jurek1438
1 z 7

Drzwi przesuwne naścienne tapicerowane MILANO 90

od
jurek1438
349,00
34,90 zł x 11 rat ()
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska35,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa45,00 zł
sprawdź szczegóły
Wniesienie i ustawienie
0,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 497 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Strona:
    Uniwersalne
  • Typ:
    Pełne
  • Szerokość drzwi:
    96 cm
  • Uszkodzony:
    Nie
  • Kolor wykończenia:
    Czarne, Szare

Opis

Drzwi przesuwne MILANO o szerokości 96 cm.

Drzwi przesuwne Milano są idealnym rozwiązaniem dla osób którym zależy na optymalnym wykorzystaniu przestrzeni mieszkania. Zastosowanie takiego rozwiązania daje możliwość wygospodarowania dodatkowego miejsca. Drzwi przesuwne zapewne docenią osoby które chcą aby ich mieszkanie było obszerne. Dodatkowo otapicerowanie drzwi materiałem Karo sprawi że mieszkanie stanie się nowoczesne i eleganckie.

Najważniejsze cechy produktu:

  • Drzwi wykonane z materiałów najwyższej jakości.
  • Drzwi uniwersalne Lewe / Prawe.
  • Grubość płyty 16 mm + materiał Karo.
  • Solidny, jednostronny uchwyt.
  • Metalowy, łożyskowany system przesuwny.
  • Aluminiowa maskownica.
  • Drzwi jednostronne.
  • Wewnętrzna strona drzwi obita jest materiałem podbitkowym niekoniecznie pod kolor obicia głównego.
  • Do wyboru dwa kolory obica głównego
  • Prosty montaż.
  • Produkt do samodzielnego montażu.
  • Produkt Polski.

Po dokonaniu zakupu w okienku Wiadomość dla sprzedającego należy określić kolorystykę drzwi

Wymiary drzwi:

  • Wysokość 205 cm
  • Szerokość 96 cm

Wymiary maskownicy:

  • Szerokość 204 cm
  • Wysokość 7,5 cm

Na pozostałych naszych aukcjach mogą Państwo dokupić samodomykacz dzięki któremu uniknie się niepotrzebnych uderzeń podczas zamykania. 

* Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory prezentowane na zdjęciach w jak największym stopniu odzwierciedlały ich rzeczywiste odcienie. Wybarwienia mebli mogą jednak różnić się nieznacznie od rzeczywistych, ponieważ uzależnione to jest od ustawień oraz parametrów danego monitora poprzez który wyświetlany jest obraz, a także od oświetlenia danego pomieszczenia i nie jest to podstawą do reklamacji zakupionego przedmiotu.

Dostawa i płatność
od 35,00 zł

Lokalizacja: Słupia pod Kępnem, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
45,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Meble dostarczane są niezależną firmą kurierską. Obowiązkowo sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia niezgodności bądź uszkodzeń koniecznie spisz protokół z kurierem, będzie on konieczny do rozpatrzenia reklamacji.

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

- Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu.

- W przypadku gdy, w ocenie Sprzedawcy, naprawa towaru lub wymiana na nowy jest niemożliwa lub wymagałaby nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą cenę za towar. 

- W przypadku zgłoszenia przez Kupującego wady towaru w ramach gwarancji, Sprzedawca dokona odbioru towaru na swój koszt lub dokona naprawy towaru w miejscu, w którym towar się znajduje. Wyboru sposobu usunięcia wady i miejsca dokonania naprawy dokonuje Sprzedawca.

- Zgłoszenia wady fizycznej towaru w ramach gwarancji należy dokonać w terminie 14 dni od wykrycia wady. Zgłoszenia należy dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego umieszczonego w załączniku lub na stronie internetowej (www.jurpol-meble.pl/reklamacja-towaru,750.html), pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, wskazany w zakładce Informacje od sprzedającego, lub osobiście pod adresem Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać dane Kupującego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), dowód zakupu towaru u Sprzedawcy, opis zgłaszanych zastrzeżeń i wskazanie, że Kupujący dokonuje zgłoszenia w ramach gwarancji.

- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

JURPOL Paweł Jurasik
Słupia pod Kępnem ul. Szeroka 12
63-648 Słupia pod Kępnem
Dodatkowe informacje

- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Reklamacja towaru".

- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  * pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem,

  * w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl;

- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

- Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:

- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

- Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  * Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 

  * Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

  * Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.

- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

JURPOL Paweł Jurasik
Słupia pod Kępnem ul. Szeroka 12
63-648 Słupia pod Kępnem

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

  * pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem,

  * w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl;

- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Odstąpienie od umowy". Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  * dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

  * dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem.

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

- Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

  * jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych 

  * Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

  * w przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW:

- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami

- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do 

- W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

- W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

- W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego

- Odpowiedzialność Usługodawcy / Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy / Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca / Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy / Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy / Klienta nie będącego 

- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą / Usługodawcą, a Klientem / Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy / Usługodawcy.

Usługi dodatkowe

Wniesienie i ustawienie

0,00 zł
Wniesienie i ustawienie - szczegóły

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską DTS. Do każdego zlecenia przydzielone są dwie osoby. Pracownicy Ci dostarczają meble pod wskazanym adresem niezależnie od piętra i gabarytu produktu. Po dostarczeniu na miejsce towar jest starannie rozpakowany, następnie okazany Klientowi w celu stwierdzenia braku wad produkcyjnych jak również potwierdzenia zgodności ze złożonym zamówieniem. Niezależnie od gabarytu pracownicy DTS ustawiają dostarczony towar zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu. Po zrealizowaniu dostawy towaru, zespół usuwa wszelkie zbędne opakowania i odpady powstałe w procesie rozpakowania i montażu. Klient ma dostęp do PANELU DTS w którym prócz aktualnego statusu i planowanego przebiegu realizacji dostępna jest także opcja zmiany terminu realizacji, zawężenie przedziału godzinowego dostawy, interaktywna mapa GPS z aktualną pozycją samochodu transportowego, informację o zespole realizacyjnym, a także możliwość zakupu usług dodatkowych.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
jurek1438

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 6 miesięcy

Dane firmy

Paweł Jurasik
FPH Jurpol P.J.
Szeroka 12
63-648 Słupia pod Kępnem
REGON: 301096984
NIP: 619-195-71-71

Kontakt

  • 883******** (pokaż)
  • 690******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 21:00
sobota - niedziela
08:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

Sprzedaż na allegro prowadzona jest przez Pawła Jurasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: jurek1438@wp.pl, numer telefonu: + 48 883 633 703, +48 690 880 670; 62 7818 701


Dostawa towaru odbywa się w godzinach 6 - 23, od poniedziałku do soboty. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia dostarczonego towaru.

Pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE

- Sprzedaż na allegro prowadzona jest przez Pawła Jurasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: biuro@mebletop24.pl, numer telefonu: + 48 883 633 703.

- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających z zakupów z naszych aukcji umieszczanych na portalu allegro (z wyjątkiem pkt. 11 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).

- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

  * DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  * KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

  * KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

  * PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  * REGULAMIN – niniejszy regulamin użytkownika jurek1438 oraz meble-top24 na portalu allegro .

  * SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Paweł Jurasik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno Handlowa JURPOL Paweł Jurasik wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem, NIP 6191957171, REGON 301096984, adres poczty elektronicznej: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl numer telefonu: + 48 883 633 703.

  * UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem portalu allegro .

  *  USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem portalu allegro .

  * USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

  * USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

  * ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą usług allegro i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

- Tryb postępowania reklamacyjnego: Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:

  * pisemnie na adres: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem;

  * w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mebletop24.pl lub jurek1438@wp.pl

- Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.1 Regulaminu.

- Cena Produktu uwidoczniona na stronach portalu allegro podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach allegro w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży, chyba że Umowa Sprzedaży:

  * płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

  * płatność gotówką przy odbiorze osobistym, 

  * płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:  Bank: Bank Zachodni WBK S.A. Numer rachunku: 69 1090 1144 0000 0001 1173 3661. płatności w systemie ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez spółkę Santander Consumer Finanse S.A (spółka Santander Consumer Finanse S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław, kapitał zakładowy 20.000.000,00 zł (opłacony w całości), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Wrocław – Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000094876, NIP: 8981011992, REGON: 930695605).

- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach allegro oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  * przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,

  * odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Szeroka 12, 63-648 Słupia pod Kępnem – w Dni Robocze, w godzinach od 7:00 do 17:00 oraz w soboty, w godzinach od 9:00 do 13:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

- Termin dostawy produktu do Klienta wynosi do 21 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

- Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 21 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

- Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

  * w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

Wyświetlenia:1244
Numer oferty:7262618143
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro