1 z 3

GERD STELAŻ DO NAMIOTU PAŁĄKI NAMIOTOWE 9,5mm 0561

od
Super Sprzedawcy
mkswiking
8,50
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna z góry
Kurier FedEx17,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 489,90 zł
Przesyłka kurierska21,00 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie8,00 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Kurier UPS23,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 46 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Zestaw:
    nie
  • Waga (z opakowaniem):
    1 kg

Opis

GERD STELAŻ DO NAMIOTU PAŁĄKI NAMIOTOWE 9,5mm - WŁÓKNO SZKLANE - FJORD NANSEN - 1 sztuka

Pałąki namiotowe powinien posiadać każdy użytkownik namiotu. Z reguły brak lub uszkodzenie stelaża stwierdzamy dopiero wtedy, gdy z dala od cywilizacji, późnym wieczorem, w strugach deszczu, tocząc nierówną walkę z wichurą, próbujemy rozłożyć namiot. I wtedy właśnie zapasowy pałąk staje się artykułem pierwszej potrzeby… . Z nami bezproblemowo uzupełnisz braki w swoim namiocie. Pałąki są mało elastyczne.

Nasze pałąki GERD 9,5mm, można bardzo łatwo dostosować do wielu różnych rodzajów namiotów.

Wykonane z wzmacnianego włókna szklanego odznaczają się wytrzymałością, giętkością oraz odpornością na wyginanie można je stosować w większych namiotach. Sprzedajemy pojedyncze pałąki, bez docinania, bez gumek łączących, wyposażone w stalowy łącznik (tulejkę).

Specyfikacja:

  1. długość całkowita elementu - 57,5cm
  2. długość robocza elementu - 53,5cm
  3. Średnica pałąka - 9,5mm

O MARCE

Inspirowane wielkimi podróżami produkty Fjord Nansen zostały zaprojektowane z myślą o Twoich potrzebach. Kiedy będziesz realizował swój sen o wędrówce w nieznane, Fjord Nansen będzie tam z Tobą ! Marka Fjord Nansen istnieje od 1996 roku. Wieloletnie doświadczenia ze sprzętem oraz współpraca z bezpośrednimi użytkownikami umożliwiają dopracowanie wszystkich ważnych szczegółów. Nasze produkty zdobywają nagrody i wyróżnienia w wielu niezależnych testach przeprowadzanych przez magazyny turystyczne, ale opinia użytkownika jest nadal dla nas bardzo ważna. Wśród przyjaciół naszej marki znajdują się Anna Czerwińska , Michał Kochańczyk i Grzegorz Linda. To osoby które wzorem pierwszych norweskich zdobywców poświęciły swoje życie pasji podróżowania i zdobywania odległych przestrzeni. Jesteśmy przekonani, że w każdym z nas drzemie pewna dzikość serca. Odkrywajmy ją wraz z marką Fjord Nansen.

Opinie o produkcie
4,89 / 5
Rewelacyjny
4,89/5
(9 ocen)
8
1
0
0
0
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier FedEx
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Kurier UPS
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Hiszpania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Rosja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Niemcy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Białoruś
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
100,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

ROBERT FILIPSKI (NIE MA SKLEPU STACJONARNEGO) FRONT KAMIENICY, 3 PIĘTRO
Boh Getta Warszawskiego 18/9
70-303 SZCZECIN
woj. zachodniopomorskie
email: sklep@skladnicaturystyczna.pl
tel.: 726469647

poniedziałek - piątek
11:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
3 miesiące dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.  


Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  


Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.

 

WARUNKI GWARANCJI

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


  1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
  3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
  4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
  5. Nabywcy  przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji  upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub  zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt  naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające  używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  6. Nabywca  traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,  transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń  mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
  7. Gwarancji  nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu  podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie  napisów itp..
  8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
  9. Karta  gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest  ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione  wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
  10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
  11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
  12. W celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z  reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji  towaru.
  13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
  14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
  15. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
  16. Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 


Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   


Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   


  1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  


Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie        


W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas  transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest   niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w  przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora,  sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela  i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.      Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.  Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i  'Ostrożnie  szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.  Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  


Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  


Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.


Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:


  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.


Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 


Podejmujemy dwa kroki: 

  1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 

Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
mkswiking
mkswiking

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat

Dane firmy

Robert Filipski
Centrum Edukacji i Turystyki WIKING
Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9
70-303 Szczecin
REGON: 320690089
NIP: 8521381109

Kontakt

  • 726 *** *** (pokaż)
poniedziałek
10:00 - 13:00
wtorek
10:00 - 15:00
środa
10:00 - 13:00
czwartek
10:00 - 15:00
piątek
10:00 - 13:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie, a jako Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09.

KONTO - IDEABANK 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty "NAZWA UŻYTKOWNIKA lub IMIĘ I NAZWISKO"

Zgodnie z podanym na każdej aukcji terminem realizacji, CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA WYNOSI OKOŁO 2 DNI ROBOCZE. Czas liczony jest od zaksięgowania środków na naszym koncie.

Jeśli nie otrzymasz od nas wiadomości o wysyłce, wraz z numerem paczki w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o wiadomość e-mail, abyśmy szybko i sprawnie mogli wyjaśnić co się stało. Informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy". 

Czasy realizacji usług kurierskich od dnia nadania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:

  1. Kurier GEIS 1-2 dni robocze
  2. Kurier DPD 1-2 dni robocze
  3. Kurier Inpost 1-2 dni robocze
  4. Paczkomaty 1-2 dni robocze - pamiętajcie, że zmienia sie regulamin usługi. Inpost przy zajętym paczkomacie wskazanym przez Kupującego, może umieścić paczkę w innym dowolnym paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek w promieniu 2km lub najbliższym. 
  5. Paczka pocztowa Poczta Polska 2-4 dni robocze
  6. Allegro Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-4 dni robocze
  7. Allegro Paczka w Ruchu - 3-5 dni roboczych
  8. Allegro List Polecony - 4-5 dni roboczych
  9. ODBIÓR OSOBISTY - 2 DNI ROBOCZE. WYMAGANA PRZEDPŁATA ORAZ UMÓWIENIE SIĘ TELEFONICZNE - NIE MA SKLEPU STACJONARNEGO. TOWARU NIE WYDAJEMY BEZ UMÓWIENIA SIĘ NA ODBIÓR.

W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!! NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !

W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO,  POCZTY POLSKIEJ ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY INNĄ FORMĄ WYSYŁKI POUSTALENIACH TELEFONICZNYCH.

Pozostałe informacje


ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

  1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
  2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
  3. Odbiór osobisty: tylko i wyłączie po złożeniu i opłaceniu zamówienia i po umówieniu się telefonicznym na odbiór - brak sklepu stacjonarnego.
  4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
  5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
  6. Zamówienia realizowane są do 2 dni roboczych, od następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki. Staramy się nadać w 24h.
  7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DPD, GEIS, Inpost, Paczka w Ruchu. 
  8. Wysyłki za pobraniem - z powodu zbyt częstego nie odbierania zamówień, zrezygnowaliśmy z tej formy dostawy zamówienia.
  9. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
  10. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki - "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. 
  11. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
  12. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
  13. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.
  14. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.

Administrator danych osobowych   

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  

Cel zbierania danych i odbiorcy danych   

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

Prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania   

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  

Dobrowolność podania danych osobowych   

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  

Prawo właściwe, język   

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Wyświetlenia:3815
Numer oferty:6797010563
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro