Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

FORD MONDEO MK4 KOMBI (od 07) mata wkład bagażnika

49,99 zł
38 osób kupiło 38 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
15,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
22,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 10632 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Kup w zestawie

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Oferujemy Państwu Polskiej produkcji dywanik bagażnika, przeznaczony do samochodu marki:

FORD MONDEO MK4 (od 2007r.)

Wersja: KOMBI

Na zdjęciu powyżej pokazana jest przykładowa mata, przedstawiająca wykonanie, wysokość rantu oraz fakturę dywanika.

  • Dopasowana do powierzchni bagażnika

  • Odporna na wodę, bród, różnego rodzaju oleje oraz paliwa

  • Tworzywo: polietylen (certyfikat TUV)

  • Łatwa w utrzymaniu czystości

  • Posiada wysokie korytko (ok. 4,5cm)

  • Kolor czarny

Po zakupie proszę o wybór wersji maty:

1. W bagażniku koło dojazdowe bądź zestaw naprawczy

2. W bagażniku koło zapasowe pełnowymiarowe

Koło zapasowe

Koło dojazdowe

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WALMAR AUTO AKCESORIA Waldemar Kubczyk
Niklowa 12c
70-747 Szczecin
Dodatkowe informacje

 

 Opis procedury reklamacyjnej: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WALMAR AUTO AKCESORIA Waldemar Kubczyk
Niklowa 12c
70-747 SZCZECIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupiony u nas towar Klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności dla danej transakcji w tym koszt wysyłki najniższy spośród dostępnych na aukcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania. W celu zwrotu zakupionego towaru należy go odesłać na adres korespondencyjny, dołączając do wnętrza przesyłki oprócz produktu: dowód zakupu, oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy, zawierające: - Imię i Nazwisko - Adres - adres e-mail - telefon kontaktowy - nazwa konta w serwisie Allegro za pośrednictwem którego został zrealizowany zakup - numer konta, na który wykonamy ew. zwrot pieniędzy Nie odbieramy paczek wysłanych \\\\\\\"za pobraniem\\\\\\\". W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwrot na konto wykonywany jest do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia od odstąpienia od umowy, jednak nie wcześnie niż po otrzymaniu zwracanego towaru.  W swojej ofercie posiadamy pokrowce "SZYTE NA MIARĘ AUTA" które wykonujemy pod indywidualne zamówienie klienta. Towar ten zgodnie z Art. 10 ust. 3 pkt 4 i 5 nie podlega zwrotowi.

O sprzedającym
Kaaamileek1
Kaaamileek1
98,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

29220

 

432

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Waldemar Kubczyk
Walmar
Rezedowa 27/1
71-017 Szczecin
REGON: 810583747
NIP: 852-002-44-65

Kontakt

  • 574****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

WALMAR AUTO AKCESORIA

Waldemar Kubczyk

Niklowa 12c

70-747 Szczecin


UWAGA ! Cena z ogłoszenia dotyczy wyłącznie zakupu w sklepie internetowym.


NIE PROWADZIMY ODBIORÓW OSOBISTYCH. SPRZEDAŻ WYŁĄCZNIE WYSYŁKOWA.


Zamówienia złożone (opłacone) do godziny 12:00 danego dnia roboczego są realizowane od ręki tego samego dnia. Natomiast złożone po godzinie 12:00 realizowane zostają następnego dnia roboczego.


W sytuacjach losowych zastrzegamy jednak możliwość opóźnienia wysyłki do max 7 dni !! !! !!


Kupując w naszej firmie zgadzasz się na wysłanie faktury drogą elektroniczną.


W przypadku zakupu pokrowców samochodowych wybór koloru/wzoru pokrowca należy wpisać w "wiadomości do sprzedającego" bądź na adres e-mail. W przypadku braku informacji wysyłamy losowo.


-----------------------------------------------------ZWROTY---------------------------------------------

Zakupiony u nas towar Klient będący konsumentem może zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności dla danej transakcji w tym koszt wysyłki najniższy spośród dostępnych na aukcji. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienoszący śladów użytkowania. W celu zwrotu zakupionego towaru należy go odesłać na adres korespondencyjny, dołączając do wnętrza przesyłki oprócz produktu: dowód zakupu, oraz pismo informujące o odstąpieniu od umowy, zawierające: - Imię i Nazwisko - Adres - adres e-mail - telefon kontaktowy - nazwa konta w serwisie Allegro za pośrednictwem którego został zrealizowany zakup - numer konta, na który wykonamy ew. zwrot pieniędzy.

Nie odbieramy paczek wysłanych "za pobraniem". W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwrot na konto wykonywany jest do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia od odstąpienia od umowy, jednak nie wcześnie niż po otrzymaniu zwracanego towaru.  

W swojej ofercie posiadamy pokrowce "SZYTE NA MIARĘ AUTA" które wykonujemy pod indywidualne zamówienie klienta. Towar ten zgodnie z Art. 10 ust. 3 pkt 4 i 5 nie podlega zwrotowi.

-----------------------------------------------------REKLAMACJE-------------------------------------------

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

Firma WALMAR zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Wyświetlenia:11446
Numer oferty:6892100858
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry