gdzie?

16 października 2020, 11:34

Wyłączamy zakładkę Transakcje w Menedżerze Sprzedaży i wprowadzamy nowy sposób rezygnacji z tej usługi

Wyłączamy zakładkę Transakcje w Menedżerze Sprzedaży i wprowadzamy nowy sposób rezygnacji z tej usługi

2 listopada wprowadzimy dwie zmiany w Menedżerze Sprzedaży:

  • zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, wyłączymy zakładkę Transakcje
  • wprowadzimy nowy sposób rezygnacji z usługi.
Wyłączymy zakładkę Transakcje - możesz zarządzać sprzedażą w zakładce Zamówienia

Od 2 listopada szczegóły transakcji znajdziesz w zakładce Zamówienia - dostępnej zarówno w zakładce Moje Allegro, jak i w Menedżerze Sprzedaży. W zakładce Transakcje znajdziesz zamówienia zrealizowane do tego dnia.

Nowy sposób rezygnacji z Menedżera Sprzedaży

Od 2 listopada zrobisz to bardzo łatwo: wystarczy, że w zakładce Konta sprzedaży klikniesz [zrezygnuj z Menedżera Sprzedaży].

Od niedawna możesz powiązać swoje konta Allegro, ale nie te, na których korzystasz z Menedżera Sprzedaży. Jeśli chcesz powiązać konta, musisz zrezygnować na nich z tej usługi.

W przypadku gdy po rezygnacji ponownie uruchomisz Menedżera Sprzedaży, nie uzyskasz dostępu do historii transakcji oraz działań dotyczących towarów.

Dlaczego to robimy

Chcemy dać Ci jedno, wygodne miejsce do zarządzania sprzedażą. W zakładce Zamówienia nie tylko sprawdzisz szczegóły transakcji, ale i skorzystasz z wielu funkcjonalności, które dodaliśmy w ostatnich miesiącach, na przykład wydruki, eksport transakcji.

Tekst regulaminu Menedżera Sprzedaży po zmianach

W związku z powyższymi zmianami 2 listopada zaktualizujemy regulamin Menedżera Sprzedaży. Wydłużymy także okres zapowiedzi zmian w tym regulaminie z 7 na 15 dni. Kliknij na link do pliku PDF i zobacz pełny tekst po zmianach, które wprowadzimy 2 listopada.

W tym plku PDF:

  • na zielono zaznaczyliśmy fragmenty, które dodamy
  • a na czerwono – te, które usuniemy.