Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

GŁOWICA ŻYŁKOWA HOMELITE SX MCCULLOCH STIGA TALON

35,00 zł
2 osoby kupiły 2 sztuki
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
15,00 zł
List polecony ekonomiczny
12,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
11,80 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
21,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 95 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Zasilanie:
    spalinowe

Opis

2-żyłkowa głowica do koszenia i prac wykończeniowych.

Półautomatyczna regulacja żyłki następuje poprzez naciśnięcie głowicy tnącej o podłoże.

Żyłka używana standardowo w głowicy do grubość 2,0 mm.

Głowica do zamontowania w kosach marki:

HOMELITE SX 135, ST 155, Trimlite, F2020

MC CULLOCH MT 280

STIGA ST 210

TALON

ALKO FRS 31

EINHELL

RYOBI 305 RT, 2800, MTD 700, SK 31

HOMELITE ST 385, HBC 30B, HBC 26, F3040, F3050

TURECKI ZAMIENNIK !

Dostawa i płatność
od 11,80 zł

Lokalizacja: Skoczów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u expo1 za co najmniej 2500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

P.H.U GERMAN
Cieszyńska 9
43-430 Skoczów
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:30
  • sobota 08:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PHU GERMAN Łukasz Szebesta
Cieszyńska 9
43-430 Skoczów
Dodatkowe informacje

1. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) 2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie - Wiadomość za pośrednictwem poczty email na adres email Sklepu: expo@telvinet.pl - Listownie. - lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Użytkownika formie. - W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia, numery ofert w Allegro oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. - Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. - W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Użytkownika. - W przypadku uzasadnionej reklamacji, Użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Użytkowników równowartość ceny całości dokonanej transakcji. - Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail, adres korespondencji lub nr faksu. - Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. - Części zamienne objęte są gwarancją tylko w przypadku montażu ich w jakimkolwiek serwisie (nie musi to być autoryzowany serwis) wystarczy osoba uprawiona do naprawy tego typu sprzętu. Każda naprawa przez osobę nie mającą takich uprawnień będzie skutkowała negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU GERMAN Łukasz Szebesta
Cieszyńska 9
43-430 Skoczów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. 1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail: expo@telvinet.pl lub listem na adres PHU GERMAN Łukasz Szebesta Cieszyńska 9 43-430 Skoczów NIP: 548-264-36-72, REGON 241952372. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi Klient, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek pobraniowych), w razie problemów związanych z nadaniem przesyłki ze zwracanym towarem, prosimy o kontakt z obsługą naszego Sklepu. 4. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny Produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klient. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 5. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się poniżej: "OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) oświadczam, że odstępuję od umowy kupna-sprzedaży z dnia ................ nr zamówienia................ której przedmiotem był zakup................ Równocześnie nadmieniam, że przesyłkę zawierająca zakupiony przez mnie towar otrzymałem w dniu................ Mając na uwadze powyższe w załączeniu zawracam, w stanie niezmienionym, zakupiony produkt i równocześnie wnoszę, na podstawie art. 13 ust.1 ustawy, o wydanie pisemnego poświadczenia o zwrocie świadczenia. Proszę o dokonanie przelewu na mój rachunek bankowy w Banku................ nr rachunku ................ ................ podpis Użytkownika" 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, - dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, - umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, - świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, - dostarczania prasy, - usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym
expo1
expo1
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

6953

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Łukasz Szebesta
PHU GERMAN
Cieszyńska 9
43-430 Skoczów
REGON: 241952372
NIP: 548-264-36-72

Kontakt

  • 535 *** *** (pokaż)
  • 33 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą działającą na rynku polskim od 1992 roku. Jako BEZPOŚREDNI importer gwarantujemy najniższe ceny w Polsce na wszelaki sprzęt ogrodniczy oraz budowlany taki jak : kosiarki spalinowe, elektryczne, mikrociągniki, kosy spalinowe, podkaszarki elektryczne, pilarki spalinowe, odśnieżarki, zagęszczarki, agregaty prądotwórcze, glebogryzarki, spawarki, wiertnice do gleby i wiele, wiele innych !

Na niemal wszystkie produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, ponadto dysponujemy 100% części zamiennych !  Wszystkie wysyłki realizujemy firmą spedycyjną Kurier 48, dzięki czemu masz pewność że otrzymasz zamówiony towar prosto do domu ! Sprzedajemy produkty takich firm jak Stihl, Stiga, MTD, Murray, Oleo-Mac, Husqvarna, ExPo Poland, GERMAN i wielu innych.


P.H.U. GERMAN Import - Export 

ul. Cieszyńska 9 

43-430 Skoczów 

nr konta: 07 1560 1023 2116 2329 6585 0001

Pozostałe informacje

WARUNKI DOSTAWY

1.  Użytkownik dokonuje wyboru rodzaju dostawy zgodnie z opcjami

zadeklarowanymi w aukcji:

-   przesyłka kurierska

-   poczta

-   odbiór osobisty

2.  Koszt dostawy wliczony jest w końcową cenę zamówienia. Informację o

cenach i taryfach dostaw podane są na stronie Sklepu.

3.  Wysyłka zamówienia jest realizowana w czasie zgodnym z informacjami

odnośnie dostawy znajdującymi się na poszczególnych aukcjach. W

przypadku zamówienia bardzo dużej ilości produktów, Sklep ma obowiązek

kontaktu indywidualnego z Klientem w celu ustalenia, czasu, sposobu i

ceny dostawy.

4.  W przypadku odbioru osobistego produktu z informacją "Czas

realizacji: 2dni lub więcej" Klient powinien się skontaktować w celu

ustalenia czy dana pozycja jest dostępna na magazynie w danym momencie.

Możliwość wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej istnieje tylko w

przypadku konkretnych aukcji, w których ta opcja jest przez nas

zadeklarowana. W przypadku firm kurierskich dostawcę wybieramy

adekwatnie do wagi i gabarytów przesyłki.

5. Gratisowa wysyłka powyżej 2500zł dotyczy tylko części zamiennych, nie maszyn !


6. BARDZO WAŻNE !!! PRZECZYTAJ ZANIM PODPISZESZ ODBIÓR PRZESYŁKI !!! SZANOWNY KLIENCIE !!! PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI PO PODPISANIU ODBIORU KLIENT ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA CZY OPAKOWANIE (KARTON/KRATA) NIE JEST USZKODZONE Z ZEWNĄTRZ ORAZ DO OTWORZENIA PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA I SPRAWDZENIA CZY NIC WEWNĄTRZ OPAKOWANIA NIE ZOSTAŁO USZKODZONE !!! JEŻELI TAK, MUSZĄ PAŃSTWO WYPEŁNIĆ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY (POSIADA GO KURIER, JEŻELI POWIE ŻE NIE POSIADA PROTOKOŁU PROSZĘ SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ NA KARTCE, KURIER MUSI SIĘ NA NIEJ CZYTELNIE PODPISAĆ!!!), KTÓRY ABY EGZEKWOWAĆ WYMIANĘ SPRZĘTU NA WOLNY OD USZKODZEŃ/WYMIANĘ USZKODZONYCH CZĘŚCI NA WOLNE OD USZKODZEŃ, PAŃSTWO JAKO NASI KLIENCI MUSZĄ WYPEŁNIĆ WRAZ Z KURIEREM I PRZESŁAĆ EMAILEM (EXPO@TELVINET.PL) DO NAS W CELU ROZPOCZĘCIA PROCEDURY REKLAMACYJNEJ. NIE SPRAWDZENIE PRZESYŁKI TAK Z ZEWNĄTRZ JAK I WEWNĄTRZ PRZED PODPISANIEM ODBIORU SKUTKOWAĆ BĘDZIE NIE UWZGLĘDNIENIEM REKLAMACJI PRZEZ NASZĄ FIRMĘ !!! PRZY WYPEŁNIANIU PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO PROSZĘ MIEĆ NA UWADZE ŻE NAWET OTARCIE KARTONU JEST UWAŻANE ZA USZKODZENIE KARTONU!!! W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ BĄDŹ PROBLEMÓW Z KURIEREM POZOSTAJEMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI POD TEL. : 334827243, 338532530,5355001807 Ponadto - pragniemy jeszcze zwrócić uwagę że przesyłki (agregaty,glebogryzarki,odśnieżarki etc.) wysyłamy na paletach - jest to wymóg firmy przewozowej. Niestety, jak już wiele razy dowiedliśmy, często taka przesyłka jest dowożona BEZ palety. Jeżeli tak będzie i w Twoim przypadku, prosimy o zgłoszenie nam tego faktu - KONIECZNIE przez kliknięcie na allegro "Zadaj pytanie Sprzedającemu". Każde takie zgłoszenie to dla nas kolejny dowód dla firmy przewozowej, jedno takie zgłoszenie nic nie dało, może kilkadziesiąt coś wniesie. Bardzo ważne !!!  Pola w protokole reklamacyjnym które muszą być bezwzględnie prawidłowo zaznaczone  ( w innym przypadku reklamacja będzie nie uznana) nie sugeruj się zdaniem kuriera który może wprowadzić cię w błąd.  1.Czy przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń zaznacz NIE ( uszkodzenie) 2.Czy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone zaznacz TAK ( wgniecenie, rozdarcie) 3.Czy są znaki ostrzegawcze zaznacz TAK ( ostrożnie szkło, góra -dół) 4.Zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowanie zaznacz TAK ( nawet folia jest zabezpieczeniem )   5.Zabezpieczenie wewnętrzne -zaznacz Uszkodzone (liczy się nawet niewielkie zagniecenie )  Tylko tak zaznaczone pola protokołu reklamacyjnego będą uznane za poprawność w roszczeniu klienta wobec sprzedawcy a tym samym uznaniu reklamacji przez nasza firmę i dochodzeniu swoich roszczeń wobec przewoźnika. WSZYSTKIE PRZESYŁKI WYSYŁAMY KURIEREM POCZTY POLSKIEJ " KURIER 48"  Pozdrawiamy ! Zespół wysyłek i spedycji GERMAN

Wyświetlenia:225
Numer oferty:6950795896
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry