gdzie?

3 lipca 2020, 12:09

Reklama graficzna - różne cele biznesowe

Reklama graficzna - różne cele biznesowe

Chcesz budować świadomość swojej marki na Allegro i jednocześnie zwiększać sprzedaż? Sprawdź, jak możesz to zrealizować, decydując się na Reklamę graficzną.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jaki zasięg wybrać dla kampanii sprzedażowej i wizerunkowej,
  • jak Reklamę graficzną wykorzystać w swoim biznesie.
Kampanie sprzedażowe

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, chce dotrzeć do potencjalnych klientów i stale zwiększać sprzedaż swoich towarów. Dlatego kluczowe jest, aby klient zobaczył odpowiednią ofertę w odpowiednim czasie. Chcesz, żeby to były właśnie Twoje oferty?

Aby zrealizować ten cel, wybierz Reklamę graficzną w Allegro Ads i ustaw dla wybranej kampanii zasięg precyzyjny. Twoja reklama wyświetli się wtedy najbardziej zainteresowanym użytkownikom, czyli takim, którzy są bardziej skłonni kliknąć “kup teraz”.

Zasięg w Reklamie graficznej określamy na podstawie wybranych do reklamy ofert. W zasięgu precyzyjnym system wybiera te kategorie, które są najbardziej zbliżone do kategorii ofert w Twojej reklamie. Dzięki temu reklamę wyświetlimy przede wszystkim osobom, które szukają konkretnego produktu, co może zwiększyć Twoją szansę na sprzedaż.

Kampanie wizerunkowe

Użytkownicy, robiąc zakupy, mogą zdecydować się m.in. na rozpoznawalną firmę lub lokalnego producenta, czyli na marki, które znają lub tylko kojarzą. Dlatego warto, jeśli marka stawia na budowanie świadomości, aby stale poszerzać grono swoich potencjalnych kupujących. Jeśli chcesz wzmocnić wizerunek swojej firmy na Allegro, decydując się na Reklamę graficzną, wybierz zasięg rozszerzony.

Twoja reklama będzie wyświetlać się użytkownikom z zasięgu precyzyjnego oraz tym, którzy są jeszcze na etapie poszukiwania produktu. W przypadku zasięgu rozszerzonego Twoją reklamę będziemy ograniczać do głównej kategorii, do której należą Twoje reklamowe produkty. Oznacza to, że Twoja reklama wyświetli się osobom już zdecydowanym na zakup oraz tym, które są dopiero na etapie poszukiwania produktu.

Jeśli klienci będą regularnie trafiać na Twoją reklamę, zapamiętają logotyp marki oferowanych przez Ciebie produktów i następnym razem robiąc zakupy, będą bardziej skłonni zdecydować się na Twój sklep. Kampanie wizerunkowe to proces długofalowy, który może pozytywnie wpłynąć na Twój biznes.

Jak Reklamę graficzną możesz wykorzystać w swoim biznesie?

To zależy, jaki cel chcesz osiągnąć. Możesz ustawić wszystkie swoje kampanie Reklamy graficznej na zasięg precyzyjny, aby maksymalizować swoją sprzedaż na Allegro. Natomiast jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki albo marki, której produkty sprzedajesz, wybierz zasięg rozszerzony. Decydując się na zasięg rozszerzony, tak naprawdę zrealizujesz jednocześnie dwa cele, ponieważ jest to zasięg precyzyjny poszerzony o dodatkowe kategorie.

Pamiętaj, że Reklama graficzna wyświetla się również na podstawie słów kluczowych. Oprócz doboru odpowiedniego zasięgu postaw również na dobór słów kluczowych i wykluczających.

Testuj, analizuj i podejmuj przemyślane decyzje dotyczące swoich kampanii.

Czy ten artykuł był pomocny?