poszukiwanie nowych ziem. Po długiej wędrówce trafiły na nowy ląd. Teraz muszą zadecydować, kto zostanie władcą wszystkich plemion.

Każdy z graczy jest pretendentem do tytułu Wielkiego Króla, a wygraną można osiągnąć na trzy różne sposoby:

Przywództwo – zostań wodzem przynajmniej sześciu obcych klanów.

Ziemia – bądź obecny na co najmniej sześciu terytoriach.

Religia – zaznacz swoją obecność na ziemiach, gdzie znajduje się co najmniej sześć miejsc kultu.

Wygrana nie przyjdzie łatwo – będziecie musieli blefować, starannie dobierać karty, przewidywać ruchy pozostałych graczy i kombinować. Wykorzystajcie pieśni bardów i wiedzę druidów. Grając w Inis, nieraz będziecie musieli walczyć, ale pamiętajcie, że eliminacja przeciwników nie przyniesie wam zwycięstwa. Mądry władca musi wszak umieć dogadać się z przywódcami innych klanów, a także bacznie przyglądać się ich ruchom! Trzy ścieżki do zwycięstwa sprawiają, że rozgrywka jest nieprzewidywalna i każdy z uczestników musi naprawdę uważać na zagrania pozostałych.

W Inis wykorzystacie trzy rodzaje kart. Karty Akcji dobieracie w fazie Zgromadzenia i używacie ich, żeby rekrutować klany lub budować cytadele oraz miejsca kultu. Karty Przewagi przypadają tym, którzy kontrolują określone tereny i pozwalają np. przemieścić klan lub uniknąć ataku. Z czasem zdobędziecie też karty eposu. Każda z nich odnosi się bezpośrednio do celtyckiej mitologii. Oko Balora, Morrígan, Szał bitewny, OstrzeżenieCathbada, Przybytek Cernunnosa, Opowieść o Cúchulainie oraz wiele innych spowodują, że wasze klany będą zdolne do bohaterskich czynów, co w konsekwencji pomoże wam pokonać przeciwników.

Inis zachwyci was doskonałym oddaniem klimatu celtyckich legend. Nastrojowe ilustracje, misternie wykonane figurki oraz unikalny sposób prowadzenia rozgrywki sprawiają, że naprawdę poczujecie atmosferę tamtych mitów.

Podstawowe informacje:

Liczba graczy: 2 - 4 osób

Wiek: od 14 lat

Czas gry: 60 minut

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:

  • 16 kafli Terenu
  • 18 budynków: 9 Miejsc Kultu, 9 Cytadel (w tym 1 stolica)
  • 67 kart: 30 kart Eposu,17 kart Akcji,16 kart Przewagi i 4 karty pomocy
  • 17 żetonów i znaczników
  • 48 figurek klanów
Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SKLEP_DRAGONUS za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Sklep stacjonarny
ul. Lubomirskiego 49
31-509 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@dragonus.pl
tel.: 535 753 073

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 20:00
  • sobota 10:00 - 15:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dragonus Robert Jaskuła
ul. Lubomirskiego 49/2
31-509 Kraków
Dodatkowe informacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie https://dragonus.pl/pl/i/Reklamacja-towaru/22
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- pisemnie na adres: ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@dragonus.pl;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
DRAGONUS ROBERT JASKUŁA
ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków
www.dragonus.pl
reklamacje@dragonus.pl

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

– Data zawarcia umowy:
– Imię i nazwisko konsumenta:
– Adres konsumenta:
– Podpis konsumenta: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data:

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Dragonus Robert Jaskuła
ul. Lubomirskiego 49/2
31-509 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
1.1. pisemnie na adres: ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków;
1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@dragonus.pl;
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, dodatkowo dostępny na dole tej strony oraz na stronie: https://dragonus.pl/pl/i/Odstapienie-od-umowy/24. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
DRAGONUS ROBERT JASKUŁA
ul. Lubomirskiego 49/2, 31-509 Kraków
www.dragonus.pl
reklamacje@dragonus.pl

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

.........................................................................................................................

– Data zawarcia umowy:
– Imię i nazwisko konsumenta:
– Adres konsumenta:
– Podpis konsumenta: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data:

O sprzedającym
SKLEP_DRAGONUS
SKLEP_DRAGONUS
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

516

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Robert Jaskuła
DRAGONUS
osiedle Zgody 7/17
31-949 Kraków
REGON: 120725084
NIP: 633-184-63-43

Kontakt

  • 535 *** *** (pokaż)
  • 12 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 20:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dragonus Robert Jaskuła

REGON: 120725084

NIP: 633-184-63-43

Siedziba:

osiedle Zgody 7/17

31-949 Kraków

(brak możliwości odbioru osobistego)


Sklep stacjonarny

ul. Lubomirskiego 49

31-509 Kraków

Pozostałe informacje

Stoisko w Galerii Krakowskiej

Poziom -1, niedaleko sklepu Saturn

ul. Pawia 5

31-154 Kraków

Tel: 535 723 073

GG:  37167198

godziny otwarcia:

poniedziałek-sobota 09:00-22:00

niedziela 10:00-21:00

(brak możliwości odbioru osobistego rezerwacji internetowych)


Stoisko w Galerii Katowickiej

Poziom 0, niedaleko sklepu iSpot

ul. 3-go Maja 30

40-097 Katowice

Tel: 570 107 073

GG: GG 60454818

godziny otwarcia:

poniedziałek-sobota 09:00-21:00

niedziela 10:00-20:00

(brak możliwości odbioru osobistego rezerwacji internetowych)

Wyświetlenia:144
Numer oferty:7350498815
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry