1 z 4

DYWANIK ŁAZIENKOWY RĘCZNIK HOTELOWY STOPKI 50X70

od
poscielove24_pl
14,99
25 osób kupiło 73 sztuki
Przesyłka płatna z góry
Allegro miniKurier24 InPost10,95 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
Przesyłka kurierska14,99 zł
Paczkomaty 24/713,99 zł
Kurier InPost13,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa17,99 zł
Kurier InPost16,99 zł
sprawdź szczegóły
Zapakuj na prezent
5,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 34 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Długość:
    70 cm
  • Szerokość:
    50 cm
  • Waga (z opakowaniem):
    0.37 kg
  • Antypoślizgowość:
    nie
  • Materiał wykonania:
    bawełna
  • Kolor:
    biały, kremowy, beżowy, odcienie żółtego, odcienie pomarańczowego, odcienie czerwieni, odcienie różowego, odcienie fioletowego, odcienie niebieskiego, odcienie zieleni, odcienie brązowego, odcienie szarości, srebrny, czarny, złoty, wielokolorowy, inny

Opis

DYWANIK ŁAZIENKOWY - TŁOCZONE STOPKI 

Dywanik wykonany jest z certyfikowanego i bezpiecznego materiału ( 100% BAWEŁNA ) o niezwykle miękkim wykończeniu, posiada wytłoczone stopki co dodaje mu atrakcyjny wyglądu. Niezwykła higroskopijność materiału pozwala na wchłonięcie dużej ilości wody. Wykonane z certyfikowanego materiału wg standardu OEKO-TEX ® Standard 100

  • Rozmiar -  70x50 cm
  • Bawełna - 100%
  • Gramatura - 650g/m2
  • Miły w dotyku 
  • Wysoka jakość użytych materiałów
  • Duże właściwości HIGROSKOPIJNE
  • Specjalna powłoka zmniejsza rozwój bakterii i grzybów
  • Prać w temp. 90 stopni C

Zalety zakupu na naszych aukcjach:

100 % Satysfakcji

- Szeroki wybór!

- Wysoka jakość produktu w niskiej cenie!

- Bezpiecznie zapakowana paczka rejestrowana.

- Gwarantujemy oryginalność produktu oraz szybką realizację zamówienia.

Opinie o produkcie
5,00 / 5
Rewelacyjny
5,00/5
(6 ocen)
6
0
0
0
0
Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Gdańsk, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u poscielove24_pl za co najmniej 499.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
10,95 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
8,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1 dzień roboczy
Kurier InPost
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier InPost
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
1,49 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Słowacja
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Niemcy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Ukraina
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
2,99 zł
maksymalnie w paczce
3
Białoruś
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.P.H.U. Łukasz Rostkowski
Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski
Dodatkowe informacje

Reklamacje 

MIEJSCE I ZASADY REKLAMACJI 

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. 

Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. 


Reklamacje można składać na adres:

 

  • P.P.H.U ŁUKASZ ROSTKOWSKI 
  • Sienkiewicza 12/17 
  • 22-600 Tomaszów Lubelski 


w postaci pisemnej zgodnie ze wzorcami przyjętymi w odpowiednich ustawach i przepisach. 

- Firma POSCIELOVE24_PL ustosunkuje się do reklamacji nabywcy w terminie 14 dni. 

Jeżeli w ciągu 14 dni POSCIELOVE24_PL nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 

- W przypadku, gdy Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu jest wyłączona (na podstawie art. 558 par. 1 k.c.). Firma POSCIELOVE24_PL odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres POSCIELOVE24_PL,

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Firma  POSCIELOVE24_PL niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. 


Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez POSCIELOVE24_PL  nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.  

Realizujemy tylko i wyłącznie ezwroty za pośrednictwem naszego przewoźnika. 

Proszę w tym celu o wcześniejszy kontakt z naszą firmą w celu uzgodnienia szczegółów.

W  innym przydaku koszty  poniesione przez Państwa koszty wysyłwek nie będą uwzględniane. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. Łukasz Rostkowski
Sienkiewicza 12/17
22-600 Tomaszów Lubelski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni .Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźniki wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy 


  • muszą      Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej      umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane      pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu konta bakowego tylko i wyłącznie na polskie rachunki, (w przypadku konta zagranicznego zostanie potrącona prowizja za przelew) Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie niepóźnej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwrot środków dokonywany jest tylko za zakupiony towar. Koszty przesyłki oraz koszty zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący i nie nie jest zwracany. Przelewy realizujemy w ciągu 3 dni ROBOCZYCH  

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

5,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Eleganckie opakowanie spersonalizowany bilecik okolicznościowy Indywidualne podejście do klienta.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
poscielove24_pl
poscielove24_pl

95,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy

Dane firmy

Łukasz Rostkowski
PPHU ŁUKASZ ROSTKOWSKI
Sienkiewicza, 12
22-600 Tomaszów Lubelski
REGON: 060784360
NIP: 921-195-94-60

Kontakt

  • +48 *********** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma z wieloletnim doświadzceniem prowadzącą sprzedaż detaliczną oraz hurtową nowych wyrobów tekstylnych ,pościeli, prześcieradeł, itp między innymi  poprzez serwis Allegro.pl  '

Prowadzimy legalną działalność, firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 173462


Siedziba firmy mieści się pod adresem: 

  • Rossetti Łukasz Rostkowski 
  • ul. Sienkiewicza 12/17  
  • 22-600 Tomaszów Lubelski   
  • NIP: 921-195-94-60   
  • Regon: 060784360   

Kupując na moich aukcjach masz pewność, że zawsze zostaniesz potraktowany bardzo poważnie i tego samego oczekuję od Ciebie.  

Ofert złożonych nie wycofuję.   

Po zakończonej aukcji proszę o podanie poprzez e-mail formy płatności:    

  1. wpłata na konto  
  2. za pobraniem(za pobraniem wysyłam do osób które posiadają pełną aktywacje konta). 

Kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić do 7 dni na konto.  Termin ten można wydłużyć po uprzednim skontaktowaniu się ze mną poprzez e-mail. 

Towar wysyłam najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie a najczęściej wysyłany jest tego samego dnia.   

Zwroty lub wymianę przyjmuję przesyłkami zwykłymi po wcześniejszym ustaleniu w ciągu 10 dni od wysłania towaru przeze mnie. Koszt pokrywa kupujący.   

  • Nie przyjmuję zwrotów lub wymian przesyłkami za pobraniem.  

 Płatności przyjmuje przelewem na konto:    

  •  NUMER KONTA : 88 1140 2004 0000 3102 4436 5010
  •  zaliczeniem pocztowym (POBRANIE)  

W tytule przelewu podaj swój Nick z Allegro!!!   


Komentarze wystawiam pierwszy jako kupujący, drugi jako sprzedający. 

Jestem za polubownym załatwieniem wszelkich sporów. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt najlepiej mailowy, celem wyjaśnienia nieporozumienia. Komentarze negatywne traktuje jako ostateczność.   


Co zrobić po dokonaniu zakupu?   

  • Proszę przeczytać wiadomość od   sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...") 

Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro   

  • Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez odnośnik zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.   

Czy wystawiacie faktury VAT?   

Tak. Aby otrzymać fakturę kliknij link   zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę. 

Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru?    

  • Przeważnie w   ciągu 1-4 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 3-4 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS, iNPOST , POCZTEX dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy.   


  • Wszystkie zamówienia realizowane są od godziny 8 do godziny 15. Zamówienia złożone po godzinie 15 będą realizowane następnego dnia. Zamówienia złożone w Piątek po godzinie 15 będą realizowane w Poniedziałek.


Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego   maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła.   

  • Jeśli zdarzy się podobna   sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać.    

Dostałem e-maila z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma.   

  • Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie lub placówce kurierskiej - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas  poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.  

Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza,   przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji?  

  • Transakcja nie   kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni) 

Jeśli coś z przesyłką jest nie   tak   

  • nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza  - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy  - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać ani naciągać  - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym. 

 Dlaczego nasze ceny są czasami niższe niż ceny konkurencji?  

  • Jesteśmy legalnie działającą firmą, płacimy podatki, pracujemy tylko i wyłącznie na legalnym oprogramowaniu. Dbamy o Państwa bezpieczeństwo zapewniając towarom, które tego wymagają właściwych warunków magazynowania. Przy tym zaś omijamy pośredników. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić Państwu stabilność bezpieczeństwo zakupów oraz stale niskie ceny. 

 Wygrałem aukcję ale się rozmyśliłem. Co teraz?  

  • Przede wszystkim -   napisz do nas. Każdy ma prawo się rozmyślić, niestety w takim przypadku wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro ją zwraca a nie kupujący) do kupującego wysyłany przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadności formularza, po zakończeniu procedury Allegro zwraca nam naliczoną prowizję, a kupującemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiązanie się z transakcji. 
  • Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. 
  • Nie licytuj więc pochopnie.  

Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami  - oznacza oprócz formularza także   negatywny komentarz od nas.  Prosimy o przemyślane zakupy. 

Wszystkie nasze pościele oraz prześcieradła przed użyciem należy ówcześnie przeprać.     

W przypadku nie podania  wzoru bądź koloru wybranego przedmiotu towar wysyłany jest losowo.   

Zdjęcia oraz treść aukcji są objęte ochroną praw autorskich. Zabrania się ich kopiowania w całości lub w części! Wszelkie próby kopiowania będą automatycznie zgłaszane do serwisu Allegro oraz Kancelarii Prawnej (bez ostrzeżenia)! Ze względu na indywidualne ustawienia Państwa komputera, kolor produktu może odbiegać od tego, który jest na zdjęciu poglądowym. Oferta ważna do wyczerpania zapasów! W skład oferty wchodzą tylko zdjęcia z przyporządkowanymi symbolami identyfikacyjnymi.

Rozmieszczenie wzorów może się różnić od tych przedstawionych na zdjęciach. Tolerancja Wymiaru max ± 5 cm. 



ZAPRASZAMY

Pozostałe informacje

Prowadzimy sprzedaż detaliczną oraz hurtową nowych wyrobów tekstylnych ,pościeli, prześcieradeł, itp między innymi  poprzez serwis Allegro.pl

Prowadzimy legalną działalność, firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 173462. Siedziba firmy mieści się pod adresem:

RossettiŁukasz Rostkowskiul. Sienkiewicza 12/1722-600 Tomaszów LubelskiNIP: 921-195-94-60Regon: 060784360

adres E-mail  hurtownia@poscielove24.pl Kupując na moich aukcjach masz pewność, że zawsze zostaniesz potraktowany bardzo poważnie i tego samego oczekuję od Ciebie.

Ofert złożonych nie wycofuję.Po zakończonej aukcji proszę o podanie poprzez e-mail formy płatności: wpłata na konto lub za pobraniem(za pobraniem wysyłam do osób które posiadają pełną aktywacje konta).Kwotę za towar + koszty przesyłki należy wpłacić do 7 dni na konto.Termin ten można wydłużyć po uprzednim skontaktowaniu się ze mną poprzez e-mail.Towar wysyłam najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie a najczęściej wysyłany jest tego samego dnia.Zwroty lub wymianę przyjmuję przesyłkami zwykłymi po wcześniejszym ustaleniu w ciągu 10 dni od wysłania towaru przeze mnie. Koszt pokrywa kupujący.

Nie przyjmuję zwrotów lub wymian przesyłkami za pobraniem.Płatności przyjmuje przelewem na konto:  NUMER KONTA : 74 1950 0001 2006 0162 8380 0002,oraz a zaliczeniem pocztowym (POBRANIE)

W tytule przelewu podaj swój Nick z Allegro!!!Komentarze wystawiam pierwszy jako kupujący, drugi jako sprzedający.Jestem za polubownym załatwieniem wszelkich sporów. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt najlepiej mailowy, celem wyjaśnienia nieporozumienia. Komentarze negatywne traktuje jako ostateczność.  Co zrobić po dokonaniu zakupu? Proszę przeczytać wiadomość od sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...")Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez odnośnik zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.

Czy wystawiacie faktury VAT? Tak. Aby otrzymać fakturę kliknij link   zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę.

Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru? Przeważnie w   ciągu 1-4 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 3-4 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS, K-EX dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy. Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła. Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać. Dostałem e-maila z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma. Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie lub placówce kurierskiej - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo.

Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas   poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji? Transakcja nie kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni)

Jeśli coś z przesyłką jest nie   tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym. Dlaczego nasze ceny są czasami niższe niż ceny konkurencji? Jesteśmy legalnie działającą firmą, płacimy podatki, pracujemy tylko i wyłącznie na legalnym oprogramowaniu. Dbamy o Państwa bezpieczeństwo zapewniając towarom, które tego wymagają właściwych warunków magazynowania. Przy tym zaś omijamy pośredników. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić Państwu stabilność bezpieczeństwo zakupów oraz stale niskie ceny.

Wygrałem aukcję ale się rozmyśliłem. Co teraz?

Przede wszystkim -   napisz do nas. Każdy ma prawo się rozmyślić, niestety w takim przypadku wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro ją zwraca a nie kupujący) do kupującego wysyłany przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadności formularza, po zakończeniu procedury Allegro zwraca nam naliczoną prowizję, a kupującemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiązanie się z transakcji. Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. Nie licytuj więc pochopnie.

Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami - oznacza oprócz formularza także   negatywny komentarz od nas. Prosimy o przemyślane licytacji.Wszystkie nasze pościele oraz prześcieradła przed użyciem należy ówcześnie przeprać. ZAPRASZAMY


Wszystkie zamówienia realizowane są od 8 do godziny 15.

Zamówienia złożone po godzinie 15 będą realizowane następnego dnia.


Zamówienia złożone w Piątek po godzinie 15 będą realizowane w Poniedziałek.

Wyświetlenia:8925
Numer oferty:7300598410
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro