Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

GŁOWICA TERMOSTATYCZNA TERMOSTAT ZAWÓR DO BATERII

119,00 zł
Przesyłka płatna z góry
List polecony ekonomiczny
9,50 zł
List polecony priorytetowy
10,00 zł
Przesyłka kurierska
13,00 zł
Allegro miniKurier24 InPost
7,20 zł
darmowy zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,60 zł
darmowy zwrot
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
18,00 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Uszkodzony:
    Nie
  • Waga (z opakowaniem):
    0.4 kg

Opis

GŁOWICA TERMOSTATYCZNA, ZAWÓR TERMOSTATYCZNY, TERMOSTAT DO BATERII WANNOWYCH, ZESTAWÓW PODTYNKOWYCH, PANELI I KABIN PRYSZNICOWYCH, Z HYDROMASAŻEM I SAUNĄ

Mosiężna głowica o średnicy 34 mm do baterii termostatycznej (używanej w takich produktach jak panele natryskowe, kabiny parowe z hydromasażem i sauną, wanny z hydromasażem, zestawy i baterie prysznicowe). Pasuje do wiekszości modeli paneli natryskowych, zestawów i baterii prysznicowych z termostatem takich producentów jak Deante (Cubic, Kalipso, Mini, Moderno, Jaguar, Toscano, Kameleo), Novoterm, Kerra, Ferro, Essente, Invena, Aquaform, Armatura Kraków itd.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA GŁOWICY TERMOSTATYCZNEJ

MATERIAŁ WYKONANIA

  • korpus - mosiądz
  • wewnętrzne głowice ceramiczne
  • silikonowe uszczelki na korpusie głowicy

PARAMETRY TECHNICZNE

  • zalecane ciśnienie dynamiczne wody na przyłączach baterii: 2.0 ~ 5.0 bara
  • ciśnienie wody statyczne: ≤ 10 bar
  • temperatura wody gorącej: ≤ 75°C (zalecany przedział: 65°C ~ 55°C)
  • temperatura wody zimnej: ≤ 20°C
  • wydajność użycia: 40 tys. cykli
  • zakres odchyleń wskazań temperatury: ±1,5°C
  • wymiary: zgodnie z rysunkiem technicznym załączonym do oferty

Szeroka oferta części i akcesoriów do kabin i paneli prysznicowych oraz wanien 

W naszej ofercie znajdziesz wiele typów wszelkich akcesoriów i części stosowanych w kabinach prysznicowych z hydromasażem i sauną, panelach oraz wannach z hydromasażem. Posiadamy w sprzedaży: zawory, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, pompy do hydromasażu, odpływy, syfony, elementy kabin prysznicowych takie jak: rolki, uszczelki, panele sterowania, genaratory pary, moduły sterujące, deszczownice, słuchawki prysznicowe, dozowniki, komplety baterii prysznicowych itp. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedniego produktu lub wymiaru skontaktuj się z nami pisząc na adres e-mail serwis@veltini.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 731 267 078 lub +48 85 733 52 17.

Jak się z nami skontakować?

Dział sprzedaży, zamówienia: biuro@veltini.pl, tel. +48 731 267 083; +48 85 733 52 16

Dział serwisu, sprawy techniczne: serwis@veltini.pl, tel. +48 731 267 078; +48 85 733 52 17

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Białystok, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
darmowy zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
darmowy zwrot

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Veltini s.c.
Przędzalniana 6F
15-688 Białystok
woj. podlaskie
email: biuro@veltini.pl
tel.: 857335216

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. POLITYKA JAKOŚCI

Wszystkie towary oferowane w sklepie Sprzedawcy są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta lub gwarancję udzieloną bezpośrednio przez Sprzedawcę. Szczegółowe warunki, typ oraz czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia towaru - informacje te znajdują się w opisie towaru. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad. W przypadku jeżeli towar posiada jakiekolwiek wady fizyczne zostaną one podane w opisie towaru.

2. GWARANCJA NA TOWARY OZNACZONE MARKĄ HANDLOWĄ ESSENTE I VELTINI

2.1. Sprzedawca, jako producent lub upoważniony przedstawiciel producenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych wraz z późniejszymi zmianami oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r., udziela gwarancji na każdy towar oznaczony marką handlową ESSENTE lub VELTINI, co do jego dobrej jakości i wykonania oraz gwarantuje jego przydatność do zastosowania zgodnego z jego przeznaczeniem.

2.2. Sprzedawca może oferować następujące rodzaje gwarancji:

a). gwarancja typu in home - istotne naprawy gwarancyjne towaru (jego części) odbywają się w miejscu instalacji towaru (lokal Klienta), poprzez autoryzowany serwis Sprzedawcy oraz na jego koszt. Gwarancja ta dotyczy towarów, które ze względu na ich charakter nie mogą być odesłane w zwykłym trybie do autoryzowanego serwisu Sprzedawcy.

b). gwarancja typu door to door - wadliwy towar (jego część) odbierany jest od Klienta przez przewoźnika działającego na zlecenie Sprzedawcy i przesyłany do autoryzowanego serwisu Sprzedawcy w celu dokonania naprawy. Po usunięciu wady towar jest odsyłany z powrotem do Klienta na wskazany przez niego adres. Towar jest dostarczany do i odbierany z serwisu Sprzedawcy oraz naprawiany na jego koszt.

2.3. Okres gwarancji oraz jej typ dla danego towaru jest każdorazowo określony w jego opisie szczegółowym.

2.4. Okres gwarancji liczony jest do dnia dostawy towaru do Klienta.

2.5. Gwarancja na towar jest udzielana na piśmie, Klient otrzymuje wraz z zakupionym towarem kartę gwarancyjną, w której podane są szczegółowe warunki gwarancji udzielanej na towar przez Sprzedawcę. W przypadku drobnych towarów karta gwarancyjna nie jest wydawana, do zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji wystarczy paragon lub kopia faktury.

2.6. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne zakupionego towaru, które ujawnią się w okresie gwarancji, z zastrzeżeniem warunków udzielonych w gwarancji i z wyłączeniem wad powstałych na skutek nieprzestrzegania przez Klienta zasad montażu, użytkowania i konserwacji, podanych w instrukcji towaru i karcie gwarancyjnej.

2.7. Gwarancja udzielona przez Sprzedawcę obejmuje wyłącznie obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

2.8. Gwarancja udzielona przez Sprzedawcę na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Veltini s.c.
Przędzalniana 6F
15-688 Białystok
Dodatkowe informacje

Na reklamacje odpowiadamy tak szybko jak jest to możliwe, zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Klienta. W przypadku reklamacji dotyczących dostawy towaru wszelkie zgłoszenia reklamacyjne załatwiane są na bieżąco w dniu dostawy towaru do Klienta.


1. PROCEDURA REKLAMACYJNA 

1.1 Reklamacje z tytułu rękojmi za towar określony w umowie sprzedaży. 

1.1.1 Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne towaru (rękojmia) określonego w umowie sprzedaży, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz innych przepisach prawa polskiego. 

1.1.2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Klienta. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wybrany przez Klienta sposób. 

1.1.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku towarów objętych także gwarancją producenta uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej załączonej przez jego producenta. 

1.2 Reklamacje z tytułu gwarancji na towar udzielonej bezpośrednio przez Sprzedawcę. 

1.2.1. W przypadku posiadania przez Klienta gwarancji na towar udzielonej bezpośrednio przez Sprzedawcę uprawniony jest on do składania reklamacji do Sprzedawcy z tytułu udzielonej gwarancji. 

1.2.2. Reklamacje z tytułu gwarancji o których mowa wyżej należy składać zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej, wydanej wraz z towarem. 

1.2.3. Reklamacje z tytułu gwarancji mogą być składane wyłącznie w okresie ochrony gwarancyjnej udzielonej na dany towar. 

1.2.4. Reklamacje z tytułu gwarancji udzielonej przez Sprzedawcę rozpatrywane są zwyczajowo w terminie do 2 dni roboczych, nie później jednak niż w terminie 7 dni. 

1.2.5. Uznane przez Sprzedawcę z tytułu udzielonej przez niego gwarancji wady towaru lub jego części zostaną usunięte maksymalnie w ciągu 14 dni, licząc od dnia uznania zgłoszenia reklamacyjnego. 

1.3. Wybór podstawy prawnej reklamacji (rękojmia albo gwarancja, o ile została udzielona) przysługuje Klientowi. 

1.4. Reklamacje można składać pisemnie na adres podany w zakładce "Reklamacje" lub adres siedziby Sprzedawcy podany zakładce "O sprzedającym" lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis@veltini.pl. W treści reklamacji Klient powinien podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w przypadku towaru powinien podać w szczególności nazwę lub model towaru, opis niezgodności towaru z umową lub wady fizycznej towaru, datę i miejsce nabycia towaru. Reklamacja powinna zawierać również oznaczenie Klienta (imię i nazwisko, adresy do doręczeń, adres poczty elektronicznej).

1.5 Druk reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji przez Sprzedawcę dostępny jest do pobrania pod adresem http://www.veltini.pl/company/docs/druk_reklamacji.pdf


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ.

2.1. Klient, będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a). Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

b). Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c). Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

2.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl.

2.3  Od 15 lutego 2016 r. istnieje możliwość pozasądowego rozwiązywania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami, drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług (w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE. Platforma jest dostępna pod linkiem http://ec.europa.eu/consumers/odr.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Veltini s.c.
Przędzalniana 6F
15-688 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. PRAWO ODSTĄPIENIA KLIENTA (KONSUMENTA) OD UMOWY - ZWROT TOWARU 

1.1. Na podstawie art. 23 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 823) Klient, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy sprzedaży (zwrócić towar) bez podania przyczyny w terminie 14 dni, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta bądź wskazaną przez niego osobę, inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

1.2 W wybranych ofertach termin na odstąpienie od umowy sprzedaży może być wydłużony do 21 lub 30 dni. 

1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.1 powyżej, może być wysłane listownie na adres: Veltini s.c., ul. Przędzalniana 6F, 15-688 Białystok lub adres e-mail: biuro@veltini.pl. Oświadczenie może być złożone z wykorzystaniem formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, który można pobrać pod adresem http://ww.veltini.pl/company/docs/odstapienie.pdf. 

1.4. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić jemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot płatności Klientowi nastąpi przy użyciu takiej samej formy płatności, jaką wybrał on zawierając pierwotną umowę sprzedaży ze Sprzedawcą (np. przelew bankowy), chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu płatności przez Sprzedawcę z tytułu odstąpienia od umowy. W każdym przypadku nie będzie się to wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Klienta. 

1.5. Zwrot towaru przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Termin ten liczy się od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Towar powinien być zwrócony w całości wraz ze wszystkimi elementami wyposażenia oraz załączonymi dokumentami (gwarancja, instrukcja, dowód sprzedaży), nie powinien być uszkodzony, zniszczony lub nosić trwałych i widocznych śladów użytkowania. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeżeli jest to wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

1.6. Sprzedawca, o ile nie zaoferował odbioru towaru od Klienta, ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do chwili otrzymania zwracanego przez niego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

1.7. Klient (wykonujący prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli odstąpi od umowy zawartej na odległość po zgłoszeniu wyraźnego żądania spełnienia świadczeń, których wykonanie ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

2. KOSZTY ZWROTU TOWARU W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

2.1. Koszt pakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Towar należy odesłać na adres: Veltini s.c., ul. Przędzalniana 6F, 15-688 Białystok, tel. kontaktowy 85 733 52 16.

2.2 W przypadku ofert, w których jedną z form dostawy jest InPost (Allegro Mini Paczka, Allegro Paczkomaty, Allegro Paczka E-Commerce) Klient może zwrócić towar bezpłatnie, korzystając z opcji odesłania towaru przez Inpost, o ile wcześnie wybrał tą formę dostawy.

2.3. Dla towarów, których nie można odesłać w zwykły sposób pocztą, wysokość kosztów odesłania towaru, o których mowa w ust. 2.1 powyżej, szacowana jest maksymalnie na kwotę: 

a). dla towarów o masie do 10 kg – 30 zł; 

b). dla towarów o masie powyżej 10 do 30 kg – 50 zł; 

c). dla towarów o masie powyżej 30 kg, nie wymagających transportu na paletach – 150 zł; 

d). dla towarów dostarczanych na paletach przemysłowych – 400 zł. 

3. WYŁĄCZENIA PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

3.1. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w stosunku do umów: 

a). o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b). w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f). w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g). w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h). w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i). w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j). o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k). zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l). o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m). o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
veltini
veltini
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

71

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Veltini s.c.
Jodłowa 6/10
16-001 Kleosin
REGON: 367741172
NIP: 9662113624

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Doświadczenie, wiedza, profesjonalizm

Specjalizujemy się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań do łazienek, opartych na produktach dopracowanych w każdym detalu. Oferujemy naszym Klientom wanny wolnostojące, kabiny prysznicowe, brodziki, kabiny prysznicowo-parowe, wanny z systemami hydromasażu, panele i deszczownice natryskowe, baterie prysznicowe i wannowe oraz inne akcesoria do łazienki. Nie jesteśmy nowicjuszami na rynku artukułów łazienkowych, właściciele firmy działają w tej branży od 2008 roku, jesteśmy kapitałowo i osobowo powiązani z firmą Sigma Trade s.c. z Białegostoku (oficjalne konto i sklep allegro pod nazwą użytkownika "sigma-trade").

Zorientowanie na potrzeby Klienta 

Od początku naszej działalności postawiliśmy na zorientowanie na potrzeby Klienta, oferowanie produktów odpowiadających ich różnym oczekiwaniom i gustom to nasza pasja i misja. Bazując na ściśle określonych, wysokich standardach działania, chcemy zapewnić naszym Klientom satysfakcję z udanego zakupu oferowanych przez nas produktów. Dzięki działaniom podejmowanym w zakresie norm produkcji i kontroli jakości, zaawansowaniu technologicznemu oraz wykorzystywaniu najlepszych materiałów i podzespołów możemy śmiało stanąć naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszych konsumentów. 

Rozbudowana sieć serwisowa na terenie całego kraju

W ramach naszych standardów zapewniamy wszystkim Klientom na terenie całego kraju pełny i profesjonalny serwis gwarancyjny (oraz pogwarancyjny) naszych produktów. Serwis w naszym imieniu wykonują autoryzowane i akredytowane przez nas firmy montażowo-instalacyjne, posiadające niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w tej branży (sieć serwisowa liczy ponad 20 punktów na terenie całego kraju). Jako nieliczni oferujemy usługi montażu zakupionych u nas produktów sanitarnych, dostępność wielu części, doradztwo techniczne. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z działem technicznym pod nr tel.: +48 85 733 52 17, +48 731 267 078 lub na adres e-mail: serwis@veltini.pl

Pozostałe informacje

1. DANE SPRZEDAWCY  

Podmiotem prowadzącym sklep internetowy działający w ramach Serwisu Allegro na koncie użytkownika ,,veltini'' jest Veltini s.c. Marek Anchimiuk, Marek Kowalczuk z siedzibą w 16-001 Kleosin, Ignatki-Osiedle ul. Jodłowa 6/10, NIP: 9662113624, REGON: 367741172, prowadząca działalność gospodarczą na podstawie Umowy Spółki Cywilnej Veltini z dnia 06.07.2017 r. i wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod numerami NIP wspólników spółki cywilnej: 5431197642, 5422503743. Adresy poczty elektronicznej: biuro@veltini.pl, allegro@veltini.pl, tel.: 85 733 52 16; 85 733 52 17 (koszt połączenia wg. taryfy wybranego operatora).  

2. REGULAMIN SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ  

2.1. Regulamin określa ogólne zasady funkcjonowania sklepu internetowego Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu przez Klientów, rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług elektronicznych, tryb składania zamówień i procedurę zawierania umowy sprzedaży, tryb postępowania reklamacyjnego, obowiązki i uprawnienia Stron. 

2.2. Regulamin zostaje udostępniony każdemu Klientowi nieodpłatnie, przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą, tak aby mógł on go przechowywać i odtwarzać w zwykłym toku czynności.  

2.3. Pełna treść regulaminu dostępna jest pod adresem: http://www.veltini.pl/company/docs/regulamin-allegro.htm.  

2.4. Regulamin można wydrukować lub pobrać w formacie pliku *pdf i zapisać na dysku komputera lub urządzenia pamięci masowej (np. dysk USB) pod adresem http://www.veltini.pl/company/docs/regulamin-allegro.pdf.  

2.5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Sprzedawcą i Klientem.

Wyświetlenia:634
Numer oferty:7187363148
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry