Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

FOLIA PRZECIWDESZCZOWA NA WÓZEK SPACEROWY GONDOLĘ

10,00 zł
8 osób kupiło 8 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
Przesyłka kurierska
11,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
13,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99977 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Przedmiotem aukcji jest praktyczna i wysokiej jakości

 

POKOROWIEC / OSŁONKA / FOLIA PRZECIWDESZCZOWA

  • na wózek spacerowy (również trójkołowy) 
  • na wózek głęboki (gondolę)

GŁÓWNE ZALETY PRODUKTU:

  1. Wykonana z najlepszej jakości folii mlecznej, nie zawierającej środków chemicznych.
  2. Szybki montaż i demontaż ułatwia użytkowanie, mocowana do wózka na wiązane tasiemki.
  3. Folia posiada okienko umożliwiające wlot świeżego powietrza oraz kontakt rodzica z dzieckiem. 
  4. W przypadku zabrudzenia folii wystarczy przetrzeć wilgotną ścierką. 
  5. Folia jest uniwersalna - pasuje na każdy wózek spacerowy (nawet trójkołowy) oraz głęboki.
  6. Folia jest niezbędna podczas codziennych spacerów, zwłaszcza przy zmiennej pogodzie wiosną i jesienią - idealnie zabezpiecza dziecko przed deszczem, wiatrem i nieprzyjemnym chłodem.

Na naszych pozostałych aukcjach znajdziesz inne praktyczne akcesoria do wózka dziecięcego:

Parasolki, torby, folie przeciwdeszczowe, poduszki, śpiwory, mufki, pompki, dętki, koła, itp.

a także:

  • wózki głębokie, wielofunkcyjne
  • wózki spacerowe
  • wózki dla lalek
  • huśtawki dziecięce
  • sanki

KONTAKT:

e-mail: my_baby3@wp.pl

tel: (34) 318 32 41

!!! ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW I NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE !!!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u mariolletti za co najmniej 1500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

NEW CARE SP. Z O. O. SP. K.
Gruszewnia, ul. Kłobucka 2
42-125 Kamyk
woj. śląskie
email: my_baby3@wp.pl
tel.: 34 317 17 02

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NEW CARE SP. Z O.O. SP. K.
Gruszewnia, ul. Kłobucka 2
42-125 Kamyk
Dodatkowe informacje

 

Warunki reklamacji: Reklamacja z tytułu rękojmi. 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec Klienta  będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i  prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.  (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie  odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty  elektronicznej na adres:  my_baby3@wp.pl  lub pisemnie na adres: Gruszewnia ul.  Kłobucka2, 42-125 Kamyk.

3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy  podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości  oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą  rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. 

4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Gruszewnia ul. Kłobucka2, 42-125 Kamyk.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia. 

6. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem –  nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia jest  jednoznaczne z jej uwzględnieniem.  

7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku. 



PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU

Imię i nazwisko nabywcy/ nazwa firmy:....................................................................................................................

Adres nabywcy:............................................................................................................................................................

Telefony kontaktowe:............................................................Adres e-mail:...............................................................

Data nabycia towaru:………...................................................Nr paragonu/faktury vat zakupu: ............................

Nazwa towaru: ......................................................................Ilość: .............................................................................

Cena zakupu: ...............................................................................................................................................................

Powód reklamacji: /Szczegółowy opis wady/uszkodzenia towaru/.......................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ........................................................................................................

Żądanie reklamującego dotyczące toku reklamacji : ..............................................................................................

Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego protokołu rekl.

Uwagi i inne postanowienia szczegółowe:................................................................................................................

Decyzja co do sposobu załatwienia reklamacji :......................................................................................................

........................................................................................................................................................................................

Miejscowość i data ( podpis reklamującego )...........................................................................................................

 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NEW CARE SP. Z O.O. SP. K.
Gruszewnia, ul. Kłobucka 2
42-125 Kamyk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Warunki zwrotów: 

1. Z zastrzeżeniem pkt 5, Klient będący jednocześnie konsumentem,  który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania  przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez  sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

2. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za  niezawartą, a konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub  przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił  od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. 

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od  umowy, liczy się od dnia w którym konsument objął Produkt w posiadanie, a  w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy. 

5. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Przy czym zwraca mu koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę, np. przesyłkę kurierską zamiast pocztowej, to przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwraca mu równowartość kosztów, jakie ponosi się przy przesyłce pocztowej. 

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy sprzedaży: 

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb, 

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 

d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,  ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami, 

e) w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 

7. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno  sprzedawcy, jak i klientowi (konsumentowi), w przypadku niewykonania  przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle  określonym. 

O sprzedającym
mariolletti
mariolletti
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

358

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

NEW CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Gruszewnia, ul.Kłobucka 2
42-125 Kamyk
REGON: 152076413
NIP: 574-189-99-47

Kontakt

  • 34 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

NEW CARE SP. Z O. O. SP. K. wykonujący działalność gospodarczą pod firmą  wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Kłobucka2, 42-125 Gruszewnia, NIP: 5741899947, REGON: 152076413, KRS: 0000602044. 

KONTAKT: Miejsce wykonywania działalności i adres do doręczeń: Gruszewnia ul. Kłobucka2, 42-125 Kamyk, adres poczty elektronicznej (e-mail): my_baby3@wp.pl, numer telefonu: 34 317 17 02

Pozostałe informacje

1. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny). 

2. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego. 

3. Produkty są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 

4. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu  7 dnia roboczego od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych). 

5. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku ) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

6. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego, w tym również przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub w drodze procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, a także na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z kodeksem postępowania cywilnego. 

7. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 


KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH

 W związku z wchodzącymi w życie 25.05.18r. nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO) pragniemy poinformować, że Pani/a dane osobowe znajdują się w naszej bazie i dochowaliśmy wszelkich starań, aby zadbać o ich bezpieczeństwo. Informujemy, iż: 

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest NEW CARE SP. Z O.O. SP. K., Gruszewnia ul. Kłobucka 2, 42-125 Kamyk. Możesz się z nami skontaktować pod nr. tel. 343171702 lub email: my_baby3@wp.pl

2. Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, wyłącznie w celu realizacji złożonego u nas zamówienia / reklamacji / zwrotu towaru oraz w celach korespondencyjnych. 

3. Dostęp do Twoich danych osobowych ograniczony jest do osób upoważnionych które zobowiązane są do zachowania danych i sposobów ich zabezpieczenia w tajemnicy. Na podstawie art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych Twoje dane mogą zostać powierzone innym podmiotom w celu wykonania określonych usług, wykonywanych na zlecenie administratora danych. Podmioty, którym dane powierzono są zobowiązane do stosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zabezpieczenia danych. 

4. Dane osobowe, co do zasady nie są przekazywane poza obszar EOG (Europejski Obszar Gospodarczy) i nie będą podlegały profilowaniu. 

5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wywiązania się przez nas z umowy a po jego upływie wyłącznie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego (wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych), posprzedażowej obsługi, w celach korespondencyjnych, statystycznych i archiwalnych. 

6. W dowolnym momencie możesz cofnąć wyrażoną zgodę, masz prawo żądać sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, a także masz prawo do przeniesienia danych. 

7. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, pamiętaj że przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Wyświetlenia:662
Numer oferty:7232989836
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry