Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dywanik łazienkowy Littera biały-brąz 60x90

od
fhu_grekon
128,00
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska17,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie21,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 99 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Długość:
      90 cm
    • Szerokość:
      60 cm
    • Kolor:
      biały, beżowy, odcienie szarości

Opis

Littera

Dywanik łazienkowy "Littera" w kolorze antracytu.

Wymiary:

  • Długość: 90 cm
  • Szerokość: 60 cm

Dostawa i płatność

od 17,00 zł

Lokalizacja: Miechów (k. Krakowa), Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
17,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
21,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

GREKON sklep
Racławicka 51
32-200 Miechów
woj. małopolskie
email: biuro@grekon.pl
tel.: +48 501312381

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GREKON - magazyn
ul. Racławicka 60
32-200 Miechów
Dodatkowe informacje

Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie pisemnej na adres: F.H.U. GREKON, ul. Racławicka 51, 32-200 Miechów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@grekon.pl.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu rękojmi. 

  

UWAGA BARDZO WAŻNE!!!

W przypadku przesyłek kurierskich, w szczególności mebli i umywalek bardzo proszę w obecności kuriera rozpakowywać i sprawdzać przesyłki. W razie jakiegokolwiek uszkodzenia:


A) PACZKI

1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.

2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne(oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.

3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy w tym samym dniu zgłosić reklamację/interwencję do Działu Obsługi Klienta DHL Parcel – nr tel. ( 042) 6345345 najpóźniej do godziny 20.00 i odnotować nr interwencji.

4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane. 


B) PRZESYŁKI NA PALECIE

1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.

2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne(oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.

3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy powiadomić nas drogą mailową na adres: biuro@grekon.pl w tytule wiadomości wpisując numer Państwa listu przewozowego + uszkodzenie. Zlecimy kurierowi przyjazd w celu sporządzenia protokołu szkody. Ważne aby szkodę zgłosić w dniu doręczenia.

4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument  do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane. 

Proszę pamiętać, że kurier dostarcza / wnosi do domu przesyłki o wadze nie przekraczającej 31,5kg. Przesyłki cięższe, w szczególności paletowe są dostarczane pod dany adres i zdejmowane z samochodu, ale nie są dostarczane do mieszkania!

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GREKON - magazyn
ul. Racławicka 60
32-200 Miechów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania zamówionego produktu. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, które można pobrać pod tym adresem: http://www.grekon.pl/upload/doc/Oswiadczenie_o_odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc.pdf

Oświadczenie należy wysłać na adres email: biuro@grekon.pl bądź listem na adres GREKON, ul. Racławicka 51, 32-200 Miechów.

W przypadku zwrotu towaru, zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Niego płatności, natomiast koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, pokrywa go Klient.

Odpowiedzialność za zwrot towaru w stanie nienaruszonym ciąży na Konsumencie. Oznacza to, że jeśli towar wróci do nas uszkodzony, nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy za niego. 

Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach pod adresem:

http://www.grekon.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/13. 

O sprzedającym

fhu_grekon
fhu_grekon

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 7 miesięcy

Dane firmy

Bożena Krzykawska
F.H.U. Grekon
ul. Robotnicza 19
32-200 Miechów
REGON: 120084350
NIP: 659-110-22-14

Kontakt

  • 501 *** *** (pokaż)
  • (12* *** ** ** (pokaż)

Pozostałe informacje

email: biuro@grekon.pl
telefon: 501 312 381
telefon: (12) 394 57 10
Numer oferty:7558222093
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro