Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

HUNA AMETYST BEŻ CAPPUCCINO ZIMOWY 42 XL

220,00 zł
Przesyłka płatna z góry
  • Pocztex Kurier48 darmowa
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy darmowa
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    2 [kg]
  • Płeć:
    Produkt damski
  • Rozmiar:
    42 (XL)
  • Kolor:
    Odcienie brązu i beżu
  • Marka:
    Inna marka
  • Wzór dominujący:
    bez wzoru
  • Materiał dominujący:
    poliester
  • Kaptur:
    Bez kaptura
  • Fason:
    klasyczny
  • Długość:
    przed kolana
  • Rękaw:
    długi rękaw
  • Zapięcie:
    guziki
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Cechy dodatkowe:
    ocieplenie, z podszewką, jednorzędowy

Opis

Rewelacyjny płaszcz znanej polskiej marki !

Polska produkcja - kupując u nas wspierasz rynek i dajesz pracę ! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MODEL - AMETYST

TYP  - OCIEPLANY PŁASZCZ JESIENNY / ZIMOWY

KOLOR - BEŻ CAPPUCCINO, ŚREDNI BEŻOWY (GUZIKI MOGĄ BYĆ INNE, NIŻ NA ZDJĘCIU)

MATERIAŁ - 30% WISKOZA, 68% POLIESTER, 2% ELASTAN (PODSZEWKA 100% POLIESTER)

 

WYPRZEDAŻ MODELU - 50%

NOWA CENA 220 ZŁ !

(CENA REGULARNA 440 ZŁ)

  • Płaszcz zimowy / jesienny ocieplany, wykonany z miękkiej tkaniny 
  • Fason taliowany, zwężany ku dołowi
  • Szalowy, szeroki kołnierz
  • Zapinany na trzy guziki
  • Płaszczyk na podszewce, ocieplany
  • Mankiety bez ozdób, proste
  • Kieszenie po obu stronach, wpuszczone

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Płaszcz włącznie z rękawami ocieplony jest ociepliną poliestrową silikonowaną, która przy mniejszej grubości zachowuje bardzo dobrą izolację termiczną

Nie ocieplamy płaszczy zniekształcającą krój watoliną!

WYMIARY PŁASZCZA (tolerancja błędu +/- 1cm):

  • A - Biust - 53 cm
  • B - Pas - 47 cm
  • C - Biodra - 55 cm
  • D - Rękaw - 63 cm
  • E - Ramiona - 40 cm
  • F - Długość całkowita - 90 cm

Dla ułatwienia wyboru rozmiaru podane wymiary to wymiary płaszcza mierzone na płasko, bez rozciągania, z zapiętymi guzikami / suwakiem. Daje to możliwość porównania wymiarów z posiadanym płaszczem.

JAK MIERZYĆ PŁASZCZ:

  • A - Biust - mierzymy pomiędzy pachami
  • B - Pas - mierzymy w najwęższym miejscu na wysokości talii
  • C - Biodra - mierzymy w najszerszym miejscu, na wysokości bioder
  • D - Rękaw - mierzymy po zewnętrznej stronie, od szwu naramiennego do końca mankietu
  • E - Ramiona - mierzone na plecach, pomiędzy główkami ramion
  • F - Długość całkowita - mierzona jest na plecach, od łączenia z kołnierzem

Instrukcja konserwacji:

Nie prać, Nie chlorować, Czyścić chemicznie, Prasować w temp. do 110 st. C., Suszyć w stanie rozwieszonym

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SeahorseStore za co najmniej 200.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze

Punkty odbioru

SEAHORSE
PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
woj. śląskie
email: ALLEGRO@SEAHORSESTORE.PL
tel.: 533660060

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
UL. PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: 

- pisemnie na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; 

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@seahorsestore.pl; 


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. 


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: 

- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej 

- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej 

- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php 

- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA
PERLA 10A
41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni UWAGA! Uprzejmie prosimy zwroty / wymiany odsyłać w kartonie. Odesłanie zwiniętego płaszcza w papierowej torbie, reklamówce itp. powoduje znaczne odgniecenia i w takim przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona o odszkodowanie za pomniejszenie wartości towaru (DZ. U. 2014 poz 827 z póź, zm). 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

- pisemnie: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza; 

- mailowo: allegro@seahorsestore.pl; 


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Polecamy skorzystanie z naszego formularza dołączonego do każdego zakupu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) 

– od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach 

– od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony 

– od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 

- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


Zwrot wzajemnych świadczeń: 

- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument zwróca Towar na adres: ul. Perla 10A, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

- Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

O sprzedającym
SeahorseStore
SeahorseStore
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1406

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Anna Piotrowiak-Wołosiuk
Seahorse
Perla 10a
41-300 Dąbrowa Górnicza
REGON: 241653994
NIP: 644-309-06-43

Kontakt

  • 533 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES MAGAZYNU (WYŁĄCZNY adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji oraz osobistego odbioru):

SEAHORSE / BUDYNEK HUNA

PERLA 10A

41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

~

DANE DO PRZELEWU:

SEAHORSE Anna Piotrowiak-Wołosiuk

PERLA 10A 

41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

ING 42 1050 1272 1000 0092 4950 2924

~

ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIEBIE SKLEPU MOŻLIWY WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU TERMINU ORAZ PRZEDPŁACIE (BRAK MOŻLIWOŚCI ZAPŁATY GOTÓWKĄ/KARTĄ NA MIEJSCU).

Pozostałe informacje

Z UWAGI NA INDYWIDUALNE USTAWIENIA MONITORÓW, KOLORYSTYKA NA ZDJĘCIACH MOŻE ODBIEGAĆ OD KOLORÓW W RZECZYWISTOŚCI.

~

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU - Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Zerwanie zabezpieczającej plomby, metki, rozprucie kieszeni (jeśli model posiadał zaszyte kieszenie) oznacza przekroczenie granic zapoznania z towarem.W przypadku zwrotu taki płaszcz zostanie uznany za używany i zgodnie z obowiązującym prawem będziemy zmuszeni do pomniejszenia kwoty zwrotu.

~

WYSYŁKA

Korzystamy z usług Poczty Polskiej - paczki nadajemy kurierem Pocztexu Kurier48. Ta usługa łączy szybką dostawę (1-2 dni) z wygodą (paczkę można również odebrać na poczcie w razie nieobecności podczas wizyty kuriera) i bezpieczeństwem (paczki są ubezpieczone).

Zakupy wysyłamy w ciągu 24h od otrzymania zapłaty lub złożenia zamówienia (w przypadku wysyłki za pobraniem) w dni powszednie, wg cennika podanego w opisie aukcji;

Odbiór osobisty po przedpłacie możliwy jest WYŁĄCZNIE po uprzednim umówieniu terminu.

Brak możliwości zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym!

Realizujemy jedynie zamówienia na terenie Polski.

~

LICYTACJA

W przypadku licytacji zastrzegamy możliwość wcześniejszego zamknięcia aukcji i tym samym odwołania złożonych ofert.

Prosimy o rozważną licytację - nie odwołujemy ofert w aukcjach trwających i zakończonych kupnem.

~

KOMENTARZ

Po pozytywnym zakończeniu transakcji prosimy o wystawienie komentarza - jest to dla nas sygnał, że towar dotarł i jesteś z niego zadowolony.

Dziękujemy za pozytywne opinie :)

~

OCIEPLENIE PŁASZCZY

Wszystkie płaszcze zimowe producent HUNA ociepla ociepliną poliestrową silikonowaną, która przy mniejszej grubości zachowuje bardzo dobra izolację termiczną (nie używamy zniekształcającej krój watoliny!)

~

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 

1.Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. 

2.Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. 

3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. 

8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. 

9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

Wyświetlenia:373
Numer oferty:6912074104
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry