Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

HP DX2300 Intel C2D 1.8GHz 2GB DDR2 HDD 160GB XP

349,99 zł
35,00 zł x 11 rat (przykład)
Przesyłka płatna z góry
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 32,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 25,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Kolor:
    Odcienie czarnego
  • Typ komputera:
    komputer stacjonarny
  • Marka:
    HP
  • Typ obudowy:
    Micro Tower
  • Monitor:
    Brak
  • Typ napędu:
    DVD
  • Seria procesora:
    Intel Pentium
  • Taktowanie bazowe procesora (GHz):
    1.8
  • Liczba rdzeni procesora:
    2
  • Typ pamięci RAM:
    DDR2
  • Wielkość pamięci RAM:
    2 GB
  • Typ dysku twardego:
    HDD
  • Pojemność dysku (GB):
    160
  • Interfejs dysku twardego:
    SATA II
  • Rodzaj karty graficznej:
    zintegrowana
  • Chipset karty graficznej:
    inny
  • Komunikacja:
    LAN 10/100/1000 Mbps
  • System operacyjny:
    inny
  • Gniazda rozszerzeń:
    PCI, PCIe 1.0 x1, PCIe 1.0 x16
  • Złącza zewnętrzne płyty głównej:
    RJ45, PS/2, mini jack 3,5 (audio), USB 2.0 typ A, VGA (D-Sub)
  • Złącza obudowy:
    USB 2.0 typ A, mini jack 3,5 (audio)

Opis

HP DX2300 Intel 2x 1,8 GHz, 2GB DDR2, HDD 160GB, XP Professional

Producent: HP Compaq

Model: HP dx2300 Microtower

Parametry: Intel Core 2 Duo E2160 2 x1,8 GHz, RAM 2 GB DDR2,

HDD 160 GB, nagrywarka DVD z Lightscribe, Windows XP Professional

Gwarancja: 6 miesięcy

Mamy do zaoferowania markowe komputery HP Compaq sprzęt w IDEALNYM stanie wizualnym i technicznym, testowane, sprawne w 100%.

Komputer jest idealnym urządzeniem do wszelkich prac biurowych i nie tylko, a dzięki mocnemu procesorowi i dużej ilości pamięci zapewni płynną pracę.

Komputer mieści się w obudowie Microtower, która daje niesamowite możliwości rozbudowy, a dodatkowo może pracować zarówno w pionie jak i w poziomie. Dodatkowo obudowa umożliwia bez narzędziowy montaż podzespołów.

Główne atuty komputera:

Szybki procesor

Intel Core 2 Duo E2160

zapewni świetną wydajność zarówno w grach jak i aplikacjach biurowych.

Na procesor założone jest bardzo nwydajne chłodzenie

2GB RAM DDR2

zapewni płynną pracę. Istnieje możliwość rozbudowy.

Nagrywarka DVD

wyposażona w LIGHTSCRIBE pozwoli odtworzyć i zapisać dane na najbardziej popularnym nośniku danych, a następnie stworzyć unikalny nadruk na płycie.

Wbudowany głośnik

umożliwia odtwarzanie muzyki, filmów

Zainstalowany w języku polskim wraz z legalną licencją Windows XP Professional

Specyfikacja urządzenia:

Licencja: Windows Windows XP Professional

Zasilacz: HP 250W ATX – PFC

Płyta główna: Intel® 946GZ Express chipset

Procesor: Intel Dual Core E2160 2 x 1.8 GHz, 2 MB L2 cache, 800-Mhz FSB

Pamięć: 2048 MB DDR2 ( 2 GB DDR2 )

Karta graficzna: Integrated Intel Graphics Media Accelerator 3000

Karta muzyczna: Realtek ALC888 High Definition audio codec, 3D audio compliant with AC'97 rev. 2.3 and HD Audio compatible Internal PC speaker

Dysk twardy: 160 GB SATA II 3.0Gb/s NCQ SMART z możliwością rozszerzenia

DVD-Rom Drive: SATA, DVD+/-RW 16x LightScribe

Karta sieciowa: Integrated Intel PRO/100 VE Network Connection

Wymiary komputera: 400 x 175 x 350 mm

USB 2.0: 6 szt. (w tym 2 na panelu przednim)

PS/2: 2 szt. ( mysz, klawiatura )

Wyjścia grafiki: 1 x VGA (HD 15pin, D-SUB)

Port LPT: TAK

Port COM: TAK

Minijack: TAK, słuchawki i mikrofon na panelu przednim i tylnym

Dodatkowe nie wykorzystane sloty w płycie głównej:

  • 2x Sata
  • 1x PCI Express x16
  • 2x PCI Express x1
  • 1x PCI
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u komtek za co najmniej 2000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
32,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502937502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

KOMTEK
Gromadzka 46, Budynek A, piętro I
30-714 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@komtek.net.pl
tel.: 502947502

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KOMTEK-SERWIS
Al Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji:


    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych poprzez Sprzedawcę jest zgłoszenie usterki: reklamacje@komtek.net.pl *


  Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego:

KOMTEK - SERWIS

al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków

reklamacje@komtek.net.pl


    Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  

    Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  

    Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  


Ważne:

    Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  

    

    Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  

  

   Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.



* W przypadku niektórych producentów należy reklmować towar w serwisie producenta, gdyż jest to szybsza forma reklmacji ( my musielibyśmy go odesłać tam właśnie i czekać na jego odesłanie do nas, klient wiec zaoszczędza o czas wysyłki od siebie i do siebie ).


Logitech - serwis FixiT - http://www.fixit.pl

tzw. "door 2 door" (drzwi do drzwi)    - jest przez nas polecane ze względu  głównie na szybszy czas realizacji, gdyż my musimy to odesłać w to samo  miejsce i o ten czas wysyłki byłoby szybciej, bez ponoszenia kosztów odesłania na reklamacje i do klienta - trzeba sie zarejestrować i wypełnić formularz dostępny na stronie serwsu:

http://www.fixit.pl/pl/logitech-5/



14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMTEK - SERWIS
Al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupione towary, można odesłać na zwrot jako konsument. 

Zakupy na firmę , nie ważne czy na fakturę czy paragon nie są brane pod uwagę, gdyż firma to nie konsument. W przypadku zamówienia na firmę z prawdopodobieństwem zwrotu, wymaga to wcześniejszych ustaleń przed zakupem. 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w terminie ustawowym (do 14 dni od odesłania) na wskazane przez klienta konto. Prosimy nie dopytywać sie o zwrot, jesli zostało to zgłoszone i wszystko jest zgodnie z przepisami to będzie on na pewno zrobiony w terminie ustawowym.

Zwrot przysługujer tylko po odesłaniu kompletu towru jaki klient dostał. 

W przypadku , gdy klient rozpakował opakowanie z towarem uszkadzając opakowanie producenta (nie samą paczkę) a mógł rozpakować staranniej, nie uszkadzając opakowania , sklep zastrzega sobie prawo potrącenia, części wartości towaru, gdyż realnie traci on na wartości i nie możemy go odsprzedać innemu klientowi w tej samej cenie, przyjęte jest standardowo 30%.

Routery i podobne urządzenia sieciowe, należy odsyłać zresetowane do ustawień producenta.

Zwrotom konsumenckim na podstawie odstąpienia od umowy w przypadku zakupu na odległosć podlegają tylko towary pełnosprawne. W przypadku uszodzonych towarów, zasadna jest w pierwszej kolejności procedura reklamacji. 

Produkty licencjonowane, np licencje Windows, komputery i notebooki z licencjami Windows po naruszeniu ich zaplombowanego opakowania, tracą mozliwość zwrotu.



O sprzedającym
komtek
komtek
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

7492

 

148

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Konrad Wajda
KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
REGON: 120168896
NIP: 677-172-96-99

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 126****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Adresy sklepów: 


Gromadzka 46

Budynek A, pierwsze piętro

30-714 Kraków


al. Dygasińskiego 3

30-820 Kraków


Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek: 10-18
  • Wtorek: 10-18
  • Środa: 10-18
  • Czwartek: 10-18
  • Piątek: 10-18

Kontakt

  • 502-937-502 
  • 502-947-502 
  • 12 658-44-66
  • email: allegro@komtek.net.pl 
  • komunikator Gadu Gadu: 50499880

Do sklepu najłatwiej dojechać liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904

Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ bądź https://jakdojade.pl/krakow/trasa/

Nasz nr konta mBank (przelewy w Polsce):

  • 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040

Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy:

Waluta Euro:

  • Numer rachunku IBAN :   PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

Waluta USD: 

  • Numer rachunku IBAN :   PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 
  • Numer BIC/SWIFT mBank :   BREXPLPWMBK

SORT CODE : 11402004

Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska, w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl

Wysyłka

Koszt wysyłki podany jest w każdej aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów.

Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres.

Płatności

Przy wysyłce  - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie

Przy odbiorze osobistym -  płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką, kartą kredytową lub płatniczą). Jest również możliwość przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty).

Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie.

W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick Allegro numer oferty z zakupionym przedmiotem znajdujący się w dolnym lewym rogu aukcji.

Uwagi do zamówienia


Allegro informuje: Od 1 lipca 2018 roku, zgodnie z nowymi przepisami, przedsiębiorca nie  będzie mógł wystawić faktury, jeżeli klient wybrał wcześniej paragon. Prosimy o uważne wypełnianie formularza w trakcie zakupu!


Warunkiem koniecznym do wystawienia faktury, jest umieszczenie odpowiedniej informacji w formularzu pozakupowym.


W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w Allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO" Maili dostajemy tysiące, ale równocześnie chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień dzięki czemu klient zawsze będzie zadowolony.

W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, numer oferty, sposób dokonania wpłaty - była  poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki została wybrana.

Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18. Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00. W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, (np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko.

Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego  towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie  internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań.

Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów.

Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie. Niemniej jednak klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli tak się stało obowiązkiem klienta jest spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.


Serdecznie zapraszamy oraz życzymy udanych zakupów!

Wyświetlenia:169
Numer oferty:5381947181
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry